Ok, ik denk dus dat het tactisch/strategisch/mentaal niet goed is dat we naar het EK gaan met een bij voorbaat uitgekotste en daardoor afzwaaiende bondscoach en ik denk dat het in de aanloop naar het volgende WK beter was geweest als Van Basten was aangebleven. Maar dan hadden een aantal bladen minder nummers verkocht en waren bepaalde reclameblokken goedkoper geweest vanwege kijkcijfers en dus was het voor bepaalde economisch belanghebbenden beter Van Basten af te schieten en aldus geschiedde...quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:01 schreef Solstice het volgende:
...Ga nou eens in op het voetbaltechnische/tactische/mentale/fysieke gedeelte, waar het uiteindelijk straks om zal gaan. ...
Ja, en?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:32 schreef RayMania het volgende:
Er is een feedbacktopic hoor, Tennessee.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:48 schreef sjimz het volgende:
Zal Van Basten naar AZ gaan als opvolger van Van Gaal die op zijn beurt weer bondscoach gaat worden?
Ja, dus? Ik geef een waarschuwing, omdat het met jouw onnodige posts in dit topic te maken heeft.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:42 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik reageer toch op iets dat jij in déze topic plaatst?
Geen discussie waard, ik plaats die post om jou erop te wijzen dat het gezeik over de TT of OP etc afgelopen is in deze topicreeks. Klaar. Kritiek op wat dan ook doe je maar in Feedback, hier wil ik het ontopic houden. Je weet de weg, offtopic verwijder ik vanaf nu.quote:Of is dat van jou weer wél on-topic en dat van mij weer niét?
Dus je vraagt het toch maarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:50 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik had nu eigenlijk willen vragen wat jou het idee geeft dat Van Gaal zich deze keer met Oranje wél zal kwalificeren, maar dat zou pas écht off-topic zijn...
Dat was een soort knipoog naar Raymania die niet waarschuwend waarschuwt...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus je vraagt het toch maar
Ik beweer helemaal niet dat Van Gaal zich gaat kwalificeren.
Je zal vast wel met een quote van een x aantal maanden terug komen waarin ik zeg dat ik wel denk dat Van Gaal zich zal gaan kwalificeren.quote:
Ik denk dat je wel zal geloven dat ik heel erg hoop dat Van Basten van de zomer met prachtig voetbal Europees kampioen wordt en ik ben heel erg benieuwd hoe veel mensen waaronder jij daar dan op zullen reageren. Maar dat kunnen we alleen afwachten. Van Basten zelf zegt geloof ik dat hij het wel goed vindt dat we in ieder geval niet met te hóge verwachtingen naar Zwitsenrijk gaan en daar zit ook wel wat in vind ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je zal vast wel met een quote van een x aantal maanden terug komen waarin ik zeg dat ik wel denk dat Van Gaal zich zal gaan kwalificeren.
Feit is: Mijn mening over Van Basten als coach is nog steeds niet positief.
Dit kan hij niet veranderen met louter resultaat voetbal.
Maar van mijn mening zal Marco vast niet wakker liggen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:08 schreef sjimz het volgende:
Als Van Basten met prachtig voetbal Europees kampioen wordt dan ben ik natuurlijk bereid om mijn mening over hem bij te stellen.
Dan ben ik ook blij.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:10 schreef Tennessee het volgende:
[..]
en als hij met lelijk voetbal Europees kampioen wordt?
Nu moet ik helaas wéér even écht off-topic gaan... Maar Denemarken in '92 en Griekenland in '04 dan? Die hadden toch ook niet echt een team om kampioen te worden, vantevoren bekeken dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Of we nou lelijk of mooi voetbal gaan spelen, we worden geen Europees Kampioen.
Dat ligt trouwens niet alleen aan Marco, maar we hebben er het team gewoon niet voor.
Klopt - maar ik acht de kans dat NL kampioen wordt kleiner dan 1/(#teams_op_het_EK)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:25 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nu moet ik helaas wéér even écht off-topic gaan... Maar Denemarken in '92 en Griekenland in '04 dan? Die hadden toch ook niet echt een team om kampioen te worden, vantevoren bekeken dan?
Niet zo wetenschappelijk doen, ja?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:23 schreef Doc het volgende:
Klopt - maar ik acht de kans dat NL kampioen wordt kleiner dan 1/(#teams_op_het_EK)
# = aantalquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet zo wetenschappelijk doen, ja?
En anders moet je maar in FB verder met je offtopic.
Ajacieden zouden Urby niet oproepen voor Oranje...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:15 schreef DANILXL het volgende:
onbegrijpelijk. Hij had bij mij nog een beetje krediet, maar dat heeft ie inmiddels helemaal verspeeld door Emanuelson op te roepen voor het Nederlands Elftal. Hoe bedoel je hij kijkt door een afca-bril
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ajacieden zouden Urby niet oproepen voor Oranje...
Dat is noodgedwongen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Koster en consorten gebruiken hem toch ook elke week
Ajacieden zouden Urby niet eens opstellen in Ajax ...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ajacieden zouden Urby niet oproepen voor Oranje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |