Zoals ik in het vorige topic al zei: is iemand zn mening geen mening als hij enigszins is beïnvloed door een ander? Bovendien zal het grotendeels écht niet door de media komen, want iedereen heeft zelf gezien hoe belabberd Nederland heeft gespeeld in de kwalificatie. Daar hoef je de krant niet voor te lezen, dat kan je ook zien in het stadion of op tv (met het geluid uit omdat Leo Positivo Oldenburger ook kritisch is op Oranje volgens jou).quote:Op zondag 2 december 2007 01:02 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Over of het logisch is dat er veel kritiek komt doe ik even geen uitspraak, ik ontken dat niet en ik bevestig het niet. Mijn stelling in deze topic is dat er te veel negatieve kritiek is en dat dat inderdaad door erg veel mensen klakkeloos wordt overgenomen... vervolgens doet Maurice de Hond een peiling en dan zou ineens meer dan de helft van de Nederlanders Foppe de Haan willen. Dat vind ik dus propaganda en dan is de pers/media dus geen verslaggever maar meningmaker volgens mij, en dat lijkt me niet goed.
Hij zei tegen Studio Sport inderdaad dat hij en de KNVB deze week gingen praten en dat hij er voor zichzelf al uit is.quote:Op zondag 2 december 2007 14:56 schreef remlof het volgende:
Hoorde ik nu net in Langs De Lijn dat Van Basten van de week met de KNVB gaat praten en dat hij al weet wat zijn toekomstplannen zijn?
Van mij mag ie trouwens blijven tot en met Zuid-Afrika
Van mij ook!quote:Op zondag 2 december 2007 14:56 schreef remlof het volgende:
...Van mij mag ie trouwens blijven tot en met Zuid-Afrika
zo klonk het helaas wel een beetje ja, vond ik...quote:Op zondag 2 december 2007 15:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Van Basten stopt na het EK. Die is het publiek gewoon zat.
Lijkt me duidelijk.
Maar het WK was een goed leermoment, dus het moet lukken.quote:Op zondag 2 december 2007 15:09 schreef mcyodogg het volgende:
En daarom is het niet slim van Van Basten om te zeggen om 4 jaar lang naar zo'n EK toe te werken. Want in een poule als deze kan je nog zo goed voetballen, punten blijft afwachten.
Volgens mij was het ook geen uitspraak van Van Basten maar van Kesler, maar daar kan ik me in vergissen...quote:Op zondag 2 december 2007 15:09 schreef mcyodogg het volgende:
En daarom is het niet slim van Van Basten om te zeggen om 4 jaar lang naar zo'n EK toe te werken. Want in een poule als deze kan je nog zo goed voetballen, punten blijft afwachten.
Too little too late.quote:Op zondag 2 december 2007 15:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Van Basten stopt na het EK. Die is het publiek gewoon zat.
Lijkt me duidelijk.
Ik vind dat dat dan geen smoesje zou zijn, maar als je het zo wil noemen ben ik wel benieuwd wat "sommige andere mensen" voor smoesjes zullen verzinnen als we eerst groepswinnaar en vervolgens kampioen worden...quote:Op zondag 2 december 2007 16:30 schreef sjimz het volgende:
Als Nederland de eerste ronde niet doorkomt zal Marco met het smoesje komen: Dit was een leermoment en tegenstanders van wereldformaat.
Ik wilde het nog net niet zeggen..maar goed. Laten we andersom ook maar niet om de OP zeuren, maar het gewoon over de coach hebben die ons Europees Kampioen gaat maken. Euh, ja.quote:Op zondag 2 december 2007 16:30 schreef sjimz het volgende:
Je telling van de topics is trouwens bedroevend te noemen Tennessee
Volgens jouw statistieken moeten we toch gewoon alle 3 de tegenstanders oprollen?quote:Op zondag 2 december 2007 16:32 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik vind dat dat dan geen smoesje zou zijn, maar als je het zo wil noemen ben ik wel benieuwd wat "sommige andere mensen" voor smoesjes zullen verzinnen als we eerst groepswinnaar en vervolgens kampioen worden...
quote:Op zondag 2 december 2007 16:30 schreef sjimz het volgende:
Je telling van de topics is trouwens bedroevend te noemen Tennessee
quote:Op woensdag 21 november 2007 13:18 schreef NJ het volgende:
En wéér een hele rits aan posts met niet boeiend gezeik op alles, behalve van Basten.
De mods hebben ook al gewaarschuwd en ik ga het nu ook een keer doen. Eén keer, welteverstaan.
Hoe deze reeks tot stand is gekomen, boeit niet. Hoe hij nu heet kan je over discussieren, maar dat gebeurt al 30 topics lang. Dus die discussie is afgelopen. Als er de volgende keer iemand een topic opent met Marco van Basten moet heilig verklaard worden #34, dan gaan we daar in verder. Laat die naamstelling lekker afhangen van de TS. Gezeik daarover wordt weggehaald en voor recividisten volgt een ban.
Het persoonlijk gebash ben ik ook zat. Niet alleen van de kant van Tennessee, maar ook van bijvoorbeeld EnGCatjuh. Neem het wat minder serieus en reageer wat minder op elkaar.
Mocht ik vinden dat iemand het hier verziekt voor de rest dan gaat die persoon er af.
Dat was het. Commentaar op deze post mag in de PM, niet in dit topic.
Dus we gaan het hier niet over Marco van Basten hebben.quote:Op zondag 2 december 2007 16:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik wilde het nog net niet zeggen..maar goed. Laten we andersom ook maar niet om de OP zeuren, maar het gewoon over de coach hebben die ons Europees Kampioen gaat maken. Euh, ja.
Ik mag best zeggen dat je telling van de topics niet klopt, of is het een gewoonte om dubbele topics mee te tellen? Dat is namelijk een feitquote:Op zondag 2 december 2007 16:35 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Hoor ik daar kritiek op de inhoud van de OP? Want dat mag niet meer he!...
[..]
Effe serieus sjimz, je snapt me welquote:Op zondag 2 december 2007 16:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus we gaan het hier niet over Marco van Basten hebben.
Als Nederland de eerste ronde wel doorkomt krijg ik waarschijnlijk wel wat meer vertrouwen in zijn kunnen. Want dat zou een prestatie van formaat zijn. Dus dat gebeurt niet waarschijnlijkquote:Op zondag 2 december 2007 16:30 schreef sjimz het volgende:
Als Nederland de eerste ronde niet doorkomt zal Marco met het smoesje komen: Dit was een leermoment en tegenstanders van wereldformaat.
Ten koste van wie zouden wij het dan moeten redden?quote:Op zondag 2 december 2007 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tuurlijk redden wij het
Die kans verwerp ikquote:Op zondag 2 december 2007 16:32 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik vind dat dat dan geen smoesje zou zijn, maar als je het zo wil noemen ben ik wel benieuwd wat "sommige andere mensen" voor smoesjes zullen verzinnen als we eerst groepswinnaar en vervolgens kampioen worden...
quote:Totaal 12 gespeeld, 8 gewonnen, 2 gelijk, 25 verloren, 15 goals vóór, 5 goals tégen
Jij niet, ik welquote:Op zondag 2 december 2007 16:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat ik nou net niet zo zielig ben als jij om ook maar gelijk de hele Marco moet ontslagen OP erbij te pleuren is wat anders
Vergeet je ook niet de post van MJ er weer even bij te zetten, want er werd weer op de OP gereageerd!quote:
en kan je nu weer even kappen met het zuigen aub?quote:Op zondag 2 december 2007 17:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vergeet je ook niet de post van MJ er weer even bij te zetten, want er werd weer op de OP gereageerd!
Ik constateer gewoon dat er door jou met 2 maten gemeten wordtquote:Op zondag 2 december 2007 17:32 schreef Tennessee het volgende:
[..]
en kan je nu weer even kappen met het zuigen aub?
Donadoni schijnt al gezegd te hebben dat ie die oefeninterland niet zo'n goed idee vind. Denk ook niet dat ie doorgaat.quote:Op zondag 2 december 2007 17:19 schreef DRD het volgende:
Ben ook erg benieuwd wat er met de oefenwedstrijd van februari tegen Italië gaat gebeuren. Lijkt me niet dat deze doorgaat, maar gezien de tegenstanders op het EK moet er echt tegen absolute toplanden geoefent gaan worden.
Ook geen slechte ploeg me dunkt.quote:Op zondag 2 december 2007 17:48 schreef dndiek het volgende:
Geen oefenduel in februari tegen Italië, Kroatië is de beoogde vervanger voor dat duel
quote:Hiddink dolt Van Basten na loting
LUZERN - Marco van Basten praatte de internationale media zondagmiddag in Luzern bij over de moeilijke loting van het Nederlands elftal toen hij voelde dat iemand aan zijn arm trok. Het was Guus Hiddink, die als bondscoach van Rusland zojuist aan Griekenland, Zweden en Spanje was gekoppeld.
"Marco, wie heb jij eigenlijk geloot?", grapte Guus. Van Basten kon wel lachen om het geintje. "Ik ben het wel gewend om in de groep des doods te spelen", zei de bondscoach van Nederland die het vorig jaar zomer op het WK in Duitsland tegen Argentinië, Ivoorkust en Servië Montenegro moest opnemen. "Toen hadden ze het al over de groep des doods. Ik weet niet hoe ze deze groep gaan noemen. Hier zijn geen superlatieven voor"
Leo Beenhakker, de bondscoach van Polen, had weinig medelijden met Van Basten. "Nu wordt overal weer benadrukt dat Nederland zo'n pech heeft gehad", zuchtte hij. "Alsof wij het met Duitsland, Kroatië en gastland Oostenrijk zo hebben getroffen. Daar hoor je niemand over, maar Oranje heeft pech, hoor".
Bron: Telesport
quote:...Terwijl de andere bondscoaches met een verminderd humeur rondliepen na de loting, benaderde Victor Piturca de zware loting van zijn land Roemenië op een luchtige ietwat sarcastische manier. "Ik ben dolblij met dit resultaat. Dit had niet veel eenvoudiger gekund. We spelen tegen de wereldkampioen, de verliezend WK-finalist en het land dat de afgelopen drie jaar in de kwalificatiewedstrijden voor het EK en WK het beste heeft gepresteerd. Ik ben benieuwd tegen wie we het in de kwartfinale moeten opnemen."
Bron: Elfvoetbal
Lijkt me een hele verstandige beslissing en een goed alternatief.quote:Op zondag 2 december 2007 17:48 schreef dndiek het volgende:
Geen oefenduel in februari tegen Italië, Kroatië is de beoogde vervanger voor dat duel
Jij bent tegenwoordig toch voor een ander land.quote:Op zondag 2 december 2007 18:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik denk dat we met Spanje erbij ipv Roemenië meer kans hadden gehad.
Dan waren we wel door gegaan.
Italië is normaliter te pakken in een poulefase, zeker als het niet de laatste wedstrijd is.
Marco stuurt ons gewoon naar de 2e ronde.
Als hij het licht gezien heeft tenminste.
Ik kan je nu al zeggen dat we na drie kansloze nederlagen op het strand kunnen liggen dagdromen van goed voetbal. Maar voor de knvb maakt het niets uit. Bassie blijft tot zijn dood bondscoach. Dus de komende 50 jaar hoef je niets te verwachten!quote:Op zondag 2 december 2007 18:21 schreef M0NTANA het volgende:
Ben benieuwd of de groepsfase overleefd wordt, zal lastig worden.
Dan is het nog wel steeds een nederlander dus mag hij over ons pratenquote:Op zondag 2 december 2007 18:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij bent tegenwoordig toch voor een ander land.
Prestatie van formaat?! WHOEHAHAHA!!quote:Op zondag 2 december 2007 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als Nederland de eerste ronde wel doorkomt krijg ik waarschijnlijk wel wat meer vertrouwen in zijn kunnen. Want dat zou een prestatie van formaat zijn. Dus dat gebeurt niet waarschijnlijk![]()
Dag Bassie!
Jij vindt het niet een prestatie mocht Nederland deze poule doorkomen?quote:Op zondag 2 december 2007 18:52 schreef Barca het volgende:
[..]
Prestatie van formaat?! WHOEHAHAHA!!
Nou wat een prestatie ... daar moet je echt heel goed voor zijn. Jemig ... Kozakken boys 69 weet van al die ploegen met 13 - 0 te winnen!quote:Op zondag 2 december 2007 18:59 schreef sjimz het volgende:
Het is wel een prestatie om deze ronde door te komen.
Als het dan maar niet vervolgd wordt (als we er uberhaupt doorkomen) dat we er uitvliegen in de eerste KO ronde.
Want volgens de statistieken op een groot eindtoernooi onder van Basten ligt daar het eindstation.
Oh okay, je bent gewoon echt een retard.quote:Op zondag 2 december 2007 19:05 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou wat een prestatie ... daar moet je echt heel goed voor zijn. Jemig ... Kozakken boys 69 weet van al die ploegen met 13 - 0 te winnen!
Ik heb NL absoluut niet hoog zitten maar de tegenstanders spelen echt geen bijzonder voetbal.quote:Op zondag 2 december 2007 18:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij vindt het niet een prestatie mocht Nederland deze poule doorkomen?
Heb je Nederland zo hoog zitten dan of heb je echt geen verstand van voetbal?
En toch stonden ze allebei in de finale van het WK.quote:Op zondag 2 december 2007 19:13 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik heb NL absoluut niet hoog zitten maar de tegenstanders spelen echt geen bijzonder voetbal.
Kampioen en vice-kampioen van de armoede.quote:Op zondag 2 december 2007 19:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En toch stonden ze allebei in de finale van het WK..
quote:Op zondag 2 december 2007 19:21 schreef Barca het volgende:
[..]
Kampioen en vice-kampioen van de armoede.
Hou jezelf maar voor de gek, hou jezelf maar voor de gek, hou jezelf maar voor de gek, hou jezelf maar voor de gek!!quote:
Ik ben niet eens voor Nederland, ik geef alleen mijn objectieve mening.quote:Op zondag 2 december 2007 19:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Hou jezelf maar voor de gek, hou jezelf maar voor de gek, hou jezelf maar voor de gek, hou jezelf maar voor de gek!!
Omdat je denkt dat die landen zo goed zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 19:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben niet eens voor Nederland, ik geef alleen mijn objectieve mening..
Waarom zou ik mij in godsnaam dan voor de gek houden. Echt..
Frankrijk en Italie hebben betere spelers. daar heb je geen enkele smoes voor nodig.quote:Op zondag 2 december 2007 16:30 schreef sjimz het volgende:
Je weet toch dat Bassie dat niet snapt.quote:Op zondag 2 december 2007 19:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Frankrijk en Italie hebben betere spelers. daar heb je geen enkele smoes voor nodig.
Dat heeft Engeland ook.quote:Op zondag 2 december 2007 19:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Frankrijk en Italie hebben betere spelers. daar heb je geen enkele smoes voor nodig.
Ze hebben ook een beter team.quote:Op zondag 2 december 2007 19:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat heeft Engeland ook.
En het gaat er niet om wie de beste spelers heeft.
quote:Op zondag 2 december 2007 19:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat heeft Engeland ook.
En het gaat er niet om wie de beste spelers heeft.
Ik zie geen uitgesproken favoriet.quote:Op zondag 2 december 2007 19:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Wie gaat er dan volgens jou kampioen worden en wat zijn daarvoor je criteria / redenen?
Nou ja, Griekenland werd ook op basis van karakter en teamspirit kampioen.quote:Op zondag 2 december 2007 19:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Wie gaat er dan volgens jou kampioen worden en wat zijn daarvoor je criteria / redenen?
Ja dat is wel degelijk een factor alleen het is een van de factoren en het hoeft niet de doorslaggevende factor te zijn. Ik formuleerde het alleen even verkeerd.quote:Op zondag 2 december 2007 19:45 schreef Doc het volgende:
Zie dat jij de kwaliteit van de spelers ook als factor noemt
Het moge duidelijk zijn dat Frankrijk betere spelers in de verdediging heeft. Aanval en middenveld zijn ook niet slechter dan van NL ...
De reden waarom ik het team erbij noem is dat er gezegd werd dat MvB vast met een excuus kwam - maar daar bracht ik tegen in dat excuses niet nodig zijn als je de kwaliteiten van de teams tegenover elkaar zet.quote:Op zondag 2 december 2007 19:44 schreef Tennessee het volgende:
Beste mensen, mag ik jullie er alsjeblieft even aan herinneren dat dit de Marco Van Basten topic is en niet de Euro2008 of Nederlands Elftal topic...
Maar volgens de statistieken verliest Nederland heel erg weinig.quote:Op zondag 2 december 2007 19:45 schreef Doc het volgende:
Zie dat jij de kwaliteit van de spelers ook als factor noemt
Het moge duidelijk zijn dat Frankrijk betere spelers in de verdediging heeft. Aanval en middenveld zijn ook niet slechter dan van NL ...
het was niet specifiek voor jou bedoelt hoor, gewoon in het algemeen... maar de naam Van Basten is al een tijdje niet meer gevallen in deze topic...quote:Op zondag 2 december 2007 19:47 schreef Doc het volgende:
[..]
De reden waarom ik het team erbij noem is dat er gezegd werd dat MvB vast met een excuus kwam - maar daar bracht ik tegen in dat excuses niet nodig zijn als je de kwaliteiten van de teams tegenover elkaar zet.
Het ontbreken van goede verdedigers om te selecteren is meestal wel doorslag gevend hoor ...quote:Op zondag 2 december 2007 19:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dat is wel degelijk een factor alleen het is een van de factoren en het hoeft niet de doorslaggevende factor te zijn. Ik formuleerde het alleen even verkeerd.
Dus je kan je er eventueel bij neerleggen zonder excuses dat Nederland de tweede ronde niet haalt?quote:Op zondag 2 december 2007 19:47 schreef Doc het volgende:
[..]
De reden waarom ik het team erbij noem is dat er gezegd werd dat MvB vast met een excuus kwam - maar daar bracht ik tegen in dat excuses niet nodig zijn als je de kwaliteiten van de teams tegenover elkaar zet.
Ja maar we hadden het in eerste instantie niet alleen specifiek over verdedigers.quote:Op zondag 2 december 2007 19:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Het ontbreken van goede verdedigers om te selecteren is meestal wel doorslag gevend hoor ...
Nederland niet. Onze clown selecteert de verkeerde spelers, zet ze op de verkeerde posities en laat ze een verkeerde tactiek spelen.quote:Op zondag 2 december 2007 19:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Zonder meer. Die ander landen hebben goede verdedigers. NL niet. DEn ook de rest van Italie en Frankrijk zijn geen pannekoeken.quote:Op zondag 2 december 2007 19:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus je kan je er eventueel bij neerleggen zonder excuses dat Nederland de tweede ronde niet haalt?
Of begrijp ik je verkeerd?
Het zijn niet voor niets de laatste finalisten van het WK.quote:Op zondag 2 december 2007 19:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Zonder meer. Die ander landen hebben goede verdedigers. NL niet. DEn ook de rest van Italie en Frankrijk zijn geen pannekoeken.
Er zijn wel betere verdedigers beschikbaar dan die nu worden gekozen. Je hoeft niet te kiezen voor 4 verdedigers. Een extra middenvelder kan ook. Dan kun je de kwaliteiten op het middenveld beter benutten. (En indirect ook de aanval omdat er meer aansluiting is.)quote:Op zondag 2 december 2007 19:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Het ontbreken van goede verdedigers om te selecteren is meestal wel doorslag gevend hoor ...
Die statistieken hebben ook op het WK tegen Portugal de doorslag gegevenquote:Op zondag 2 december 2007 19:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar volgens de statistieken verliest Nederland heel erg weinig.
Maar statistieken wijzen gewoon uit dat Nederland zelden verliest.quote:Op zondag 2 december 2007 19:54 schreef nappei het volgende:
[..]
Die statistieken hebben ook op het WK tegen Portugal de doorslag gegeven
Ja, maar kijk dan wel even tegen welke teams we spelen. Van de toppers hebben we niet gewonnen onder van Basten. Italie oefenwedstrijd, verloren. Portugal, verloren. Argentinie, met mazzel gelijk.quote:Op zondag 2 december 2007 19:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar statistieken wijzen gewoon uit dat Nederland zelden verliest.
Dat heb ik zelf ook niet verzonnen, check de OP maar.
En let op de manier van spelen. Die zuigt!quote:Op zondag 2 december 2007 19:58 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ja, maar kijk dan wel even tegen welke teams we spelen. Van de toppers hebben we niet gewonnen onder van Basten. Italie oefenwedstrijd, verloren. Portugal, verloren. Argentinie, met mazzel gelijk.
Leg dat Tennessee even uitquote:Op zondag 2 december 2007 19:58 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ja, maar kijk dan wel even tegen welke teams we spelen. Van de toppers hebben we niet gewonnen onder van Basten. Italie oefenwedstrijd, verloren. Portugal, verloren. Argentinie, met mazzel gelijk.
Precies, ik snap echt niet hoe v. Basten en z'n puppetmasters van de KNVB met droge ogen die statistieken blijven citeren als argumentatie voor van Basten zn positie. Ja, hij verliest weinig, maar als we winnen is het alsnog om te janken.quote:Op zondag 2 december 2007 20:00 schreef Barca het volgende:
[..]
En let op de manier van spelen. Die zuigt!
Kan je beter proberen een boom uit te leggen waarom het geen muur is!quote:
Omdat ome Cruijff heilig is! Bassie blijft tot zijn dood bondscoach. Dus ook na het uiterst succesloze ek moeten we het doen met zaadvoetbal!quote:Op zondag 2 december 2007 20:04 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Precies, ik snap echt niet hoe v. Basten en z'n puppetmasters van de KNVB met droge ogen die statistieken blijven citeren als argumentatie voor van Basten zn positie. Ja, hij verliest weinig, maar als we winnen is het alsnog om te janken.
Ah well, zijn we tenminste in september 2008 van van Basten af.
In veel omringende landen is winnen genoeg hoor.quote:Op zondag 2 december 2007 20:04 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Precies, ik snap echt niet hoe v. Basten en z'n puppetmasters van de KNVB met droge ogen die statistieken blijven citeren als argumentatie voor van Basten zn positie. Ja, hij verliest weinig, maar als we winnen is het alsnog om te janken.
Jij wil zeggen dat Nederland, met het vertoonde spel so far, ook maar een schijn van een kans maakt in de poule voor 2008? Dude, ik ben zo chauvinistisch als het maar kan als het op voetbal aankomt, ik was bij de aanstelling van van Basten bereid te geloven dat we dat EK gingen winnen. Helaas heb ik nu het vertrouwen toch echt verloren. Maar ja, om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat een andere poule veel beter zou zijn nu.quote:Op zondag 2 december 2007 20:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In veel omringende landen is winnen genoeg hoor.
Maar het gaat om het winnen van een eindtoernooi! Dat lukt 'm niet!quote:Op zondag 2 december 2007 20:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In veel omringende landen is winnen genoeg hoor.
Kessler is een schandknaap!quote:Op zondag 2 december 2007 20:09 schreef Richardfun het volgende:
Ik snap dat ze bij de KNVB een zwak voor Cruijf hebben, maar zelfs een Kessler moet toch zien dat het niveau van het voetbal van Oranje gewoon om te huilen is. Of is Kessler echt zo'n "glass half-full" kerel dat hij bij 1-0 tegen Luxemburg denkt "bellisimo"? Ik SNAP het gewoon niet
Dat lukt 15 anderen ook niet, en de voorgaande 6 bondscoaches is het ook niet gelukt, en in de hele godganse geschiedenis is het pas 1 keer gelukt door Nederland. Dus of dat nu zo'n streven is waar hij persee op afgerekend moet worden.quote:Op zondag 2 december 2007 20:12 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar het gaat om het winnen van een eindtoernooi! Dat lukt 'm niet!
Ja!quote:Op zondag 2 december 2007 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat lukt 15 anderen ook niet, en de voorgaande 6 bondscoaches is het ook niet gelukt, en in de hele godganse geschiedenis is het pas 1 keer gelukt door Nederland. Dus of dat nu zo'n streven is waar hij persee op afgerekend moet worden.
Ik denk van niet.quote:Op zondag 2 december 2007 22:56 schreef Tennessee het volgende:
Ik heb eerder vandaag gezegd dat ik dacht dat Van Basten niet zou gaan bijtekenen maar ik denk nu van wel... wou ik even kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |