Jij vindt het niet een prestatie mocht Nederland deze poule doorkomen?quote:Op zondag 2 december 2007 18:52 schreef Barca het volgende:
[..]
Prestatie van formaat?! WHOEHAHAHA!!
Nou wat een prestatie ... daar moet je echt heel goed voor zijn. Jemig ... Kozakken boys 69 weet van al die ploegen met 13 - 0 te winnen!quote:Op zondag 2 december 2007 18:59 schreef sjimz het volgende:
Het is wel een prestatie om deze ronde door te komen.
Als het dan maar niet vervolgd wordt (als we er uberhaupt doorkomen) dat we er uitvliegen in de eerste KO ronde.
Want volgens de statistieken op een groot eindtoernooi onder van Basten ligt daar het eindstation.
Oh okay, je bent gewoon echt een retard.quote:Op zondag 2 december 2007 19:05 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou wat een prestatie ... daar moet je echt heel goed voor zijn. Jemig ... Kozakken boys 69 weet van al die ploegen met 13 - 0 te winnen!
Ik heb NL absoluut niet hoog zitten maar de tegenstanders spelen echt geen bijzonder voetbal.quote:Op zondag 2 december 2007 18:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij vindt het niet een prestatie mocht Nederland deze poule doorkomen?
Heb je Nederland zo hoog zitten dan of heb je echt geen verstand van voetbal?
En toch stonden ze allebei in de finale van het WK.quote:Op zondag 2 december 2007 19:13 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik heb NL absoluut niet hoog zitten maar de tegenstanders spelen echt geen bijzonder voetbal.
Kampioen en vice-kampioen van de armoede.quote:Op zondag 2 december 2007 19:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En toch stonden ze allebei in de finale van het WK..
quote:Op zondag 2 december 2007 19:21 schreef Barca het volgende:
[..]
Kampioen en vice-kampioen van de armoede.
Hou jezelf maar voor de gek, hou jezelf maar voor de gek, hou jezelf maar voor de gek, hou jezelf maar voor de gek!!quote:
Ik ben niet eens voor Nederland, ik geef alleen mijn objectieve mening.quote:Op zondag 2 december 2007 19:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Hou jezelf maar voor de gek, hou jezelf maar voor de gek, hou jezelf maar voor de gek, hou jezelf maar voor de gek!!
Omdat je denkt dat die landen zo goed zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 19:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben niet eens voor Nederland, ik geef alleen mijn objectieve mening..
Waarom zou ik mij in godsnaam dan voor de gek houden. Echt..
Frankrijk en Italie hebben betere spelers. daar heb je geen enkele smoes voor nodig.quote:Op zondag 2 december 2007 16:30 schreef sjimz het volgende:
Als Nederland de eerste ronde niet doorkomt zal Marco met het smoesje komen: Dit was een leermoment en tegenstanders van wereldformaat.
Je weet toch dat Bassie dat niet snapt.quote:Op zondag 2 december 2007 19:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Frankrijk en Italie hebben betere spelers. daar heb je geen enkele smoes voor nodig.
Dat heeft Engeland ook.quote:Op zondag 2 december 2007 19:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Frankrijk en Italie hebben betere spelers. daar heb je geen enkele smoes voor nodig.
Ze hebben ook een beter team.quote:Op zondag 2 december 2007 19:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat heeft Engeland ook.
En het gaat er niet om wie de beste spelers heeft.
quote:Op zondag 2 december 2007 19:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat heeft Engeland ook.
En het gaat er niet om wie de beste spelers heeft.
Ik zie geen uitgesproken favoriet.quote:Op zondag 2 december 2007 19:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Wie gaat er dan volgens jou kampioen worden en wat zijn daarvoor je criteria / redenen?
Nou ja, Griekenland werd ook op basis van karakter en teamspirit kampioen.quote:Op zondag 2 december 2007 19:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Wie gaat er dan volgens jou kampioen worden en wat zijn daarvoor je criteria / redenen?
Ja dat is wel degelijk een factor alleen het is een van de factoren en het hoeft niet de doorslaggevende factor te zijn. Ik formuleerde het alleen even verkeerd.quote:Op zondag 2 december 2007 19:45 schreef Doc het volgende:
Zie dat jij de kwaliteit van de spelers ook als factor noemt
Het moge duidelijk zijn dat Frankrijk betere spelers in de verdediging heeft. Aanval en middenveld zijn ook niet slechter dan van NL ...
De reden waarom ik het team erbij noem is dat er gezegd werd dat MvB vast met een excuus kwam - maar daar bracht ik tegen in dat excuses niet nodig zijn als je de kwaliteiten van de teams tegenover elkaar zet.quote:Op zondag 2 december 2007 19:44 schreef Tennessee het volgende:
Beste mensen, mag ik jullie er alsjeblieft even aan herinneren dat dit de Marco Van Basten topic is en niet de Euro2008 of Nederlands Elftal topic...
Maar volgens de statistieken verliest Nederland heel erg weinig.quote:Op zondag 2 december 2007 19:45 schreef Doc het volgende:
Zie dat jij de kwaliteit van de spelers ook als factor noemt
Het moge duidelijk zijn dat Frankrijk betere spelers in de verdediging heeft. Aanval en middenveld zijn ook niet slechter dan van NL ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |