Als Nederland de eerste ronde wel doorkomt krijg ik waarschijnlijk wel wat meer vertrouwen in zijn kunnen. Want dat zou een prestatie van formaat zijn. Dus dat gebeurt niet waarschijnlijkquote:Op zondag 2 december 2007 16:30 schreef sjimz het volgende:
Als Nederland de eerste ronde niet doorkomt zal Marco met het smoesje komen: Dit was een leermoment en tegenstanders van wereldformaat.
Ten koste van wie zouden wij het dan moeten redden?quote:Op zondag 2 december 2007 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tuurlijk redden wij het
Die kans verwerp ikquote:Op zondag 2 december 2007 16:32 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik vind dat dat dan geen smoesje zou zijn, maar als je het zo wil noemen ben ik wel benieuwd wat "sommige andere mensen" voor smoesjes zullen verzinnen als we eerst groepswinnaar en vervolgens kampioen worden...
quote:Totaal 12 gespeeld, 8 gewonnen, 2 gelijk, 25 verloren, 15 goals vóór, 5 goals tégen
Jij niet, ik welquote:Op zondag 2 december 2007 16:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat ik nou net niet zo zielig ben als jij om ook maar gelijk de hele Marco moet ontslagen OP erbij te pleuren is wat anders
Vergeet je ook niet de post van MJ er weer even bij te zetten, want er werd weer op de OP gereageerd!quote:
en kan je nu weer even kappen met het zuigen aub?quote:Op zondag 2 december 2007 17:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vergeet je ook niet de post van MJ er weer even bij te zetten, want er werd weer op de OP gereageerd!
Ik constateer gewoon dat er door jou met 2 maten gemeten wordtquote:Op zondag 2 december 2007 17:32 schreef Tennessee het volgende:
[..]
en kan je nu weer even kappen met het zuigen aub?
Donadoni schijnt al gezegd te hebben dat ie die oefeninterland niet zo'n goed idee vind. Denk ook niet dat ie doorgaat.quote:Op zondag 2 december 2007 17:19 schreef DRD het volgende:
Ben ook erg benieuwd wat er met de oefenwedstrijd van februari tegen Italië gaat gebeuren. Lijkt me niet dat deze doorgaat, maar gezien de tegenstanders op het EK moet er echt tegen absolute toplanden geoefent gaan worden.
Ook geen slechte ploeg me dunkt.quote:Op zondag 2 december 2007 17:48 schreef dndiek het volgende:
Geen oefenduel in februari tegen Italië, Kroatië is de beoogde vervanger voor dat duel
quote:Hiddink dolt Van Basten na loting
LUZERN - Marco van Basten praatte de internationale media zondagmiddag in Luzern bij over de moeilijke loting van het Nederlands elftal toen hij voelde dat iemand aan zijn arm trok. Het was Guus Hiddink, die als bondscoach van Rusland zojuist aan Griekenland, Zweden en Spanje was gekoppeld.
"Marco, wie heb jij eigenlijk geloot?", grapte Guus. Van Basten kon wel lachen om het geintje. "Ik ben het wel gewend om in de groep des doods te spelen", zei de bondscoach van Nederland die het vorig jaar zomer op het WK in Duitsland tegen Argentinië, Ivoorkust en Servië Montenegro moest opnemen. "Toen hadden ze het al over de groep des doods. Ik weet niet hoe ze deze groep gaan noemen. Hier zijn geen superlatieven voor"
Leo Beenhakker, de bondscoach van Polen, had weinig medelijden met Van Basten. "Nu wordt overal weer benadrukt dat Nederland zo'n pech heeft gehad", zuchtte hij. "Alsof wij het met Duitsland, Kroatië en gastland Oostenrijk zo hebben getroffen. Daar hoor je niemand over, maar Oranje heeft pech, hoor".
Bron: Telesport
quote:...Terwijl de andere bondscoaches met een verminderd humeur rondliepen na de loting, benaderde Victor Piturca de zware loting van zijn land Roemenië op een luchtige ietwat sarcastische manier. "Ik ben dolblij met dit resultaat. Dit had niet veel eenvoudiger gekund. We spelen tegen de wereldkampioen, de verliezend WK-finalist en het land dat de afgelopen drie jaar in de kwalificatiewedstrijden voor het EK en WK het beste heeft gepresteerd. Ik ben benieuwd tegen wie we het in de kwartfinale moeten opnemen."
Bron: Elfvoetbal
Lijkt me een hele verstandige beslissing en een goed alternatief.quote:Op zondag 2 december 2007 17:48 schreef dndiek het volgende:
Geen oefenduel in februari tegen Italië, Kroatië is de beoogde vervanger voor dat duel
Jij bent tegenwoordig toch voor een ander land.quote:Op zondag 2 december 2007 18:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik denk dat we met Spanje erbij ipv Roemenië meer kans hadden gehad.
Dan waren we wel door gegaan.
Italië is normaliter te pakken in een poulefase, zeker als het niet de laatste wedstrijd is.
Marco stuurt ons gewoon naar de 2e ronde.
Als hij het licht gezien heeft tenminste.
Ik kan je nu al zeggen dat we na drie kansloze nederlagen op het strand kunnen liggen dagdromen van goed voetbal. Maar voor de knvb maakt het niets uit. Bassie blijft tot zijn dood bondscoach. Dus de komende 50 jaar hoef je niets te verwachten!quote:Op zondag 2 december 2007 18:21 schreef M0NTANA het volgende:
Ben benieuwd of de groepsfase overleefd wordt, zal lastig worden.
Dan is het nog wel steeds een nederlander dus mag hij over ons pratenquote:Op zondag 2 december 2007 18:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij bent tegenwoordig toch voor een ander land.
Prestatie van formaat?! WHOEHAHAHA!!quote:Op zondag 2 december 2007 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als Nederland de eerste ronde wel doorkomt krijg ik waarschijnlijk wel wat meer vertrouwen in zijn kunnen. Want dat zou een prestatie van formaat zijn. Dus dat gebeurt niet waarschijnlijk![]()
Dag Bassie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |