Wel vet, had Orion nooit eerder live gehoord. Damage Inc was ook niet verkeerd!quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:04 schreef WhiteLightning het volgende:
wat vond je ervan dat ze master of puppets helemaal speelde ?
ik heb hier trouwens de mp3s ervanook vd laatste 3 geloof ik haha
oh jaaa vet man , vond de laatste absoluut de beste vd 3 trouwensquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat laatste concert heb ik zelfs nog op DVD, best redelijke kwaliteit nog
Dit topic gaat inmiddels zo snel, moet toch bijna een eer wordenquote:
Voorprogramma was ook extreem trouwens, vooral Trivium maakte me erg vrolijk. Had je hun 'versie' van Master of Puppets al eens gehoord? Okee, kan niet tippen aan Metallica, maar muzikaal gezien (vooral drums) hadden ze het echt niet slecht gedaanquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh jaaa vet man , vond de laatste absoluut de beste vd 3 trouwens
Huh.. dus toch Gelredome...quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:08 schreef WhiteLightning het volgende:
deze dus Metallica Escape from the studio tour 2006 Gelredome
mja wij komen altijd net op tijd binne voor metallicaquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Voorprogramma was ook extreem trouwens, vooral Trivium maakte me erg vrolijk. Had je hun 'versie' van Master of Puppets al eens gehoord? Okee, kan niet tippen aan Metallica, maar muzikaal gezien (vooral drums) hadden ze het echt niet slecht gedaan
quote:
fipo hunter rank wie de meeste fipos krijgt in deze reeks wintquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit topic gaat inmiddels zo snel, moet toch bijna een eer worden
Wij staan meestal rond 2-3 uur al voor de deur, eerst bezopen e.d. worden, dan pas naar binnen. En wat duurt het altijd lang voor het eindelijk begint zeg...quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja wij komen altijd net op tijd binne voor metallicainzuipen enzo
Die muziek, niets voor mij, maar die show's zijn wel geinig om te kijkenquote:
Die krijgt de fameuze "Fipo de clown"-award!quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
[..]
fipo hunter rank wie de meeste fipos krijgt in deze reeks wint
ik ben wel VIP uh ... FIPquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die krijgt de fameuze "Fipo de clown"-award!
ik heb geleerd deze muziek leuk te vinden omdat zoveel mensen die ik ken dit ook luisteren dat je er aan wentquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die muziek, niets voor mij, maar die show's zijn wel geinig om te kijken
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die krijgt de fameuze "Fipo de clown"-award!
Ik ben heel eenkennig kwa muziek, ik zal niet snel meer overgaan op muziek, of iets leuk vinden wat ik eerder zwaar klote vondquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb geleerd deze muziek leuk te vinden omdat zoveel mensen die ik ken dit ook luisteren dat je er aan went
Was dit niet dat concert in San Diego?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:19 schreef Friday12 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ig38E6vlDeA&feature=related
dit concert was cool
Gaat inderdaad erg snel! Maar wel leuk dat je er bent, want die discussie over die muziek vind ik maar niets!quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:19 schreef diertjuh het volgende:
sjonge ik ben maar heel eventjes weg en het topic is dicht.![]()
hier een dikke zoen!quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:20 schreef lynda het volgende:
* lynda schopt de eerst volgende die in dit topic post
waarom?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:20 schreef lynda het volgende:
* lynda schopt de eerst volgende die in dit topic post
Lees ik een beetje overheenquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaat inderdaad erg snel! Maar wel leuk dat je er bent, want die discussie over die muziek vind ik maar niets!
uhm : Rammstein - Asche Zu Asche (Live Aus Berlin) ?? LOLquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Was dit niet dat concert in San Diego?
Ehm, sorry, quote was dus op de post van WL
* Sm0keZ schopt diegene die boven mij postte![]()
jep snel hequote:Op vrijdag 30 november 2007 22:19 schreef diertjuh het volgende:
sjonge ik ben maar heel eventjes weg en het topic is dicht.![]()
ah ahaha , ja volgens mij welquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Was dit niet dat concert in San Diego?
Ehm, sorry, quote was dus op de post van WL
* Sm0keZ schopt diegene die boven mij postte![]()
Dan hoef je ook niet terug te bladeren, want meer staat er niet ...quote:
hahaquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uhm : Rammstein - Asche Zu Asche (Live Aus Berlin) ?? LOL
Ja nu wel weer zinquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet terug te bladeren, want meer staat er niet ...
maar wil je nog een bakje thee?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zeker maar ook weer lekker snel geopend
personen die bloed onder je nagels halen en hoop blablabla lang verhaal enzoquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
waarom?
Volgens mij heb jij nu een knuffel nodig * diertjuh knuffel geeft aan Lynda
Zodra ze hier zien dat het topic snel dicht zou kunnen gaan, maken ze al een nieuwe en wachten ze met "ok" tot het oude topic echt vol is!quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zeker maar ook weer lekker snel geopend
mwoah het oudere werk vindt ik redelijk goed. Dit jaar op pinkpop gezien. Moet wel zeggen dat ze live erg goed zijnquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
haha
ieman die linkin park leuk vind?
dat ben je al gauw op dit moment hahaquote:
nee kijk maar naar de laatste post dat was met een link naar dit topic toen was deze al openquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zodra ze hier zien dat het topic snel dicht zou kunnen gaan, maken ze al een nieuwe en wachten ze met "ok" tot het oude topic echt vol is!
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:24 schreef lynda het volgende:
* lynda rent naar Droxz toe en springt in zijn armen en gaat uithuilen![]()
[..]
personen die bloed onder je nagels halen en hoop blablabla lang verhaal enzo
prettig weekend gastquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:24 schreef Sm0keZ het volgende:
Goed, ik vind het mooi geweest, tijd om m'n werkplek te verlaten.
Ik moet zeggen, jullie maken m'n werk wel een stuk gezelliger!
Volgende week heb ik weer vroege dienst, dus ben ik vanaf 06:00 al present
Prettig weekend allemaal!
lol die zet ik net aan moet je breaking the habit luisteren is ook een goed nummerquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Crawling vond ik wel een aardig nummer, voor de rest ken ik ze niet echt...
Wat wij wel niet allemaal over hebben voor jequote:Op vrijdag 30 november 2007 22:24 schreef Sm0keZ het volgende:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:24 schreef Sm0keZ het volgende:
dat hebben we vandaag al gedaanquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Fijn weekend![]()
Dan doen we overdag 3 topics?
* Dr.Droxz zet het lekkerste bakje thee wat hij ooooooooit gezet heeft, en geeft deze aan diertjuhquote:
zal het onthoudenquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
lol die zet ik net aan moet je breaking the habit luisteren is ook een goed nummer
Nee niet tot straks, misschien tot morgen, dan mag ik weer lerenquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Wat wij wel niet allemaal over hebben voor je
Tot straks he
lol dat beest haalt goed uitquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd zo van
http://www.youtube.com/watch?v=u0Ys0J4rvFQ
* Dr.Droxz vangt Lynda op, geeft haar een hele dikke knuffel, en een hele lieve kus ...quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:24 schreef lynda het volgende:
* lynda rent naar Droxz toe en springt in zijn armen en gaat uithuilen![]()
[..]
personen die bloed onder je nagels halen en hoop blablabla lang verhaal enzo
Dank je!quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Fijn weekend![]()
Dan doen we overdag 3 topics?
laters fijn weekendquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee niet tot straks, misschien tot morgen, dan mag ik weer leren
Goed, tijd om te gaan dusquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz vangt Lynda op, geeft haar een hele dikke knuffel, en een hele lieve kus ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
leren is op FOK! komen, dat weet je hequote:Op vrijdag 30 november 2007 22:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee niet tot straks, misschien tot morgen, dan mag ik weer leren
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Goed, tijd om te gaan dus
Nu ben ik echt weg!
Oja, voor de laatste keer...
ze zijn nu wel eens blut denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Nu ben ik echt weg!
Ga nou maar lekker naar huis toe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel beter trouwens zo in een spoiler
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet het lekkerste bakje thee wat hij ooooooooit gezet heeft, en geeft deze aan diertjuh
[..]
Nu ben ik echt weg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Nu ben ik echt weg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders ga je een hotelletje voor hun beginnen. Kunnen ze bij jou logeren met korting
![]()
slecht idee dan ben je snel blut want dan wil heel fok kortingquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
anders ga je een hotelletje voor hun beginnen. Kunnen ze bij jou logeren met korting
En hij zeker op een of andere manier mee kijken op een stiekeme manier? Alsof ik HEM vertrouwquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
anders ga je een hotelletje voor hun beginnen. Kunnen ze bij jou logeren met korting
webcams in de vorm van punaises op de muurquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:38 schreef lynda het volgende:
[..]
En hij zeker op een of andere manier mee kijken op een stiekeme manier? Alsof ik HEM vertrouw
Graag gedaan!quote:
extra belasting erover heen gooienquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
slecht idee dan ben je snel blut want dan wil heel fok korting
volgens mij is het dan makkelijker dat ik en Lynda die zelf beginnen, dan heeft die opmerking niet veel zin meerquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
zo rustig aan dusquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Ik ben stiekem aan mijn 2e borreltje van vanavond begonnen, ben nu echt relaxt en chill
Ik weet dat hij dat zou doen hahahahaquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:38 schreef lynda het volgende:
[..]
En hij zeker op een of andere manier mee kijken op een stiekeme manier? Alsof ik HEM vertrouw
dat klinkt wel een beetje eng. Overal camera's enzo. Doet me denken aan zo'n film die ik poosje terug had gezien. Was een man en woonde in een gebouw en woonden ook nog anderen en in iedere kamer zaten ook camera's in de badkamer enzo. Weet alleen niet meer hoe die film heet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:38 schreef lynda het volgende:
[..]
moeten de GRTDOJW 'ers doen en dan kunnen we dit nog meer doenquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
extra belasting erover heen gooien
Het fok! liefdes hotel
wie eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet dat hij dat zou doen hahahaha
dies beterquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:42 schreef lynda het volgende:
Vanaf 12 uur:
Klant: mag ik een [vul in wat ik verkoop]
Lynda: staat daar pak zelf maar
Klant: 1 [artikel] aub
Lynda: normaal 5 euro, voor jou mwa doe maar 20
Klant: Kut Fokker
Lynda: Go opfokken uit mijn zaakNU!!!!!!!!!!!!!
Als ik toenstraks meer had gedronken, dan had het even "fout" gegaan zeg maar,quote:
slaapse en tot morge of maandagquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:44 schreef diertjuh het volgende:
Ik ga nog even een filmje kijken en dan slapen.
Fijne avond nog en slaaplekkers voor straks![]()
ahzoquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik toenstraks meer had gedronken, dan had het even "fout" gegaan zeg maar,
maar nu ben ik vrolijk en opgewekt ...
waarom is het nou zo dat als ik weer vrolijk ben, Lynda problemen krijgt ...
laat dan mij maar problemen hebben ..
Daar ben jij te lief voorquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:42 schreef lynda het volgende:
Vanaf 12 uur:
Klant: mag ik een [vul in wat ik verkoop]
Lynda: staat daar pak zelf maar
Klant: 1 [artikel] aub
Lynda: normaal 5 euro, voor jou mwa doe maar 20
Klant: Go....
Lynda: opflikkeren uit mijn zaakNU!!!!!!!!!!!!!
goed dat je het net gedaan heb anders waren er nog minder mensenquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik toenstraks meer had gedronken, dan had het even "fout" gegaan zeg maar,
maar nu ben ik vrolijk en opgewekt ...
waarom is het nou zo dat als ik weer vrolijk ben, Lynda problemen krijgt ...
laat dan mij maar problemen hebben ..
lijkt me leuke film maar nu geen zin in om te kijkenquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:46 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga ook maar even 30.Days.Of.Night.TELECINE.XViD-PUKKA kijken
ik vond planet terror geweldigquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
lijkt me leuke film maar nu geen zin in om te kijken
en kijk nooit planet terror wat een kut film zeg![]()
we hebben al 100 posts![]()
nou smaken verschillen wat een ongelooflijke kut filmquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vond planet terror geweldig
* WhiteLightning houdt van robert rodriguez en quintin tarentino films
Als je je eigen grensen maar kent, daar moet je gewoon niet overheen gaanquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
goed dat je het net gedaan heb anders waren er nog minder mensen
Oo ik kan echt een gore bitch zijn hoorquote:
quintin tarentino films, maar ik vond kill bill wel wat minder moet ik eerlijk zeggenquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vond planet terror geweldig
dan zeg je: KUTMOGGELDEBIEL NOU OPROTTENquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Oo ik kan echt een gore bitch zijn hoor![]()
Op de zaak ook je moet niet tegen me schreeuwen of me roepen met hey vrouw want ik bek ze af en schop ze eruit
Zo iets..quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan zeg je: KUTMOGGELDEBIEL NOU OPROTTEN ~O>
Dan kan reeel zijn, maar zonder reden nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Oo ik kan echt een gore bitch zijn hoor![]()
Op de zaak ook je moet niet tegen me schreeuwen of me roepen met hey vrouw want ik bek ze af en schop ze eruit
Denk dat ik zo maar even ga verder kijken! Er gebeuren genoeg dingen waar je van zegt "WTF!"quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:58 schreef Friday12 het volgende:
droxz hoe is lost season 3
orlyquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
trouwens, het begint hier rustig te worden
heb het allaaaaang gezienquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Denk dat ik zo maar even ga verder kijken! Er gebeuren genoeg dingen waar je van zegt "WTF!"
Zeker een aanrader als je season 1 en 2 hebt gezien! mag je gewoon niet missenhoor!
heb een aantal afleveringen gedown.. uh gekocht van season 3, maar had geen tijd meer, en heb te veel gemist. ik heb season 1 en 2 orrigineel, dus ik moest deel 3 dan ook maar kopen tochquote:
ik heb genoeg ged.. uh gekochtquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
heb een aantal afleveringen gedown.. uh gekocht van season 3, maar had geen tijd meer, en heb te veel gemist. ik heb season 1 en 2 orrigineel, dus ik moest deel 3 dan ook maar kopen toch
Ik mag misschien veel downloaden, maar heb ook een dvdtje of 350 orrigineel
samen geld uitgeven dan maar?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:04 schreef lynda het volgende:
Schort ook maar weer opgezocht.. Moet een nieuwe hebben deze is niet meer schoon te krijgen
Nog nieuwe werkschoenen.. morgen maar ff geld uitgeven
ach ja, kan niet alles hebbenquote:
werkt niet bij mij me router is kut maar geen zin om andere te kopenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ach ja, kan niet alles hebben![]()
ik zeg altijd nee tegen die nieuwsgroepen, maar die nieuwsgroepen luisteren gewoon niet!
Hoezo werkt het niet? ik heb niets speciaals gedaan ofzo in mijn router hoor ... (geen ip's hoeven te porten ofzo)quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
werkt niet bij mij me router is kut maar geen zin om andere te kopen
bij mijne moet dat welquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo werkt het niet? ik heb niets speciaals gedaan ofzo in mijn router hoor ... (geen ip's hoeven te porten ofzo)
Zal ik zeker doen! succes iig!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:22 schreef lynda het volgende:
Ik meld me af voor vandaag! Op naar de volgende baan..
Slaap lekker allen alvast, en denk een klein beetje aan mij als jullie om 6 uur nog even omdraaien en ik net thuis kom
Ik ga ook zo slapen zeg .. begint koppijn te krijgenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik denk dat ik zo vast slaap dat ik nergens aan denk maar anders zal ik het voor je doen
ik niet en ik heb toch al heel de dag nekpijnquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga ook zo slapen zeg .. begint koppijn te krijgen
Heb niet veel gedaan op mijn werk vandaag, moeiheid slaat toe enzo ...quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik niet en ik heb toch al heel de dag nekpijn
truste en tot laterquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb niet veel gedaan op mijn werk vandaag, moeiheid slaat toe enzo ...
vanavond kut avond gehad, uiteindelijk helemaal goedgekomen![]()
Maar wel tijd om te slapen, alvast weltruste en tot snel!
mzzl!quote:
Godsamme, jullie hebben tong80 zelfs verslagenquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:03 schreef Friday12 het volgende:
haha
Positie, aantal posts, user
001. 214 Friday12
002. 205 Dr.Droxz
003. 202 diertjuh
007. 157 Sm0keZ
009. 151 WhiteLightning
011. 136 Bellerophon
012. 133 Dylanesque
Hahahaquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
smokez en WL, deze is speciaal voor jullie
yeah we beat himquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsamme, jullie hebben tong80 zelfs verslagen
Maar okee, mooie score
Jaja ik zag hetquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
yeah we beat him
jij staat er ook tussen hoor![]()
Nou, je hebt nog geen sig, daar passen 4 regels in!quote:
quote:Positie, aantal posts, user
001. 214 Friday12
002. 205 Dr.Droxz
003. 202 diertjuh
quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, je hebt nog geen sig, daar passen 4 regels in!
[..]
ik 11quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Nice
Bleh, ik ga zo maar eens slapen denk ik... Ben 'al' 13 uur wakker
Laatstequote:Op zaterdag 1 december 2007 01:03 schreef Friday12 het volgende:
haha
001. 214 Friday12
002. 205 Dr.Droxz
003. 202 diertjuh
007. 157 Sm0keZ
009. 151 WhiteLightning
011. 136 Bellerophon
012. 133 Dylanesque
ik was zzzZzZZZZZZquote:
OMFG ... ik sta gewoon 2equote:Op zaterdag 1 december 2007 01:03 schreef Friday12 het volgende:
haha
001. 214 Friday12
002. 205 Dr.Droxz
003. 202 diertjuh
007. 157 Sm0keZ
009. 151 WhiteLightning
011. 136 Bellerophon
012. 133 Dylanesque
Ik moest echt gelijk aan dit topic denken, en en jou en WLquote:
Ik wist dat ik veel gepost had maar zoveel.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:03 schreef Friday12 het volgende:
haha
001. 214 Friday12
002. 205 Dr.Droxz
003. 202 diertjuh
007. 157 Sm0keZ
009. 151 WhiteLightning
011. 136 Bellerophon
012. 133 Dylanesque
quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
OMFG ... ik sta gewoon 2e![]()
goede morgen trouwens!
(dit topic kent ook geen stop of einde .. of weekend ofzo he)
maar weet je dat wij 3en 2 topics vol hebbenquote:Op zaterdag 1 december 2007 11:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik wist dat ik veel gepost had maar zoveel.Ik sta gewoon fucking 3de
Dat kan toch niet gezond zijnquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
maar weet je dat wij 3en 2 topics vol hebben
goede morgen! nog beetje relaxt kunnen werken gisteren?quote:
*jaloers isquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:59 schreef lynda het volgende:
Doe dat 'goeie' van de goede morgen maar over 3 uur als ik leef![]()
Ben nu gewoon serieus bezig met me stage werk..
volgende week gewoon maar 2 dagen werken
* Friday12 gaat 3 uur vooruit in de tijd om te zien of lynda nog leeftquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:59 schreef lynda het volgende:
Doe dat 'goeie' van de goede morgen maar over 3 uur als ik leef![]()
Ben nu gewoon serieus bezig met me stage werk..
volgende week gewoon maar 2 dagen werken
vergeten sryquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:17 schreef Seventees het volgende:
En waarom sta ik niet in de OP?
Nou? Nou??
We hadden je al 3 topics niet meer gezien, ik denk dat Friday je een beetje is vergeten...quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:17 schreef Seventees het volgende:
Nou? Nou??
* Dr.Droxz geeft Seventees een lekker bakje mango thee als troostquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:17 schreef Seventees het volgende:
Nou? Nou??
Dan heb je zeker ook wel de Desperado trilogie gezien? Dat zijn ook hele goeie films.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Echt ergquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
maar weet je dat wij 3en 2 topics vol hebben
Wilde je nog wat van Beatallica hebben? Ik ben nu thuis én op msnquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dan heb je zeker ook wel de Desperado trilogie gezien? Dat zijn ook hele goeie films.
ik heb het plaatje niet gemaakt maar ik was der wel vergetenquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
We hadden je al 3 topics niet meer gezien, ik denk dat Friday je een beetje is vergeten...
ben het volledig met je eens.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quintin tarentino films, maar ik vond kill bill wel wat minder moet ik eerlijk zeggen
whahahaquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
smokez en WL, deze is speciaal voor jullie
volgens mij alleen de 1e gezien , die vond ik welg goed jaquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dan heb je zeker ook wel de Desperado trilogie gezien? Dat zijn ook hele goeie films.
Sorry, ik heb al gevotequote:Op zaterdag 1 december 2007 14:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
alleen wie vote er voor mij bij de poll
Oh, ik dacht dat je bedoelde van "wil iemand op mij stemmen"quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ook maar wie heeft dat gedaan
quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bedoelde van "wil iemand op mij stemmen"
Geen idee...
Daar komt de aap uit de mouw...quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]das het probleem iemand heeft het al gedaan
maar lynda staat nog steeds boven
quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]das het probleem iemand heeft het al gedaan
maar lynda staat nog steeds boven
bruciequote:Op zaterdag 1 december 2007 14:20 schreef Dylanesque het volgende:
Hallo
En dag, ik ga richting Brucie!
Bruce Springsteen? Nooit van gehoord?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nou begrijp ik het nog steeds niet
neequote:Op zaterdag 1 december 2007 14:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bruce Springsteen? Nooit van gehoord?
Ga me niet vertellen dat je dit nummer niet kent...quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je dit nummer niet kent...
http://www.youtube.com/watch?v=yPudiBR15mk
veel plezier!quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:20 schreef Dylanesque het volgende:
Hallo
En dag, ik ga richting Brucie!
Ik sta inmddels in meerdereondertietelsquote:
We verwachten wel een klein verslag van je hequote:
had je niet zoveel moeten posten hequote:Op zaterdag 1 december 2007 14:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik sta inmddels in meerdereondertietels
Bij Lyndaquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
had je niet zoveel moeten posten he![]()
en bij wie nog meer eigenlijk?
Dat komt omdat jullie die topics vollullen na werktijdquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
We hadden je al 3 topics niet meer gezien, ik denk dat Friday je een beetje is vergeten...
nee we waren gewoon de hele dag bezig ermeequote:Op zaterdag 1 december 2007 14:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie die topics vollullen na werktijd
En ik heb gisteren nog gepost
Jullie hebben een nieuwe baan nodig. Een nieuwe werkgever, een andere functie!quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee we waren gewoon de hele dag bezig ermee
We gaan snel he?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie die topics vollullen na werktijd
En ik heb gisteren nog gepost
ik zat deze week thuisquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jullie hebben een nieuwe baan nodig. Een nieuwe werkgever, een andere functie!
Zelf op mijn werk heb ik soms wat te doen.
Met nadruk op soms. En de rest van de tijd doe ik of ik druk ben. Al dan niet met posten in dit topic
... omdat mensen meer gaan posten als er een vrouwmens rondhangt waar ze iets mee willen beginnenquote:
hee meisje.. psst.. hoe is het?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
... omdat mensen meer gaan posten als er een vrouwmens rondhangt waar ze iets mee willen beginnen
Eerste ingeving:quote:
dat was dus diertjuhquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
... omdat mensen meer gaan posten als er een vrouwmens rondhangt waar ze iets mee willen beginnen
quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Eerste ingeving:
- Ziek?
Na even nagedacht te hebben:
- Aaa! Vandaar! Jij vuile speedposter!
Zegguhh!!! Ga je lekker?!quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hee meisje.. psst.. hoe is het?
De poll sprak boekdelenquote:
Zie OP, ik ben onschuldigquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
Rightquote:
* Seventees geeft Sm0kez een trap tegen zijn gevederd achterwerkquote:
ok nu moest ik lachenquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
Right
[..]
* Seventees geeft Sm0kez een trap tegen zijn gevederd achterwerk
Hey, wat weet jij nou weer over mijn achterwerk?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
Right
[..]
* Seventees geeft Sm0kez een trap tegen zijn gevederd achterwerk
dus seventees is ook niet zo onschuldigquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey, wat weet jij nou weer over mijn achterwerk?
wat moet je leren dan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Bleh, ik zit hier al de hele dag te leren terwijl het droog is buiten!
* Sm0keZ kijkt naar zijn motor die al 2 weken voor de deur staat
70-291 // Implementing, Managing, and Maintaining a Windows Server 2003 Network Infrastructurequote:
en dan zit je te fokken foeiquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
70-291 // Implementing, Managing, and Maintaining a Windows Server 2003 Network Infrastructure
Best lastig nog...
Da's ook weer zoquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je nie tkijkt dan merk je er ook niks van
waarom zou ik het is te rustig als het zoals gisteravond was moest dat al bijna jahquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, ga jij deel 75 vast even aanmaken ofzo
Ja idd, waar is iedereen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarom zou ik het is te rustig als het zoals gisteravond was moest dat al bijna jah
Was het maar zondagquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[zondagmodus == aan]
tis wel geen zondag, maar doe maar net alsof
nu is iedereen weeeeeer wegquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:27 schreef lynda het volgende:
Ik ben wakker idd friday![]()
Stuiterennnnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:20 schreef diertjuh het volgende:
Dat komt omdat het weekend is enzo
Kijk eens aan, het komt allemaal toch nog goedquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:15 schreef lynda het volgende:
Ik vind mijn baas opeens liefVanavond VRIJ!!!!!!!!!!!!
![]()
Nog ff wachten en dannnnnnnnnn *tromgeroffel*
Weer tijd om op station X af te spreken met D
Enne Smokez ik zal de groetjes doenmoet er ook nog een
bij van jou?
je hebt je zeker weer verslapen ?quote:
Pas de 7e keer deze weekquote:Op zondag 2 december 2007 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt je zeker weer verslapen ?
doe dat danquote:Op zondag 2 december 2007 20:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Tussen 11 en 12 ga ik weer naar huis, dan mag ik morgen om 06:00 weer aanwezig zijn.
Ik kan hier wel blijven slapen
neuh ik ook niet. Heb geen eens werk. Alleen maar dat stage gedoequote:Op zondag 2 december 2007 20:22 schreef Friday12 het volgende:
ik weet het wel zeker ik werk niet op zondag
Kun je dat wel volhouden. Dat doe ook 7 dagen in de week dan?quote:Op zondag 2 december 2007 20:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Tussen 11 en 12 ga ik weer naar huis, dan mag ik morgen om 06:00 weer aanwezig zijn.
Ik kan hier wel blijven slapen
Jawel hoor, normaal gesproken gebeurt dit ook niet. Ik werk gewoon maandag t/m vrijdag, soms ook een dag in het weekend, maar dan werk ik doordeweeks gewoon een dagje minder. Gewoon gemiddeld 40 uur dus.quote:Op zondag 2 december 2007 20:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Kun je dat wel volhouden. Dat doe ook 7 dagen in de week dan?
Dat gaat wel weer ff wennen worden, een hele week om 05:00 eruit...quote:Op zondag 2 december 2007 20:58 schreef lynda het volgende:
Smokez moet gewoon eens op tijd zijn bed uit
te gezellig gister gehad, nog 1 dag
Zie laatste post vorige pagina en post van D.quote:Op zondag 2 december 2007 21:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat gaat wel weer ff wennen worden, een hele week om 05:00 eruit...
Net 2 weken avonddienst gehad
Wat heb je allemaal uitgespookt gisteren?
busted ik ookquote:Op zondag 2 december 2007 20:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh ik ook niet. Heb geen eens werk. Alleen maar dat stage gedoe
volgens mij deed je dat netquote:Op zondag 2 december 2007 21:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Zie laatste post vorige pagina en post van D.
1 ding scheelt smokez, ik mag er om 6 uur uit
al zal ik dan maar niet erbij vertellen dat ik woensdag t/m zondag gewoon vrij ben
Ah, helemaal overheen gelezenquote:Op zondag 2 december 2007 21:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Zie laatste post vorige pagina en post van D.
1 ding scheelt smokez, ik mag er om 6 uur uit
al zal ik dan maar niet erbij vertellen dat ik woensdag t/m zondag gewoon vrij ben
mooi dan is het vast ook niet erg als ik zeg dat ik afgelopen week vrij wasquote:Op zondag 2 december 2007 21:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, helemaal overheen gelezen
En inderdaad, vertel dat er maar niet bij, het is zo al erg genoeg
Da's niet erg, die week is nu voorbijquote:Op zondag 2 december 2007 21:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mooi dan is het vast ook niet erg als ik zeg dat ik afgelopen week vrij was
Ik ook voor 95% van de tijd stage hoorquote:Op zondag 2 december 2007 20:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh ik ook niet. Heb geen eens werk. Alleen maar dat stage gedoe
Nog 6 weken en ik mag gewoon weer normaal 14 uur per week werkenquote:Op zondag 2 december 2007 21:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's niet erg, die week is nu voorbij
Nog 2 weken, dan is Sm0keZ 3 weken vrij
Dat telt niet meerquote:Op zondag 2 december 2007 21:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mooi dan is het vast ook niet erg als ik zeg dat ik afgelopen week vrij was
Overheen gelezen? Je heb zelfs nog de groetjes gedaanquote:Op zondag 2 december 2007 21:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, helemaal overheen gelezen
En inderdaad, vertel dat er maar niet bij, het is zo al erg genoeg
Ah, in dat geval, mijn foutquote:Op zondag 2 december 2007 21:46 schreef lynda het volgende:
[..]
Overheen gelezen? Je heb zelfs nog de groetjes gedaan![]()
Bedtijd voor mijTot morgen 9 uur, mits de NS normaal doet
goedeavond, ookal ben je nu vrij.quote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef B.. het volgende:
Goeie avond..
En ik maar denken dat ik vroeg wasquote:Op maandag 3 december 2007 05:41 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh
nou je hebt ieder geval weer de hele dag, voordag hij straks weer doorweekt kan wordenquote:Op maandag 3 december 2007 06:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik vroeg was
Geweldig, pak ik weer eens de motor naar het werk, kon ik die broek zogauw even niet vinden. Afijn, het zal wel droog blijven, dus ik ga rijden.
Van de 25km die ik moest rijden heb ik 20km lang alleen maar wolkbreuken en hagel gehad. Zit ik hier nu met een doorweekte broek
Nouja, hele dag, tot ~11:00 dan...quote:Op maandag 3 december 2007 07:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou je hebt ieder geval weer de hele dag, voordag hij straks weer doorweekt kan worden
ik heb helemaal niets gemerktdroog overgekomen
zo danquote:
Daarna mag ik examen gaan doen, dus ben dan nog niet klaar... Er is daar nogal weinig parkeerplaats, vandaar dat ik de motor maar weer eens meenam. Scheelt me weer een kwartier lopen omdat ik dan anders geen plek kan vindenquote:Op maandag 3 december 2007 07:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dandat schiet tenmiste op van die dagen
Yep, hele weekend zitten leren behalve zaterdagavond/zondagochtend, verjaardag enzoquote:Op maandag 3 december 2007 07:22 schreef WhiteLightning het volgende:
ah oke , dus je hebt je suf liggen leren dit weekend ?
succes!quote:Op maandag 3 december 2007 07:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep, hele weekend zitten leren behalve zaterdagavond/zondagochtend, verjaardag enzo
Ben benieuwd of ik het haal, maar goed, we zien t wel
tja en een gegeven paard mag je natuurlijk niet in de bek kijken.quote:Op maandag 3 december 2007 07:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Prima, trakteren op internet is nooit zo duur op een of andere manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |