We verwachten wel een klein verslag van je hequote:
had je niet zoveel moeten posten hequote:Op zaterdag 1 december 2007 14:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik sta inmddels in meerdereondertietels
Bij Lyndaquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
had je niet zoveel moeten posten he![]()
en bij wie nog meer eigenlijk?
Dat komt omdat jullie die topics vollullen na werktijdquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
We hadden je al 3 topics niet meer gezien, ik denk dat Friday je een beetje is vergeten...
nee we waren gewoon de hele dag bezig ermeequote:Op zaterdag 1 december 2007 14:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie die topics vollullen na werktijd
En ik heb gisteren nog gepost
Jullie hebben een nieuwe baan nodig. Een nieuwe werkgever, een andere functie!quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee we waren gewoon de hele dag bezig ermee
We gaan snel he?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie die topics vollullen na werktijd
En ik heb gisteren nog gepost
ik zat deze week thuisquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jullie hebben een nieuwe baan nodig. Een nieuwe werkgever, een andere functie!
Zelf op mijn werk heb ik soms wat te doen.
Met nadruk op soms. En de rest van de tijd doe ik of ik druk ben. Al dan niet met posten in dit topic
... omdat mensen meer gaan posten als er een vrouwmens rondhangt waar ze iets mee willen beginnenquote:
hee meisje.. psst.. hoe is het?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
... omdat mensen meer gaan posten als er een vrouwmens rondhangt waar ze iets mee willen beginnen
Eerste ingeving:quote:
dat was dus diertjuhquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
... omdat mensen meer gaan posten als er een vrouwmens rondhangt waar ze iets mee willen beginnen
quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Eerste ingeving:
- Ziek?
Na even nagedacht te hebben:
- Aaa! Vandaar! Jij vuile speedposter!
Zegguhh!!! Ga je lekker?!quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hee meisje.. psst.. hoe is het?
De poll sprak boekdelenquote:
Zie OP, ik ben onschuldigquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
Rightquote:
* Seventees geeft Sm0kez een trap tegen zijn gevederd achterwerkquote:
ok nu moest ik lachenquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
Right
[..]
* Seventees geeft Sm0kez een trap tegen zijn gevederd achterwerk
Hey, wat weet jij nou weer over mijn achterwerk?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
Right
[..]
* Seventees geeft Sm0kez een trap tegen zijn gevederd achterwerk
dus seventees is ook niet zo onschuldigquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey, wat weet jij nou weer over mijn achterwerk?
wat moet je leren dan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Bleh, ik zit hier al de hele dag te leren terwijl het droog is buiten!
* Sm0keZ kijkt naar zijn motor die al 2 weken voor de deur staat
70-291 // Implementing, Managing, and Maintaining a Windows Server 2003 Network Infrastructurequote:
en dan zit je te fokken foeiquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
70-291 // Implementing, Managing, and Maintaining a Windows Server 2003 Network Infrastructure
Best lastig nog...
Da's ook weer zoquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je nie tkijkt dan merk je er ook niks van
waarom zou ik het is te rustig als het zoals gisteravond was moest dat al bijna jahquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, ga jij deel 75 vast even aanmaken ofzo
Ja idd, waar is iedereen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarom zou ik het is te rustig als het zoals gisteravond was moest dat al bijna jah
Was het maar zondagquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[zondagmodus == aan]
tis wel geen zondag, maar doe maar net alsof
nu is iedereen weeeeeer wegquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:27 schreef lynda het volgende:
Ik ben wakker idd friday![]()
Stuiterennnnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:20 schreef diertjuh het volgende:
Dat komt omdat het weekend is enzo
Kijk eens aan, het komt allemaal toch nog goedquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:15 schreef lynda het volgende:
Ik vind mijn baas opeens liefVanavond VRIJ!!!!!!!!!!!!
![]()
Nog ff wachten en dannnnnnnnnn *tromgeroffel*
Weer tijd om op station X af te spreken met D
Enne Smokez ik zal de groetjes doenmoet er ook nog een
bij van jou?
je hebt je zeker weer verslapen ?quote:
Pas de 7e keer deze weekquote:Op zondag 2 december 2007 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt je zeker weer verslapen ?
doe dat danquote:Op zondag 2 december 2007 20:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Tussen 11 en 12 ga ik weer naar huis, dan mag ik morgen om 06:00 weer aanwezig zijn.
Ik kan hier wel blijven slapen
neuh ik ook niet. Heb geen eens werk. Alleen maar dat stage gedoequote:Op zondag 2 december 2007 20:22 schreef Friday12 het volgende:
ik weet het wel zeker ik werk niet op zondag
Kun je dat wel volhouden. Dat doe ook 7 dagen in de week dan?quote:Op zondag 2 december 2007 20:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Tussen 11 en 12 ga ik weer naar huis, dan mag ik morgen om 06:00 weer aanwezig zijn.
Ik kan hier wel blijven slapen
Jawel hoor, normaal gesproken gebeurt dit ook niet. Ik werk gewoon maandag t/m vrijdag, soms ook een dag in het weekend, maar dan werk ik doordeweeks gewoon een dagje minder. Gewoon gemiddeld 40 uur dus.quote:Op zondag 2 december 2007 20:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Kun je dat wel volhouden. Dat doe ook 7 dagen in de week dan?
Dat gaat wel weer ff wennen worden, een hele week om 05:00 eruit...quote:Op zondag 2 december 2007 20:58 schreef lynda het volgende:
Smokez moet gewoon eens op tijd zijn bed uit
te gezellig gister gehad, nog 1 dag
Zie laatste post vorige pagina en post van D.quote:Op zondag 2 december 2007 21:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat gaat wel weer ff wennen worden, een hele week om 05:00 eruit...
Net 2 weken avonddienst gehad
Wat heb je allemaal uitgespookt gisteren?
busted ik ookquote:Op zondag 2 december 2007 20:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh ik ook niet. Heb geen eens werk. Alleen maar dat stage gedoe
volgens mij deed je dat netquote:Op zondag 2 december 2007 21:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Zie laatste post vorige pagina en post van D.
1 ding scheelt smokez, ik mag er om 6 uur uit
al zal ik dan maar niet erbij vertellen dat ik woensdag t/m zondag gewoon vrij ben
Ah, helemaal overheen gelezenquote:Op zondag 2 december 2007 21:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Zie laatste post vorige pagina en post van D.
1 ding scheelt smokez, ik mag er om 6 uur uit
al zal ik dan maar niet erbij vertellen dat ik woensdag t/m zondag gewoon vrij ben
mooi dan is het vast ook niet erg als ik zeg dat ik afgelopen week vrij wasquote:Op zondag 2 december 2007 21:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, helemaal overheen gelezen
En inderdaad, vertel dat er maar niet bij, het is zo al erg genoeg
Da's niet erg, die week is nu voorbijquote:Op zondag 2 december 2007 21:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mooi dan is het vast ook niet erg als ik zeg dat ik afgelopen week vrij was
Ik ook voor 95% van de tijd stage hoorquote:Op zondag 2 december 2007 20:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh ik ook niet. Heb geen eens werk. Alleen maar dat stage gedoe
Nog 6 weken en ik mag gewoon weer normaal 14 uur per week werkenquote:Op zondag 2 december 2007 21:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's niet erg, die week is nu voorbij
Nog 2 weken, dan is Sm0keZ 3 weken vrij
Dat telt niet meerquote:Op zondag 2 december 2007 21:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mooi dan is het vast ook niet erg als ik zeg dat ik afgelopen week vrij was
Overheen gelezen? Je heb zelfs nog de groetjes gedaanquote:Op zondag 2 december 2007 21:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, helemaal overheen gelezen
En inderdaad, vertel dat er maar niet bij, het is zo al erg genoeg
Ah, in dat geval, mijn foutquote:Op zondag 2 december 2007 21:46 schreef lynda het volgende:
[..]
Overheen gelezen? Je heb zelfs nog de groetjes gedaan![]()
Bedtijd voor mijTot morgen 9 uur, mits de NS normaal doet
goedeavond, ookal ben je nu vrij.quote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef B.. het volgende:
Goeie avond..
En ik maar denken dat ik vroeg wasquote:Op maandag 3 december 2007 05:41 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh
nou je hebt ieder geval weer de hele dag, voordag hij straks weer doorweekt kan wordenquote:Op maandag 3 december 2007 06:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik vroeg was
Geweldig, pak ik weer eens de motor naar het werk, kon ik die broek zogauw even niet vinden. Afijn, het zal wel droog blijven, dus ik ga rijden.
Van de 25km die ik moest rijden heb ik 20km lang alleen maar wolkbreuken en hagel gehad. Zit ik hier nu met een doorweekte broek
Nouja, hele dag, tot ~11:00 dan...quote:Op maandag 3 december 2007 07:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou je hebt ieder geval weer de hele dag, voordag hij straks weer doorweekt kan worden
ik heb helemaal niets gemerktdroog overgekomen
zo danquote:
Daarna mag ik examen gaan doen, dus ben dan nog niet klaar... Er is daar nogal weinig parkeerplaats, vandaar dat ik de motor maar weer eens meenam. Scheelt me weer een kwartier lopen omdat ik dan anders geen plek kan vindenquote:Op maandag 3 december 2007 07:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dandat schiet tenmiste op van die dagen
Yep, hele weekend zitten leren behalve zaterdagavond/zondagochtend, verjaardag enzoquote:Op maandag 3 december 2007 07:22 schreef WhiteLightning het volgende:
ah oke , dus je hebt je suf liggen leren dit weekend ?
succes!quote:Op maandag 3 december 2007 07:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep, hele weekend zitten leren behalve zaterdagavond/zondagochtend, verjaardag enzo
Ben benieuwd of ik het haal, maar goed, we zien t wel
tja en een gegeven paard mag je natuurlijk niet in de bek kijken.quote:Op maandag 3 december 2007 07:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Prima, trakteren op internet is nooit zo duur op een of andere manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |