We verwachten wel een klein verslag van je hequote:
had je niet zoveel moeten posten hequote:Op zaterdag 1 december 2007 14:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik sta inmddels in meerdereondertietels
Bij Lyndaquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
had je niet zoveel moeten posten he![]()
en bij wie nog meer eigenlijk?
Dat komt omdat jullie die topics vollullen na werktijdquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
We hadden je al 3 topics niet meer gezien, ik denk dat Friday je een beetje is vergeten...
nee we waren gewoon de hele dag bezig ermeequote:Op zaterdag 1 december 2007 14:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie die topics vollullen na werktijd
En ik heb gisteren nog gepost
Jullie hebben een nieuwe baan nodig. Een nieuwe werkgever, een andere functie!quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee we waren gewoon de hele dag bezig ermee
We gaan snel he?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie die topics vollullen na werktijd
En ik heb gisteren nog gepost
ik zat deze week thuisquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jullie hebben een nieuwe baan nodig. Een nieuwe werkgever, een andere functie!
Zelf op mijn werk heb ik soms wat te doen.
Met nadruk op soms. En de rest van de tijd doe ik of ik druk ben. Al dan niet met posten in dit topic
... omdat mensen meer gaan posten als er een vrouwmens rondhangt waar ze iets mee willen beginnenquote:
hee meisje.. psst.. hoe is het?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
... omdat mensen meer gaan posten als er een vrouwmens rondhangt waar ze iets mee willen beginnen
Eerste ingeving:quote:
dat was dus diertjuhquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
... omdat mensen meer gaan posten als er een vrouwmens rondhangt waar ze iets mee willen beginnen
quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Eerste ingeving:
- Ziek?
Na even nagedacht te hebben:
- Aaa! Vandaar! Jij vuile speedposter!
Zegguhh!!! Ga je lekker?!quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hee meisje.. psst.. hoe is het?
De poll sprak boekdelenquote:
Zie OP, ik ben onschuldigquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
Rightquote:
* Seventees geeft Sm0kez een trap tegen zijn gevederd achterwerkquote:
ok nu moest ik lachenquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
Right
[..]
* Seventees geeft Sm0kez een trap tegen zijn gevederd achterwerk
Hey, wat weet jij nou weer over mijn achterwerk?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
Right
[..]
* Seventees geeft Sm0kez een trap tegen zijn gevederd achterwerk
dus seventees is ook niet zo onschuldigquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey, wat weet jij nou weer over mijn achterwerk?
wat moet je leren dan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Bleh, ik zit hier al de hele dag te leren terwijl het droog is buiten!
* Sm0keZ kijkt naar zijn motor die al 2 weken voor de deur staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |