quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:20 schreef diertjuh het volgende:
Dat komt omdat het weekend is enzo
Kijk eens aan, het komt allemaal toch nog goedquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:15 schreef lynda het volgende:
Ik vind mijn baas opeens liefVanavond VRIJ!!!!!!!!!!!!
![]()
Nog ff wachten en dannnnnnnnnn *tromgeroffel*
Weer tijd om op station X af te spreken met D
Enne Smokez ik zal de groetjes doenmoet er ook nog een
bij van jou?
je hebt je zeker weer verslapen ?quote:
Pas de 7e keer deze weekquote:Op zondag 2 december 2007 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt je zeker weer verslapen ?
doe dat danquote:Op zondag 2 december 2007 20:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Tussen 11 en 12 ga ik weer naar huis, dan mag ik morgen om 06:00 weer aanwezig zijn.
Ik kan hier wel blijven slapen
neuh ik ook niet. Heb geen eens werk. Alleen maar dat stage gedoequote:Op zondag 2 december 2007 20:22 schreef Friday12 het volgende:
ik weet het wel zeker ik werk niet op zondag
Kun je dat wel volhouden. Dat doe ook 7 dagen in de week dan?quote:Op zondag 2 december 2007 20:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Tussen 11 en 12 ga ik weer naar huis, dan mag ik morgen om 06:00 weer aanwezig zijn.
Ik kan hier wel blijven slapen
Jawel hoor, normaal gesproken gebeurt dit ook niet. Ik werk gewoon maandag t/m vrijdag, soms ook een dag in het weekend, maar dan werk ik doordeweeks gewoon een dagje minder. Gewoon gemiddeld 40 uur dus.quote:Op zondag 2 december 2007 20:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Kun je dat wel volhouden. Dat doe ook 7 dagen in de week dan?
Dat gaat wel weer ff wennen worden, een hele week om 05:00 eruit...quote:Op zondag 2 december 2007 20:58 schreef lynda het volgende:
Smokez moet gewoon eens op tijd zijn bed uit
te gezellig gister gehad, nog 1 dag
Zie laatste post vorige pagina en post van D.quote:Op zondag 2 december 2007 21:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat gaat wel weer ff wennen worden, een hele week om 05:00 eruit...
Net 2 weken avonddienst gehad
Wat heb je allemaal uitgespookt gisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |