dies beterquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:42 schreef lynda het volgende:
Vanaf 12 uur:
Klant: mag ik een [vul in wat ik verkoop]
Lynda: staat daar pak zelf maar
Klant: 1 [artikel] aub
Lynda: normaal 5 euro, voor jou mwa doe maar 20
Klant: Kut Fokker
Lynda: Go opfokken uit mijn zaakNU!!!!!!!!!!!!!
Als ik toenstraks meer had gedronken, dan had het even "fout" gegaan zeg maar,quote:
slaapse en tot morge of maandagquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:44 schreef diertjuh het volgende:
Ik ga nog even een filmje kijken en dan slapen.
Fijne avond nog en slaaplekkers voor straks![]()
ahzoquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik toenstraks meer had gedronken, dan had het even "fout" gegaan zeg maar,
maar nu ben ik vrolijk en opgewekt ...
waarom is het nou zo dat als ik weer vrolijk ben, Lynda problemen krijgt ...
laat dan mij maar problemen hebben ..
Daar ben jij te lief voorquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:42 schreef lynda het volgende:
Vanaf 12 uur:
Klant: mag ik een [vul in wat ik verkoop]
Lynda: staat daar pak zelf maar
Klant: 1 [artikel] aub
Lynda: normaal 5 euro, voor jou mwa doe maar 20
Klant: Go....
Lynda: opflikkeren uit mijn zaakNU!!!!!!!!!!!!!
goed dat je het net gedaan heb anders waren er nog minder mensenquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik toenstraks meer had gedronken, dan had het even "fout" gegaan zeg maar,
maar nu ben ik vrolijk en opgewekt ...
waarom is het nou zo dat als ik weer vrolijk ben, Lynda problemen krijgt ...
laat dan mij maar problemen hebben ..
lijkt me leuke film maar nu geen zin in om te kijkenquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:46 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga ook maar even 30.Days.Of.Night.TELECINE.XViD-PUKKA kijken
ik vond planet terror geweldigquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
lijkt me leuke film maar nu geen zin in om te kijken
en kijk nooit planet terror wat een kut film zeg![]()
we hebben al 100 posts![]()
nou smaken verschillen wat een ongelooflijke kut filmquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vond planet terror geweldig
* WhiteLightning houdt van robert rodriguez en quintin tarentino films
Als je je eigen grensen maar kent, daar moet je gewoon niet overheen gaanquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
goed dat je het net gedaan heb anders waren er nog minder mensen
Oo ik kan echt een gore bitch zijn hoorquote:
quintin tarentino films, maar ik vond kill bill wel wat minder moet ik eerlijk zeggenquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vond planet terror geweldig
* WhiteLightning houdt van robert rodriguez en quintin tarentino films
dan zeg je: KUTMOGGELDEBIEL NOU OPROTTENquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Oo ik kan echt een gore bitch zijn hoor![]()
Op de zaak ook je moet niet tegen me schreeuwen of me roepen met hey vrouw want ik bek ze af en schop ze eruit
Zo iets..quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan zeg je: KUTMOGGELDEBIEL NOU OPROTTEN ~O>
Dan kan reeel zijn, maar zonder reden nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Oo ik kan echt een gore bitch zijn hoor![]()
Op de zaak ook je moet niet tegen me schreeuwen of me roepen met hey vrouw want ik bek ze af en schop ze eruit
Denk dat ik zo maar even ga verder kijken! Er gebeuren genoeg dingen waar je van zegt "WTF!"quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:58 schreef Friday12 het volgende:
droxz hoe is lost season 3
orlyquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
trouwens, het begint hier rustig te worden
heb het allaaaaang gezienquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Denk dat ik zo maar even ga verder kijken! Er gebeuren genoeg dingen waar je van zegt "WTF!"
Zeker een aanrader als je season 1 en 2 hebt gezien! mag je gewoon niet missenhoor!
heb een aantal afleveringen gedown.. uh gekocht van season 3, maar had geen tijd meer, en heb te veel gemist. ik heb season 1 en 2 orrigineel, dus ik moest deel 3 dan ook maar kopen tochquote:
ik heb genoeg ged.. uh gekochtquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
heb een aantal afleveringen gedown.. uh gekocht van season 3, maar had geen tijd meer, en heb te veel gemist. ik heb season 1 en 2 orrigineel, dus ik moest deel 3 dan ook maar kopen toch
Ik mag misschien veel downloaden, maar heb ook een dvdtje of 350 orrigineel
samen geld uitgeven dan maar?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:04 schreef lynda het volgende:
Schort ook maar weer opgezocht.. Moet een nieuwe hebben deze is niet meer schoon te krijgen
Nog nieuwe werkschoenen.. morgen maar ff geld uitgeven
ach ja, kan niet alles hebbenquote:
werkt niet bij mij me router is kut maar geen zin om andere te kopenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ach ja, kan niet alles hebben![]()
ik zeg altijd nee tegen die nieuwsgroepen, maar die nieuwsgroepen luisteren gewoon niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |