nee kijk maar naar de laatste post dat was met een link naar dit topic toen was deze al openquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zodra ze hier zien dat het topic snel dicht zou kunnen gaan, maken ze al een nieuwe en wachten ze met "ok" tot het oude topic echt vol is!
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:24 schreef lynda het volgende:
* lynda rent naar Droxz toe en springt in zijn armen en gaat uithuilen![]()
[..]
personen die bloed onder je nagels halen en hoop blablabla lang verhaal enzo
prettig weekend gastquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:24 schreef Sm0keZ het volgende:
Goed, ik vind het mooi geweest, tijd om m'n werkplek te verlaten.
Ik moet zeggen, jullie maken m'n werk wel een stuk gezelliger!
Volgende week heb ik weer vroege dienst, dus ben ik vanaf 06:00 al present
Prettig weekend allemaal!
lol die zet ik net aan moet je breaking the habit luisteren is ook een goed nummerquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Crawling vond ik wel een aardig nummer, voor de rest ken ik ze niet echt...
Wat wij wel niet allemaal over hebben voor jequote:Op vrijdag 30 november 2007 22:24 schreef Sm0keZ het volgende:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:24 schreef Sm0keZ het volgende:
dat hebben we vandaag al gedaanquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Fijn weekend![]()
Dan doen we overdag 3 topics?
* Dr.Droxz zet het lekkerste bakje thee wat hij ooooooooit gezet heeft, en geeft deze aan diertjuhquote:
zal het onthoudenquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
lol die zet ik net aan moet je breaking the habit luisteren is ook een goed nummer
Nee niet tot straks, misschien tot morgen, dan mag ik weer lerenquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Wat wij wel niet allemaal over hebben voor je
Tot straks he
lol dat beest haalt goed uitquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd zo van
http://www.youtube.com/watch?v=u0Ys0J4rvFQ
* Dr.Droxz vangt Lynda op, geeft haar een hele dikke knuffel, en een hele lieve kus ...quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:24 schreef lynda het volgende:
* lynda rent naar Droxz toe en springt in zijn armen en gaat uithuilen![]()
[..]
personen die bloed onder je nagels halen en hoop blablabla lang verhaal enzo
Dank je!quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Fijn weekend![]()
Dan doen we overdag 3 topics?
laters fijn weekendquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee niet tot straks, misschien tot morgen, dan mag ik weer leren
Goed, tijd om te gaan dusquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz vangt Lynda op, geeft haar een hele dikke knuffel, en een hele lieve kus ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
leren is op FOK! komen, dat weet je hequote:Op vrijdag 30 november 2007 22:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee niet tot straks, misschien tot morgen, dan mag ik weer leren
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Goed, tijd om te gaan dus
Nu ben ik echt weg!
Oja, voor de laatste keer...
ze zijn nu wel eens blut denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Goed, tijd om te gaan dus
Nu ben ik echt weg!
Oja, voor de laatste keer...
Ga nou maar lekker naar huis toe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel beter trouwens zo in een spoiler
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet het lekkerste bakje thee wat hij ooooooooit gezet heeft, en geeft deze aan diertjuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |