Wel vet, had Orion nooit eerder live gehoord. Damage Inc was ook niet verkeerd!quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:04 schreef WhiteLightning het volgende:
wat vond je ervan dat ze master of puppets helemaal speelde ?
ik heb hier trouwens de mp3s ervanook vd laatste 3 geloof ik haha
oh jaaa vet man , vond de laatste absoluut de beste vd 3 trouwensquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat laatste concert heb ik zelfs nog op DVD, best redelijke kwaliteit nog
Dit topic gaat inmiddels zo snel, moet toch bijna een eer wordenquote:
Voorprogramma was ook extreem trouwens, vooral Trivium maakte me erg vrolijk. Had je hun 'versie' van Master of Puppets al eens gehoord? Okee, kan niet tippen aan Metallica, maar muzikaal gezien (vooral drums) hadden ze het echt niet slecht gedaanquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh jaaa vet man , vond de laatste absoluut de beste vd 3 trouwens
Huh.. dus toch Gelredome...quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:08 schreef WhiteLightning het volgende:
deze dus Metallica Escape from the studio tour 2006 Gelredome
mja wij komen altijd net op tijd binne voor metallicaquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Voorprogramma was ook extreem trouwens, vooral Trivium maakte me erg vrolijk. Had je hun 'versie' van Master of Puppets al eens gehoord? Okee, kan niet tippen aan Metallica, maar muzikaal gezien (vooral drums) hadden ze het echt niet slecht gedaan
quote:
fipo hunter rank wie de meeste fipos krijgt in deze reeks wintquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit topic gaat inmiddels zo snel, moet toch bijna een eer worden
Wij staan meestal rond 2-3 uur al voor de deur, eerst bezopen e.d. worden, dan pas naar binnen. En wat duurt het altijd lang voor het eindelijk begint zeg...quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja wij komen altijd net op tijd binne voor metallicainzuipen enzo
Die muziek, niets voor mij, maar die show's zijn wel geinig om te kijkenquote:
Die krijgt de fameuze "Fipo de clown"-award!quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
[..]
fipo hunter rank wie de meeste fipos krijgt in deze reeks wint
ik ben wel VIP uh ... FIPquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die krijgt de fameuze "Fipo de clown"-award!
ik heb geleerd deze muziek leuk te vinden omdat zoveel mensen die ik ken dit ook luisteren dat je er aan wentquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die muziek, niets voor mij, maar die show's zijn wel geinig om te kijken
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die krijgt de fameuze "Fipo de clown"-award!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |