Het klopt dat dat weinig uitmaakt, maar ik moet wel een keer ophouden. Anders denk ik het morgen weer, en een dag later weer enz. enz. Ik heb weinig zin om alcoholist te wordenquote:Op maandag 12 november 2007 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan maakt dat ene biertje toch ook niets meer uit?
Dan maar de komende week droog staan.quote:Op maandag 12 november 2007 00:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het klopt dat dat weinig uitmaakt, maar ik moet wel een keer ophouden. Anders denk ik het morgen weer, en een dag later weer enz. enz. Ik heb weinig zin om alcoholist te worden
Duimhaar kun je beter epilerenquote:Op zondag 11 november 2007 21:10 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een gat in m'n duimklotescheermesjes
quote:
quote:
Maar ff een supersterke pot koffie gezet. Blijf ik misschien wakker.quote:Op maandag 12 november 2007 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Red je het nog een beetje C4?
Ik heb denk ik mijn nachtelijke dip een paar uur te vroeg.quote:Op maandag 12 november 2007 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is het echt zo erg?
Ik ga even Jurassic Park II afkijken, tot over een ruim kwartier
Ik hou het maar bij broodjes met kip-kerriequote:Op maandag 12 november 2007 01:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In een hoek op m'n kamer is een spin nu bezig een verse vlieg te verorberen
Dank je wel! Slaapse.quote:Op maandag 12 november 2007 01:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga slapen. C4, succes met de rest van je dienst!
quote:Op maandag 12 november 2007 05:59 schreef Cobra4 het volgende:
Je moet dit bericht eens lezen!"Surpise!!"
Lachen
Echt wel, die zullen wel raar gekeken hebben. En voortaan wel even anders denken over die "Domme Chinesen".quote:Op maandag 12 november 2007 06:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]![]()
![]()
K zou zo de gezichten van die amerikanen willen zien![]()
volgens mij hadden de russen ooit ook zoiets gedaan bij een grote navo oefeningquote:Op maandag 12 november 2007 06:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel, die zullen wel raar gekeken hebben. En voortaan wel even anders denken over die "Domme Chinesen".![]()
Ah, die goeie ouwe diesels/electra boten. US Navy maar brullen dat ze ouderwets zijn en dat nucleaire boten de toekomst hebben!quote:Op maandag 12 november 2007 06:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij hadden de russen ooit ook zoiets gedaan bij een grote navo oefening
inderdaad gelukkig hebben wij ook diesels/electraquote:Op maandag 12 november 2007 06:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, die goeie ouwe diesels/electra boten. US Navy maar brullen dat ze ouderwets zijn en dat nucleaire boten de toekomst hebben!![]()
Tijd voor de US Navy om de strategie maar eens aan te passen.
Ik zie het in eens voor me dat de US admiraals, ala het scenario van "Down Perisope", de diesels weer in de vaart gooien.quote:Op maandag 12 november 2007 06:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad gelukkig hebben wij ook diesels/electra![]()
![]()
Ik moest ook direct aan die film denken toen ik het lasquote:Op maandag 12 november 2007 06:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zie het in eens voor me dat de US admiraals, ala het scenario van "Down Perisope", de diesels weer in de vaart gooien.
Leuke film, vanavond maar weer eens kijken..quote:Op maandag 12 november 2007 06:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik moest ook direct aan die film denken toen ik het las![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
Dit is het slowchattopic voor AKQ-ers, maar anderen zijn hier ook altijd van harte welkompost hier plaatjes van deuren, vertel dat je mee gaat doen aan idols of stel hier vragen die je niet in de quiz zelf durft te vragen
Of vertel over je lekker 40+ stage begeleider, je prachtige stropdassencollectie of je weerspiegelendetheepotfetisj
wie dit leest is gek
![]()
Geestige film, vooral het stukje waar de T-rex door de stad banjertquote:Op maandag 12 november 2007 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga even Jurassic Park II afkijken, tot over een ruim kwartier
quote:
Uitstellen? Kon je daar niet eerder mee komen?quote:Op maandag 12 november 2007 10:08 schreef Whiteguy het volgende:
2 stuks dus jij moet die beschuit met muisjes nog even uitstellen .. is niet goed voor mn gebit
Dat, of minder dit of ditquote:Op maandag 12 november 2007 10:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Uitstellen? Kon je daar niet eerder mee komen?![]()
Klets ook, je moet gewoon goed poetsen.![]()
![]()
Ja precies. Dan is het niet zo beladen.quote:Op maandag 12 november 2007 10:32 schreef LadyBlack het volgende:
Yes
Nouja, het was daarna ook wel gezellig hoor, ik kon wel met ze lachen. Ik was gewoon niet zo blij met de setting. Had liever gehad dat ze naar een concert van ons waren gekomen.
Goede reunie!quote:Dat was leuk zaterdag, het was een reunie van mijn oude koor, dus we hebben een soort komische medley van ons oude repertoire gemaakt en die op het podium rond de vleugel, met wijntjes in de hand, ten gehore gebrachtDe zaal vond het leuk
![]()
Vertelquote:
Goedzoquote:
Leuk hequote:Op maandag 12 november 2007 10:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ze zijn aardigMaar ik vond het eng, want ik ging echt zo met de trein naar Almelo, werd daar door mn vriend opgehaald en naar ze toegebracht. Doe je vervolgens de kamerdeur open, waar de familie dan quasi nonchalant zit te wachten
Godzijdank liepen er drie honden rond (1 herderpuppy
) die mooi wat te doen gaven
Hij is leuk!!quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 10:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij is leuk!!![]()
Ontzettend druk en eigenwijs. En ik ben ook zo dwars als een aap, dus dat wordt wat.
En ik heb zo gelachen.
Damn.
Ken hem nog niet zo lang. Dacht, pest, ik vraag gewoon wat hij doet dit weekend en dat heeft goed uitgepakt.
![]()
En hij vindt mij ook leuk! Maakt al allemaal plannen voor uitstapjes, dingen die we nog moeten doen.Superleuk!
't is nog steeds aan de gang.quote:Op maandag 12 november 2007 10:41 schreef LadyBlack het volgende:
En je hebt op Fok! lopen posten terwijl je date nog aan de gang was?![]()
Addict
quote:Op maandag 12 november 2007 10:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
't is nog steeds aan de gang.![]()
Hij is alleen even tussendoor aan het werk.
![]()
Die zal vast een productieve dag hebbenquote:Op maandag 12 november 2007 10:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 10:43 schreef Soempie het volgende:
En hij vindt mij ook leuk! Maakt al allemaal plannen voor uitstapjes, dingen die we nog moeten doen.Superleuk!
quote:Op maandag 12 november 2007 10:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die zal vast een productieve dag hebben
Dįt vind ik nou hele vette grappenquote:Op maandag 12 november 2007 05:59 schreef Cobra4 het volgende:
Je moet dit bericht eens lezen!"Surpise!!"
Lachen
quote:Op maandag 12 november 2007 10:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Gefeliciteerd!!
En wat goed dat je hem hebt gevraagd!!!
Stond die moeder zeker paniekerig voor het raam naar buiten te kijken tot jullie aankwamenquote:Op maandag 12 november 2007 10:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ze zijn aardigMaar ik vond het eng, want ik ging echt zo met de trein naar Almelo, werd daar door mn vriend opgehaald en naar ze toegebracht. Doe je vervolgens de kamerdeur open, waar de familie dan quasi nonchalant zit te wachten
Godzijdank liepen er drie honden rond (1 herderpuppy
) die mooi wat te doen gaven
Heb je wel een luncpakketje voor 'm klaargemaakt?quote:Op maandag 12 november 2007 10:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 10:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je wel een luncpakketje voor 'm klaargemaakt?![]()
[..]
Oh, lekker decadentquote:Op maandag 12 november 2007 10:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
We hebben broodjes gehaald bij de bakker.![]()
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 10:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
We hebben broodjes gehaald bij de bakker.![]()
![]()
En dat was precies het stuk wat ik gisteravond nog af moest kijkenquote:Op maandag 12 november 2007 08:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Geestige film, vooral het stukje waar de T-rex door de stad banjert![]()
Ik heb wel eens een paar afleveringen gezien. Maar ik vind het toch van dergelijke kwaliteit dat ik daar gauw mee gestopt benquote:Op maandag 12 november 2007 11:17 schreef LadyBlack het volgende:
Kijkt iemand hier wel eens Van Jonge Leu en Oale Grond?
[ afbeelding ]
Zij was ook op de reunieDik solo optreden, want ze heeft gewoon conservatorium gedaan en met best wel grote namen gewerkt
Zou je niet zeggen als je haar in die serie ziet
Ik vond het leuk.quote:Op maandag 12 november 2007 11:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een paar afleveringen gezien. Maar ik vind het toch van dergelijke kwaliteit dat ik daar gauw mee gestopt ben
My thoughts exactlyquote:Op maandag 12 november 2007 11:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een paar afleveringen gezien. Maar ik vind het toch van dergelijke kwaliteit dat ik daar gauw mee gestopt ben
Ja dan snap ik wel dat je kijkt.quote:Op maandag 12 november 2007 11:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
My thoughts exactly
Er spelen alleen twee vrouwen in mee die ik ken (de actrice die Fenna speelt ook), dus dat is altijd wel even leuk om te zien. En toen Herman Finkers nog meedeed
Zou ik niet hardop zeggenquote:
De post was weer eens sneller dan de gedachte.quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 11:14 schreef B.ertha het volgende:
Oké, ik doe ergens mee aan een surprise. Lootjestrekken.nl gebruikt en een lootje gekregen. En nu heb ik het weggegooidOeps
Whehehequote:Op maandag 12 november 2007 11:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
De post was weer eens sneller dan de gedachte.![]()
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe
Als jullie in een winkel sampletjes konden proberen van iets. Bonbons ofzo.
En in eerste instantie kon je er 15 proberen.
En een dag later krijg je een brief in de bus dat er 225 nieuwe bonbonnetjes zijn toegevoegd aan het sample-assortiment.....
Zou je dan een brief terug sturen met de vraag: "Wat ik in hemelsnaam met 225 bonbonnetjes om te proberen?"
Of zou je naar de winkel rennen en je kapoteten?
quote:Op maandag 12 november 2007 11:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Beide niet.![]()
Ik zou denken: 'dat ze daar een brief over sturen..'
![]()
![]()
![]()
Hoezo?![]()
Met verdoving?quote:Op maandag 12 november 2007 12:20 schreef Whiteguy het volgende:
tandarts...![]()
ik zal nooit een fan worden er van
ja alles is verdoofd nog dus daarom zit ik nu kwijlend achter de pc zonder het op tijd door te hebben...quote:
Half.quote:Op maandag 12 november 2007 13:06 schreef iamredleader het volgende:
Heeft iemand gisteravond nog Top Gear gezien?
Ja, het zou handig zijn als ik hier paint kan vinden.quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 13:16 schreef Soempie het volgende:
Half.![]()
Ik heb de laatste minuten ook gemist, dus weet niet wie er gewonnen heeft.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2007 13:23:57 ]
quote:Op maandag 12 november 2007 13:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]oi.. ik was hem nog aan het downloaden en moet nog gaan kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 13:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
oi.. ik was hem nog aan het downloaden en moet nog gaan kijken![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 13:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]Was te verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Jaaa, dat was zo tof.quote:
Dat magquote:Op maandag 12 november 2007 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
Mag ik met gepaste trots even meedelen dat het mij zojuist gelukt is om mijn thuisnetwerk draaiend te krijgen?
Dat meld je beschaafd.quote:Op maandag 12 november 2007 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
Mag ik met gepaste trots even meedelen dat het mij zojuist gelukt is om mijn thuisnetwerk draaiend te krijgen?
Whehehe leuk is dat. Ik werk altijd alleen met de Administrator account dus ik heb dat probleem niet.quote:Op maandag 12 november 2007 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb hier een tijdje terug lopen foeteren dat het niet lukte, dus ik dacht ik laat het ook even weten nu het gelukt is![]()
Ik bleek steeds met een gastaccount in te loggen (die heeft het makkelijkere wachtwoord) dus had ik niet alle rechten om op mn pc te kunnen kijken..... eitje dus toen ik eenmaal doorhad waar het aan lag!!
Ja ik was dus ook vergeten dat ik een gastaccount had aangemaaktquote:Op maandag 12 november 2007 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe leuk is dat. Ik werk altijd alleen met de Administrator account dus ik heb dat probleem niet.
Maar het is wel één van de laatste dingen waar je naar zoekt als iets niet werkt
Mwoah...quote:Op maandag 12 november 2007 15:14 schreef Whiteguy het volgende:
Die top gear aflevering was inderdaad wel grappig. Die race was echter niet helemaal realistisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 november 2007 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2007 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
De Flashbacks al gekeken?
Loopt langs een paar spaken, dat is ook de echte reden dat ik de fiets zo lang niet gebruikt hebquote:Op maandag 12 november 2007 16:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is die scheur erg? Ik heb ook al eens gedacht: dat kan nog wel. Om vervolgens twee km later in de middle of nowhere te stranden met een velg in drie delen
hebben schapen duimenquote:
quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 11:11 schreef Soempie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RbFnH66eGtU
![]()
WoWquote:
geniaal filmpjequote:
quote:Op maandag 12 november 2007 16:38 schreef Soempie het volgende:
't Werd vannacht voor me gezongen. Ik moest zo lachen.![]()
Heel romantisch.
![]()
Heel eerlijk, geeeeen idee meer waarom hij het begon te zingen. Maar het was briljant.quote:Op maandag 12 november 2007 16:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geniaal filmpje![]()
[..]waarom in godsnaam
dat zingen
dat je moest lachen snap ik
![]()
Paar dagen maar inderdaad. Ongeveer twee weken geleden, na m'n tentamens.quote:Op maandag 12 november 2007 16:49 schreef wyccie het volgende:
Hee Soemp, wanneer was je naar York geweest? Dat was dan wel een ontzettend kort tripje.
Oh, dacht dat de foto's van afgelopen week(end) waren. Vond het al zo vreemd.quote:Op maandag 12 november 2007 17:06 schreef Soempie het volgende:
Paar dagen maar inderdaad. Ongeveer twee weken geleden, na m'n tentamens.![]()
Hoe is het met jou?![]()
Zozo, chique zeg! Door je nieuwe vriend of heb je een broodje shoarma besteld?quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 14:40 schreef Soempie het volgende:
Ik ga maar eens studeren.Had geen tijd ingebouwd voor een vriendje, maar opeens kost het wel tijd!
![]()
![]()
!
Dat wordt plannen.![]()
De IB groep heeft m'n afhaalbericht voor de volgende OV-kaart naar m'n oude adres in Enschede gestuurd, en dan moet ik em ophalen bij een postkantoor in Hengelo dat op zaterdag dicht is. En op vrijdag heb ik projecten, dus het wordt nog tricky wanneer ik die kaart kan ophalenquote:Op maandag 12 november 2007 18:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ken het
Ik stond bij het postkantoor, want ik moest een kaartje versturen. Zit ik daarna in de trein, kijk in mn tas: Afhaalpas en pasfoto's voor OV. VergetenNou kan ik dus nog een keer
En ik heb nu al een hekel aan mijn nieuwe roosterKlaar om half 6, dan moet ik rennen voor de bus en red ik toch de trein niet, omdat ik in dat stomme Spinozagebouw moet
En het is KOUD
hahaquote:Op maandag 12 november 2007 20:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja agent, er stond wel dat ik maar 50 mocht maar ik dacht dat 85 ook nog wel kon!
Vanaf nu als ik iets bestel zeg ik dat er voor me wordt gekookt.quote:Op maandag 12 november 2007 18:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zozo, chique zeg! Door je nieuwe vriend of heb je een broodje shoarma besteld?
Ik werd uit de keuken gejaagd: 'anders vallen er gewonden!'quote:
Hij is wel, eh... romantisch ja.....quote:Op maandag 12 november 2007 23:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik werd uit de keuken gejaagd: 'anders vallen er gewonden!'
![]()
![]()
Nog steedsquote:Op maandag 12 november 2007 23:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ha Soemp, ben je nog steeds aan het daten? Of heb je je los kunnen rukken?
Schitterend als zo iets gebeurd!quote:Op maandag 12 november 2007 10:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dįt vind ik nou hele vette grappen
Kent hij je al lang?quote:Op maandag 12 november 2007 23:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 23:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog steeds, morgen en dan vrijdag weer en zaterdag een feest van zijn vrienden.
![]()
![]()
Daarna gaan we het rustig aan doen.![]()
De toenmalige vriendin van m'n broer heeft ook een keer Sinterklaas met ons meegevierd. Die wist niet dat Sinterklaasgedichten horen te rijmenquote:Op maandag 12 november 2007 23:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Maar ach, waarom rustig als het hard leuk gaat?Mijn vriend gaat over 2 weken ook Sinterklaas meevieren bij mijn moeder
![]()
Dan hebben we net 3 maandjes wat.
Alleen maar tof dat je naar een feest van zijn vrienden gaat
Ik vind het stom dat op die Morocco zo groot munt aangekondigd staatquote:Op maandag 12 november 2007 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pickwick Elements Air vind ik niet zo spannend, Lipton Morocco vind ik beter smaken
Lipton Moroccoquote:Op maandag 12 november 2007 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pickwick Elements Air vind ik niet zo spannend, Lipton Morocco vind ik beter smaken
Air zegt 20% pepermunt te hebben, naast andere hippie-ingrediėnten zoals braamblad en vlierbloesemquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat op die Morocco zo groot munt aangekondigd staatIk helemaal enthousiast die thee gekocht, zit er iets van 20% kaneel in en haast geen munt
![]()
Die ga ik dan maar eens proberen, alhoewel ik zweer bij de muntthee van de Jumbo: 100% muntquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Air zegt 20% pepermunt te hebben, naast andere hippie-ingrediėnten zoals braamblad en vlierbloesem
Wat mij betreft kan je em overslaan, maar misschien heb ik de thee niet lang genoeg laten trekken en was er daarom zo weinig aanquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die ga ik dan maar eens proberen, alhoewel ik zweer bij de muntthee van de Jumbo: 100% munt![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:16 schreef LadyBlack het volgende:
*Act of selfcontrol....
De vraag in de AKQ is echt té makkelijk
Ik log gauw uit
quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hebbes, hij lag op ongeveer 20 cm van m'n linkerhand achter een stalen mok en een koffiebus
quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Moet je vandaag weer tot 7 uur C4?
Alweer!?quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo naar bed, dus je zult zonder mij de nacht door moeten
Echt welquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het valt je vast heel zwaar
Goed zo!quote:
Zo..die kent je al door en doorquote:Op maandag 12 november 2007 23:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..die kent je al door en door
quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 13 november 2007 03:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat vind ze vast fijn om te horen..
Ik ben net thuis... ging om negen uur richting de kroeg 'om één of twee biertjes te drinken'.
Trustequote:Op dinsdag 13 november 2007 03:54 schreef Mikkie het volgende:
Dat zeker. Vooral aangezien ik morgen, woensdag, vrijdag en zaterdag ook nog mag
Ik ga nu in elk geval maar naar bed
Succes nog vannacht, C4!
Goeie zaak toch.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ja lekker trut, ik draai complete werkdagen, heb echt geen zin om nog eens voor school aan de slag te gaan. en dat jij het ook druk hebt snap ik best, maar ga er niet vanuit dat ik in het weekend wel even tijd wil vrij makenquote:Als we heel veel moeten verbeteren dan moeten Etci en M. misschien ook maar helpen. Ik weet dat hun het druk hebben met hun stage, maar ik heb het zelf ook druk met mijn minor. Daar komt nog bij dat ik t/m de kerstvakantie in de hoofdredacite zit en dus vaak tot laat op school zit. Kunnen we het verslag niet verdelen?
Of dat we bijvoorbeeld een weekend bij iemand thuis hard aan de slag gaan met zijn allen ofzo???
Heerlijk, vooral als je volle hebtquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:47 schreef Soempie het volgende:
Is het lekker als je chocomelk uit pak opwarmt?
ik vind het wel lekkerquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:47 schreef Soempie het volgende:
Is het lekker als je chocomelk uit pak opwarmt?
en dat lijkt me echt een broodje aap verhaalquote:
ik weet niet of dat werkt eerlijk gezegd. je kunt het proberen door UT naar je tweede scherm te slepen (ik neem aan dat je nu echt dual screen hebt, en dat je scherm doorlooptquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:59 schreef Soempie het volgende:
Etcie, ik heb twee beeldschermen. Ik wil graag UT doen, kan ik dan ondertussen gewoon via het andere beeldscherm internetten? MSN-en? Of crash ik dan de computer?![]()
Dat werkt niet, je beweegt dan met twee muizen EEN pijltje. Je krijgt er geen extra pijltje bij.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:11 schreef Soempie het volgende:
Geen idee. Ik zal het eens voorstellen.![]()
Kijk even in je instellingen van UT of je het in "WIndowed Mode" kunt spelen. Dan moet het geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:04 schreef Soempie het volgende:
't Werkt niet, omdat je je muispijltje dan niet meer naar je andere beeldscherm kunt verplaatsen. Je zit dan in het UT scherm.![]()
ah that makes sensequote:Op dinsdag 13 november 2007 10:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat werkt niet, je beweegt dan met twee muizen EEN pijltje. Je krijgt er geen extra pijltje bij.
Killing Spree!!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk even in je instellingen van UT of je het in "WIndowed Mode" kunt spelen. Dan moet het geen probleem zijn.
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:06 schreef Whiteguy het volgende:
UT04 zelfs... hip
dan moet je wel onslaught doen die is het leukst
Wij misschien ookquote:
Competitie weer begonnen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:51 schreef Etcetera het volgende:
ik ga poolen![]()
wat ga jij doen? kleffen op de bank zeker![]()
Sneue mensenquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:59 schreef Yurithemaster het volgende:
word ik net door school uit bed gebelt
Saskia: gedoemorgen met saskia van het drenthe college je bent niet verschenen op de introductie dag
Yuri: oh ik heb daar geen brief van gehad
Saskia: oh die hebben we wel verstuurd
Yuri: ik heb echt geen brief ontvangen
Saskia: ik heb hem zelf verstuurd
Yuri(gedachten): ja dat zal best![]()
yuri: dan is er waarschijnlijk iets fout gegaan bij de post
Saskia: oh nou ja misschien etc enz. ik zal wel ff kijken of de heer .... je terug belt
Juistquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Ik vind poolen altijd wel chill. Beetje ouwehoeren met 'n biertje erbij...
Snel bij jou gaan zittenquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:15 schreef Soempie het volgende:
Hij heeft trouwens geen bank. En het bed is ingezakt.![]()
Gammel ding.
![]()
Was wel verplicht, maar de introductie duurt 4 dagen dus ik morgen gewoon heenquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sneue mensen
Was de introductiedag verplicht trouwens? Zo niet, dan snap ik al helemaal niet waar het over gaat
quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:15 schreef Soempie het volgende:
Gammel ding.
![]()
Ja, ideaal is dat.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Snel bij jou gaan zitten
Bank én een stevig Ikea stapelbed
quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vanavond een surpriseparty voor een vriend die 50 wordtUiteraard is er een Abraham bijgesleept, te weten door mijn vriend, ik schrok me dood toen ik in de auto stapte en een ouwe kerel op de achterbank zag liggen
![]()
Verder gaan we natuurlijk zelf vanalles lekkers inslaan en hem een leuk lied toezingen
![]()
al een tijjdjequote:Op dinsdag 13 november 2007 12:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Competitie weer begonnen?![]()
We zijn nu al een voorspelbaar stel.![]()
![]()
![]()
hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:15 schreef Soempie het volgende:
Gammel ding.
![]()
ga lerenquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ideaal is dat.![]()
Ik ga weer verder met m'n UT-skills.Eigenlijk moet ik leren.
![]()
![]()
Mijn ouders ook, en dat vonden we niet ergquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn vader had uitdrukkelijk poppen verboden
En hoe sta je ervoor?quote:
Gelukkig is hij nog impulsiever dan ik.quote:ach, voorspelbaarheid is niks mis mee zolang je het zelf nog leuk vind![]()
kon beterquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
En hoe sta je ervoor?![]()
[..]
Gelukkig is hij nog impulsiever dan ik.![]()
Vorige week had ik een etentje met wat vrienden. M'n ex en ik zaten op een gegeven ogenblik al een tijdje te kibbelen over niks. Zegt een vriendin: 'mijn God, jullie lijken wel getrouwd!'![]()
Koekenpannetje, brood erin, even bakken aan beide kanten. Geen olie, geen boter.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zin in geroosterd brood, maar er is hier geen broodrooster
Je kunt toch gewoon de koekenpan opstarten?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ach ik red me wel zonder... huisgenoot heeft nogal de neiging om de keuken in te lopen en daar heb ik geen zin in
- Open in je windows image viewerquote:
ja dat hoorde ik later ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- Open in je windows image viewer
- De gif slepen naar je browser
Hij wisselt wel wat snel, maar dat kan ook aan m'n browser liggen. Dit zet meer gifjes in turbo-modusquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik later ook
maar het resultaat staat onlinehttp://www.wonenenco.nl/wonen/ de woonquiz banner rechtsbovenin
Ik zie zelfs helemaal niets. Compleet blank rechtsbovenquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik later ook
maar het resultaat staat onlinehttp://www.wonenenco.nl/wonen/ de woonquiz banner rechtsbovenin
hij is er alweer afquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hij wisselt wel wat snel, maar dat kan ook aan m'n browser liggen. Dit zet meer gifjes in turbo-modus
hij is er nu weer afquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie zelfs helemaal niets. Compleet blank rechtsboven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |