quote:Op maandag 12 november 2007 13:16 schreef Soempie het volgende:
Half.![]()
Ik heb de laatste minuten ook gemist, dus weet niet wie er gewonnen heeft.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2007 13:23:57 ]
quote:Op maandag 12 november 2007 13:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]oi.. ik was hem nog aan het downloaden en moet nog gaan kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 13:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
oi.. ik was hem nog aan het downloaden en moet nog gaan kijken![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 13:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]Was te verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Jaaa, dat was zo tof.quote:
Dat magquote:Op maandag 12 november 2007 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
Mag ik met gepaste trots even meedelen dat het mij zojuist gelukt is om mijn thuisnetwerk draaiend te krijgen?
Dat meld je beschaafd.quote:Op maandag 12 november 2007 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
Mag ik met gepaste trots even meedelen dat het mij zojuist gelukt is om mijn thuisnetwerk draaiend te krijgen?
Whehehe leuk is dat. Ik werk altijd alleen met de Administrator account dus ik heb dat probleem niet.quote:Op maandag 12 november 2007 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb hier een tijdje terug lopen foeteren dat het niet lukte, dus ik dacht ik laat het ook even weten nu het gelukt is![]()
Ik bleek steeds met een gastaccount in te loggen (die heeft het makkelijkere wachtwoord) dus had ik niet alle rechten om op mn pc te kunnen kijken..... eitje dus toen ik eenmaal doorhad waar het aan lag!!
Ja ik was dus ook vergeten dat ik een gastaccount had aangemaaktquote:Op maandag 12 november 2007 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe leuk is dat. Ik werk altijd alleen met de Administrator account dus ik heb dat probleem niet.
Maar het is wel één van de laatste dingen waar je naar zoekt als iets niet werkt
Mwoah...quote:Op maandag 12 november 2007 15:14 schreef Whiteguy het volgende:
Die top gear aflevering was inderdaad wel grappig. Die race was echter niet helemaal realistisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 november 2007 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2007 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
De Flashbacks al gekeken?
Loopt langs een paar spaken, dat is ook de echte reden dat ik de fiets zo lang niet gebruikt hebquote:Op maandag 12 november 2007 16:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is die scheur erg? Ik heb ook al eens gedacht: dat kan nog wel. Om vervolgens twee km later in de middle of nowhere te stranden met een velg in drie delen
hebben schapen duimenquote:
quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 11:11 schreef Soempie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RbFnH66eGtU
![]()
WoWquote:
geniaal filmpjequote:
quote:Op maandag 12 november 2007 16:38 schreef Soempie het volgende:
't Werd vannacht voor me gezongen. Ik moest zo lachen.![]()
Heel romantisch.
![]()
Heel eerlijk, geeeeen idee meer waarom hij het begon te zingen. Maar het was briljant.quote:Op maandag 12 november 2007 16:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geniaal filmpje![]()
[..]waarom in godsnaam
dat zingen
dat je moest lachen snap ik
![]()
Paar dagen maar inderdaad. Ongeveer twee weken geleden, na m'n tentamens.quote:Op maandag 12 november 2007 16:49 schreef wyccie het volgende:
Hee Soemp, wanneer was je naar York geweest? Dat was dan wel een ontzettend kort tripje.
Oh, dacht dat de foto's van afgelopen week(end) waren. Vond het al zo vreemd.quote:Op maandag 12 november 2007 17:06 schreef Soempie het volgende:
Paar dagen maar inderdaad. Ongeveer twee weken geleden, na m'n tentamens.![]()
Hoe is het met jou?![]()
Zozo, chique zeg! Door je nieuwe vriend of heb je een broodje shoarma besteld?quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 14:40 schreef Soempie het volgende:
Ik ga maar eens studeren.Had geen tijd ingebouwd voor een vriendje, maar opeens kost het wel tijd!
![]()
![]()
!
Dat wordt plannen.![]()
De IB groep heeft m'n afhaalbericht voor de volgende OV-kaart naar m'n oude adres in Enschede gestuurd, en dan moet ik em ophalen bij een postkantoor in Hengelo dat op zaterdag dicht is. En op vrijdag heb ik projecten, dus het wordt nog tricky wanneer ik die kaart kan ophalenquote:Op maandag 12 november 2007 18:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ken het
Ik stond bij het postkantoor, want ik moest een kaartje versturen. Zit ik daarna in de trein, kijk in mn tas: Afhaalpas en pasfoto's voor OV. VergetenNou kan ik dus nog een keer
En ik heb nu al een hekel aan mijn nieuwe roosterKlaar om half 6, dan moet ik rennen voor de bus en red ik toch de trein niet, omdat ik in dat stomme Spinozagebouw moet
En het is KOUD
hahaquote:Op maandag 12 november 2007 20:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja agent, er stond wel dat ik maar 50 mocht maar ik dacht dat 85 ook nog wel kon!
Vanaf nu als ik iets bestel zeg ik dat er voor me wordt gekookt.quote:Op maandag 12 november 2007 18:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zozo, chique zeg! Door je nieuwe vriend of heb je een broodje shoarma besteld?
Ik werd uit de keuken gejaagd: 'anders vallen er gewonden!'quote:
Hij is wel, eh... romantisch ja.....quote:Op maandag 12 november 2007 23:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik werd uit de keuken gejaagd: 'anders vallen er gewonden!'
![]()
![]()
Nog steedsquote:Op maandag 12 november 2007 23:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ha Soemp, ben je nog steeds aan het daten? Of heb je je los kunnen rukken?
Schitterend als zo iets gebeurd!quote:Op maandag 12 november 2007 10:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dát vind ik nou hele vette grappen
Kent hij je al lang?quote:Op maandag 12 november 2007 23:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik werd uit de keuken gejaagd: 'anders vallen er gewonden!'
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 23:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog steeds, morgen en dan vrijdag weer en zaterdag een feest van zijn vrienden.
![]()
![]()
Daarna gaan we het rustig aan doen.![]()
De toenmalige vriendin van m'n broer heeft ook een keer Sinterklaas met ons meegevierd. Die wist niet dat Sinterklaasgedichten horen te rijmenquote:Op maandag 12 november 2007 23:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Maar ach, waarom rustig als het hard leuk gaat?Mijn vriend gaat over 2 weken ook Sinterklaas meevieren bij mijn moeder
![]()
Dan hebben we net 3 maandjes wat.
Alleen maar tof dat je naar een feest van zijn vrienden gaat
Ik vind het stom dat op die Morocco zo groot munt aangekondigd staatquote:Op maandag 12 november 2007 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pickwick Elements Air vind ik niet zo spannend, Lipton Morocco vind ik beter smaken
Lipton Moroccoquote:Op maandag 12 november 2007 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pickwick Elements Air vind ik niet zo spannend, Lipton Morocco vind ik beter smaken
Air zegt 20% pepermunt te hebben, naast andere hippie-ingrediënten zoals braamblad en vlierbloesemquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat op die Morocco zo groot munt aangekondigd staatIk helemaal enthousiast die thee gekocht, zit er iets van 20% kaneel in en haast geen munt
![]()
Die ga ik dan maar eens proberen, alhoewel ik zweer bij de muntthee van de Jumbo: 100% muntquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Air zegt 20% pepermunt te hebben, naast andere hippie-ingrediënten zoals braamblad en vlierbloesem
Wat mij betreft kan je em overslaan, maar misschien heb ik de thee niet lang genoeg laten trekken en was er daarom zo weinig aanquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die ga ik dan maar eens proberen, alhoewel ik zweer bij de muntthee van de Jumbo: 100% munt![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:16 schreef LadyBlack het volgende:
*Act of selfcontrol....
De vraag in de AKQ is echt té makkelijk
Ik log gauw uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |