Ik zou het niet doen. Ik heb zon oplaad station van joytech. maar je kan je wiimotes alleen connecten met je wii als je het batterijklepje er uit haalt en op het rode knopje drukt. Dit moet terwijl de batterij er in zit. Maar dat kan niet omdat het klepje aan de batterij vast zit. Dus elke keer als ik m'n wii motes ergens wil aansluiten moet ik er alsnog batterijen in doenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Donderdag of vrijdag Smackdown
Welke van de Wiimote oplaad stations is de beste? Iemand hier die er 1 heeft toevallig? Geen zin meer in dat gezeik met batterijen namelijk. En hoe duur zijn ze ongeveer?
Ik was het nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:26 schreef Ruzbeh het volgende:
De links naar de oude topics zijn alweer helemaal verneukt.
Ik heb die van Big Ben gehaald, 2 wiimotes in een dock, goede speeltijd op de accu, opladen via usbpoort wii, of usb poort computer. Geen problemen met connecten, zoals de brandweer. Ik geloof dat ie 2 tientjes was bij de dixons, maar kan ook 3 tientjes geweest zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Welke van de Wiimote oplaad stations is de beste? Iemand hier die er 1 heeft toevallig? Geen zin meer in dat gezeik met batterijen namelijk. En hoe duur zijn ze ongeveer?
Deze?quote:Op zondag 4 november 2007 13:25 schreef Konijnenjager het volgende:
Ik heb die van Big Ben gehaald, 2 wiimotes in een dock, goede speeltijd op de accu, opladen via usbpoort wii, of usb poort computer. Geen problemen met connecten, zoals de brandweer. Ik geloof dat ie 2 tientjes was bij de dixons, maar kan ook 3 tientjes geweest zijn.
Veel te duur. Ik heb gewoon zo'n Soginah setje van oplaadbare batterijen gekocht met oplader erbij. Slechts 5 euro en ze houden het lang volquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Waarschijnlijk gaat mijn vader dan proberen een Wii mee te krijgenquote:Op zondag 4 november 2007 16:34 schreef newguy het volgende:
^^ slim plan en als je 4 oplaadbare batterijen hebt kun je ze gewoon wisselen dat je in 1 rats door kan blijven gamen.
Maar nu voor iets andersKomende dinsdag 6 november is er tussen 5 en 7 een actie dat alles 15 % korting heeft. Ik ben zelf van plan om lekker veel te gaan inkopen aan spellen, Iemand suggesties? ( hoeft niet alleen wii te zijn) D8 zelf aan exite truck die nu 30 is en dan zo 24-26 euro is.
Ben ook van plan om SM te gaan spelen nadat ik MP3 uit heb gespeeld (Zit nu tegen het einde, heb alle pickups dus lang kan het niet meer duren)quote:Op zondag 4 november 2007 10:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Naast MP3 speel ik nu ook Super Metroid. Damn, die is ook zeer vet zeg. Maar toen ik een SNES had, had ik nog nooit van die game gehoord. Dat ik zo'n topper toen gemist heb zeg! Maar dat haal ik nu ff in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
ze willen wel vaker de regels aan hun laars lappen.quote:Op zondag 4 november 2007 17:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Dus jij denkt nu dat je als eerste in Europe Super Mario Galaxy gaat spelen?
-dat doen we maar niet heh-quote:Op zondag 4 november 2007 17:52 schreef depax het volgende:
[..]
ze willen wel vaker de regels aan hun laars lappen.
neequote:Op zondag 4 november 2007 17:54 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zou je mij het een en ander kunnen uitleggen over het "illegaal spelen"?
via PM dan wel via MSN?
Lijkt me sterk, wordt altijd allemaal tegelijktijd vrijgegeven. De woensdag voor de release zal de game pas in de winkel liggenquote:Op zondag 4 november 2007 17:52 schreef depax het volgende:
[..]
ze willen wel vaker de regels aan hun laars lappen.
Dimplus is meestal al op dinsdagquote:Op zondag 4 november 2007 17:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, wordt altijd allemaal tegelijktijd vrijgegeven. De woensdag voor de release zal de game pas in de winkel liggen
Wii remotes zijn weer op voorraad sinds vorige week. Als een winkel ze nu niet heeft, dan ligt het aan de winkel zelf. De verpakking is veranderd en er is zo'n beschermings hoes toegevoegd.quote:Op zondag 4 november 2007 18:54 schreef christvs het volgende:
Die Wii remotes en metroid prime 3 zijn ook nergens op voorraad![]()
Volgens mij moet Nintendo zijn zaakjes maar eventjes op orde krijgen![]()
klopt, ik heb zelf sinds gisteren een Wii en heb er ook een 2e mote bij gehaald...quote:Op zondag 4 november 2007 19:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wii remotes zijn weer op voorraad sinds vorige week. Als een winkel ze nu niet heeft, dan ligt het aan de winkel zelf. De verpakking is veranderd en er is zo'n beschermings hoes toegevoegd.
Voor Wii Mote verhaal heeft Bernie al een post gemaakt, voor Metroid Prime 3 zal ik het doen.quote:Op zondag 4 november 2007 18:54 schreef christvs het volgende:
Die Wii remotes en metroid prime 3 zijn ook nergens op voorraad![]()
Volgens mij moet Nintendo zijn zaakjes maar eventjes op orde krijgen![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 17:46 schreef depax het volgende:
jullie gaan dit niet geloven.Typisch overigens die 49.99. Vanaf E50 verzenden ze gratisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als ie daarvoor een weekje eerder komt
but it ain't right either.
Mij lijkt het wel grappig, ik ga het misschien eens proberenquote:Op zondag 4 november 2007 20:32 schreef donderopman het volgende:
en endless ocean komt ook deze week, gaat iemand die halen?
Jep, vooral omdat ie ook maar ¤30 of ¤40 kostquote:Op zondag 4 november 2007 20:32 schreef donderopman het volgende:
en endless ocean komt ook deze week, gaat iemand die halen?
2 weekjesquote:Op zondag 4 november 2007 20:10 schreef Konijnenjager het volgende:
[..]
Typisch overigens die 49.99. Vanaf E50 verzenden ze gratis
Maar als ie daarvoor een weekje eerder komt![]()
10/10: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=86873quote:Super Mario Galaxy is an embarrassment. It's an embarrassment for platform games. It's an embarrassment for adventure games. It's an embarrassment for Nintendo and an embarrassment for the Wii. What have we all been playing at in the ten years since Super Mario 64 came out? This is what gaming ought to be like.
Advertisement
Bright, bold, unrepentantly loony, Galaxy is everything you wanted it to be. It's beautiful and inventive. It's pure-blood Mario without being a retro indulgence. It's a stiff platforming challenge and a free-wheeling romp. It's the best thing on Wii, and the best traditional game Nintendo has made in a decade. The only thing about it which dulls your enjoyment is the memory of all the mediocre games you've had to play in the meantime.
Volgende week Royquote:Op maandag 5 november 2007 08:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eurogamer:
[..]
10/10: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=86873
Okay, nu kan ik officieel niet meer wachten.
Ga is weg met je RU:UC Trailertjequote:Op maandag 5 november 2007 09:39 schreef BroesWillems het volgende:
iedereen is mario gek op het moment, ik ook
maar toch nog een leuk RE:UC trailertje Hier
quote:Op maandag 5 november 2007 09:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ga is weg met je RU:UC Trailertje![]()
Mario!:
[ afbeelding ]
Ja, of Nintendo deelt nu al review exemplaren uit? Ze hebben wel minstens de US versie van Galaxy, aangezien alle beelden engels waren?quote:Op maandag 5 november 2007 10:09 schreef disjfa het volgende:
Geimporteerd of "geimporteerd" Zo klinkt het weer tof dat je nu al een recensie geeft.
En dan een 9+
Importversie, full-time reviewers, etc?quote:Op maandag 5 november 2007 09:57 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom heeft Insidegames al een Recensie? : http://www.insidegamer.nl/wii/supermariogalaxy/recensies/18209 ?
"hij is zo blij, je wordt er gewoon chagrijnig van"quote:Op maandag 5 november 2007 09:57 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom heeft Insidegames al een Recensie? : http://www.insidegamer.nl/wii/supermariogalaxy/recensies/18209 ?
truequote:Op maandag 5 november 2007 10:19 schreef FJD het volgende:
M'n verwachting van SMG is iig dat ik er weer kotsmisselijk van ga wordenAl die werelden en zwaartekrachten
Ik denk het niet hoor, dat risico kunnen ze niet nemen.quote:Op maandag 5 november 2007 10:19 schreef FJD het volgende:
Zou me weinig verbazen als zo'n toko een omgebouwde Wii heeft staan. Zowel voor de keren dat de uitgever besluit ze geen reviewexemplaar toe te sturen als voor de keren dat NTSC eerder is dan EU.
Dan heb je toch een mooie review vlak voor de officiele releasedate, toch weer extra publiciteit.
Konden doen?quote:Op maandag 5 november 2007 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
De review van IG is waarschijnlijk gebaseerd op een flinke speelsessie bij Nintendo HQ, dat konden wij ook doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Nee.quote:Op maandag 5 november 2007 11:09 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Konden doen?
niet gedaan dus??
quote:Op maandag 5 november 2007 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
Super Mario Galaxy Eurogamer reviewPsst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[Wii 221]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Dat is voor mij niet zo'n probleem. Maar ik heb er wel zin in! Ben beetje FPS-moe aan het raken.quote:Op maandag 5 november 2007 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja Gijs. Ik trek het wachten niet meer
ach, voor er 10 goede games zijn voor de wii zijn we 5 jaar verder dus zo heel erg is dat ook weer nietquote:Op maandag 5 november 2007 14:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ok, geen interesante optie dus...
Had een stuk gescheeld als die spellen een factor 2 goedkoper waren, dan was het een stuk aantrekkelijker geweest om een spel te kopen...
maarja, dat wordt dus 10 spelletjes in de kast ipv 30 voor een arme student als ik
Dat komt niet van de oppergoeroes, maar van googlequote:Op maandag 5 november 2007 15:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Alhoewel de oppergoeroe dan wel weer ontzettend hypocriet is door reclame's voor modchips e.d. niet uit te sluiten. Dat topic waarin hij dat probeerde uit te leggen was te schandalig voor woorden. Het kwam er uiteindelijk op neer dat het niet mocht maar dat de adverteerders het wel mochtenTe kansloos.
1) Je kunt adverteerders weren. Als je dat niet weet dan geeft dat niet maar laat dat je dan vertellen.quote:Op maandag 5 november 2007 15:27 schreef disjfa het volgende:
Dat komt niet van de oppergoeroes, maar van googleDie laten gewoon alles toe in hun ads.
Ik zeg nergens dat Danny lief of aardig isquote:Op maandag 5 november 2007 15:29 schreef FJD het volgende:
[..]
1) Je kunt adverteerders weren. Als je dat niet weet dan geeft dat niet maar laat dat je dan vertellen.
2) Dan moet Danny dat gewoon toegeven. Zo van ja wij verbieden het maar we kunnen ze gewoon niet allemaal weren.
Als Danny het zo had verwoord als jij hier doet dan was er een stuk minder commotie geweest.quote:Op maandag 5 november 2007 15:32 schreef disjfa het volgende:
Ads weren kan ook pas vanaf dat het bedrijf in de lijst staat. Als er morgen een nieuw bedrijf wat komt spammen met crap dan straat dat gewoo nop elke website (elke) tot ze bij google weer aangegeven hebben hun niet te willen.
ik vind hem wel leuk jaquote:Op maandag 5 november 2007 15:40 schreef Jimbo het volgende:
is mario party 8 t aanschaffen waard ?
Ik heb het spel zelf nooit gespeeld toen ik een SNES had helaas, wel ooit op een emulator maar toen had ik "het" nog niet echt te pakken, nu ik MP3 heb gespeeld voelt het anders, al zal het toch even wennen zijn na die heerlijke besturing van MP3, zit er zó goed in dat ik gewoon kan doorspelen zonder één keer dood te gaan of wat dan ookquote:Op maandag 5 november 2007 17:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Super Metroid is vet ja. De map zit echt enorm goed in elkaar, met allerlei obstakels waar je later pas met upgrades voorbij kunt.
Je zit er bij Super Metroid ook zo helemaal in. Omdat je het dan gewoon speelt zoals het bedoelt is, met een controller, is de besturing daar dik in orde.quote:Op maandag 5 november 2007 17:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb het spel zelf nooit gespeeld toen ik een SNES had helaas, wel ooit op een emulator maar toen had ik "het" nog niet echt te pakken, nu ik MP3 heb gespeeld voelt het anders, al zal het toch even wennen zijn na die heerlijke besturing van MP3, zit er zó goed in dat ik gewoon kan doorspelen zonder één keer dood te gaan of wat dan ook
oe da's jammer. Naar die keek ik wel erg uit.quote:Op maandag 5 november 2007 17:55 schreef depax het volgende:
neeeeeeeeeeee
Zack and Wiki: Quest for Barbaros’ Treasure
Players 1
Age Rating TBA
Publisher Capcom
Release Date January 2008
damn you (behalve als ze ook nederlands erbij duwen)
ach wij hebben nog gelukquote:Op maandag 5 november 2007 18:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
oe da's jammer. Naar die keek ik wel erg uit.
Is vrees ik de enige zinning verklaring. Zack & Wiki is al uit de US en je maakt mij niet wijs dat gamedevelopers niet een syteem gebruiken waarbij de tekst uit een lang. file komen. Die files zijn door elke willekeurig vertaal bureau in een week te vertalenquote:Op maandag 5 november 2007 18:10 schreef depax het volgende:
IK verwacht dan ook dat europa nog meer delays ziet.
mijn moeder heeft hem gekocht en voor die prijs is hij best grappigquote:Op maandag 5 november 2007 21:46 schreef Enchanter het volgende:
Iemand al Carnival games gespeeld ?
De trailer zag er een paar maanden geleden wel grappig uit , maar werd nog niet zolang geleden de grond in geboord op verschillende sites
wauw, als ik metroid en super paper mario niet nog had liggen was ik morgen naar de dimplus gelopen om een explaartje op te halenquote:Op maandag 5 november 2007 23:43 schreef depax het volgende:
[..]
mijn moeder heeft hem gekocht en voor die prijs is hij best grappig
alleen is er niet zo veel aan zijn wat unlockables ect en muntjesschijven is wel lache, maar alleen al de ergernis die je krijgt als het je weer niet lukt een muntje in een bekertje te gooien is vermakelijk vooral bij andere te zien.
Daarnaast zijn ze integendeel tot nintendo bij veel andere uitgevers zo slim om nederlands in het spel te plaatsen ( weten jullie dat nintendo de enigste is die dit niet heeft. Zelfs de trailer van metroid had nederlandse subs en spel zelf niet. Praten we over misleiding)
Ik hoop dan ook van harte dat nintendo eens wat meer aan de benelux denkt en spellen zoals zack en wiki ook in het nederlands laten verschijnen.
Ik hoop al op mario galaxy ( overigens heb nog geen verzendbevestiging gehad maar dim stuurt nooit op maandag meestal op dinsdag in een bulk dus ik heb nog steeds hoop.
ik vind juist slim van nintendo hierdoor verkoopt rrr 2 ook beter dus stom van ubi.quote:Disaster: Day of Ubisoft's Wii Problems
Ubisoft Montreuil (not Montreal, it's a place in France where UbiHQ is located) was working on Red Steel 2 for a fall 2007 release date and had the majority of the game finished, until marketing and executive types declared the game to be crap. Because of the declaration, development was transferred to Ubisoft Paris, who has been forced to start work on the title from scratch (for a fall 2008 release), having to redo pretty much everything, and there has been a number of "layoffs." Development on the title has been described as a "not fun."
Also, Nintendo really did not want Rayman Raving Rabbits 2 to come at the same time as Super Mario Galaxy, since their game had a stratosphere of buzz and the limbless guy's popular party might disrupt sales of SMG, Nintendo tried anything they could do to refuse to give their approval; for example, in one instance, they said that one of the clouds in the game was shaped like Pikachu.
Wat een boel gelul.quote:Op dinsdag 6 november 2007 06:49 schreef depax het volgende:
dingen die we niet mogen weten over ubisoft:
[..]
ik vind juist slim van nintendo hierdoor verkoopt rrr 2 ook beter dus stom van ubi.
over red steel auch, ze hebben hem wel nu bij de grootste developer studio van ubi gebracht das beter.
daarom zegt nintendo ook van we willen niet dat het rond de zelfde periode is anders vallen de verkoopcijfers voor rrr2 tegen. Dus ja tis ook voor ubi beter.quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat een boel gelul.
Ze gaan met Red Steel 2 echt niet helemaal overnieuw beginnen. Graphic Engine en besturing hebben ze tenslotte al. Het zal hem hoogstens zitten in het level design. En Nintendo promote juist third parties op dit moment en ze zijn erg blij met Ubisoft. En net alsof Raving Rabbits een bedreiging voor Mario vormt. Please.Zal eerder omgekeerd zijn.
same here, ik was hem ook gaan halen als ik tegen jappen kon tafeltennisenquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:42 schreef De_Brandweer het volgende:
die heeft geen online, anders had ik die game wel gehaald denk ik
Ook goedemorgen Spuit 11quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:53 schreef Oksel het volgende:
Je Wii modden is NIET illegaal. De spelletjes downloaden, branden en spelen, dát is illegaal.
Ben wel benieuwd alhoewel de PC versie echt compleet ruk is...quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Weet iemand of NFS ProStreet een beetje fatsoenlijk gaat worden?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:45 schreef christvs het volgende:
De Wii is van de bartsmit website gehaald![]()
Zolang hij er over 2 uur ofzo maar weer opstaat![]()
denk dat je al te laat bentquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:01 schreef christvs het volgende:
Een beetje maar?
Probeer al een uur lang een Wii te bestellen!
nog 1.5 uurquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:31 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
oh whehehe die -15% actie was dat alleen vandaag?
oh whehehe die -15% actie was dat alleen vandaag?quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:57 schreef disjfa het volgende:
Ik was net bij de bartsmit geweestEn weer terug
Rij van een uur ofzo.
En @ De_Brandweer adviesprijs - 15%
Als je het dan ook over een bende kneuzen hebtquote:
Nee, niet 'imho' mijn jong. Dat is niet alleen maar je mening. Je zegt gewoon waar het op staat. En ik ben het met je eensch. Table Tennis is gewoon slappe baggergame.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:11 schreef EvilMarc het volgende:
Is net zoiets als dat je alleen Tennis van Wii Sports uit gaat brengen. imho.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:16 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je het dan ook over een bende kneuzen hebt![]()
nu eerst 18 maand wachten omdat ze zo lang niet op voorraad zijnquote:Op woensdag 7 november 2007 07:23 schreef christvs het volgende:
Jaja mensen!
Ik heb gisteravond na veel pijn en moeite een Wii kunnen bestellen bij Bart smit![]()
![]()
Heb er al zin in!
Viel mij ook op. Maar het is wel leuk om te zien hoe nintendo eindelijk aan wat promotie doet. Helemaal als ze net voor de metroid commercial die wazige PS3 reclame plaatsen.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:58 schreef Devolution het volgende:
Viel me net op dat in die nieuwe reclame voor MP3 op tv, je de Wiimote mét maandverband ziet.
Zitten de kabels er goed stevig in?quote:Op woensdag 7 november 2007 01:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb dus een probleem met die nieuwe SCART verdeler (met knoppen).
Verbindingen scheiden werkt perfect enzo, maar heel af en toe krijg ik een verstoord beeld, en het is dan heel vaag en ook tijdelijk (een paar seconden).
Stel je voor dat dit m'n beeld is:
[ afbeelding ]
En dan af en toe wordt het een paar seconde zo ongeveer:
[ afbeelding ]
Ik wil weten of iemand hier bekend is met dit fenomeen en zo ja hoe de fuck los ik dit nou weer op.
Waarschijnlijk zijn je kabels nog steeds goedkope bagger kabelsquote:Op woensdag 7 november 2007 01:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil weten of iemand hier bekend is met dit fenomeen en zo ja hoe de fuck los ik dit nou weer op.
Dat viel mij ook al op! ik weet alleen niet of er in de vorige reclames ook al een maandverbandje om heen zatquote:Op woensdag 7 november 2007 00:58 schreef Devolution het volgende:
Viel me net op dat in die nieuwe reclame voor MP3 op tv, je de Wiimote mét maandverband ziet.
Ik vind em juist matig. Ik ben totaal niet dol op de architectuur op die planeet. Vind Bryo veel leukerquote:
't is voor mij de eerste Metroid Prime die echt speel. dus zoveel ervaring met Metroid planeten heb ik nog niet, maar ik vond Bryyo een beetje lineair. Elysia is voor mij nu echt een immens groot doolhof, heb geen idee welke kant ik op moet. geweldig!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind em juist matig. Ik ben totaal niet dol op de architectuur op die planeet. Vind Bryo veel leuker
Dat vind ik zo kut hequote:Op woensdag 7 november 2007 11:23 schreef BroesWillems het volgende:
heb geen idee welke kant ik op moet. geweldig!
Zullen we afspreken dat je niet meer reageert op Metroid-posts?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat vind ik zo kut heDat hele gevoel heb ik altijd als ik Prime speel, vreselijk
Dat is natuurlijk het eerste wat ik check.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zitten de kabels er goed stevig in?
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja. Ze zitten goed. Toffe grip.
Ze zijn dus iig al bezig met verzenden, weet ik voorlopig genoegquote:Op woensdag 7 november 2007 14:36 schreef newguy het volgende:
nope, waarschijnlijk gaan ze het lijstje af en hebben ze niet genoegwant ik heb ze nog steeds niet. Maar ja een gegeven paard weet je.
Ik natuurlijk KKquote:Op woensdag 7 november 2007 14:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Zijn er al mensen die de wii-mote hoezen hebben binnen gekregen?
Er zijn talloze HDMI kabels te koop hoor.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:04 schreef ikookhier het volgende:
Zijn er trouwens nog steeds geen 3party hdmi kabels op de markt![]()
Voor de Wiiquote:Op woensdag 7 november 2007 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn talloze HDMI kabels te koop hoor.
Daarom vraag ik ook naar 3party hdmiquote:Op woensdag 7 november 2007 18:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe wil je HDMI aansluiten op de Wii dan?
Ja jij wel weer natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:38 schreef Chocobo het volgende:
Er wordt niet om gelogen!
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=86873
10/10
[ afbeelding ]
Voor HDMI heb je ook een HDMI uitgang nodigquote:Op woensdag 7 november 2007 18:36 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook naar 3party hdmicomponent kabels zijn er wel,
die hebben volgens mij ook geen Wii ingang normaal gesproken![]()
ik kan het nartuurlijk helemaal verkeert hebben![]()
wil gewoon graag HDMI aan mn Wii![]()
Kon de games.fok review niet vindenquote:
Die is er ook nog nietquote:Op woensdag 7 november 2007 18:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kon de games.fok review niet vinden
Ik hoopte op een verloopkabelquote:Op woensdag 7 november 2007 18:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor HDMI heb je ook een HDMI uitgang nodig
Nartuurlijkquote:Op woensdag 7 november 2007 18:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja jij wel weer natuurlijk
Westerlingen met hun eeuwige voorrang![]()
O en uhhh... De Wii ondersteund geen HD, wat een HDMI kabel overbodig maakt
Musicclipquote:The Tesla coils stand 7 feet tall and are each capable of putting out over 12 foot of spark. They are spaced about 18 feet apart. The coils are controlled over a fiber optic link by a single laptop computer. Each coil is assigned to a midi channel which it responds to by playing notes that are programed into the computer software
Poepen via je plasbuis is even handig als een hdmi kabel aan de wiiquote:Op woensdag 7 november 2007 19:48 schreef ikookhier het volgende:
[..]
HDMI is nooit overbodig480p via scart of via hdmi
![]()
maar goed niet dus
![]()
Het is plassen via je poepgatquote:Op woensdag 7 november 2007 20:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
Poepen via je plasbuis is even handig als een hdmi kabel aan de wii
Ik heb hem vandaag binnen gekregen, en ik ben aangenaam verrast.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:58 schreef donderopman het volgende:
ik hoop endless ocean een deze dagen binnen te krijgen
Dat wou ik ff horen. WIl gewoon ff een relaxt spel voor de Wii hebben om eens op te starten om te chillen en niet om als een gek voor de tv te zittenquote:Op woensdag 7 november 2007 20:30 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag binnen gekregen, en ik ben aangenaam verrast.
Ziet er voor Wii begrippen erg goed uit, werkelijk prachtig rustgevende muziek en een lekker rustige besturing![]()
En hulde aan Dixons voor de vlotte levering (Maandagavond pas besteld, vanmiddag in huis)
Niet dus.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:13 schreef Ruzbeh het volgende:
Gefixed.
Regel gewoon een normale tv of veresterker. Dan ben je meteen van al je gezeik afquote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is echt niet te geloven. Nu mag ik weer 30 pleuro uitgeven aan een SCART verdeler. Dit keer een fatsoenlijk apparaat.
Scart, Scart RGB, Composite, component, HDMI, VGA, SD, USB, S-video etcquote:Op donderdag 8 november 2007 00:54 schreef Ruzbeh het volgende:
20 ingangen? Dus aan de achterkant van je TV heb je 20 SCART aansluitingen?
Jeuz, heb je zo'n 240 inch plasma ofzo..quote:Op donderdag 8 november 2007 09:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Scart, Scart RGB, Composite, component, HDMI, VGA, SD, USB, S-video etc
Euh. Dat zijn gewoon een paar normale aansluitingen. En liever heb ik die wel, dan kan ik tenminste wat op mijn tv aansluitenquote:Op donderdag 8 november 2007 09:46 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Anders zit je hele achterkant van je TV ja vol met aansluitingen![]()
wat heb je bv aan een usb poort op je TV?quote:Op donderdag 8 november 2007 10:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Euh. Dat zijn gewoon een paar normale aansluitingen. En liever heb ik die wel, dan kan ik tenminste wat op mijn tv aansluitenVroeger had je mischien net een scart, maar dat is vroeger.
usbstick. foto's kijken etc.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:44 schreef VlaDje het volgende:
[..]
wat heb je bv aan een usb poort op je TV?
quote:Op donderdag 8 november 2007 09:55 schreef R_B het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gametrailers.com/player/27584.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De IGN en gamespot review zijn ook al spoileramas.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:31 schreef BroesWillems het volgende:
Bevat veel spoilers, die Gametrailer review...
Gametrailers zei 30 tot 40 uur in de review. Eurogamer stelt 15 tot 20 uur voor de eerste 60 sterren. Meer dan genoeg dus. Man, dit gaat een mooie tijd worden..quote:Op donderdag 8 november 2007 13:29 schreef Pronk het volgende:
Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, is hoeveel uur er ongeveer nodig zijn om het spel (zonder alle sterren enz. te verzamelen) uit te spelen.
Met andere woorden, hoe groot is het spel eigenlijk?
8-12 uur met 60 sterren heb ik gehoord. Maar dan heb je de andere 60 sterren nog (en daar zitten schijnbaar nog wat lastige bij).quote:Op donderdag 8 november 2007 13:29 schreef Pronk het volgende:
Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, is hoeveel uur er ongeveer nodig zijn om het spel (zonder alle sterren enz. te verzamelen) uit te spelen.
Met andere woorden, hoe groot is het spel eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nog eens goed nieuws!quote:Op donderdag 8 november 2007 13:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Gametrailers zei 30 tot 40 uur in de review. Eurogamer stelt 15 tot 20 uur voor de eerste 60 sterren. Meer dan genoeg dus. Man, dit gaat een mooie tijd worden..
SMG
Dan heb je vast niet alle muntjes gehaald en geheime levelsquote:Op donderdag 8 november 2007 15:10 schreef Pronk het volgende:
[..]
Dat is nog eens goed nieuws!![]()
Ik was in 3 a 4 uur door New Mario Brothers op de DS heen, dus dat was gewoon zonde van mijn Euries.![]()
Hoezo hebt die dat niet? In een uurtje kan je mario uitspelen zonder extra levels etc. dus het zou me niet verbazen als het in 4 uur uitspeelt met alle levels etc.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan heb je vast niet alle muntjes gehaald en geheime levels
Zo gaat dat bij die Nintendospellen. Je kunt het einde van het spel bereiken lang voordat je alles gezien hebt.
Tjah dat wel.. maar had er over nagedacht, en opzich lijkt het me nieteens zo'n vette game.. Ik bedoel wát is er nu leuk aan om als een bijtje rond te vliegen.. Beetje gay.. Dus dat leek me de 50¤ tog niet waard..quote:Op donderdag 8 november 2007 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo zonde een week voor Mario Galaxy
zoek het niet om die te veranderenquote:Op donderdag 8 november 2007 16:45 schreef De_Brandweer het volgende:
En toch je wii avatar nog hebben
Van mij hoef je niet weg te rennen hoor, maar dat je denkt dat een onderdeel in een Mario game een 'beetje gay' is zegt genoeg. Je had nooit een Wii moeten kopenquote:Op donderdag 8 november 2007 16:55 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Tjah dat wel.. maar had er over nagedacht, en opzich lijkt het me nieteens zo'n vette game.. Ik bedoel wát is er nu leuk aan om als een bijtje rond te vliegen.. Beetje gay.. Dus dat leek me de 50¤ tog niet waard..
* Koentje3 rent weg en trekt een kogelvrij vest aan
Mensen die andere mensen vertellen wat ze wel en niet hadden moeten doenquote:Op donderdag 8 november 2007 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet weg te rennen hoor, maar dat je denkt dat een onderdeel in een Mario game een 'beetje gay' is zegt genoeg. Je had nooit een Wii moeten kopen
Jij moet niet voor Ajax zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:58 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen vertellen wat ze wel en niet hadden moeten doen
Zat niet gaye games op de wii, oh wacht. ALLE WII GAMES ZIJN GAY![]()
![]()
Maarja ik ben een flikker dus ik vind het niet erg
Tjah normaal gesproken erger ik me ook totaal niet aan zulke dingen hoor.. echter in het geval van SMG had ik toch zoiets van.. nee.. laatste mario's die ik heb gespeeld waren nog 2D, en wil dat gevoel eigenlijk zowiso niet "verpesten" door 3d mario's te gaan doen..quote:Op donderdag 8 november 2007 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet weg te rennen hoor, maar dat je denkt dat een onderdeel in een Mario game een 'beetje gay' is zegt genoeg. Je had nooit een Wii moeten kopen
quote:Op donderdag 8 november 2007 13:38 schreef kipknots het volgende:
[..]
8-12 uur met 60 sterren heb ik gehoord. Maar dan heb je de andere 60 sterren nog (en daar zitten schijnbaar nog wat lastige bij).
Let op, grote spoiler
Toch wel voorspelbare spoiler IMOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn er vast niet veel die t halen![]()
quote:Beetje gay..
Omdat ik gehypt werd door mensen op FOK!quote:Op donderdag 8 november 2007 17:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het enige goede Wii spel, samen met Metroid en Zelda, en hij vindt het gay. Waarom heb je dan uberhaupt een Wii gekocht.
En voor Mario at the Olympics wel, enquote:Op donderdag 8 november 2007 20:52 schreef Enchanter het volgende:
Vanimiddag Mario en Sonic at the olympics en Raving Rabbids 2 ge-preordered.
SMG sla ik over, geen tijd voor
![]()
Mission: Accomplished.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:14 schreef Koentje3 het volgende:
Omdat ik gehypt werd door mensen op FOK!
(ruzbeh![]()
Als je vrienden hebt wissel je mario en sonic om met RRR2, die game ownt namelijk echt hardquote:Op donderdag 8 november 2007 21:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En voor Mario at the Olympics wel, enRayman Raving Rabbids 2
ook
Sorry, ik heb een hekel aan Rayman sinds Raving Rabbids
![]()
Zoiezo:
Super Mario Galaxy>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Mario at the olympics>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Rayman Raving Rabbids 2
Sorry
van IGN.quote:And there's the overall difficulty -- a little too easy to 60 stars and to defeat bosses for my tastes.
Volgens jou geen 9.5. Dat een review niet overeenkomt met jouw mening betekent niet dat de reviewer slecht is.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:39 schreef Ruzbeh het volgende:
Matt van IGN kan amper goed games reviewen. Metroid Prime 3 is geen fucking 9.5. Hij geeft zelfs SMG dezelfde cijfer voor graphics als Metroid Prime 3.
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En voor Mario at the Olympics wel, enRayman Raving Rabbids 2
ook
Sorry, ik heb een hekel aan Rayman sinds Raving Rabbids
![]()
Zoiezo:
Super Mario Galaxy>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Mario at the olympics>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Rayman Raving Rabbids 2
Sorry
Inderdaad ik heb net 10 minuten met manta ray mee gezwommenquote:Op donderdag 8 november 2007 21:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En Endless Ocean is de non game van het jaar![]()
jij download alleen maar val me dan niet aan op me nederlands.quote:
ik heb mn wii niet een gemod slome hannes dat je der bentquote:Op donderdag 8 november 2007 23:07 schreef depax het volgende:
[..]
jij download alleen maar val me dan niet aan op me nederlands.
Nintendo is altijd kind-friendly geweest.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:34 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
van IGN.
Ik snap niet waarom Nintendo alle games zo makkelijk maakt. Metroid is gelukkig nog een beetje lastig maar de rest is veel te simpel.
Nee. Nintendo is nooit kind friendly geweest. Als je me kan vertellen waar je die marketing strategie vandaan hebt moet je dat zeker laten zien. Nintendo is altijd user friendly geweest. Voor mensen. Niet alleen kinderen, maar gewoon iedereen.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nintendo is altijd kind-friendly geweest.
Dat snap ik ook wel. Maar Matt kan gewoon niet reviewen. Hij klaagt over gebrek aan voice-acting in de Super Mario Galaxy game. Dat is toch wel WTF-waardig.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat een review niet overeenkomt met jouw mening betekent niet dat de reviewer slecht is.
De Wiicondooms kun je gratis aanvragenquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:18 schreef franktic het volgende:
Ik ben druk opzoek naar een wii remote / wii play. Zoals bekend zijn hier behoorlijk wat problemen mee met de levering. Vandaag bij intertoys langsgeweest, en daar hadden ze alleen de wii remote op voorraad voor 39,95. Dit was echter een oude wii remote, nog zonder beschermhoes en met het oude bevestigingsbandje! Ik heb toch liever een wii remote MET beschermhoes, dus toch maar niet gekocht. Mij werd verteld dat deze uit het buitenland gehaald waren om zo toch aan de vraag te voldoen.
Maar nou wil ik dus toch graag wii play bestellen via internet, en dan maar evt wat langer wachten. Weet iemand hoe groot de kans is dat je via internet ook een 'oude' versie krijgt? Of zijn dit altijd nieuwe versies incl. beschermhoes, ook bij wii play?
Idd. WTF dat nintendo nog steeds geen voice acting gebruikt. Dat is gewoon kut. In zelda, en nu weer in mario. En de stem van mario is altijd van sinds 1995 dezelfde meneer geweest! Dan hadden ze wel wat kunnen doen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Maar Matt kan gewoon niet reviewen. Hij klaagt over gebrek aan voice-acting in de Super Mario Galaxy game. Dat is toch wel WTF-waardig.
Ja...ze wachten tot alle anders sites een game 9 en 10-en geven, en vervolgens komen zij met een 8 om "controversieel" te zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Enige plek waar ik het zo vaak mee eensch ben is Gamespot. Er zijn missers, maar over het algemeen zijn ze ongelofelijk professioneel.Gamespot
Hoe goed die ook zal zijn,.... denk dat de gehele space setting op den duur herhaaldelijk wordt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh damn, 97,1% gemiddeld nu op Gamerankings. Zou hij dan misschien toch OOT van haar eerste plek kunnen gooien?
Ik ga Galaxy ook zo goed vinden trouwens. Ik denk dat ik ga huilen van genot.
Als ik de (p)reviews mag geloven zit er toch behoorlijk veel afwisseling in het spel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:09 schreef Chocobo het volgende:
Hoe goed die ook zal zijn,.... denk dat de gehele space setting op den duur herhaaldelijk wordt.
Idd. En het enige wat je doet is een beetje rondspringen en muntjes pakkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe goed die ook zal zijn,.... denk dat de gehele space setting op den duur herhaaldelijk wordt.
The good, the great & the beauty?quote:
Tja,.. je kan hoog en laag springen maar heb het in diverse reviews ook al gelezen. De werelden van nu voelen soms aan als grote bonus werelden. Vergis je niet,.. het lijkt me echt geweldig hoor,.... maar om nu meteen op mijn knieen te gaan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Idd. En het enige wat je doet is een beetje rondspringen en muntjes pakken![]()
Nee natuurlijk niet man! Leip!
Waarom zou je op je knieen gaan zonder dat je het gespeeld hebtquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
maar om nu meteen op mijn knieen te gaan?
Alsof wij de eerste zouden zijnquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarom zou je op je knieen gaan zonder dat je het gespeeld hebt
Ik vrees in een zwaar existentieel schisma terecht te komen. Ik bedoel, stel je toch voor dat je straks met die game in je handen staat! Moet je dan gelijk gaan gamen, moet je huilend met de game in je handen in foetushouding over de grond schuiven, of moet je de game ritmisch over je ballen wrijven om hem vervolgens diep in je endeldarm te laten zinken? Is er ooit een bevredigende keuze mogelijk? Oh de wreedheid! De onmenselijkheid!quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga Galaxy ook zo goed vinden trouwens. Ik denk dat ik ga huilen van genot.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vrees in een zwaar existentieel schisma terecht te komen. Ik bedoel, stel je toch voor dat je straks met die game in je handen staat! Moet je dan gelijk gaan gamen, moet je huilend met de game in je handen in foetushouding over de grond schuiven, of moet je de game ritmisch over je ballen wrijven om hem vervolgens diep in je endeldarm te laten zinken? Is er ooit een bevredigende keuze mogelijk? Oh de wreedheid! De onmenselijkheid!
Ik herken het dilemma ja.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vrees in een zwaar existentieel schisma terecht te komen. Ik bedoel, stel je toch voor dat je straks met die game in je handen staat! Moet je dan gelijk gaan gamen, moet je huilend met de game in je handen in foetushouding over de grond schuiven, of moet je de game ritmisch over je ballen wrijven om hem vervolgens diep in je endeldarm te laten zinken? Is er ooit een bevredigende keuze mogelijk? Oh de wreedheid! De onmenselijkheid!
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:43 schreef Jesse_ het volgende:
Wat is de policy van Nintendo eigenlijk als het gaat om het omruilen van kapotte game discs?
m'n metroid schijfje is officieel dood
licht vochtige doek? of met een klein beetje alcohol? net als alle anderen denk ikquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:27 schreef Jesse_ het volgende:
Waarmee kan ik het beste ff zo'n wii dvd schoonmaken, mn wii wil mn metroid disc niet meer lezen
Geen idee, hij heeft of in zn hoesje gezeten of in mn Wiiquote:
Ja, heb hem schoongemaakt volgens de aanwijzingen van de nintendo site (tot 3x toe)quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:56 schreef VlaDje het volgende:
[..]
licht vochtige doek? of met een klein beetje alcohol? net als alle anderen denk ik
ech nie...quote:Op donderdag 8 november 2007 21:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Overigens is de muziek in Metroid Prime 3 ook bagger.
Same, als hij overal zo rond de 85% krijgt zal hij ook zeker in mijn games collectie komen. Ikzelf vond MoH altijd wel een toffe games reeks (vooral de eerste) en nu ook nog eens met een erg goede besturing.quote:Op vrijdag 9 november 2007 03:54 schreef Ruzbeh het volgende:
IGN geeft MOH: HEROES 2 een 8.4. Als Gamespot 'm minimaal 8 geeft wordt dat weer een must-buy.
32 online multiplayer, alleen je kan niet in-game communiceren (dankzij Nintendo). Maar het gebruikt GEEN FRIENDCODES!
dus als jij met vrienden een potje online speelt wil je niet kunnen praten?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:21 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Het niet-ingame- communiceren maakt mij niet uit, aangezien je anders toch maar van die schreeuwerige pubers krijgt.
met veel moeite moet ik hetquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:23 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
dus als jij met vrienden een potje online speelt wil je niet kunnen praten?![]()
Nintendo is gewoon dom dat ze er geen voicechat in doen![]()
van IGN.quote:I think it speaks volumes that, for as reluctant as I am to buy another wartime shooter, I really enjoy playing Heroes 2 in spite of its setting. The controls do that much for me. If you thought Metroid Prime 3 got it right, wait until you get your hands on this one.
Ook dit is omdat Nintendo familyfriendly wil zijn. Begrijpelijk, maar wel erg jammer. Je kan in games als Mario Strikers op geen enkele manier communiceren. Zwaar frustrerend soms.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:23 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
dus als jij met vrienden een potje online speelt wil je niet kunnen praten?![]()
Nintendo is gewoon dom dat ze er geen voicechat in doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |