quote:Op zondag 4 november 2007 17:46 schreef depax het volgende:
jullie gaan dit niet geloven.Typisch overigens die 49.99. Vanaf E50 verzenden ze gratisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als ie daarvoor een weekje eerder komt
but it ain't right either.
Mij lijkt het wel grappig, ik ga het misschien eens proberenquote:Op zondag 4 november 2007 20:32 schreef donderopman het volgende:
en endless ocean komt ook deze week, gaat iemand die halen?
Jep, vooral omdat ie ook maar ¤30 of ¤40 kostquote:Op zondag 4 november 2007 20:32 schreef donderopman het volgende:
en endless ocean komt ook deze week, gaat iemand die halen?
2 weekjesquote:Op zondag 4 november 2007 20:10 schreef Konijnenjager het volgende:
[..]
Typisch overigens die 49.99. Vanaf E50 verzenden ze gratis
Maar als ie daarvoor een weekje eerder komt![]()
10/10: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=86873quote:Super Mario Galaxy is an embarrassment. It's an embarrassment for platform games. It's an embarrassment for adventure games. It's an embarrassment for Nintendo and an embarrassment for the Wii. What have we all been playing at in the ten years since Super Mario 64 came out? This is what gaming ought to be like.
Advertisement
Bright, bold, unrepentantly loony, Galaxy is everything you wanted it to be. It's beautiful and inventive. It's pure-blood Mario without being a retro indulgence. It's a stiff platforming challenge and a free-wheeling romp. It's the best thing on Wii, and the best traditional game Nintendo has made in a decade. The only thing about it which dulls your enjoyment is the memory of all the mediocre games you've had to play in the meantime.
Volgende week Royquote:Op maandag 5 november 2007 08:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eurogamer:
[..]
10/10: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=86873
Okay, nu kan ik officieel niet meer wachten.
Ga is weg met je RU:UC Trailertjequote:Op maandag 5 november 2007 09:39 schreef BroesWillems het volgende:
iedereen is mario gek op het moment, ik ook
maar toch nog een leuk RE:UC trailertje Hier
quote:Op maandag 5 november 2007 09:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ga is weg met je RU:UC Trailertje![]()
Mario!:
[ afbeelding ]
Ja, of Nintendo deelt nu al review exemplaren uit? Ze hebben wel minstens de US versie van Galaxy, aangezien alle beelden engels waren?quote:Op maandag 5 november 2007 10:09 schreef disjfa het volgende:
Geimporteerd of "geimporteerd" Zo klinkt het weer tof dat je nu al een recensie geeft.
En dan een 9+
Importversie, full-time reviewers, etc?quote:Op maandag 5 november 2007 09:57 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom heeft Insidegames al een Recensie? : http://www.insidegamer.nl/wii/supermariogalaxy/recensies/18209 ?
"hij is zo blij, je wordt er gewoon chagrijnig van"quote:Op maandag 5 november 2007 09:57 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom heeft Insidegames al een Recensie? : http://www.insidegamer.nl/wii/supermariogalaxy/recensies/18209 ?
truequote:Op maandag 5 november 2007 10:19 schreef FJD het volgende:
M'n verwachting van SMG is iig dat ik er weer kotsmisselijk van ga wordenAl die werelden en zwaartekrachten
Ik denk het niet hoor, dat risico kunnen ze niet nemen.quote:Op maandag 5 november 2007 10:19 schreef FJD het volgende:
Zou me weinig verbazen als zo'n toko een omgebouwde Wii heeft staan. Zowel voor de keren dat de uitgever besluit ze geen reviewexemplaar toe te sturen als voor de keren dat NTSC eerder is dan EU.
Dan heb je toch een mooie review vlak voor de officiele releasedate, toch weer extra publiciteit.
Konden doen?quote:Op maandag 5 november 2007 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
De review van IG is waarschijnlijk gebaseerd op een flinke speelsessie bij Nintendo HQ, dat konden wij ook doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Nee.quote:Op maandag 5 november 2007 11:09 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Konden doen?
niet gedaan dus??
quote:Op maandag 5 november 2007 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
Super Mario Galaxy Eurogamer reviewPsst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[Wii 221]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Dat is voor mij niet zo'n probleem. Maar ik heb er wel zin in! Ben beetje FPS-moe aan het raken.quote:Op maandag 5 november 2007 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja Gijs. Ik trek het wachten niet meer
ach, voor er 10 goede games zijn voor de wii zijn we 5 jaar verder dus zo heel erg is dat ook weer nietquote:Op maandag 5 november 2007 14:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ok, geen interesante optie dus...
Had een stuk gescheeld als die spellen een factor 2 goedkoper waren, dan was het een stuk aantrekkelijker geweest om een spel te kopen...
maarja, dat wordt dus 10 spelletjes in de kast ipv 30 voor een arme student als ik
Dat komt niet van de oppergoeroes, maar van googlequote:Op maandag 5 november 2007 15:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Alhoewel de oppergoeroe dan wel weer ontzettend hypocriet is door reclame's voor modchips e.d. niet uit te sluiten. Dat topic waarin hij dat probeerde uit te leggen was te schandalig voor woorden. Het kwam er uiteindelijk op neer dat het niet mocht maar dat de adverteerders het wel mochtenTe kansloos.
1) Je kunt adverteerders weren. Als je dat niet weet dan geeft dat niet maar laat dat je dan vertellen.quote:Op maandag 5 november 2007 15:27 schreef disjfa het volgende:
Dat komt niet van de oppergoeroes, maar van googleDie laten gewoon alles toe in hun ads.
Ik zeg nergens dat Danny lief of aardig isquote:Op maandag 5 november 2007 15:29 schreef FJD het volgende:
[..]
1) Je kunt adverteerders weren. Als je dat niet weet dan geeft dat niet maar laat dat je dan vertellen.
2) Dan moet Danny dat gewoon toegeven. Zo van ja wij verbieden het maar we kunnen ze gewoon niet allemaal weren.
Als Danny het zo had verwoord als jij hier doet dan was er een stuk minder commotie geweest.quote:Op maandag 5 november 2007 15:32 schreef disjfa het volgende:
Ads weren kan ook pas vanaf dat het bedrijf in de lijst staat. Als er morgen een nieuw bedrijf wat komt spammen met crap dan straat dat gewoo nop elke website (elke) tot ze bij google weer aangegeven hebben hun niet te willen.
ik vind hem wel leuk jaquote:Op maandag 5 november 2007 15:40 schreef Jimbo het volgende:
is mario party 8 t aanschaffen waard ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |