Ik heb het spel zelf nooit gespeeld toen ik een SNES had helaas, wel ooit op een emulator maar toen had ik "het" nog niet echt te pakken, nu ik MP3 heb gespeeld voelt het anders, al zal het toch even wennen zijn na die heerlijke besturing van MP3, zit er zó goed in dat ik gewoon kan doorspelen zonder één keer dood te gaan of wat dan ookquote:Op maandag 5 november 2007 17:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Super Metroid is vet ja. De map zit echt enorm goed in elkaar, met allerlei obstakels waar je later pas met upgrades voorbij kunt.
Je zit er bij Super Metroid ook zo helemaal in. Omdat je het dan gewoon speelt zoals het bedoelt is, met een controller, is de besturing daar dik in orde.quote:Op maandag 5 november 2007 17:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb het spel zelf nooit gespeeld toen ik een SNES had helaas, wel ooit op een emulator maar toen had ik "het" nog niet echt te pakken, nu ik MP3 heb gespeeld voelt het anders, al zal het toch even wennen zijn na die heerlijke besturing van MP3, zit er zó goed in dat ik gewoon kan doorspelen zonder één keer dood te gaan of wat dan ook
oe da's jammer. Naar die keek ik wel erg uit.quote:Op maandag 5 november 2007 17:55 schreef depax het volgende:
neeeeeeeeeeee
Zack and Wiki: Quest for Barbaros’ Treasure
Players 1
Age Rating TBA
Publisher Capcom
Release Date January 2008
damn you (behalve als ze ook nederlands erbij duwen)
ach wij hebben nog gelukquote:Op maandag 5 november 2007 18:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
oe da's jammer. Naar die keek ik wel erg uit.
Is vrees ik de enige zinning verklaring. Zack & Wiki is al uit de US en je maakt mij niet wijs dat gamedevelopers niet een syteem gebruiken waarbij de tekst uit een lang. file komen. Die files zijn door elke willekeurig vertaal bureau in een week te vertalenquote:Op maandag 5 november 2007 18:10 schreef depax het volgende:
IK verwacht dan ook dat europa nog meer delays ziet.
mijn moeder heeft hem gekocht en voor die prijs is hij best grappigquote:Op maandag 5 november 2007 21:46 schreef Enchanter het volgende:
Iemand al Carnival games gespeeld ?
De trailer zag er een paar maanden geleden wel grappig uit , maar werd nog niet zolang geleden de grond in geboord op verschillende sites
wauw, als ik metroid en super paper mario niet nog had liggen was ik morgen naar de dimplus gelopen om een explaartje op te halenquote:Op maandag 5 november 2007 23:43 schreef depax het volgende:
[..]
mijn moeder heeft hem gekocht en voor die prijs is hij best grappig
alleen is er niet zo veel aan zijn wat unlockables ect en muntjesschijven is wel lache, maar alleen al de ergernis die je krijgt als het je weer niet lukt een muntje in een bekertje te gooien is vermakelijk vooral bij andere te zien.
Daarnaast zijn ze integendeel tot nintendo bij veel andere uitgevers zo slim om nederlands in het spel te plaatsen ( weten jullie dat nintendo de enigste is die dit niet heeft. Zelfs de trailer van metroid had nederlandse subs en spel zelf niet. Praten we over misleiding)
Ik hoop dan ook van harte dat nintendo eens wat meer aan de benelux denkt en spellen zoals zack en wiki ook in het nederlands laten verschijnen.
Ik hoop al op mario galaxy ( overigens heb nog geen verzendbevestiging gehad maar dim stuurt nooit op maandag meestal op dinsdag in een bulk dus ik heb nog steeds hoop.
ik vind juist slim van nintendo hierdoor verkoopt rrr 2 ook beter dus stom van ubi.quote:Disaster: Day of Ubisoft's Wii Problems
Ubisoft Montreuil (not Montreal, it's a place in France where UbiHQ is located) was working on Red Steel 2 for a fall 2007 release date and had the majority of the game finished, until marketing and executive types declared the game to be crap. Because of the declaration, development was transferred to Ubisoft Paris, who has been forced to start work on the title from scratch (for a fall 2008 release), having to redo pretty much everything, and there has been a number of "layoffs." Development on the title has been described as a "not fun."
Also, Nintendo really did not want Rayman Raving Rabbits 2 to come at the same time as Super Mario Galaxy, since their game had a stratosphere of buzz and the limbless guy's popular party might disrupt sales of SMG, Nintendo tried anything they could do to refuse to give their approval; for example, in one instance, they said that one of the clouds in the game was shaped like Pikachu.
Wat een boel gelul.quote:Op dinsdag 6 november 2007 06:49 schreef depax het volgende:
dingen die we niet mogen weten over ubisoft:
[..]
ik vind juist slim van nintendo hierdoor verkoopt rrr 2 ook beter dus stom van ubi.
over red steel auch, ze hebben hem wel nu bij de grootste developer studio van ubi gebracht das beter.
daarom zegt nintendo ook van we willen niet dat het rond de zelfde periode is anders vallen de verkoopcijfers voor rrr2 tegen. Dus ja tis ook voor ubi beter.quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat een boel gelul.
Ze gaan met Red Steel 2 echt niet helemaal overnieuw beginnen. Graphic Engine en besturing hebben ze tenslotte al. Het zal hem hoogstens zitten in het level design. En Nintendo promote juist third parties op dit moment en ze zijn erg blij met Ubisoft. En net alsof Raving Rabbits een bedreiging voor Mario vormt. Please.Zal eerder omgekeerd zijn.
same here, ik was hem ook gaan halen als ik tegen jappen kon tafeltennisenquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:42 schreef De_Brandweer het volgende:
die heeft geen online, anders had ik die game wel gehaald denk ik
Ook goedemorgen Spuit 11quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:53 schreef Oksel het volgende:
Je Wii modden is NIET illegaal. De spelletjes downloaden, branden en spelen, dát is illegaal.
Ben wel benieuwd alhoewel de PC versie echt compleet ruk is...quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Weet iemand of NFS ProStreet een beetje fatsoenlijk gaat worden?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:45 schreef christvs het volgende:
De Wii is van de bartsmit website gehaald![]()
Zolang hij er over 2 uur ofzo maar weer opstaat![]()
denk dat je al te laat bentquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:01 schreef christvs het volgende:
Een beetje maar?
Probeer al een uur lang een Wii te bestellen!
nog 1.5 uurquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:31 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
oh whehehe die -15% actie was dat alleen vandaag?
oh whehehe die -15% actie was dat alleen vandaag?quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:57 schreef disjfa het volgende:
Ik was net bij de bartsmit geweestEn weer terug
Rij van een uur ofzo.
En @ De_Brandweer adviesprijs - 15%
Als je het dan ook over een bende kneuzen hebtquote:
Nee, niet 'imho' mijn jong. Dat is niet alleen maar je mening. Je zegt gewoon waar het op staat. En ik ben het met je eensch. Table Tennis is gewoon slappe baggergame.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:11 schreef EvilMarc het volgende:
Is net zoiets als dat je alleen Tennis van Wii Sports uit gaat brengen. imho.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:16 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je het dan ook over een bende kneuzen hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |