Ik ben even de website van het microeconomie boek aan het verkennen, daar staan nuttige dingen opquote:Op donderdag 6 september 2007 11:23 schreef Againzender het volgende:
Studeren? Ik krijg zo wel een hoogleraar op kraamvisiteAls hij eens een beetje doorrijdt tenminste
je kan natuurlijk ook een leuk liedje requestenquote:Op donderdag 6 september 2007 11:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben even de website van het microeconomie boek aan het verkennen, daar staan nuttige dingen op
Wonderfull daysquote:Op donderdag 6 september 2007 11:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook een leuk liedje requesten![]()
quote:
dit is de meezingversiequote:Op donderdag 6 september 2007 11:42 schreef borisz het volgende:
ohohhhhhhhhhhh
whoooooohoohoo
toch makkelijke teksten van Joe Jackson
neequote:Op donderdag 6 september 2007 12:07 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik hoorde het
Ben ik de enige die dat vrij kansloos vind?
Rihannaquote:Op donderdag 6 september 2007 13:38 schreef cosmick het volgende:
In tegenstelling tot gisteren hoor ik vreselijk slechte nare muziek vandaag.
Net als dit gekrijsquote:Op donderdag 6 september 2007 14:14 schreef Glacier het volgende:
Umbrella was vreselijker dan de huidige pruthit die ze nu scoortMaar tis allebei vrij Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
wat doen we vandaag ?quote:George Harrison – Got my mind set on you
King – Love & Pride
Depeche Mode – Just can’t get enough
heb ik ook op gestemdquote:Op donderdag 6 september 2007 14:24 schreef JDude het volgende:
Depeche Mode is okay.
En graag per vandaag... zijn we van die Heartbeat meuk af.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik wil Hard-Fi als nieuwe megahit.
checkquote:
dat is ook een leuke plaatquote:Op donderdag 6 september 2007 14:24 schreef borisz het volgende:
en stem bij MM even voor The Thrills bij de singlestrijd.
voor de gemoedstoestand van sirolf is het beter om voor the trills te stemmenquote:Op donderdag 6 september 2007 14:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is ook een leuke plaat
Oh, ik zie nu tegen wie ze strijden... ze zullen de stemmen nodig hebben ben ik bang
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:38 schreef Impry het volgende:
Gaaf filmpje op Paul z'n site![]()
(www.paulrabbering.nl)
Heb ook maar ff op de The Thrills gestemdquote:Op donderdag 6 september 2007 14:43 schreef borisz het volgende:
[..]
voor de gemoedstoestand van sirolf is het beter om voor the trills te stemmen![]()
Weehe, cool.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:38 schreef Impry het volgende:
Gaaf filmpje op Paul z'n site![]()
(www.paulrabbering.nl)
Als het goed is komt er straks ook nog een filmpje met alleen beelden van hem online, vanochtend al verstuurd, maar daarna heeft hij denk ik niet meer z'n blog geupdatequote:
Dit is dus wat ik in het vorig topic ook al vroeg.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:53 schreef Glacier het volgende:
Hoe heet deze plaat die Paul nu draait? D'r staat geen titel op de site.. (ja, Moby, maar die zat ervoor)
Ja, maar het enige bijzondere is dat ze zo jong zijn eigenlijkquote:Op donderdag 6 september 2007 14:55 schreef Professional het volgende:
Plaatje van die jonge gasten klonk best lekker.
Het is geen bijzondere plaat nee..maar wel aardigquote:Op donderdag 6 september 2007 15:03 schreef cosmick het volgende:
Ja, maar het enige bijzondere is dat ze zo jong zijn eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |