euh, nou, dat kan natuurlijk altijd. Het mag natuurlijk niet, je pleegt fraude! Je geeft immers een vals adres op.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:41 schreef DrDentz het volgende:
Oke, maar dat is dus niet gevaarlijk ofzo. Want ik wil niet twee Sony-mannetjes met zwarte pakken en zonnebrillen aan mijn deur hebben die mij stunnen en mijn PS3 meenemen wegens "illegaal gebruik".
quote:'PS3-controller met rumble verschijnt in oktober'
Het is al vaak ter sprake gekomen of er een nieuwe controller met rumble voor de PlayStation 3 in ontwikkeling is. Hoewel het net zo vaak ontkracht is als bewezen, mogen we er rustig van uitgaan dat er wel degelijk een nieuwe controller zit aan te komen. Onlangs wist namelijk niemand minder dan Kaz Hirai dit nog te bevestigen.
Kaz Hirai vertelde dat er nogal logisch is dat er rumble aankomt, sinds Sony en Immersion, de eigenaar van de rumble-technologie, weer partners zijn. Sony kijkt echter nog naar meer nieuwe features die het bedrijf in de nieuwe controller kan verwerken en Sony zal pas met een officiële aankondiging komen als ze de juiste 'mix' van features hebben samengesteld.
Innerbits meldde onlangs dat de nieuwe controller al bij de developers terecht zou zijn gekomen. Volgens Innerbits bevat de nieuwe controller overigens meer verbeteringen dan enkel rumble. Ook de motion sensor is onder handen genomen en werkt nu beter. De motion sensor in de 'oude' controller zou last hebben van een te grote 'dead zone', welke dus nu verholpen is.
Volgens het Japanse Dengeki PlayStation Magazine zal de nieuwe PS3-controller met rumble deze oktober verschijnen in Japan. De nieuwe controller zal tevens compatible zijn met Gran Turismo 5 Prologue, welke tevens in oktober verschijnt. Of de controller dan tegelijkertijd in Europa en Amerika zal verschijnen is onbekend.
De nieuwe controller komt uit als alle oude PS3'en met de oude controllers in de vorm van een starterpack verkocht zijn.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:51 schreef Crashcat het volgende:
[..]
De nieuwe controller komt uit als alle oude PS3 met de oude controllers in de vorm van een starterpack verkocht zijn. :p
Nu nog een fikse prijsverlaging, en een paar games die de aanschaf van een PS3 waard zijn en ik haal hem ook.quote:
Idd. Een ps3 voor de prijs van een ps2 en het gamesaanbod ervan met geupgrade gfxquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nu nog een fikse prijsverlaging, en een paar games die de aanschaf van een PS3 waard zijn en ik haal hem ook.
¤ 399 en het is een must-buy, al is het alleen maar vanwege de Blue-Ray speler.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:14 schreef disjfa het volgende:
Idd. Een ps3 voor de prijs van een ps2 en het gamesaanbod ervan met geupgrade gfxMoet direct
behalve dat hij ook bestanden van een media server kan openen, vrijwel alle commerciële formaten muziek en films kan afspelen, kan webbrowsen, binnenkort een digitale tv-tuner heeft, slots voor vrijwel alle gangbare geheugenkaartjes heeft is het inderdaad een pure gameconsolequote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:25 schreef disjfa het volgende:
Blue ray schmu ray. De grote bazen van de wereld blijven dat formaat nog wel even tegen de consument aan rijden maar het gaat echt niet blijven plakken. Net als hd dvd
Een ps3 is een gamesconsoleEven multimedia als de ps2. En als het meer media gaat krijgen dan is het de media van het psn ipv de blue ray schijfjes.
Dat zeiden ze ook over de ps2quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
behalve dat hij ook bestanden van een media server kan openen, vrijwel alle commerciële formaten muziek en films kan afspelen, kan webbrowsen, binnenkort een digitale tv-tuner heeft, slots voor vrijwel alle gangbare geheugenkaartjes heeft is het inderdaad een pure gameconsole![]()
Volgens mij maakt het gewoon gebruik van je abonnement. Dus als je @home hebt krijg je alle digitale zenders van @home. Je moet er volgens mij dus gewoon zo'n kaart in steken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:21 schreef janrad het volgende:
Vraag me af of je met die digitale tv tuner andere kanalen kan ontvangen dan ned 1,2,3 en al die Talpa en RTL zooi. Als dat niet zo is zit ik er niet op te wachten. Ik heb al een HD recorder waar ik bijzonder weinig mee doe omdat ik nu eenmaal geen
bigbrother
etc. fan ben.
met dien verstande dat de PS2 alleen een DVD speler was. De PS3 is zoveel meer. M'n ouders kwamen thuis van vakantie, ik had op hun huis gepast. Geheugenkaartje uit de camera in de PS3, en direct vakantiefoto's bekeken op de 42" plasma.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over de ps2Echt een media center geworden
Ze proberen en het kan. Daar ben ik het geheel met je mee eens. Maar de mensen overtuigen dat hun console eigenlijk iets meer is is niet echt doenbaar
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het gewoon gebruik van je abonnement. Dus als je @home hebt krijg je alle digitale zenders van @home. Je moet er volgens mij dus gewoon zo'n kaart in steken.
Smartkaart ofzo!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het gewoon gebruik van je abonnement. Dus als je @home hebt krijg je alle digitale zenders van @home. Je moet er volgens mij dus gewoon zo'n kaart in steken.
dat was idd best wel toffig jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:48 schreef BMH het volgende:
The Trials of Topoq... Holy shit wat cool
Eindelijk zien we iets terug van die fantastische E3 05 eyetoy tech demo. HYPED!!
DiRT ziet er inderdaad heel gelikt uit... vooral als je de Subaru kiest (op die baan in Duitsland) is echt leuk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:02 schreef DrDentz het volgende:
De avatar van m'n US account is een politiewagen want ik ben nu wel een illegale Sjaak natuurlijk. DiRT is wennen maar het is wel een potentieel koopbaar spel
Bosses die allemaal afgeleid zijn van MGS 1quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:30 schreef Fallen het volgende:
Nieuw gameplay vid. van Gran Turismo.... wow!![]()
http://www.gamersyde.com/news_4856_en.html
Mijn chinees/japans is niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bosses die allemaal afgeleid zijn van MGS 1![]()
Je kan audio en video streamen en straks tv kijken en opnemen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over de ps2Echt een media center geworden
Ze proberen en het kan. Daar ben ik het geheel met je mee eens. Maar de mensen overtuigen dat hun console eigenlijk iets meer is is niet echt doenbaar
Dat is dus een vraag waar nog veel onduidelijkheid over isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:47 schreef DrDentz het volgende:
Oh echt geil, een cockpitview in Gran Turismo. Ik hoop dat je die wagens ook helemaal verrot kunt beuken.
Metal Gear Solid 4 'GC 07' trailerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:09 schreef RedemptioN het volgende:
zolang gran turismo niet meer die knake AI heeft als de vorige keren...en ook in de normale races meer dan 5 tegenstanders heeft, dan wordt het een must buy
is gt5 prologue nou wel of niet gratis?
edit:
wat ziet het beeld uit de spiegels er nog bagger uit zeg lol, binnen en buitenspiegels zijn 1 en al pixels
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:15 schreef DrDentz het volgende:
Dat andere filmpje was bizar; hij rolde in een ton, over guards heen, ging kotsen, en daarna lekker de playboy lezen..
wat zien die spingende mech dingen er nep uit zegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Metal Gear Solid 4 'GC 07' trailer
Fantastisch![]()
Het moet wel heel gek gaan lopen wil dit niet het beste deel gaan worden uit de serie. Alle ingrediënten zijn nu aanwezig (terugkeer van alle MGS characters, originele stemmen) en de gameplay wordt nu zoveel complexer en toegangelijker. Óók voor de mensen die niet zo bekend zijn met de serie. Alhoewel het toch verstandig is om de vorige delen te spelen...
Verkeerd topic.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:47 schreef Crashcat het volgende:
Wii game Cruis'n
Deze screen zat bij een press pack van Midway
[afbeelding]
quote:9.0 Presentation
Superficially at least, Heavenly Sword is an almost impeccable display of sheer, unrestrained talent.
9.0 Graphics
Minor framerate and tearing issues aside, Heavenly Sword is an absolutel tour de force of visual splendour.
8.5 Sound
Voice acting, effects work and soundtrack hit all the rights buttons with gusto, although occassional dodgy level mixing hurts.
6.0 Gameplay
As solid as its component parts are, poor design decisions and awful structure mean they never make for a cohesive, satisfying whole.
6.0 Lasting Appeal
Despite the wealth of combos and extras to unlock, you'll be constnatly battling with tedium on subsequent play-throughs.
7.0
lijkt op een ps1 game , ze doen wel moeite daar bij midway of nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:47 schreef Crashcat het volgende:
Wii game Cruis'n
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:47 schreef Crashcat het volgende:
Wii game Cruis'n
Doe mij maar liever dan GT.
[afbeelding]
quote:9.0 Presentation
Superficially at least, Heavenly Sword is an almost impeccable display of sheer, unrestrained talent.
9.0 Graphics
Minor framerate and tearing issues aside, Heavenly Sword is an absolutel tour de force of visual splendour.
8.5 Sound
Voice acting, effects work and soundtrack hit all the rights buttons with gusto, although occassional dodgy level mixing hurts.
6.0 Gameplay
As solid as its component parts are, poor design decisions and awful structure mean they never make for a cohesive, satisfying whole.
6.0 Lasting Appeal
Despite the wealth of combos and extras to unlock, you'll be constnatly battling with tedium on subsequent play-throughs.
7.0
quote:Now, oddly enough, we're a little ahead on PLAYSTATION 3 compared to where we were at this time on Xbox 360, and what I mean by that is our code and our level of completeness, and that's because we have shipped a game with UE3 already. So PLAYSTATION 3 is very much benefiting from Gears of War. That sounds silly, but it's very much benefiting from Gears of War. And the point is that we're more prepared today for PLAYSTATION 3 than we were for Xbox 360 this time last year, and the engine is running a little better — we're X frames ahead with, let's not forget, a lot more polygons and a lot more materials, a lot more characters and a lot more projectiles. When you see UT, this pushes the engine a lot harder than Gears of War did.
Wow... Die 6.0 voor gameplay schrik wel wel even van....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:57 schreef BMH het volgende:
Nieuwe pagina enz.
IGN UK over Heavenly Sword:
[..]
![]()
Ja, zal me benieuwen waar US mee komt. Al zal dat niet veel afwijken gok ik zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:38 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wow... Die 6.0 voor gameplay schrik wel wel even van....
ik zou haar ok wel WET willen makenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:24 schreef Crashcat het volgende:
Op welke nxt-gen consoles zal WET komen
[afbeelding]
En blijkbaar mogen we GOW danbaar zijn voor de cleared road wat betreft de Unreal engine.
[..]
Inderdaad, heerlijk files vanaf mijn upnp nas streamen, nadat ik ze naar mpeg2 heb geconverteerd en het de originele file size weer terug heb. En jammer dat de ingebouwde wifi zo slecht is dat hij zulke grote files niet gebufferd krijgt waardoor ik alles heb moeten branden na conversie. Ik ben nu gestopt met converteren en speel mijn divx af op een dvd speler van 30 euro, die kan het welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
behalve dat hij ook bestanden van een media server kan openen, vrijwel alle commerciële formaten muziek en films kan afspelen, kan webbrowsen, binnenkort een digitale tv-tuner heeft, slots voor vrijwel alle gangbare geheugenkaartjes heeft is het inderdaad een pure gameconsole![]()
Alleen is Super Stardust HD wel leuk en Blastfactor niet....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:34 schreef Crashcat het volgende:
hmm... stardust lijkt op blast factor
ach daarom zei ik ook , fuck die reviews ik ga hem gewoon halen ze moeten niet zeikenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Ach ja Heavenly scoort tot dusver meer dan goed dus die 7 van IGN zegt me niet zoveel. Het kan dus iedere kant op met het spel, vraag me alleen of het spel nou echt zo kort is als sommige beweren. Volgens de producer was het spel goed voor zo'n 12 tot 15 uren. Maar als ik alle E3 previews erbij haal kan ik hun amper op een negatieve noot pakken.
Ach hij heeft ook al een keer een 100 en een 90 gescoredquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ach daarom zei ik ook , fuck die reviews ik ga hem gewoon halen ze moeten niet zeiken
ookal is sonic the hedgehog overal afgezeken ga ik hem toch gewoon kopenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Een 100 van Play ja, ter vergelijking: zij gaven Sonic The Hedgehog een 8.5![]()
![]()
Maar het schiet me net binnen. Beschikt IGN dan al over een final build versie? Dat lijkt me nogal stug aangezien het spel nog NIET gold is gegaan. Of kunnen we straks weer EGM taferelen verwachten zodat ze hun review weer moeten herzien![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ookal is sonic the hedgehog overal afgezeken ga ik hem toch gewoon kopen
als die in de budget bak ligt
ik heb alleen de demo op de 360 gespeeld en het speelde best kut ja ( sinds sonic 1 en 2 op de dreamcast geen sonics meer gespeeld )quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]Serieus dat spel is het bewijs dat Sonic volledig verkracht is
![]()
De enige die echt PHENOMENAL was, was de Dreamcast versiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb alleen de demo op de 360 gespeeld en het speelde best kut ja ( sinds sonic 1 en 2 op de dreamcast geen sonics meer gespeeld )
maar het "verhaal" leek me wel interesant![]()
heb ze alle 2 hier nog loggen voor de dreamcast , soul calibur ook btwquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De enige die echt PHENOMENAL was, was de Dreamcast versieGoh wat een meesterlijke platformer was dat toch ook
Die parcours waren zo goed ontworpen dat het vlot en heerlijk snel verliep. Overigens was de camera verre van KUT
![]()
![]()
Mooie tijden ja op de Dreamcast( Soul Caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalibur!
![]()
![]()
)
Ja, die ziet er tof uit! Die wil ik ook wel. Maar die lampjes-bar... nou, nee.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:29 schreef Crashcat het volgende:
Ik wil de Messiah afstandsbediening!!!!!!!!!!
Sonic op de GameGear was nog steeds het beste!!!!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:29 schreef DJ_ het volgende:
zucht als sega nu is meer tijd in hun spellen steekt, hadden we misschien nog meer goeie sonic's
Hij komt gewoon. Holiday season.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
GC: Sony has no plans to cut PS3 price - Reeves
nooit gespeeld , ik shaam me diep maar de dreamcast sonics waren de eerste die ik ooit heb gespeeldquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:32 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Sonic op de GameGear was nog steeds het beste!!!!!!
Misschien omdat ik niks anders had, maar het heeft mij in barre tijden veel plezier gegeven.
Das pas in december.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij komt gewoon. Holiday season.
Sony zou zich wel enorm in hun vingers snijden mochten ze de PS3 dit jaar niet in prijs verlagenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Das pas in december.
Vind het vreemd dat Japan en de US wel een prijsverlaging kregen en Europa um weer "up the butty" krijgt.....
Beetje jammerlijke trend.. Overigens maakt niet alleen Sony zich er schuldig aan, maar opmerkelijk is het wel gezien het feit dat Europa een grotere markt dan bijv. Japan is.
Dan zouden de andere review scores (100 en 90) dus ook niet op de final build zijn gebaseerd? En opzich maakt het voor mij niet echt uit, aangezien ik HS me toch al niet echt interressant leek.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Een 100 van Play ja, ter vergelijking: zij gaven Sonic The Hedgehog een 8.5![]()
![]()
Maar het schiet me net binnen. Beschikt IGN dan al over een final build versie? Dat lijkt me nogal stug aangezien het spel nog NIET gold is gegaan. Of kunnen we straks weer EGM taferelen verwachten zodat ze hun review weer moeten herzien![]()
Ik vind Aqua Vita ook wel watquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:55 schreef Cyberia18 het volgende:
PlayStation 3: PlayStation EYE Trailer HD
Trials of Topoq had ik nog niet gezien, maar het ziet er leuk uit zeg
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:12 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Heb je eik. al op de PS3 gespeeld?
Je moet ook alle demo's uitproberen en Rub a Duck spelen als je stoned of dronken bentquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
bij een kameraad ja. Resistance en Motorstorm
![]()
Typische launchgames, maar wel leuk.
Dirt - mwahquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:38 schreef el_nuno het volgende:
loopt hier niemand warm voor assasins creed, ik zie alleen maar heavenly sword, DIRT en gran turismo terwijl assassins creed mij ook een vette spel lijkt.
Heb Tekken DR en Stardust ook nog even gespeeld. Ook erg leuke games voor korte speelsessies.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:38 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Je moet ook alle demo's uitproberen en Rub a Duck spelen als je stoned of dronken bent
Rub a Duck kon ik gratis verkrijgen dmv. een lek ofzo..
Merkwaardig...quote:Gamespy DMC 4 Preview
Argue however much you will; after five and a half years of hacking, slashing, and shooting demons, we and millions of gamers are very accustomed to the feel of the PlayStation controller, be it Dual Shock 2 or Sixaxis, for the DMC experience. Our gripe with the Xbox 360 demo is that the controls feel too directly ported over to Microsoft's controller, and it's not a good ergonomic fit. While the DMC games on PlayStation have used R1 to modify Dante's attacks, the Right Bumper doesn't feel natural to the gameplay experience, and certainly feels weird when you're targeting enemies to slay. Maybe it's just for the demo, and Capcom will allow for controller configurations that are better tuned to the Xbox 360's controller, but it felt really awkward to play during our demo. Aside from that, the face buttons feel perfectly fine, and the rest of the build, aside from the annoyance of the Right Bumper, is still very fun. We just wish Capcom hadn't slapped a ten-minute time limit on the "Exterminator" section, but then again, we've braved the Games Convention crowd on public days; those kids would never get off the machines.
laat ze die demo maar is releasen voor de 360 dan test ik het zelf welquote:
Ja, maar die noemen Motorstorm ook "perfection"quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:45 schreef BMH het volgende:
Play Magazine gaf Heavenly Sword een 10. Weer een blad voor op de lijst
Volgens was er ergens een nieuwsbericht, kan het niet 1, 2, 3 terugvinden waarin stond dat er naast Ferrari F1 wagens enz. ook schade zou zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is dus een vraag waar nog veel onduidelijkheid over isGT 5 Prologue zal in ieder geval geen schademodel kennen
![]()
Lees de previews eens en kom dan maar weer verder blaten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whehehe, Heavenly Sword..
Wat een bak.
De hype train has crashed..
Ken het ook niet, maar ik lees net dat ze wel vaker lage cijfers gevenquote:
Dit is echt niet ongewoon. Devvers sturen hun games vaak naar een select aantal reviewers om wat extra laatste feedback te krijgen. Hierna worden nog kleine tweaks uitgevoerd en is het spel gold. Reviews worden vaak aangepast en ontbreken informatie over mogelijke bugs die in het review exemplaar wel aanwezig zijn, maar in de gold versie niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Is het nou een gewoonte om een game te gaan reviewen als het spel nog niet eens gold is gegaan?Opmerkelijke zaak imo...
Oftewel EGM mag hun review van Lair herzienquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Dit is echt niet ongewoon. Devvers sturen hun games vaak naar een select aantal reviewers om wat extra laatste feedback te krijgen. Hierna worden nog kleine tweaks uitgevoerd en is het spel gold. Reviews worden vaak aangepast en ontbreken informatie over mogelijke bugs die in het review exemplaar wel aanwezig zijn, maar in de gold versie niet.
Misschien moet je jouw verwachtingen van Lair herzien. Na Rebel Strike kan ik mij niet warm maken voor een game als Lair. Zeker niet voor de grond gevechten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oftewel EGM mag hun review van Lair herzien
Maar screw EDGE, die lui zijn 1e klas zeikstralen. Bioshock een 8....yeah right
Dat doen alle bladen hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Is het nou een gewoonte om een game te gaan reviewen als het spel nog niet eens gold is gegaan?Opmerkelijke zaak imo...
Aangezien er al aardig wat reviews zijn gekomen van grote bladen/sites, neem ik aan dat ze review versies opgestuurd hebben naar deze partijen. Deze worden altijd als 'final' games beoordeeld, aangezien deze versie hetzelfde zou moeten zijn als de versie die in de winkel komt te liggen. Voor feedback sturen ze géén review versie op neem ik aan, zo krijg je erg slechte publiciteit als er nog wat niet klopt. Daarvoor gebruiken ze wel preview versies.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Dit is echt niet ongewoon. Devvers sturen hun games vaak naar een select aantal reviewers om wat extra laatste feedback te krijgen. Hierna worden nog kleine tweaks uitgevoerd en is het spel gold. Reviews worden vaak aangepast en ontbreken informatie over mogelijke bugs die in het review exemplaar wel aanwezig zijn, maar in de gold versie niet.
Zit er over na te denkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:36 schreef Mindstate het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die Warhawk gaan halen? Ik denk erover om de internetversie te kopen, die is maar 30 euro ofzo..
Aardig dingetjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:36 schreef Cid het volgende:
Ik heb net de Sony 40D3000 besteld!!
Nog eventjes en ik kan in HD gamen
![]()
Wireless? Router even resetten wellichtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:43 schreef Mindstate het volgende:
Kan trouwens niet online komen met Playstation 3. Gisteren viel hij ook al uit, misschien toch maar helaas mijn Playstation 3 van mijn kamer afhalen waardoor ik er een kabeltje in kan doen..
quote:GC 07: Doch keine 360-Version Haze
Wie wir soeben bei einer Präsentation des Shooters aus erster Hand erfahren haben, wird es keine Xbox-360-Version von Haze geben. Der Titel ist dieses Jahr noch PS3-exklusiv und wird voraussichtlich im November erscheinen, 2008 wird eine PC-Fassung folgen. Weitere Informationen zur Präsentation folgen heute Abend.
Wel ff een HDMI-kabeltje aanschaffen hè.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:36 schreef Cid het volgende:
Ik heb net de Sony 40D3000 besteld!!
Nog eventjes en ik kan in HD gamen
![]()
Hoezo? Hij heeft ook scart aansluitingen hoor!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:16 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Wel ff een HDMI-kabeltje aanschaffen hè.![]()
Ik heb zelf een Samsung 40 inch LCD... vet hoor!![]()
Nee man, je moet die gele tulp stekker gebruiken, die geeft echt super beeld op een 40" LCDquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:18 schreef Cid het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft ook scart aansluitingen hoor!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:18 schreef Cid het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft ook scart aansluitingen hoor!
![]()
![]()
Mijn verwachtigingen hoef ik niet te herzien, want die waren al laag. Het gaat me eerder om het feit dat de framerate en control issues op het moment van EGM's review nog aanwezig waren, maar ze dit uiteindelijk hebben gefixed. Aldus Factor 5.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Misschien moet je jouw verwachtingen van Lair herzien. Na Rebel Strike kan ik mij niet warm maken voor een game als Lair. Zeker niet voor de grond gevechten.
Klinkt goed!quote:Once Mathijs and Steven opened up the floor to questions, the specs of Sony's golden game started to come into focus. Killzone 2 will run at a steady 30 fps in 720p. On the gameplay side, the duo said Sixaixis will be implemented in the game but weren't allowed to elaborate, and although the team couldn't talk about multiplayer, they said the medic gun would be in there for players to help each other and described the mode as a "considerable" component that would use Home and Killzone.com.
For the final question of the meeting, someone asked how much of the Blu-Ray disc the game would use. Mathijs and Steven chuckled. The E3 level everyone had just seen clocks in at 2 GB.
Guerrilla expects to pretty much use the whole disc.
Je hebt zelf geen PS3? Je bent toch DE ps3 fanboy?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
bij een kameraad ja. Resistance en Motorstorm
![]()
Typische launchgames, maar wel leuk.
Nope. Dinsdag komt ie als het goed is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:14 schreef Kremers het volgende:
Staat Warhawk al op PSN? Ik krijg net een mailtje van Playstation waarin dat gesuggereerd wordt...
Kan het zelf niet controleren. Mijn LCD tv heb ik net ingepakt, omdat cameranu hem zo komt vervangen
Hij gaat hem nog wel kopen hoor, ik ook nog wel een keer alleen is er nu nog geen spel wat me kan overhalenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:00 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Je hebt zelf geen PS3? Je bent toch DE ps3 fanboy?
OMG dat kan echt nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:00 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, ik werd zo ongeveer opgehangen voor dezelfde opmerking. En ik bracht het een stuk subtieler..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:00 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Jouw reactie kwam nogal over alsof ik geen recht van spreken heb om een game als LittleBigPlanet de hemel in te prijzen, aangezien ik nog niet in het bezit ben van een PS3. Zijn reactie komt tenminste nog wat genuanceerder over.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:08 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, ik werd zo ongeveer opgehangen voor dezelfde opmerking. En ik bracht het een stuk subtieler..
Alleen PS3-bezitters mogen uitkijken naar LBP!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Sommige mensen toch ook![]()
Waarom zou ik nu in godsnaam een PS3 moeten halen als ik mij nu meer dan prima vermaak met de 360 en de GOTY van 2007, Bioshock? Op dit moment zijn er geen titels die mij over de lijn trekken om een aankoop te rechtvaardigen. Straks met Uncharted, Ratchet and Clank en Heavenly Sword o.a. wel. Then again ik mag dan wel een voorkeur voor Sony hebben, maar dan neemt niet weg dat ik er dan ook direct een moet aanschaffen. Alsof ik de PS2 ook direct met de launch had gekocht. Dus kappen met die gebitch, want ik heb geen om m'n verhaal nog tien keer duidelijk te maken. De PS3 komt, maar niet nu. Basta
[..]
Jouw reactie kwam nogal over alsof ik geen recht van spreken heb om een game als LittleBigPlanet de hemel in te prijzen, aangezien ik nog niet in het bezit ben van een PS3. Zijn reactie komt tenminste nog wat genuanceerder over.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jouw reactie kwam nogal over alsof ik geen recht van spreken heb om een game als LittleBigPlanet de hemel in te prijzen, aangezien ik nog niet in het bezit ben van een PS3. Zijn reactie komt tenminste nog wat genuanceerder over.
Klinkt toch bijna hetzelfde of niet? Ik legde alleen wat meer uit hoe ik tot het vermoeden gekomen was.quote:Van mezelf topicje terug
Heb jij nou wel of geen PS3? Want als je je posts zo bekijkt lijk je de grootste PS3 fan ter wereld, maar je naam staat niet in de lijst in de OP en ik kan me herinneren dat er ergens stond dat je er nog geen 1 hebt.
Die 360 komt er ook nog wel, zodra ze niet meer/minder rood oplichtenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Mooi dan zijn we uitgepraat. Jij PSWII ik PS360 straks![]()
Ga jij je TV nou maar omruilenquote:
Tsja mijn verhaal heb ik al enkele dagen al duidelijk gemaakt. Het is alleen dat die zwans van een MaHawk het weer boven water moest halenquote:
Is al gebeurdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:22 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Die 360 komt er ook nog wel, zodra ze niet meer/minder rood oplichten. PSWII60
.
[..]
Ga jij je TV nou maar omruilen.
(Kidding! Voor ik WEER in een boom hang..)
Geen idee ben em nu aan het downen, nog net voor mn vakantie pfewwwww (voor ie dr weer af is).. in ieder geval zal ik de komende 10 dgn even geen post plaatsen op de PS3 topics daar ik met vakantie ben! spreek jullie snel weer luitjes toedelsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:26 schreef SocialDisorder het volgende:
Folklore demo is toffig.
Veel plezierquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:52 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Geen idee ben em nu aan het downen, nog net voor mn vakantie pfewwwww (voor ie dr weer af is).. in ieder geval zal ik de komende 10 dgn even geen post plaatsen op de PS3 topics daar ik met vakantie ben! spreek jullie snel weer luitjes toedels![]()
Het verbaasde me ook gigantisch om te lezen dat hij geen PS3 had. Als je een product zo ophemeld dan krijg je gewoon het gevoel dat hij er een in huis heeft. Ik was geschokt!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:07 schreef Neverstop het volgende:
[..]
[..]
Klinkt toch bijna hetzelfde of niet? Ik legde alleen wat meer uit hoe ik tot het vermoeden gekomen was.
Anyway, ik vind je posts altijd wel handig dus het interesseert mij verder geen reet of je wel of niet zo'n ding hebt.
Je reactie was naar mijn idee juist een beetje overtrokken, alsof ik niet aan je mocht vragen of je een PS3 hebt.
Weer een mooie exclusive voor de PS3 erbijquote:Haze toch een volledig PS3-exclusive?
Vrijdag 24 augustus 2007 - De Duitse website eXp.de heeft tijdens een presentatie van het spel Haze vernomen dat het spel niet meer op de Xbox 360 zal verschijnen en is gecanceld. Eerder werd al bekend gemaakt dat Haze dit jaar exclusief naar de PlayStation 3 kwam. Een PC versie is ook in ontwikkeling maar die verschijnt pas in november 2008.
Op 8 juli kwam dit gerucht ook al boven water, toen werd echter ontkend dat er geen Xbox 360 versie meer zou komen. Waarschijnlijk zal één dezer dagen meer duidelijkheid ontstaan omtrent de exclusiviteit van Haze. We houden jullie uiteraard op de hoogte.
Deze lijkt op Robin van Bassie en Adriaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
[afbeelding]
Guerilla....wat flik je ons...nou...
PS3focusquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:08 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Weer een mooie exclusive voor de PS3 erbij
Ik had het ook al eerder gemeld, maar blijkbaar staat m'n invisibility-modus nog aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
PS3focus![]()
![]()
Daar werken echt 1e klas stel pampers
En de nieuwspots alsmaar verdraaien zonder de bron ook maar even juist na te kijken.
Nooooooo shit, maar dit is nog NIET bevestigd.
Voeg zelf maar toe aan de Wiki. http://wiki.fok.nl/index.php/OP/PS3quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:16 schreef Assassin92 het volgende:
Oh, mag mijn naam trouwens ook in de OP?
ID: Assassin92Paul
Hun bronnen plaatsen ze nooit inderdaad, maar de informatie die ze uit de bronnen halen worden kwakkeloos overgenomen zonder maar even aandachtig te lezen. Ze lezen gewoon wat ZIJ willen lezen. Hetgene wat resulteert in dit soort misleidende posts dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik had het ook al eerder gemeld, maar blijkbaar staat m'n invisibility-modus nog aan.
De bevestiging van dit nieuws zou vanavond komen, de oorspronkelijke bron is hier:
http://www.exp.de/shownews.php?id=24424&aid=multi
Ps3focus.nl heeft het vervelende handje ervan om geen bronnen te plaatsen.
Ja en nee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hun bronnen plaatsen ze nooit inderdaad, maar de informatie die ze uit de bronnen halen worden kwakkeloos overgenomen zonder maar even aandachtig te lezen. Ze lezen gewoon wat ZIJ willen lezen. Hetgene wat resulteert in dit soort misleidende posts dus.
Haze word op de PS3 ontwikkeld. Wat maakt het nu uit of het spel geport word naar de 360? TIs niet alsof de PS3 versie er slechter van word.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik hoop dat Haze een exclusive is. Ik koop geen systeem voor multiplatformdingen.
Nee, maar ik heb alle drie de consoles. Omdat ik de exclusives wil spelen, niet voor als er geen exclusives zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Haze word op de PS3 ontwikkeld. Wat maakt het nu uit of het spel geport word naar de 360? TIs niet alsof de PS3 versie er slechter van word.
Daar kan ik ook nog niet aan wennenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:07 schreef Crashcat het volgende:
Folkore zag er wel mooi uit, maar het is zo lijp om elke keer ff te schudden met je controller..
Misschien ben ik gewoon oldskool..
Dat Engelsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:52 schreef Fallen het volgende:
Killzone2 Duck & Cover videodemonstratie
http://www.gamevideos.com/video/id/14227
quote:Joystiq got a chance to talk to 2K Boston's Ken Levine about the various problems surrounding the BioShock launch that we've been documenting exhaustively over the past several days. In the process of admitting that screw ups were made, he also neatly nullified a rumor that had been spreading around about a possible port of BioShock to the PS3.
Then there is the lingering question of the rumored PS3 version of BioShock found in the PC code. Levine responds quite clearly, "I promise you, there is no secret plan about the PS3 that we're keeping from people. There's no PS3 development going on that we're hiding. There's lots of stuff that gets into game code, plans change over time and we got an exclusive deal with Microsoft ... that's not a Rosetta Stone discovery."
Yep, exactly as I thought. Old code left in from before the game went exclusive. Sorry PlayStation Universe!
Hoeveel GB's is je lijstje nu?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:05 schreef RedemptioN het volgende:
buh need bioshock ;/ of...need emmer met geld zodat ik ook een 360 erbij kan halen + bioshock + gears + forza 2...
maar die folklore demo...echt geweldig mooi, is voor mij zeer zeker een verassing dat het er zo goed uit ziet en zo relaxed speelt, ik vind die sixaxis implementatie geweldig, een keer is iets andersen het werkt nog goed ook =] **folklore toegevoegd aan wanted lijst**
Vind het dramatisch om eerlijk te zijn,..... ben zelf echt wel een PS fan, maar als ik zo naar de releases kijk,..... de store amper zie veranderen,.... Net ook de Killzone 2 demo bekeken,..... 3 in een dozijn shoter naar mijn mening. Denk dat MGS4 pas mijn eerste echte PS3 game zal worden. Misschien dat ze ergens in 2008 wat beter presteren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
Eerst Lair, nu Heavenly Sword.
Het is voor Sony te hopen dat Uncharted wel aan de verwachtingen voldoet.
Zo slecht is een 7 toch niet. Als je op school een 7 haalt voor je examen ben je er ook blij mee. Probleem tegenwoordig is dat als een spel onder de 9.5 scored het meteen door een deel van de mensen word bestempeld als niet goedquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
IGN Heavenly Sword review:
http://ps3.ign.com/articles/815/815721p1.html
9.0 Presentation
The cutscene work is fantastic, as are the extras (even though you can get most of them freely online).
9.0 Graphics
Beautiful in every respect. Character models are great, and the vistas are a-plenty.
9.0 Sound
Sound effects are fantastic as is the music and voice work.
7.0 Gameplay
The combat system is mostly very good, though the battles get repetitive very quickly and some of the extra stuff (like the button matching mini-games) needed more polish.
5.0 Lasting Appeal
The experience is over fairly quickly. There are a number of really good unlockables to go back and earn, though you can already get them online right now.
7.0
Decent OVERALL
(out of 10 / not an average)
Auw.
Ik zat eraan te denken om hem begin 2008 te halen i.v.m. BlueRay. Maar ik zag gister in de FRS dat die films 35 euro kosten!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:24 schreef Chocobo het volgende:
Vind het dramatisch om eerlijk te zijn,..... ben zelf echt wel een PS fan, maar als ik zo naar de releases kijk,..... de store amper zie veranderen,.... Net ook de Killzone 2 demo bekeken,..... 3 in een dozijn shoter naar mijn mening. Denk dat MGS4 pas mijn eerste echte PS3 game zal worden. Misschien dat ze ergens in 2008 wat beter presteren.
Aangezien IGN normaal gesproken werkt met een schaal die van 9.0 tot 9.9 loopt, maak ik me bij een 7 wel zorgen ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:39 schreef Diablos79 het volgende:
Zo slecht is een 7 toch niet. Als je op school een 7 haalt voor je examen ben je er ook blij mee. Probleem tegenwoordig is dat als een spel onder de 9.5 scored het meteen door een deel van de mensen word bestempeld als niet goed.
Het overgrote deel van de reviews op IGN zit ook onder de 9.0, en daarbij IGN is echt niet heilig ofzo. Ik heb vaak zat op de PS2 spellen gespeeld die op IGN werder afgezeken maar waarmee ik me erg heb vermaakt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aangezien IGN normaal gesproken werkt met een schaal die van 9.0 tot 9.9 loopt, maak ik me bij een 7 wel zorgen ja.
Zo te lezen haalt het spel het qua gameplay niet bij een God of War.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:54 schreef Chocobo het volgende:
EDGE gaf een zes,.... keek uit naar deze titel,.... zeggen dat zo'n cijfer (6 a 7) best goed is, terwijl het toch wel 'DE' release voor Sony van dit jaar moet zijn is niet echt objectief. Laat het spel liggen. Genoeg andere games op de 360 dit jaar.
En 4.5 uit 5 is goed beschouwd een 9.0quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:17 schreef Trance_X het volgende:
Gamepro geeft 4.5/5
Dus goed beschouwd een 8.0.
HS wordt misschien niet zo'n topper als verwacht maar zeker wel de moeite van het aanschaffen waard, imho.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:58 schreef Crashcat het volgende:
-.-
Ik heb een grotere hdd nodig voor de PS3.
* Crashcat kijkt naar zijn platte, platte portemonnee
Voor geluid, presentatie en GFX krijgt hij dikke cijfers, over het algemeen vallen de reviewers over de herhalingen van de combat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:59 schreef RedemptioN het volgende:
maar zoals ik had begrepen moet HS de speler het idee geven dat die in een film zit, dus een episch verhaal met dikke battles...en dus niet alleen combat met zwaarden (wel merendeels), ach ik wil hem toch hebben na die demo
ik kijk dan wel hoe en wanneer ik hem koop =]
3 in een dozijn nog welquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind het dramatisch om eerlijk te zijn,..... ben zelf echt wel een PS fan, maar als ik zo naar de releases kijk,..... de store amper zie veranderen,.... Net ook de Killzone 2 demo bekeken,..... 3 in een dozijn shoter naar mijn mening. Denk dat MGS4 pas mijn eerste echte PS3 game zal worden. Misschien dat ze ergens in 2008 wat beter presteren.
Die demo is ook precies de reden dat ik hem ook haalquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik ga het ook halen hoor. Al was het een 4. De demo beviel me prima
Bovendien wisten we dit cijfer al, UK gaf het ook. En die cijfers zijn altijd grotendeels overeenkomstig (geen idee waarom ze met dat UK en AU begonnen zijn).
Jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:51 schreef DrDentz het volgende:
Zal Spore ook op de PS3 komen?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
LBP duurt nog wel even denk ik
Voorlopig gaat het om Heavenly Sword, Folklore, Uncharted, Ratchet&Clank en Warhawk. Maar dat vind ik al mooi genoeg
scores zijn niet slecht ofzo , tja dat 6je en die 7 is niet super maar veder lijkt het me wel een geslaagde game zo te zienquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Reviews HS so far:
Playmagazine: 10
Threespeech: 'Adembenemend'
Poolsmagazine: 9+
SW: 8
IGN UK : 7
EDGE: 6
NextGenIreland: 9.7
DoupeCzMagazine: 9/10
PSXMagazine: 9/10
OPM2: 89
Zo'n typerende hate it or love it titel?
En wie was hier overigens nou diegene die twijfelde aan Naughty Dog's Uncharted?No shit, maar ze leveren altijd fenomenale games af
Straks dus ook met Uncharted
![]()
Nou, die 6 komt wel van een van de meest toonaangevende gamesbladen die er zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
scores zijn niet slecht ofzo , tja dat 6je en die 7 is niet super maar veder lijkt het me wel een geslaagde game zo te zien
Ik wacht de review van Eurogamer nog even af voor ik deze definitief van m'n redelijke korte PS3 wishlist streep.... Wel opvallend dat de hoge cijfers van redelijk onbekende sites/blaadjes komen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Reviews HS so far:
Playmagazine: 10
Threespeech: 'Adembenemend'
Poolsmagazine: 9+
SW: 8
IGN UK : 7
EDGE: 6
NextGenIreland: 9.7
DoupeCzMagazine: 9/10
PSXMagazine: 9/10
OPM2: 89
Zo'n typerende hate it or love it titel?
En wie was hier overigens nou diegene die twijfelde aan Naughty Dog's Uncharted?No shit, maar ze leveren altijd fenomenale games af
Straks dus ook met Uncharted
![]()
Hij is (of is het inmiddels was?) aanwezig op de GC ja, maar dit was exact hetzelfde demo als die van de E3. Maar het blijft er alsnog verdomd heerlijk uitzienquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:37 schreef JDizzle het volgende:
Is Uncharted aanwezig in Leipzig? Wil echt wat media daarvan zien. Kan echt niet wachten op die game!
hatelijk he ik heb nog zoveel spellen die ik wil spelenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:59 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb maar gister Heavenly Sword en Warhawk besteld, best dom eigelijk, want 5 dagen later komt Halo 3
Gast je koopt toch alles aan de lopende bandquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:59 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb maar gister Heavenly Sword en Warhawk besteld, best dom eigelijk, want 5 dagen later komt Halo 3
Ik heb dat x5 denk ik nu, en er komen voor december nog een stuk of 20 titels bijquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hatelijk he ik heb nog zoveel spellen die ik wil spelen
PS2
god of war 1 en 2
devil may cry 3 nog hier liggen
final fantasy 12
Xbox 360
eternal sonata
blue dragon
halo3
assasins creed
mass effect
naruto
PS3
rachet en clank
heavenlysword
en allemaal voor december
dat red ik nooit zoveel tijd heb ik niet![]()
tis niet eerlijk dat er zoveel goede games uitkomen rond het einde van het jaarquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb dat x5 denk ik nu, en er komen voor december nog een stuk of 20 titels bij
quote:[GC] Mario en Katamari Prince in LittleBigPlanet
LittleBigPlanet is een guitige 2D platformer met een 3D uiterlijk. De grootste aantrekkingskracht van de game is dat iedereen levels zal kunnen maken voor deze titel, deze kunnen via het PlayStation Network verspreid worden.
Via afbeeldingen op je harde schijf zal het mogelijk zijn om alles aan te passen, zo is het mogelijk om je hoofdpersonage een Mario of een Prince uit Katamari Damacy uiterlijk te geven. Deze personages werden getoond op een vroege artwork van de game, maar zullen natuurlijk niet fysiek aanwezig zijn. Je zult ze zelf moeten maken. Volgens Creative Director Mark Healey zou het systeem om je personages aan te passen namelijk zeer ver gaan. Dan loop je natuurlijk het risico dat mensen ontoelaatbare content gaan maken, maar Healey rekent erop dat de LittleBigPlanet gemeenschap zichzelf gaat modereren
HIER zat ik dus al die tijd op te wachten. Nu nog een schademodel en yes...the KING is backquote:GC 2007: Gran Turismo 5 Prologue Eyes-on
Remember the hit or miss AI in previous GT games? That's gone. The system's been completely overhauled to make realistic choices and handle the brand new wrinkle of 16 racers on one track. As Yamauchi told us about his super-up opponents, we immediately noticed the little things that make a race car driver. As Yamauchi got ready to make his more from third to second, the Viper in front of him got wind of the move and began braking and swerving to block Yamauchi's access routes.
Niet in GT 5 Prologue in ieder geval. En voor GT 5 is dat nog steeds onzeker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:17 schreef Assassin92 het volgende:
Er komt een schademodel.
bron?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:17 schreef Assassin92 het volgende:
Er komt een schademodel.
Zoals het er nu uitziet niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:29 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
nog 1x de vraag..is gt5 prologue gratis of niet?
Ik heb een Blue Dragon sticker op m'n hand die bij de Power Unlimited zatquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Blue DragonDie volledig overhypte titel van Mistwalker die Final Fantasy zogenaamd van de troon moest stoten?
![]()
nu nog goeie triggers achter op de ps3 die net zo goed zijn als de 360 controller dan is het ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
HIER zat ik dus al die tijd op te wachten. Nu nog een schademodel en yes...the KING is back
nee forza's graphics zijn niet echt geweldig maar de gameplay is echt stukker beter dan gt3 en 4quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:29 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
bron?
ik speelde gister forza 2 demo bij de mediamarkt, ik vond het er best lelijk uitzien, schademodel was wel weer leuk gedaan...vond gran turismo er heel wat beter uitzien iig, of is forza 2 in final build beter?
nog 1x de vraag..is gt5 prologue gratis of niet?
Blue Dragon krijg ik nog moeizaam uit mijn strot, maar de PU?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb een Blue Dragon sticker op m'n hand die bij de Power Unlimited zat![]()
GT 3 was gewoon een dijk van een game en GT 4 had deze lijn moeten doortrekken. Forza is uitgebreid wat betreft de mogelijkheden, maar ik speel toch liever de carreermode van GT. Zoveel malen vermakelijkerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee forza's graphics zijn niet echt geweldig maar de gameplay is echt stukker beter dan gt3 en 4
vind je ? , ik heb me echt veel meer met forza gemaakt dan met gt3 des tijdsquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
GT 3 was gewoon een dijk van een game en GT 4 had deze lijn moeten doortrekken. Forza is uitgebreid wat betreft de mogelijkheden, maar ik speel toch liever de carreermode van GT. Zoveel malen vermakelijker
Een kwestie van wenning wellicht. Maar ik speel de serie al vanaf de PS1 en sindsdien ben ik nou eenmaal verliefd op CM. Doordat er zoveel afwisseling is in parcours en cars blijf ik het alsmaar verder spelen. Bij Forza had ik dat niet echt, maar had ik eerder het gevoel van langdradigheid.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vind je ? , ik heb me echt veel meer met forza gemaakt dan met gt3 des tijds
als ik nu gt3 weer speel ben ik het ook heel snel weer zat omdat forza gewoon
zoveel beter speelt
er zijn inderdaad niet zoveel parcours als in GT , maar ik heb leiver goeie gameplay danquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een kwestie van wenning wellicht. Maar ik speel de serie al vanaf de PS1 en sindsdien ben ik nou eenmaal verliefd op CM. Doordat er zoveel afwisseling is in parcours en cars blijf ik het alsmaar verder spelen. Bij Forza had ik dat niet echt, maar had ik eerder het gevoel van langdradigheid.
Proloque niet nee. GT5 zelf wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet in GT 5 Prologue in ieder geval. En voor GT 5 is dat nog steeds onzeker.
Geen idee waar, maar is iig dezelfde waarin staat dat er Ferrari F1 wagens in komen.quote:
Ik wou hem op mijn bovenarm vet stoerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb een Blue Dragon sticker op m'n hand die bij de Power Unlimited zat![]()
De enige reden waarom de gameplay van Forza beter is ligt 'm eerder aan het feit dat GT nóg nooit zo uitgebreid is geweest. Maar als deze ingrediënten dit keer allemaal wel aanwezig zijn in GT 5 (dus meer variatie in gamemodi, betere AI en een schademodel) is de koning der racegames weer volledig terug. Dan heeft Forza niets meer te bieden dan GT. In ieder geval heeft Polyphony Digital al één stap ondernomen, een online mode. Nu de rest nog.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
er zijn inderdaad niet zoveel parcours als in GT , maar ik heb leiver goeie gameplay dan
heel veel parcours en slechte gameplay ( niet dat de gt gameplay slecht is maar niet beter dan
forza2 imo ) van gt5 kan ik niks zeggen nog uiteraard
Wat zoek je dan? Ik weet vast wel iets voor jequote:Op zondag 26 augustus 2007 00:31 schreef DrDentz het volgende:
http://www.ps3home.nl is ook wel goedkoop
Op je voorhoofd is eigenlijk het coolstquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wou hem op mijn bovenarm vet stoer![]()
![]()
Kan je me een aantal titels noemen, graag?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik zoek een site die veel PS2/PS3 games voor weinig verkooptde goedkoopste
Oké.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:48 schreef DrDentz het volgende:
Geef gewoon een paar linkjes
http://zuiderpark-compute(...)keywords=Fight+Nightquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:03 schreef JDizzle het volgende:
Oh ja, nu er toch de prijs van godfather is genoemd. Welke PS3 games zijn nu in prijs verlaagd? Zag gisteren nog NFS:C voor ¤35 in de Dixons liggen. Wil zelf wel nog NBA Street en Fight Night spelen voor een leuke prijs.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Maar Zuiderpark, is dat niet zo'n aso wijk uit Den Haag, waar het stadion van ADO staat? Straks lichten ze me op..
www.play.comquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oké.
www.zuiderpark-computers.nl/
www.gamevision.org
www.nedgame.com
www.gcshop.nl
Goedkoop?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:31 schreef DrDentz het volgende:
http://www.ps3home.nl is ook wel goedkoop
http://www.budgetgaming.nl/quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:48 schreef DrDentz het volgende:
Geef gewoon een paar linkjes
Als ie geduld kan opbrengen en bereid is om eventuele tax neer te strijken is dat een mogelijkheid jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:39 schreef Crashcat het volgende:
[..]
www.play.com
http://www.videogamesplus.ca/
http://www.play-asia.com/
If you don't mind the other version
Tóch gratisquote:Gamespot Gran Turismo 5 Prologue Hands-On
[UPDATE] Today, we sat in on a presentation hosted by Gran Turismo series creator Kazunori Yamauchi as he demonstrated some of the new features that will be present in Gran Turismo 5 Prologue. The game is due for release on the PlayStation Network as a free download later this year.
Daarom onder voorbehoud, aangezien deze lijstje van dimensionplus komt..quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Devil May Cry 4 30 november 2007
Fallout 3 30 november 2007![]()
The Getaway 3 31 december 2007![]()
![]()
@ mány, mány more:![]()
![]()
Waar komt deze releaselist vandaan Cat? PS3focus?Desondanks er een aantal correcte releasedatums/termijnen tussen zitten is ie voor de rest zo FOUT
![]()
![]()
geen 576P gebruiken , dit is ook een resolutie die inderdaad niet door veel tv's wordt ondersteundquote:Op zondag 26 augustus 2007 10:54 schreef Sixty4 het volgende:
Ben nu alweer een kwartier bezig om m'n beeldinstellingen weer goed te zetten. Kennelijk had m'n PS3 er behoefte aan om dit uit zichzelf aan te passen.
Gelukkig had ik nog m'n PS2 kabel erin. Maar als ik nu zeg; HDMI uitvoer, is m'n HDMI 'kanaal' zwart. Lijkt wel of m'n tv (Philips 32PF9731) geen 576p aankan over HDMI.
Iemand suggesties?
tja ik heb zelf geen ps3 dus kan je niet vertellen hoe het gaatquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:26 schreef Sixty4 het volgende:
Maar ik kan nog helemaal geen andere resolutie instellen. Ik zet 'm op HDMI-uit, dan springt ie gelijk over. En zet ie 'm standaard op 576, wat m'n tv dus niet aankan.
wat raar dat de ps3 niet naar een resolutie gaat die je tv wel onderstuend als die merkt dat 576p niet werktquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:52 schreef Sixty4 het volgende:
Het probleem is dat ik nergens een resolutie kan instellen voordat ik de HDMI instel. Dus ik blijf met die f*cking 576p zitten. Ik ben er nu wel langzamerhand een beetje klaar mee. Meer dan een uur zit ik al te kutten.
Dat probleem blijf je altijd houden. Ik ga zelf altijd naar tohegame.com, die is vrij betrouwbaar. Maar er zal er altijd wel eentje tussen zitten die niet klopt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Oke ik zet de datums/termijnen voor mijn genoemde games erbij
Devil May Cry 4: Begin 2008
Fallout 3: Herfst 2008!
The Getaway 3....euh daar hebben we al sinds de E3 van 2005 niks meer over gehoord![]()
![]()
Maar dit soort lijstjes blijven natuurlijk machtig mooi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |