abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52659379
Filmpje van een demonstratie van LBP op de GDC (in MP4 formaat):

Rapidshare
Megaupload

Echt een heel leuk fimpje waarin je goed kunt zien wat er zoal mogelijk is

[ Bericht 16% gewijzigd door SToRM81 op 24-08-2007 20:21:54 ]
PSN id: NL_SToRM
pi_52659974
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:09 schreef BMH het volgende:

[..]

Haze word op de PS3 ontwikkeld. Wat maakt het nu uit of het spel geport word naar de 360? TIs niet alsof de PS3 versie er slechter van word.
Nee, maar ik heb alle drie de consoles. Omdat ik de exclusives wil spelen, niet voor als er geen exclusives zijn.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:52:50 #178
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_52660363
Killzone2 Duck & Cover videodemonstratie

http://www.gamevideos.com/video/id/14227
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  Redactie Games vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:01:57 #179
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_52660634
Warhawk en Heavenly Sword besteld
.....Kennedy
pi_52660789
Folkore zag er wel mooi uit, maar het is zo lijp om elke keer ff te schudden met je controller..
Misschien ben ik gewoon oldskool..
なんだっけ
pi_52660833
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:07 schreef Crashcat het volgende:
Folkore zag er wel mooi uit, maar het is zo lijp om elke keer ff te schudden met je controller..
Misschien ben ik gewoon oldskool..
Daar kan ik ook nog niet aan wennen Bij RB6:LV had ik de grootste moeite om die snake-cam goed te bewegen
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:52 schreef Fallen het volgende:
Killzone2 Duck & Cover videodemonstratie

http://www.gamevideos.com/video/id/14227
Dat Engels Wel apart, je hoort meteen dat het Nederlanders zijn

Wel cool trouwens, zo'n cover mogelijkheid. Dat heb ik altijd gemist in spellen als Halo.
pi_52665984
-.-

Ik heb een grotere hdd nodig voor de PS3.
* Crashcat kijkt naar zijn platte, platte portemonnee

[ Bericht 1% gewijzigd door Crashcat op 25-08-2007 00:04:17 ]
なんだっけ
pi_52666748
Grotere hdd? Wat heb je er allemaal opstaan dan?

Dirt is heel vet, Folklore vind ik ook gaaf, maar niet om zelf te kopen, en NCAA Football vind ik eigenlijk geen ruk aan.
pi_52667054
Veel muziek en wat series...
Ik heb wel tversity, maar het irritante is dat je daar niet vooruit kan spoelen.
Je kan wel opgeven hoe lang het onthoudt waar je bent gebleven. Alleen als je de PS3 uit hebt gezet, dan werkt dat ook niet meer.
なんだっけ
pi_52669029
quote:
Joystiq got a chance to talk to 2K Boston's Ken Levine about the various problems surrounding the BioShock launch that we've been documenting exhaustively over the past several days. In the process of admitting that screw ups were made, he also neatly nullified a rumor that had been spreading around about a possible port of BioShock to the PS3.

Then there is the lingering question of the rumored PS3 version of BioShock found in the PC code. Levine responds quite clearly, "I promise you, there is no secret plan about the PS3 that we're keeping from people. There's no PS3 development going on that we're hiding. There's lots of stuff that gets into game code, plans change over time and we got an exclusive deal with Microsoft ... that's not a Rosetta Stone discovery."

Yep, exactly as I thought. Old code left in from before the game went exclusive. Sorry PlayStation Universe!

Bron
なんだっけ
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 03:05:38 #186
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_52669158
buh need bioshock ;/ of...need emmer met geld zodat ik ook een 360 erbij kan halen + bioshock + gears + forza 2...

maar die folklore demo...echt geweldig mooi, is voor mij zeer zeker een verassing dat het er zo goed uit ziet en zo relaxed speelt, ik vind die sixaxis implementatie geweldig, een keer is iets anders en het werkt nog goed ook =] **folklore toegevoegd aan wanted lijst**
PSN: diTani
pi_52669198
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 03:05 schreef RedemptioN het volgende:
buh need bioshock ;/ of...need emmer met geld zodat ik ook een 360 erbij kan halen + bioshock + gears + forza 2...

maar die folklore demo...echt geweldig mooi, is voor mij zeer zeker een verassing dat het er zo goed uit ziet en zo relaxed speelt, ik vind die sixaxis implementatie geweldig, een keer is iets anders en het werkt nog goed ook =] **folklore toegevoegd aan wanted lijst**
Hoeveel GB's is je lijstje nu?
なんだっけ
pi_52670587
IGN Heavenly Sword review:

http://ps3.ign.com/articles/815/815721p1.html

9.0 Presentation
The cutscene work is fantastic, as are the extras (even though you can get most of them freely online).
9.0 Graphics
Beautiful in every respect. Character models are great, and the vistas are a-plenty.
9.0 Sound
Sound effects are fantastic as is the music and voice work.
7.0 Gameplay
The combat system is mostly very good, though the battles get repetitive very quickly and some of the extra stuff (like the button matching mini-games) needed more polish.
5.0 Lasting Appeal
The experience is over fairly quickly. There are a number of really good unlockables to go back and earn, though you can already get them online right now.
7.0
Decent OVERALL
(out of 10 / not an average)

Auw.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_52670600
Eerst Lair, nu Heavenly Sword.
Het is voor Sony te hopen dat Uncharted wel aan de verwachtingen voldoet.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:24:42 #190
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_52671457
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
Eerst Lair, nu Heavenly Sword.
Het is voor Sony te hopen dat Uncharted wel aan de verwachtingen voldoet.
Vind het dramatisch om eerlijk te zijn,..... ben zelf echt wel een PS fan, maar als ik zo naar de releases kijk,..... de store amper zie veranderen,.... Net ook de Killzone 2 demo bekeken,..... 3 in een dozijn shoter naar mijn mening. Denk dat MGS4 pas mijn eerste echte PS3 game zal worden. Misschien dat ze ergens in 2008 wat beter presteren.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:39:27 #191
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_52671685
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
IGN Heavenly Sword review:

http://ps3.ign.com/articles/815/815721p1.html

9.0 Presentation
The cutscene work is fantastic, as are the extras (even though you can get most of them freely online).
9.0 Graphics
Beautiful in every respect. Character models are great, and the vistas are a-plenty.
9.0 Sound
Sound effects are fantastic as is the music and voice work.
7.0 Gameplay
The combat system is mostly very good, though the battles get repetitive very quickly and some of the extra stuff (like the button matching mini-games) needed more polish.
5.0 Lasting Appeal
The experience is over fairly quickly. There are a number of really good unlockables to go back and earn, though you can already get them online right now.
7.0
Decent OVERALL
(out of 10 / not an average)

Auw.
Zo slecht is een 7 toch niet. Als je op school een 7 haalt voor je examen ben je er ook blij mee. Probleem tegenwoordig is dat als een spel onder de 9.5 scored het meteen door een deel van de mensen word bestempeld als niet goed .

Heb de review gelezen en ben het denk ik wel eens met dat ze misschien te veel bezig zijn geweest met de presentatie en graphics en daardoor de gameplay niet zo is als hij had kunnen zijn. Maar mooie graphics en presentatie kan ik ook erg waarderen en de demo speelde lekker dus ik ga hem zeker halen

[ Bericht 1% gewijzigd door Diablos79 op 25-08-2007 11:50:35 ]
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_52671778
Een 7 voor de gameplay vind ik ook best oké

Wat je al zegt, alles onder ene 8.5 ordt meteen afgekraakt... Lasting appeal, tja, dat bepaal ik zelf dan wel
pi_52671866
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 11:24 schreef Chocobo het volgende:
Vind het dramatisch om eerlijk te zijn,..... ben zelf echt wel een PS fan, maar als ik zo naar de releases kijk,..... de store amper zie veranderen,.... Net ook de Killzone 2 demo bekeken,..... 3 in een dozijn shoter naar mijn mening. Denk dat MGS4 pas mijn eerste echte PS3 game zal worden. Misschien dat ze ergens in 2008 wat beter presteren.
Ik zat eraan te denken om hem begin 2008 te halen i.v.m. BlueRay. Maar ik zag gister in de FRS dat die films 35 euro kosten!!!
pi_52671890
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 11:39 schreef Diablos79 het volgende:
Zo slecht is een 7 toch niet. Als je op school een 7 haalt voor je examen ben je er ook blij mee. Probleem tegenwoordig is dat als een spel onder de 9.5 scored het meteen door een deel van de mensen word bestempeld als niet goed .
Aangezien IGN normaal gesproken werkt met een schaal die van 9.0 tot 9.9 loopt, maak ik me bij een 7 wel zorgen ja.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:53:15 #195
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_52671959
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 11:50 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Aangezien IGN normaal gesproken werkt met een schaal die van 9.0 tot 9.9 loopt, maak ik me bij een 7 wel zorgen ja.
Het overgrote deel van de reviews op IGN zit ook onder de 9.0, en daarbij IGN is echt niet heilig ofzo. Ik heb vaak zat op de PS2 spellen gespeeld die op IGN werder afgezeken maar waarmee ik me erg heb vermaakt.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:54:10 #196
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_52671975
EDGE gaf een zes,.... keek uit naar deze titel,.... zeggen dat zo'n cijfer (6 a 7) best goed is, terwijl het toch wel 'DE' release voor Sony van dit jaar moet zijn is niet echt objectief. Laat het spel liggen. Genoeg andere games op de 360 dit jaar.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:00:28 #197
69710 Sixty4
1, 2, 3,.... 64
pi_52672105
"There's always a danger that you think you gonna produce a gass and out comes a solid..."
FD Review | sixty4.nl | Superhero Database | PSN id: Sixty4
pi_52672358
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 11:54 schreef Chocobo het volgende:
EDGE gaf een zes,.... keek uit naar deze titel,.... zeggen dat zo'n cijfer (6 a 7) best goed is, terwijl het toch wel 'DE' release voor Sony van dit jaar moet zijn is niet echt objectief. Laat het spel liggen. Genoeg andere games op de 360 dit jaar.
Zo te lezen haalt het spel het qua gameplay niet bij een God of War.
Volgende keer meer aandacht aan de gameplay, en minder aan de cut-scenes s.v.p.

Nu is het echt zo'n "bij gebrek aan beter spel". En sorry, er is op dit moment beter. Tenminste wel op de 360.
pi_52672420
Ja een laag cijfer voor Heavenly Sword is natuurlijk dé kans om de 360 te promoten

Maar ik heb ook het idee dat er weinig naar de gameplay is gekeken, ik vond het zelfs bij de demo al wat saai worden, maar dat ligt waarschijnlijk ook wat aan mij omdat ik niet zo van die games houd.
pi_52672465
Gamepro geeft 4.5/5
Dus goed beschouwd een 8.0.

HS wordt misschien niet zo'n topper als verwacht maar zeker wel de moeite van het aanschaffen waard, imho.
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')