Nee, maar ik heb alle drie de consoles. Omdat ik de exclusives wil spelen, niet voor als er geen exclusives zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Haze word op de PS3 ontwikkeld. Wat maakt het nu uit of het spel geport word naar de 360? TIs niet alsof de PS3 versie er slechter van word.
Daar kan ik ook nog niet aan wennenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:07 schreef Crashcat het volgende:
Folkore zag er wel mooi uit, maar het is zo lijp om elke keer ff te schudden met je controller..
Misschien ben ik gewoon oldskool..
Dat Engelsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:52 schreef Fallen het volgende:
Killzone2 Duck & Cover videodemonstratie
http://www.gamevideos.com/video/id/14227
quote:Joystiq got a chance to talk to 2K Boston's Ken Levine about the various problems surrounding the BioShock launch that we've been documenting exhaustively over the past several days. In the process of admitting that screw ups were made, he also neatly nullified a rumor that had been spreading around about a possible port of BioShock to the PS3.
Then there is the lingering question of the rumored PS3 version of BioShock found in the PC code. Levine responds quite clearly, "I promise you, there is no secret plan about the PS3 that we're keeping from people. There's no PS3 development going on that we're hiding. There's lots of stuff that gets into game code, plans change over time and we got an exclusive deal with Microsoft ... that's not a Rosetta Stone discovery."
Yep, exactly as I thought. Old code left in from before the game went exclusive. Sorry PlayStation Universe!
Hoeveel GB's is je lijstje nu?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:05 schreef RedemptioN het volgende:
buh need bioshock ;/ of...need emmer met geld zodat ik ook een 360 erbij kan halen + bioshock + gears + forza 2...
maar die folklore demo...echt geweldig mooi, is voor mij zeer zeker een verassing dat het er zo goed uit ziet en zo relaxed speelt, ik vind die sixaxis implementatie geweldig, een keer is iets andersen het werkt nog goed ook =] **folklore toegevoegd aan wanted lijst**
Vind het dramatisch om eerlijk te zijn,..... ben zelf echt wel een PS fan, maar als ik zo naar de releases kijk,..... de store amper zie veranderen,.... Net ook de Killzone 2 demo bekeken,..... 3 in een dozijn shoter naar mijn mening. Denk dat MGS4 pas mijn eerste echte PS3 game zal worden. Misschien dat ze ergens in 2008 wat beter presteren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
Eerst Lair, nu Heavenly Sword.
Het is voor Sony te hopen dat Uncharted wel aan de verwachtingen voldoet.
Zo slecht is een 7 toch niet. Als je op school een 7 haalt voor je examen ben je er ook blij mee. Probleem tegenwoordig is dat als een spel onder de 9.5 scored het meteen door een deel van de mensen word bestempeld als niet goedquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
IGN Heavenly Sword review:
http://ps3.ign.com/articles/815/815721p1.html
9.0 Presentation
The cutscene work is fantastic, as are the extras (even though you can get most of them freely online).
9.0 Graphics
Beautiful in every respect. Character models are great, and the vistas are a-plenty.
9.0 Sound
Sound effects are fantastic as is the music and voice work.
7.0 Gameplay
The combat system is mostly very good, though the battles get repetitive very quickly and some of the extra stuff (like the button matching mini-games) needed more polish.
5.0 Lasting Appeal
The experience is over fairly quickly. There are a number of really good unlockables to go back and earn, though you can already get them online right now.
7.0
Decent OVERALL
(out of 10 / not an average)
Auw.
Ik zat eraan te denken om hem begin 2008 te halen i.v.m. BlueRay. Maar ik zag gister in de FRS dat die films 35 euro kosten!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:24 schreef Chocobo het volgende:
Vind het dramatisch om eerlijk te zijn,..... ben zelf echt wel een PS fan, maar als ik zo naar de releases kijk,..... de store amper zie veranderen,.... Net ook de Killzone 2 demo bekeken,..... 3 in een dozijn shoter naar mijn mening. Denk dat MGS4 pas mijn eerste echte PS3 game zal worden. Misschien dat ze ergens in 2008 wat beter presteren.
Aangezien IGN normaal gesproken werkt met een schaal die van 9.0 tot 9.9 loopt, maak ik me bij een 7 wel zorgen ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:39 schreef Diablos79 het volgende:
Zo slecht is een 7 toch niet. Als je op school een 7 haalt voor je examen ben je er ook blij mee. Probleem tegenwoordig is dat als een spel onder de 9.5 scored het meteen door een deel van de mensen word bestempeld als niet goed.
Het overgrote deel van de reviews op IGN zit ook onder de 9.0, en daarbij IGN is echt niet heilig ofzo. Ik heb vaak zat op de PS2 spellen gespeeld die op IGN werder afgezeken maar waarmee ik me erg heb vermaakt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aangezien IGN normaal gesproken werkt met een schaal die van 9.0 tot 9.9 loopt, maak ik me bij een 7 wel zorgen ja.
Zo te lezen haalt het spel het qua gameplay niet bij een God of War.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:54 schreef Chocobo het volgende:
EDGE gaf een zes,.... keek uit naar deze titel,.... zeggen dat zo'n cijfer (6 a 7) best goed is, terwijl het toch wel 'DE' release voor Sony van dit jaar moet zijn is niet echt objectief. Laat het spel liggen. Genoeg andere games op de 360 dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |