En 4.5 uit 5 is goed beschouwd een 9.0quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:17 schreef Trance_X het volgende:
Gamepro geeft 4.5/5
Dus goed beschouwd een 8.0.
HS wordt misschien niet zo'n topper als verwacht maar zeker wel de moeite van het aanschaffen waard, imho.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:58 schreef Crashcat het volgende:
-.-
Ik heb een grotere hdd nodig voor de PS3.
* Crashcat kijkt naar zijn platte, platte portemonnee
Voor geluid, presentatie en GFX krijgt hij dikke cijfers, over het algemeen vallen de reviewers over de herhalingen van de combat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:59 schreef RedemptioN het volgende:
maar zoals ik had begrepen moet HS de speler het idee geven dat die in een film zit, dus een episch verhaal met dikke battles...en dus niet alleen combat met zwaarden (wel merendeels), ach ik wil hem toch hebben na die demo
ik kijk dan wel hoe en wanneer ik hem koop =]
3 in een dozijn nog welquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind het dramatisch om eerlijk te zijn,..... ben zelf echt wel een PS fan, maar als ik zo naar de releases kijk,..... de store amper zie veranderen,.... Net ook de Killzone 2 demo bekeken,..... 3 in een dozijn shoter naar mijn mening. Denk dat MGS4 pas mijn eerste echte PS3 game zal worden. Misschien dat ze ergens in 2008 wat beter presteren.
Die demo is ook precies de reden dat ik hem ook haalquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik ga het ook halen hoor. Al was het een 4. De demo beviel me prima
Bovendien wisten we dit cijfer al, UK gaf het ook. En die cijfers zijn altijd grotendeels overeenkomstig (geen idee waarom ze met dat UK en AU begonnen zijn).
Jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:51 schreef DrDentz het volgende:
Zal Spore ook op de PS3 komen?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
LBP duurt nog wel even denk ik
Voorlopig gaat het om Heavenly Sword, Folklore, Uncharted, Ratchet&Clank en Warhawk. Maar dat vind ik al mooi genoeg
scores zijn niet slecht ofzo , tja dat 6je en die 7 is niet super maar veder lijkt het me wel een geslaagde game zo te zienquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Reviews HS so far:
Playmagazine: 10
Threespeech: 'Adembenemend'
Poolsmagazine: 9+
SW: 8
IGN UK : 7
EDGE: 6
NextGenIreland: 9.7
DoupeCzMagazine: 9/10
PSXMagazine: 9/10
OPM2: 89
Zo'n typerende hate it or love it titel?
En wie was hier overigens nou diegene die twijfelde aan Naughty Dog's Uncharted?No shit, maar ze leveren altijd fenomenale games af
Straks dus ook met Uncharted
![]()
Nou, die 6 komt wel van een van de meest toonaangevende gamesbladen die er zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
scores zijn niet slecht ofzo , tja dat 6je en die 7 is niet super maar veder lijkt het me wel een geslaagde game zo te zien
Ik wacht de review van Eurogamer nog even af voor ik deze definitief van m'n redelijke korte PS3 wishlist streep.... Wel opvallend dat de hoge cijfers van redelijk onbekende sites/blaadjes komen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Reviews HS so far:
Playmagazine: 10
Threespeech: 'Adembenemend'
Poolsmagazine: 9+
SW: 8
IGN UK : 7
EDGE: 6
NextGenIreland: 9.7
DoupeCzMagazine: 9/10
PSXMagazine: 9/10
OPM2: 89
Zo'n typerende hate it or love it titel?
En wie was hier overigens nou diegene die twijfelde aan Naughty Dog's Uncharted?No shit, maar ze leveren altijd fenomenale games af
Straks dus ook met Uncharted
![]()
Hij is (of is het inmiddels was?) aanwezig op de GC ja, maar dit was exact hetzelfde demo als die van de E3. Maar het blijft er alsnog verdomd heerlijk uitzienquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:37 schreef JDizzle het volgende:
Is Uncharted aanwezig in Leipzig? Wil echt wat media daarvan zien. Kan echt niet wachten op die game!
hatelijk he ik heb nog zoveel spellen die ik wil spelenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:59 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb maar gister Heavenly Sword en Warhawk besteld, best dom eigelijk, want 5 dagen later komt Halo 3
Gast je koopt toch alles aan de lopende bandquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:59 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb maar gister Heavenly Sword en Warhawk besteld, best dom eigelijk, want 5 dagen later komt Halo 3
Ik heb dat x5 denk ik nu, en er komen voor december nog een stuk of 20 titels bijquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hatelijk he ik heb nog zoveel spellen die ik wil spelen
PS2
god of war 1 en 2
devil may cry 3 nog hier liggen
final fantasy 12
Xbox 360
eternal sonata
blue dragon
halo3
assasins creed
mass effect
naruto
PS3
rachet en clank
heavenlysword
en allemaal voor december
dat red ik nooit zoveel tijd heb ik niet![]()
tis niet eerlijk dat er zoveel goede games uitkomen rond het einde van het jaarquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb dat x5 denk ik nu, en er komen voor december nog een stuk of 20 titels bij
quote:[GC] Mario en Katamari Prince in LittleBigPlanet
LittleBigPlanet is een guitige 2D platformer met een 3D uiterlijk. De grootste aantrekkingskracht van de game is dat iedereen levels zal kunnen maken voor deze titel, deze kunnen via het PlayStation Network verspreid worden.
Via afbeeldingen op je harde schijf zal het mogelijk zijn om alles aan te passen, zo is het mogelijk om je hoofdpersonage een Mario of een Prince uit Katamari Damacy uiterlijk te geven. Deze personages werden getoond op een vroege artwork van de game, maar zullen natuurlijk niet fysiek aanwezig zijn. Je zult ze zelf moeten maken. Volgens Creative Director Mark Healey zou het systeem om je personages aan te passen namelijk zeer ver gaan. Dan loop je natuurlijk het risico dat mensen ontoelaatbare content gaan maken, maar Healey rekent erop dat de LittleBigPlanet gemeenschap zichzelf gaat modereren
HIER zat ik dus al die tijd op te wachten. Nu nog een schademodel en yes...the KING is backquote:GC 2007: Gran Turismo 5 Prologue Eyes-on
Remember the hit or miss AI in previous GT games? That's gone. The system's been completely overhauled to make realistic choices and handle the brand new wrinkle of 16 racers on one track. As Yamauchi told us about his super-up opponents, we immediately noticed the little things that make a race car driver. As Yamauchi got ready to make his more from third to second, the Viper in front of him got wind of the move and began braking and swerving to block Yamauchi's access routes.
Niet in GT 5 Prologue in ieder geval. En voor GT 5 is dat nog steeds onzeker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:17 schreef Assassin92 het volgende:
Er komt een schademodel.
bron?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:17 schreef Assassin92 het volgende:
Er komt een schademodel.
Zoals het er nu uitziet niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:29 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
nog 1x de vraag..is gt5 prologue gratis of niet?
Ik heb een Blue Dragon sticker op m'n hand die bij de Power Unlimited zatquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Blue DragonDie volledig overhypte titel van Mistwalker die Final Fantasy zogenaamd van de troon moest stoten?
![]()
nu nog goeie triggers achter op de ps3 die net zo goed zijn als de 360 controller dan is het ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
HIER zat ik dus al die tijd op te wachten. Nu nog een schademodel en yes...the KING is back
nee forza's graphics zijn niet echt geweldig maar de gameplay is echt stukker beter dan gt3 en 4quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:29 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
bron?
ik speelde gister forza 2 demo bij de mediamarkt, ik vond het er best lelijk uitzien, schademodel was wel weer leuk gedaan...vond gran turismo er heel wat beter uitzien iig, of is forza 2 in final build beter?
nog 1x de vraag..is gt5 prologue gratis of niet?
Blue Dragon krijg ik nog moeizaam uit mijn strot, maar de PU?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb een Blue Dragon sticker op m'n hand die bij de Power Unlimited zat![]()
GT 3 was gewoon een dijk van een game en GT 4 had deze lijn moeten doortrekken. Forza is uitgebreid wat betreft de mogelijkheden, maar ik speel toch liever de carreermode van GT. Zoveel malen vermakelijkerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee forza's graphics zijn niet echt geweldig maar de gameplay is echt stukker beter dan gt3 en 4
vind je ? , ik heb me echt veel meer met forza gemaakt dan met gt3 des tijdsquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
GT 3 was gewoon een dijk van een game en GT 4 had deze lijn moeten doortrekken. Forza is uitgebreid wat betreft de mogelijkheden, maar ik speel toch liever de carreermode van GT. Zoveel malen vermakelijker
Een kwestie van wenning wellicht. Maar ik speel de serie al vanaf de PS1 en sindsdien ben ik nou eenmaal verliefd op CM. Doordat er zoveel afwisseling is in parcours en cars blijf ik het alsmaar verder spelen. Bij Forza had ik dat niet echt, maar had ik eerder het gevoel van langdradigheid.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vind je ? , ik heb me echt veel meer met forza gemaakt dan met gt3 des tijds
als ik nu gt3 weer speel ben ik het ook heel snel weer zat omdat forza gewoon
zoveel beter speelt
er zijn inderdaad niet zoveel parcours als in GT , maar ik heb leiver goeie gameplay danquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een kwestie van wenning wellicht. Maar ik speel de serie al vanaf de PS1 en sindsdien ben ik nou eenmaal verliefd op CM. Doordat er zoveel afwisseling is in parcours en cars blijf ik het alsmaar verder spelen. Bij Forza had ik dat niet echt, maar had ik eerder het gevoel van langdradigheid.
Proloque niet nee. GT5 zelf wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet in GT 5 Prologue in ieder geval. En voor GT 5 is dat nog steeds onzeker.
Geen idee waar, maar is iig dezelfde waarin staat dat er Ferrari F1 wagens in komen.quote:
Ik wou hem op mijn bovenarm vet stoerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb een Blue Dragon sticker op m'n hand die bij de Power Unlimited zat![]()
De enige reden waarom de gameplay van Forza beter is ligt 'm eerder aan het feit dat GT nóg nooit zo uitgebreid is geweest. Maar als deze ingrediënten dit keer allemaal wel aanwezig zijn in GT 5 (dus meer variatie in gamemodi, betere AI en een schademodel) is de koning der racegames weer volledig terug. Dan heeft Forza niets meer te bieden dan GT. In ieder geval heeft Polyphony Digital al één stap ondernomen, een online mode. Nu de rest nog.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
er zijn inderdaad niet zoveel parcours als in GT , maar ik heb leiver goeie gameplay dan
heel veel parcours en slechte gameplay ( niet dat de gt gameplay slecht is maar niet beter dan
forza2 imo ) van gt5 kan ik niks zeggen nog uiteraard
Wat zoek je dan? Ik weet vast wel iets voor jequote:Op zondag 26 augustus 2007 00:31 schreef DrDentz het volgende:
http://www.ps3home.nl is ook wel goedkoop
Op je voorhoofd is eigenlijk het coolstquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wou hem op mijn bovenarm vet stoer![]()
![]()
Kan je me een aantal titels noemen, graag?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik zoek een site die veel PS2/PS3 games voor weinig verkooptde goedkoopste
Oké.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:48 schreef DrDentz het volgende:
Geef gewoon een paar linkjes
http://zuiderpark-compute(...)keywords=Fight+Nightquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:03 schreef JDizzle het volgende:
Oh ja, nu er toch de prijs van godfather is genoemd. Welke PS3 games zijn nu in prijs verlaagd? Zag gisteren nog NFS:C voor ¤35 in de Dixons liggen. Wil zelf wel nog NBA Street en Fight Night spelen voor een leuke prijs.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Maar Zuiderpark, is dat niet zo'n aso wijk uit Den Haag, waar het stadion van ADO staat? Straks lichten ze me op..
www.play.comquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oké.
www.zuiderpark-computers.nl/
www.gamevision.org
www.nedgame.com
www.gcshop.nl
Goedkoop?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:31 schreef DrDentz het volgende:
http://www.ps3home.nl is ook wel goedkoop
http://www.budgetgaming.nl/quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:48 schreef DrDentz het volgende:
Geef gewoon een paar linkjes
Als ie geduld kan opbrengen en bereid is om eventuele tax neer te strijken is dat een mogelijkheid jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:39 schreef Crashcat het volgende:
[..]
www.play.com
http://www.videogamesplus.ca/
http://www.play-asia.com/
If you don't mind the other version
Tóch gratisquote:Gamespot Gran Turismo 5 Prologue Hands-On
[UPDATE] Today, we sat in on a presentation hosted by Gran Turismo series creator Kazunori Yamauchi as he demonstrated some of the new features that will be present in Gran Turismo 5 Prologue. The game is due for release on the PlayStation Network as a free download later this year.
Daarom onder voorbehoud, aangezien deze lijstje van dimensionplus komt..quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Devil May Cry 4 30 november 2007
Fallout 3 30 november 2007![]()
The Getaway 3 31 december 2007![]()
![]()
@ mány, mány more:![]()
![]()
Waar komt deze releaselist vandaan Cat? PS3focus?Desondanks er een aantal correcte releasedatums/termijnen tussen zitten is ie voor de rest zo FOUT
![]()
![]()
geen 576P gebruiken , dit is ook een resolutie die inderdaad niet door veel tv's wordt ondersteundquote:Op zondag 26 augustus 2007 10:54 schreef Sixty4 het volgende:
Ben nu alweer een kwartier bezig om m'n beeldinstellingen weer goed te zetten. Kennelijk had m'n PS3 er behoefte aan om dit uit zichzelf aan te passen.
Gelukkig had ik nog m'n PS2 kabel erin. Maar als ik nu zeg; HDMI uitvoer, is m'n HDMI 'kanaal' zwart. Lijkt wel of m'n tv (Philips 32PF9731) geen 576p aankan over HDMI.
Iemand suggesties?
tja ik heb zelf geen ps3 dus kan je niet vertellen hoe het gaatquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:26 schreef Sixty4 het volgende:
Maar ik kan nog helemaal geen andere resolutie instellen. Ik zet 'm op HDMI-uit, dan springt ie gelijk over. En zet ie 'm standaard op 576, wat m'n tv dus niet aankan.
wat raar dat de ps3 niet naar een resolutie gaat die je tv wel onderstuend als die merkt dat 576p niet werktquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:52 schreef Sixty4 het volgende:
Het probleem is dat ik nergens een resolutie kan instellen voordat ik de HDMI instel. Dus ik blijf met die f*cking 576p zitten. Ik ben er nu wel langzamerhand een beetje klaar mee. Meer dan een uur zit ik al te kutten.
Dat probleem blijf je altijd houden. Ik ga zelf altijd naar tohegame.com, die is vrij betrouwbaar. Maar er zal er altijd wel eentje tussen zitten die niet klopt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Oke ik zet de datums/termijnen voor mijn genoemde games erbij
Devil May Cry 4: Begin 2008
Fallout 3: Herfst 2008!
The Getaway 3....euh daar hebben we al sinds de E3 van 2005 niks meer over gehoord![]()
![]()
Maar dit soort lijstjes blijven natuurlijk machtig mooi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |