abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52639570
Ik hoop maar voor de kopers van Cruisn dat de graphics wat bijtrekken, want nu is het lelijker dan de achteruitkijkspiegel van GT5 :/

Dat met de eendjes is wel geinig ja.. je waant je achter een Wii
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 01:58:47 #102
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_52639582
Mij hoor je voorlopig niet over Assassins Creed.
De laatste presentatie vond ik verschrikkelijk tegenvallen. Volgens mij is het nog een beetje een te ambitieus project. Maar goed, misschien kan Ubisoft mij later wel overtuigen.

Heavenly Sword lijkt me wel okay, meer niet. Zelfde geldt voor Lair. DiRT interesseert me eigenlijk niet. GT daarin tegen weer wel. Waar ik nog meer echt naar uitkijk:

* Folklore
* Little Big Planet
* Killzone 2
* Jericho (twijfel geval)
* Ratchet & Clank
* Uncharted
* Bioshock (als er een PS3 versie komt)
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_52639612
Ze moeten dat Buzz game icm. met dat shock apparaat doen..

なんだっけ
pi_52639620
quote:
Gamespy DMC 4 Preview

Argue however much you will; after five and a half years of hacking, slashing, and shooting demons, we and millions of gamers are very accustomed to the feel of the PlayStation controller, be it Dual Shock 2 or Sixaxis, for the DMC experience. Our gripe with the Xbox 360 demo is that the controls feel too directly ported over to Microsoft's controller, and it's not a good ergonomic fit. While the DMC games on PlayStation have used R1 to modify Dante's attacks, the Right Bumper doesn't feel natural to the gameplay experience, and certainly feels weird when you're targeting enemies to slay. Maybe it's just for the demo, and Capcom will allow for controller configurations that are better tuned to the Xbox 360's controller, but it felt really awkward to play during our demo. Aside from that, the face buttons feel perfectly fine, and the rest of the build, aside from the annoyance of the Right Bumper, is still very fun. We just wish Capcom hadn't slapped a ten-minute time limit on the "Exterminator" section, but then again, we've braved the Games Convention crowd on public days; those kids would never get off the machines.
Merkwaardig...
pi_52643383
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 02:01 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Merkwaardig...
laat ze die demo maar is releasen voor de 360 dan test ik het zelf wel

ohh en vond je motorstorm nou echt leuk cyb ? ik vond het zo'n schijt game
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:13:32 #106
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_52644355
Wie van jullie is er naar de gameconvention in Leipzig Germany geweest? en waren er nog vette titels voor de PS3 te bezichtigen?
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:16:32 #108
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_52644430
Hoi
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_52644453
auw.

Edge 180 Scores

Heavenly Sword - 6
Bioshock - 8
Warhawk - 8
MOH Airborne - 7
Stuntman Ignition - 6
Fatal Interia - 6
MotoGP 07 - 7
Heroes of Mana - 6
Space Giraffe - 8
Glory Days 2 - 4
Wing Commander Arena - 4
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:45:08 #110
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_52645214
Play Magazine gaf Heavenly Sword een 10. Weer een blad voor op de lijst
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_52645255
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:45 schreef BMH het volgende:
Play Magazine gaf Heavenly Sword een 10. Weer een blad voor op de lijst
Ja, maar die noemen Motorstorm ook "perfection"
pi_52646251
Whehehe, Heavenly Sword..
Wat een bak .
De hype train has crashed. .
-
pi_52646338
Ik wacht wel op de review van GameSpot. Als zij ook een 6 geven, ga ik ernstig twijfelen of ik hem wel moet halen...
pi_52647128
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:03 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dat is dus een vraag waar nog veel onduidelijkheid over is GT 5 Prologue zal in ieder geval geen schademodel kennen
Volgens was er ergens een nieuwsbericht, kan het niet 1, 2, 3 terugvinden waarin stond dat er naast Ferrari F1 wagens enz. ook schade zou zijn.
Assassin stabs you in your back.
pi_52647419
Warhawk = BioShock

GOTY confirmed
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_52647493
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whehehe, Heavenly Sword..
Wat een bak .
De hype train has crashed. .
Lees de previews eens en kom dan maar weer verder blaten.
pi_52647515
En EDGE....nuff said

Kutblad
pi_52647552
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:07 schreef Cyberia18 het volgende:
En EDGE....nuff said

Kutblad
Ken het ook niet, maar ik lees net dat ze wel vaker lage cijfers geven Gewoon afwachten op gamespot e.d. dus

En die XBOX huilies: Terug naar je topic
pi_52647679
Is het nou een gewoonte om een game te gaan reviewen als het spel nog niet eens gold is gegaan? Opmerkelijke zaak imo...
pi_52647832
Als je op de site van Edge kijkt bij de inhoud van het september nummer, dan staat HS ook niet bij Reviews, maar bij Hypes.

Geen idee wat deze rubriek inhoudt, maar het lijkt er op dat het niet om een full review gaat....?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:19:47 #121
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_52647863
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Is het nou een gewoonte om een game te gaan reviewen als het spel nog niet eens gold is gegaan? Opmerkelijke zaak imo...
Dit is echt niet ongewoon. Devvers sturen hun games vaak naar een select aantal reviewers om wat extra laatste feedback te krijgen. Hierna worden nog kleine tweaks uitgevoerd en is het spel gold. Reviews worden vaak aangepast en ontbreken informatie over mogelijke bugs die in het review exemplaar wel aanwezig zijn, maar in de gold versie niet.
pi_52647927
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:19 schreef BMH het volgende:

[..]

Dit is echt niet ongewoon. Devvers sturen hun games vaak naar een select aantal reviewers om wat extra laatste feedback te krijgen. Hierna worden nog kleine tweaks uitgevoerd en is het spel gold. Reviews worden vaak aangepast en ontbreken informatie over mogelijke bugs die in het review exemplaar wel aanwezig zijn, maar in de gold versie niet.
Oftewel EGM mag hun review van Lair herzien

Maar screw EDGE, die lui zijn 1e klas zeikstralen. Bioshock een 8....yeah right
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:24:31 #123
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_52648015
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:21 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Oftewel EGM mag hun review van Lair herzien

Maar screw EDGE, die lui zijn 1e klas zeikstralen. Bioshock een 8....yeah right
Misschien moet je jouw verwachtingen van Lair herzien. Na Rebel Strike kan ik mij niet warm maken voor een game als Lair. Zeker niet voor de grond gevechten.
pi_52648074
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat doen alle bladen hoor.
pi_52648101
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:19 schreef BMH het volgende:

[..]

Aangezien er al aardig wat reviews zijn gekomen van grote bladen/sites, neem ik aan dat ze review versies opgestuurd hebben naar deze partijen. Deze worden altijd als 'final' games beoordeeld, aangezien deze versie hetzelfde zou moeten zijn als de versie die in de winkel komt te liggen. Voor feedback sturen ze géén review versie op neem ik aan, zo krijg je erg slechte publiciteit als er nog wat niet klopt. Daarvoor gebruiken ze wel preview versies.
pi_52648370
Ik heb net de Sony 40D3000 besteld!!

Nog eventjes en ik kan in HD gamen
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_52648373
Zijn er hier eigenlijk mensen die Warhawk gaan halen? Ik denk erover om de internetversie te kopen, die is maar 30 euro ofzo..
pi_52648488
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:36 schreef Mindstate het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die Warhawk gaan halen? Ik denk erover om de internetversie te kopen, die is maar 30 euro ofzo..
Zit er over na te denken ¤30 is zeker niet duur, en ik heb al een bluetooth headset.

Over headsets geproken: Hoe koppel ik die aan mijn PS3? Het is mij al gelukt om ze te pairen, maar als ik de headset vervolgens aanzet, dan krijg ik geen verbinding met de PS3... Headset chatter wordt nog steeds door de speakers van mijn audio set afgespeeld...
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:36 schreef Cid het volgende:

Aardig dingetje

Sony TV's zijn zeker top-notch, ik vind ze alleen te duur in vergelijking met Samsung.
pi_52648603
Kan trouwens niet online komen met Playstation 3. Gisteren viel hij ook al uit, misschien toch maar helaas mijn Playstation 3 van mijn kamer afhalen waardoor ik er een kabeltje in kan doen..
pi_52648776
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:43 schreef Mindstate het volgende:
Kan trouwens niet online komen met Playstation 3. Gisteren viel hij ook al uit, misschien toch maar helaas mijn Playstation 3 van mijn kamer afhalen waardoor ik er een kabeltje in kan doen..
Wireless? Router even resetten wellicht
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:53:41 #131
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_52648934
Xbox360 versie van Haze gecanceled?

Wel volgens deze website: exp.de
quote:
GC 07: Doch keine 360-Version Haze

Wie wir soeben bei einer Präsentation des Shooters aus erster Hand erfahren haben, wird es keine Xbox-360-Version von Haze geben. Der Titel ist dieses Jahr noch PS3-exklusiv und wird voraussichtlich im November erscheinen, 2008 wird eine PC-Fassung folgen. Weitere Informationen zur Präsentation folgen heute Abend.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:16:50 #132
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_52649566
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:36 schreef Cid het volgende:

Wel ff een HDMI-kabeltje aanschaffen hè.

Ik heb zelf een Samsung 40 inch LCD... vet hoor!
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
pi_52649616
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:16 schreef DeToXiC het volgende:

[..]

Wel ff een HDMI-kabeltje aanschaffen hè.

Ik heb zelf een Samsung 40 inch LCD... vet hoor!
Hoezo? Hij heeft ook scart aansluitingen hoor!

pi_52649675
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:18 schreef Cid het volgende:

[..]

Nee man, je moet die gele tulp stekker gebruiken, die geeft echt super beeld op een 40" LCD
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:22:03 #135
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_52649693
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:18 schreef Cid het volgende:

[..]

Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
pi_52650161
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:24 schreef BMH het volgende:

[..]

Misschien moet je jouw verwachtingen van Lair herzien. Na Rebel Strike kan ik mij niet warm maken voor een game als Lair. Zeker niet voor de grond gevechten.
Mijn verwachtigingen hoef ik niet te herzien, want die waren al laag. Het gaat me eerder om het feit dat de framerate en control issues op het moment van EGM's review nog aanwezig waren, maar ze dit uiteindelijk hebben gefixed. Aldus Factor 5.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:41:23 #137
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_52650168
IGN's preview van Killzone2 vanaf de Leipzig GC.
quote:
Once Mathijs and Steven opened up the floor to questions, the specs of Sony's golden game started to come into focus. Killzone 2 will run at a steady 30 fps in 720p. On the gameplay side, the duo said Sixaixis will be implemented in the game but weren't allowed to elaborate, and although the team couldn't talk about multiplayer, they said the medic gun would be in there for players to help each other and described the mode as a "considerable" component that would use Home and Killzone.com.
For the final question of the meeting, someone asked how much of the Blu-Ray disc the game would use. Mathijs and Steven chuckled. The E3 level everyone had just seen clocks in at 2 GB.

Guerrilla expects to pretty much use the whole disc.
Klinkt goed!
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:00:16 #138
22683 MaHawK
M'n bureaustoel is verrot
pi_52650661
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 01:14 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

bij een kameraad ja. Resistance en Motorstorm

Typische launchgames, maar wel leuk.
Je hebt zelf geen PS3? Je bent toch DE ps3 fanboy?
pi_52651068
Staat Warhawk al op PSN? Ik krijg net een mailtje van Playstation waarin dat gesuggereerd wordt...

Kan het zelf niet controleren. Mijn LCD tv heb ik net ingepakt, omdat cameranu hem zo komt vervangen
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:38:21 #140
69710 Sixty4
1, 2, 3,.... 64
pi_52651764
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:14 schreef Kremers het volgende:
Staat Warhawk al op PSN? Ik krijg net een mailtje van Playstation waarin dat gesuggereerd wordt...

Kan het zelf niet controleren. Mijn LCD tv heb ik net ingepakt, omdat cameranu hem zo komt vervangen
Nope. Dinsdag komt ie als het goed is.
"There's always a danger that you think you gonna produce a gass and out comes a solid..."
FD Review | sixty4.nl | Superhero Database | PSN id: Sixty4
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:44:08 #141
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52651938
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:00 schreef MaHawK het volgende:

[..]

Hij gaat hem nog wel kopen hoor, ik ook nog wel een keer alleen is er nu nog geen spel wat me kan overhalen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_52652609
quote:

[..]

OMG dat kan echt niet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_52652727
quote:

[..]

Pas op wat je zegt, ik werd zo ongeveer opgehangen voor dezelfde opmerking. En ik bracht het een stuk subtieler..
pi_52654016
Ik vind het ook maar raar
pi_52654035
Sommige mensen toch ook

Waarom zou ik nu in godsnaam een PS3 moeten halen als ik mij nu meer dan prima vermaak met de 360 en de GOTY van 2007, Bioshock? Op dit moment zijn er geen titels die mij over de lijn trekken om een aankoop te rechtvaardigen. Straks met Uncharted, Ratchet and Clank en Heavenly Sword o.a. wel. Then again ik mag dan wel een voorkeur voor Sony hebben, maar dan neemt niet weg dat ik er dan ook direct een moet aanschaffen. Alsof ik de PS2 ook direct met de launch had gekocht . Dus kappen met die gebitch, want ik heb geen om m'n verhaal nog tien keer duidelijk te maken. De PS3 komt, maar niet nu. Basta
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:08 schreef Neverstop het volgende:

[..]

Pas op wat je zegt, ik werd zo ongeveer opgehangen voor dezelfde opmerking. En ik bracht het een stuk subtieler..
Jouw reactie kwam nogal over alsof ik geen recht van spreken heb om een game als LittleBigPlanet de hemel in te prijzen, aangezien ik nog niet in het bezit ben van een PS3. Zijn reactie komt tenminste nog wat genuanceerder over.
pi_52654438
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Sommige mensen toch ook

Waarom zou ik nu in godsnaam een PS3 moeten halen als ik mij nu meer dan prima vermaak met de 360 en de GOTY van 2007, Bioshock? Op dit moment zijn er geen titels die mij over de lijn trekken om een aankoop te rechtvaardigen. Straks met Uncharted, Ratchet and Clank en Heavenly Sword o.a. wel. Then again ik mag dan wel een voorkeur voor Sony hebben, maar dan neemt niet weg dat ik er dan ook direct een moet aanschaffen. Alsof ik de PS2 ook direct met de launch had gekocht . Dus kappen met die gebitch, want ik heb geen om m'n verhaal nog tien keer duidelijk te maken. De PS3 komt, maar niet nu. Basta
[..]

Jouw reactie kwam nogal over alsof ik geen recht van spreken heb om een game als LittleBigPlanet de hemel in te prijzen, aangezien ik nog niet in het bezit ben van een PS3. Zijn reactie komt tenminste nog wat genuanceerder over.
Alleen PS3-bezitters mogen uitkijken naar LBP!!
pi_52654515
Pfffff....it's just a waste of time .
pi_52654556
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]

quote:
Van mezelf topicje terug
Heb jij nou wel of geen PS3? Want als je je posts zo bekijkt lijk je de grootste PS3 fan ter wereld, maar je naam staat niet in de lijst in de OP en ik kan me herinneren dat er ergens stond dat je er nog geen 1 hebt.
Klinkt toch bijna hetzelfde of niet? Ik legde alleen wat meer uit hoe ik tot het vermoeden gekomen was.
Anyway, ik vind je posts altijd wel handig dus het interesseert mij verder geen reet of je wel of niet zo'n ding hebt.
Je reactie was naar mijn idee juist een beetje overtrokken, alsof ik niet aan je mocht vragen of je een PS3 hebt .
pi_52654780
Mooi dan zijn we uitgepraat. Jij PSWII ik PS360 straks
pi_52654888
Bitch fight
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')