Merkwaardig...quote:Gamespy DMC 4 Preview
Argue however much you will; after five and a half years of hacking, slashing, and shooting demons, we and millions of gamers are very accustomed to the feel of the PlayStation controller, be it Dual Shock 2 or Sixaxis, for the DMC experience. Our gripe with the Xbox 360 demo is that the controls feel too directly ported over to Microsoft's controller, and it's not a good ergonomic fit. While the DMC games on PlayStation have used R1 to modify Dante's attacks, the Right Bumper doesn't feel natural to the gameplay experience, and certainly feels weird when you're targeting enemies to slay. Maybe it's just for the demo, and Capcom will allow for controller configurations that are better tuned to the Xbox 360's controller, but it felt really awkward to play during our demo. Aside from that, the face buttons feel perfectly fine, and the rest of the build, aside from the annoyance of the Right Bumper, is still very fun. We just wish Capcom hadn't slapped a ten-minute time limit on the "Exterminator" section, but then again, we've braved the Games Convention crowd on public days; those kids would never get off the machines.
laat ze die demo maar is releasen voor de 360 dan test ik het zelf welquote:
Ja, maar die noemen Motorstorm ook "perfection"quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:45 schreef BMH het volgende:
Play Magazine gaf Heavenly Sword een 10. Weer een blad voor op de lijst
Volgens was er ergens een nieuwsbericht, kan het niet 1, 2, 3 terugvinden waarin stond dat er naast Ferrari F1 wagens enz. ook schade zou zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is dus een vraag waar nog veel onduidelijkheid over isGT 5 Prologue zal in ieder geval geen schademodel kennen
![]()
Lees de previews eens en kom dan maar weer verder blaten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whehehe, Heavenly Sword..
Wat een bak.
De hype train has crashed..
Ken het ook niet, maar ik lees net dat ze wel vaker lage cijfers gevenquote:
Dit is echt niet ongewoon. Devvers sturen hun games vaak naar een select aantal reviewers om wat extra laatste feedback te krijgen. Hierna worden nog kleine tweaks uitgevoerd en is het spel gold. Reviews worden vaak aangepast en ontbreken informatie over mogelijke bugs die in het review exemplaar wel aanwezig zijn, maar in de gold versie niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Is het nou een gewoonte om een game te gaan reviewen als het spel nog niet eens gold is gegaan?Opmerkelijke zaak imo...
Oftewel EGM mag hun review van Lair herzienquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Dit is echt niet ongewoon. Devvers sturen hun games vaak naar een select aantal reviewers om wat extra laatste feedback te krijgen. Hierna worden nog kleine tweaks uitgevoerd en is het spel gold. Reviews worden vaak aangepast en ontbreken informatie over mogelijke bugs die in het review exemplaar wel aanwezig zijn, maar in de gold versie niet.
Misschien moet je jouw verwachtingen van Lair herzien. Na Rebel Strike kan ik mij niet warm maken voor een game als Lair. Zeker niet voor de grond gevechten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oftewel EGM mag hun review van Lair herzien
Maar screw EDGE, die lui zijn 1e klas zeikstralen. Bioshock een 8....yeah right
Dat doen alle bladen hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Is het nou een gewoonte om een game te gaan reviewen als het spel nog niet eens gold is gegaan?Opmerkelijke zaak imo...
Aangezien er al aardig wat reviews zijn gekomen van grote bladen/sites, neem ik aan dat ze review versies opgestuurd hebben naar deze partijen. Deze worden altijd als 'final' games beoordeeld, aangezien deze versie hetzelfde zou moeten zijn als de versie die in de winkel komt te liggen. Voor feedback sturen ze géén review versie op neem ik aan, zo krijg je erg slechte publiciteit als er nog wat niet klopt. Daarvoor gebruiken ze wel preview versies.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Dit is echt niet ongewoon. Devvers sturen hun games vaak naar een select aantal reviewers om wat extra laatste feedback te krijgen. Hierna worden nog kleine tweaks uitgevoerd en is het spel gold. Reviews worden vaak aangepast en ontbreken informatie over mogelijke bugs die in het review exemplaar wel aanwezig zijn, maar in de gold versie niet.
Zit er over na te denkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:36 schreef Mindstate het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die Warhawk gaan halen? Ik denk erover om de internetversie te kopen, die is maar 30 euro ofzo..
Aardig dingetjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:36 schreef Cid het volgende:
Ik heb net de Sony 40D3000 besteld!!
Nog eventjes en ik kan in HD gamen
![]()
Wireless? Router even resetten wellichtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:43 schreef Mindstate het volgende:
Kan trouwens niet online komen met Playstation 3. Gisteren viel hij ook al uit, misschien toch maar helaas mijn Playstation 3 van mijn kamer afhalen waardoor ik er een kabeltje in kan doen..
quote:GC 07: Doch keine 360-Version Haze
Wie wir soeben bei einer Präsentation des Shooters aus erster Hand erfahren haben, wird es keine Xbox-360-Version von Haze geben. Der Titel ist dieses Jahr noch PS3-exklusiv und wird voraussichtlich im November erscheinen, 2008 wird eine PC-Fassung folgen. Weitere Informationen zur Präsentation folgen heute Abend.
Wel ff een HDMI-kabeltje aanschaffen hè.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:36 schreef Cid het volgende:
Ik heb net de Sony 40D3000 besteld!!
Nog eventjes en ik kan in HD gamen
![]()
Hoezo? Hij heeft ook scart aansluitingen hoor!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:16 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Wel ff een HDMI-kabeltje aanschaffen hè.![]()
Ik heb zelf een Samsung 40 inch LCD... vet hoor!![]()
Nee man, je moet die gele tulp stekker gebruiken, die geeft echt super beeld op een 40" LCDquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:18 schreef Cid het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft ook scart aansluitingen hoor!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:18 schreef Cid het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft ook scart aansluitingen hoor!
![]()
![]()
Mijn verwachtigingen hoef ik niet te herzien, want die waren al laag. Het gaat me eerder om het feit dat de framerate en control issues op het moment van EGM's review nog aanwezig waren, maar ze dit uiteindelijk hebben gefixed. Aldus Factor 5.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Misschien moet je jouw verwachtingen van Lair herzien. Na Rebel Strike kan ik mij niet warm maken voor een game als Lair. Zeker niet voor de grond gevechten.
Klinkt goed!quote:Once Mathijs and Steven opened up the floor to questions, the specs of Sony's golden game started to come into focus. Killzone 2 will run at a steady 30 fps in 720p. On the gameplay side, the duo said Sixaixis will be implemented in the game but weren't allowed to elaborate, and although the team couldn't talk about multiplayer, they said the medic gun would be in there for players to help each other and described the mode as a "considerable" component that would use Home and Killzone.com.
For the final question of the meeting, someone asked how much of the Blu-Ray disc the game would use. Mathijs and Steven chuckled. The E3 level everyone had just seen clocks in at 2 GB.
Guerrilla expects to pretty much use the whole disc.
Je hebt zelf geen PS3? Je bent toch DE ps3 fanboy?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
bij een kameraad ja. Resistance en Motorstorm
![]()
Typische launchgames, maar wel leuk.
Nope. Dinsdag komt ie als het goed is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:14 schreef Kremers het volgende:
Staat Warhawk al op PSN? Ik krijg net een mailtje van Playstation waarin dat gesuggereerd wordt...
Kan het zelf niet controleren. Mijn LCD tv heb ik net ingepakt, omdat cameranu hem zo komt vervangen
Hij gaat hem nog wel kopen hoor, ik ook nog wel een keer alleen is er nu nog geen spel wat me kan overhalenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:00 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Je hebt zelf geen PS3? Je bent toch DE ps3 fanboy?
OMG dat kan echt nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:00 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, ik werd zo ongeveer opgehangen voor dezelfde opmerking. En ik bracht het een stuk subtieler..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:00 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Jouw reactie kwam nogal over alsof ik geen recht van spreken heb om een game als LittleBigPlanet de hemel in te prijzen, aangezien ik nog niet in het bezit ben van een PS3. Zijn reactie komt tenminste nog wat genuanceerder over.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:08 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, ik werd zo ongeveer opgehangen voor dezelfde opmerking. En ik bracht het een stuk subtieler..
Alleen PS3-bezitters mogen uitkijken naar LBP!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Sommige mensen toch ook![]()
Waarom zou ik nu in godsnaam een PS3 moeten halen als ik mij nu meer dan prima vermaak met de 360 en de GOTY van 2007, Bioshock? Op dit moment zijn er geen titels die mij over de lijn trekken om een aankoop te rechtvaardigen. Straks met Uncharted, Ratchet and Clank en Heavenly Sword o.a. wel. Then again ik mag dan wel een voorkeur voor Sony hebben, maar dan neemt niet weg dat ik er dan ook direct een moet aanschaffen. Alsof ik de PS2 ook direct met de launch had gekocht. Dus kappen met die gebitch, want ik heb geen om m'n verhaal nog tien keer duidelijk te maken. De PS3 komt, maar niet nu. Basta
[..]
Jouw reactie kwam nogal over alsof ik geen recht van spreken heb om een game als LittleBigPlanet de hemel in te prijzen, aangezien ik nog niet in het bezit ben van een PS3. Zijn reactie komt tenminste nog wat genuanceerder over.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jouw reactie kwam nogal over alsof ik geen recht van spreken heb om een game als LittleBigPlanet de hemel in te prijzen, aangezien ik nog niet in het bezit ben van een PS3. Zijn reactie komt tenminste nog wat genuanceerder over.
Klinkt toch bijna hetzelfde of niet? Ik legde alleen wat meer uit hoe ik tot het vermoeden gekomen was.quote:Van mezelf topicje terug
Heb jij nou wel of geen PS3? Want als je je posts zo bekijkt lijk je de grootste PS3 fan ter wereld, maar je naam staat niet in de lijst in de OP en ik kan me herinneren dat er ergens stond dat je er nog geen 1 hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |