Ook nog Annemieke?! Oef, dan gaat het vanavond weer laat worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:12 schreef Marc63 het volgende:
En natuurlijk de nacht doortrekken met Annemieke
Yves LaRock, zie de zon eens spontaan tevoorschijn komen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Here Comes The Summer... WAAR?! Ik zie 'm toch echt nergens...![]()
Je moest eens weten wie er in de studio was.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:27 schreef Sirolf het volgende:
Hee, Domien is in de verkeerde nacht uitgekomen?
Hij zegt dat hij het niet erg zou vinden als Joss Stone vanavond in z'n bed zal liggen.
ja sorry.....was ff met iets anders bezig...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:30 schreef -Hans- het volgende:
Er klopt iets niet... 't is al 19:30 en Maricha heeft nog niet- gedaan. Is ze ziek/vrij?
![]()
Heej hoi Marisj !!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:43 schreef Maricha het volgende:
ja sorry.....was ff met iets anders bezig...
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja sorry.....was ff met iets anders bezig...
Electrische ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:03 schreef D.Rose het volgende:
Ik luister wel, maar zit ondertussen ook met mijn autootjes te spelen
Nee, o.a. HotWheelsquote:
TOP!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Mooie megahit zeg! Eerste keer dat ik hem hoor. Mooi liedjehoe was Lowlands mensen?
Bavaria City Racing heb ik door mn scriptie ook al aan me voorbij moeten laten gaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik had zoo graag gewild maar te laat met kaartenvuurwerkfestival, jazzfestival en bavaria city racing waren dit weekend ook top
M'n eerste keer en het was tof, wel heeeeel veel wachtenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bavaria City Racing heb ik door mn scriptie ook al aan me voorbij moeten laten gaan
Actie?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:29 schreef purplerose het volgende:
hai lievjes!
ik ben ook tegelijk bezig met de actie
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Actie?
*Meent zich een link te herinneren waar ie niet op geklikt heeft
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Goede aktie![]()
Ik zla eens kijken wat ik voor je kan doen
Ze zullen ze wel verstuurd hebben met SAS Cargo (sinds april bekend als Es Cargo).quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:53 schreef purplerose het volgende:
Zijn de cams nog steeds in biddinghuizen ofzo? Heb de gang nu wel gezien
Stuiterse.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:57 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf] begint weer door de kamer te stuiteren...! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |