quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef SocialDisorder het volgende:
fuck LBP, ik wil Heavenly Sword.
Das al snelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef Kremers het volgende:
Net gebeld door de koerier van cameranu.nl, morgen wordt mij televisie bezorgd
Rond 23.00 uur bellen, de normaalste gang van zaken bij hun zeker?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef Kremers het volgende:
Net gebeld door de koerier van cameranu.nl, morgen wordt mij televisie bezorgd
Zeikerdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan kan het nog wel door de bocht zeker![]()
quote:According to the CEO, Ubisoft is currently working on a new title that will provide gamers with a powerful and easy to understand tool set. Furthermore, gamers will be able to come up with their own adventures using the said tool set.
Other users will then be able to "preview" the work and comment on it - ultimately making it better. Guillemot further explained, "The goal is really to make sure our consumers become creators. We need to put gamers in the spotlight and recognize their creativity and make sure that our consumers are the stars".
No concrete details were given but those who heard the speech couldn't help but think of the PlayStation 3's LittleBigPlanet.
Ubisoft laat zich wel gelden de laatste dagen zegquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef JDizzle het volgende:
Toevallig net dit gevonden.
http://ps3.qj.net/Ubisoft(...)anet/pg/49/aid/99830
[..]
Cutequote:
Ik vind de algehele sfeer wel gaaf. En je moet dus samenwerken om overal op en door te komen. Plus dat iedereen zijn eigen levels kan maken en uploaden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:35 schreef Koenz0r het volgende:
Ik snap het hele Little Big Planet idee niet. Wat gaat deze game zo speciaal maken?
Ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:02 schreef HAL9000S het volgende:
Vraagje, heb ik voor een US ps3 een stroomomvormer nodig?
Ja? Ik lees overal zo'n beetje dat dat niet nodig is... (ondanks dat er geen 110-230 op de achterkant staat)quote:
Een collega van me heeft er wel een aangeschaft, maar ja of ie 'm ook daadwerkelijk heeft gebruikt weet ik niet. Maar vandaar dat ik er vanuit ging dat je 'm wel nodig hebt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja? Ik lees overal zo'n beetje dat dat niet nodig is... (ondanks dat er geen 110-230 op de achterkant staat)
Zeker weten doe ik het ook niet, maar euh... als ik moest wedden...
ik wil GTAquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef SocialDisorder het volgende:
fuck LBP, ik wil Heavenly Sword.
Ik wil Calimero: Special Invationquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:19 schreef DrDentz het volgende:
ik wil Gran Turismo 5
ik zou het wel doen, zo'n omvormer kost een tientje. Het opblazen van je voeding in de PS3 is iets duurderquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:02 schreef HAL9000S het volgende:
Vraagje, heb ik voor een US ps3 een stroomomvormer nodig?
Nee.. ehm, of toch wel?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoor je dat Fallen, vooral NIET doen dus hé![]()
Het is kiezen of delen. Of je legt een tientje neer zoals Kepler al aangaf of je PS3 gaat naar de pleuris.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee.. ehm, of toch wel?
http://www.eurogamer.net/forum_thread_posts.php?thread_id=68988
schijnt dus gewoon een universele PSU te zijn.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is kiezen of delen. Of je legt een tientje neer zoals Kepler al aangaf of je PS3 gaat naar de pleuris.
Moeilijke keuze![]()
En van wie hoorde je dat?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoorde dat de PS3 over 2 weken nog maar 399 kost
Met 2 spellen en 2 controlers erbij.
Vind ik wel erg goedkoop
Sterker nog morgen ligt de nieuw Metal Gear bij mij in de busquote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Iemand vertelde mij vandaag dat Heavenly Sword vandaag uitkomt
OMG!!!!@@@@11111![]()
Ik en vele met mijn NOOBquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:58 schreef DJ_ het volgende:
gelukkig heeft iemand die topic titel aangepast zeg
wie haalt het in zijn hoofd te zeggen dat me op pes2008 zitten te wachten![]()
schaam je dat je op een voetbal spel zit te wachtenquote:
Ik hoop gewoon dat er inmiddels al een PS3 op school staat. En op een prijsdalingquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil een flinke prijsverlaging.
Er zijn ook mensen die werkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:58 schreef DrDentz het volgende:
Misschien moeten jullie meer tijd achter de PS3 doorbrengen en minder op Fok
Sure... over BS gesprokenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Vind ik wel erg goedkoop
Op een voelbal spel wachten is echt erg jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
schaam je dat je op een voetbal spel zit te wachten![]()
ja precies jij snapt het dusquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op een voelbal spel wachten is echt erg ja![]()
![]()
Echt waar?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:21 schreef Wessiej het volgende:
Ik was in Frankrijk en daar was de PS3 300 euro???
Met een game en een controller 350.
Het is dat ik nog een mooiere aanbieding had gekregen anders had ik hem daar gekocht.quote:
Hebben haast alle TV's. Luister naar het geluid als de kleuren op het scherm veranderen. Als de toon hoger of lager wordt bij bepaalde kleuren blijf je het geluid volgens mij houden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:03 schreef Kremers het volgende:
Heb mijn tv ontvangen
Alleen hoor ik wel een hoge pieptoon uit de achterkant komen? Heeft iemand anders hier ook last van met een Samsung tv? Of zal het komen door de nieuwheid en gaat het vanzelf weg? Is best irritant namelijk
quote:Heavenly Sword bevat 10 GB aan sound
Woensdag 15 augustus 2007 - Heavenly Sword bevat maarliefst 10 GB aan sound. Dit is al meer dan een standaard DVD aan opslagruimte bevat. Deze 10 GB sound is goed voor drie en half uur muziek, 4,500 dialogen en anderhalf uur aan cutscenes in 11 verschillende talen.
Quote:
With 10GB of sound FX, three and a half hours of music, 4,500 lines of dialogue, and an hour and a half of cut scenes localised for 11 different languages, Heavenly Sword is clearly an immense game in terms audio.
quote:
Door meerdere versies uit te brengen ipv 11 verschillende talen op 1 discje te kwakken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:58 schreef Kremers het volgende:
[..]
![]()
Vraag mij serieus af hoelang de XBOX360 nog met een DVD mee kan
Oké, er zijn hele goede encrypte technieken, maar zo goed dat er naast 10GB aan audio ook nog ruimte op een DVD overblijft voor de game?
Ik lees eigenlijk meer en meer over problemen met de opslagruimte van DVD. Hier ook weer 1:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:58 schreef Kremers het volgende:
[..]
![]()
Vraag mij serieus af hoelang de XBOX360 nog met een DVD mee kan
Oké, er zijn hele goede encrypte technieken, maar zo goed dat er naast 10GB aan audio ook nog ruimte op een DVD overblijft voor de game?
Wel goed dat de PS3 versie er dus geen nadelen van gaat ondervinden, maar dat ze gewoon minder content op de DVD zetten. Zouden ze bij GTA4 eigenlijk ook gewoon zo moeten doen...quote:Opslagruimte van DVD limiteert 360-versie UT III
Woensdag 15 augustus 2007 - Zoals bekend zal Unreal Tournament III dit jaar exclusief voor de PlayStation 3 verschijnen. Volgend jaar worden ook een Xbox 360 en PC versie van de game verwacht. Epic's Mark Rein is erg blij met het Blu-ray formaat op de PS3, want zoals het er nu naar uit ziet zal het DVD formaat gaan zorgen voor limieten op de Xbox 360.
Op het Edinburgh Interactive Festival liet Mark Rein weten dat de inhoud van de Xbox 360-versie waarschijnlijk kleiner zal worden. Zo bestaat de kans dat bijvoorbeeld de maps worden ingekort.
Quote:
"We'll compress some things. But you know, we may have fewer maps on the 360 version... Blu-Ray has definitely given us a lot of legroom."
Hoewel Blu-ray in het begin veel kritiek kreeg, lijkt het nu toch de juiste keuze te zijn geweest. Nu 360 games als Blue Dragon en Rage al op meerdere discs verschijnen, lijkt zelfs ook de inhoud al ten koste te gaan van het DVD formaat.
Precies, gewoon 1 versie voor heel Europa, zal een aardige besparing in het drukken en logistieke apparaat opleverenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:07 schreef SToRM81 het volgende:
Lijkt me wel dat je door alles op 1 schijf te zetten en nooit meerdere discs hoeft te gebruiken je aardig wat tijd en kosten kunt besparen
Op zich zou je kunnen redeneren dat de PS3 op dit moment ongeveer 400 euro kost. De games en extra controller brengen 'm terug op 600 euro. Klinkt als een vergissing dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Vind ik wel erg goedkoop
Als je op kieskeurig kijkt zie je dat een ander persoon hetzelfde probleem had, omruilen heeft het opgelost.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:03 schreef Kremers het volgende:
Heb mijn tv ontvangen
Alleen hoor ik wel een hoge pieptoon uit de achterkant komen? Heeft iemand anders hier ook last van met een Samsung tv? Of zal het komen door de nieuwheid en gaat het vanzelf weg? Is best irritant namelijk
en we weten allemaal wie de koning is van de lange cutscenes: Kojima!! Die gaan daar misschien nig best wel eens overheen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:53 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Heavenly Sword bevat 10 GB aan sound
Woensdag 15 augustus 2007 - Heavenly Sword bevat maarliefst 10 GB aan sound. Dit is al meer dan een standaard DVD aan opslagruimte bevat. Deze 10 GB sound is goed voor drie en half uur muziek, 4,500 dialogen en anderhalf uur aan cutscenes in 11 verschillende talen.
Quote:
With 10GB of sound FX, three and a half hours of music, 4,500 lines of dialogue, and an hour and a half of cut scenes localised for 11 different languages, Heavenly Sword is clearly an immense game in terms audio.
Heb ook een samsung maar heb nog nooit een pieptoon uit de achterkant gehoord, dus denk inderdaad dat het aan je tv ligtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:47 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Als je op kieskeurig kijkt zie je dat een ander persoon hetzelfde probleem had, omruilen heeft het opgelost.
Ziet er dus naar uit dat je 'm dus terug kunt sturen.
Tetsuya Takahashiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:56 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
en we weten allemaal wie de koning is van de lange cutscenes: Kojima!! Die gaan daar misschien nig best wel eens overheen!
Hmmm, das minder dan... Ik kijk het nog even aan, gaat het niet vanzelf weg, dan bel ik Samsung wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:12 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Heb ook een samsung maar heb nog nooit een pieptoon uit de achterkant gehoord, dus denk inderdaad dat het aan je tv ligt![]()
Handleiding lezen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:35 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hmmm, das minder dan... Ik kijk het nog even aan, gaat het niet vanzelf weg, dan bel ik Samsung wel.
Hoe hebben de Smasung eigenaren hun tv ingesteld? Ik zie instellingen als contrast, game-mode et etc, maar heb geen idee wat dat allemaal doet
Handleiding, wat is dat???quote:
En dan hebben we het nog niet eens over dubbellayer Blue Ray .quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:35 schreef Kremers het volgende:
[..]
Precies, gewoon 1 versie voor heel Europa, zal een aardige besparing in het drukken en logistieke apparaat opleveren
Blu-ray is gewoon the bestFuck compressie
Game mode kun je wel uit laten en Dynamiche Contrast zou ik zeker uit zetten. Rest beetje pielen en kijken wat je beste vind.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:35 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hmmm, das minder dan... Ik kijk het nog even aan, gaat het niet vanzelf weg, dan bel ik Samsung wel.
Hoe hebben de Smasung eigenaren hun tv ingesteld? Ik zie instellingen als contrast, game-mode et etc, maar heb geen idee wat dat allemaal doet
Misschien stijgt hij straks wel opquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:26 schreef Kremers het volgende:
Hmm, de pieptoon lijkt verdwenen te zijn, nu lijkt het meer op een ventilaor achtig geluid... Straks Samsung maar even bellen en een nieuwe eisen
edit: Zou natuurlijk ook bij een LCD kunnen horen? Ventilator geluid? Lees ik op kieskeurig iig. Echt storend is het ook weer niet, je hoort het alleen als je heel goed luisterd en het geluid praktisch op mute staat. En dat staat het alleen als de tv uit staat
had ik bij de mijne niet maar was ook geen samnsungquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:26 schreef Kremers het volgende:
Hmm, de pieptoon lijkt verdwenen te zijn, nu lijkt het meer op een ventilaor achtig geluid... Straks Samsung maar even bellen en een nieuwe eisen
edit: Zou natuurlijk ook bij een LCD kunnen horen? Ventilator geluid? Lees ik op kieskeurig iig. Echt storend is het ook weer niet, je hoort het alleen als je heel goed luisterd en het geluid praktisch op mute staat. En dat staat het alleen als de tv uit staat
welke game hoort niet in dit rijtje thuis?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:18 schreef Gstyles het volgende:
Ik wil GTAIV/ KILLZONE 2
/ LBP
en SINGSTAR
![]()
![]()
* MisterJ.Lo heeft een Samsung S81quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:35 schreef Kremers het volgende:
[..]
Halo 3 = Microsoft parade paardje, geloof je het zelfquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:31 schreef CecilBDemented het volgende:
ik heb vandaag vernomen dat pasen en Pinksteren volgend jaar op 1 dag vallen. En dat op die dag halo 3 voor de ps3 uitkomt. kan iemand dit bevestigen?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Halo 3 = Microsoft parade paardje, geloof je het zelf![]()
ik geloof dat het sarcastisch/grappig bedoeld was..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Halo 3 = Microsoft parade paardje, geloof je het zelf![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:31 schreef CecilBDemented het volgende:
ik heb vandaag vernomen dat pasen en Pinksteren volgend jaar op 1 dag vallen. En dat op die dag halo 3 voor de ps3 uitkomt. kan iemand dit bevestigen?
Die bedenktijdregeling is volgens mij alleen voor webaankopen, niet voor aankopen in de winkel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
* MisterJ.Lo heeft een Samsung S81
En inderdaad omruilen, niet afwachten maar gewoon onmiddelijk laten omruilen en wel nu meteen je hebt er veel geld voor neergelegd, dan mag je toch eisen dat het naar behoren werkt zonder gebreken.
En NIET Samsung bellen gewoon bij de dealer waar je het vandaan hebt gehaald. Gewoon om een nieuwe eisen zo niet dreigen met het terug vragen van je geld *7 dagen bedenktijd regeling* en hij heeft geen poot te staan (wettelijk vastgelegd).
Dit kan namelijk vroeg of laat niet goed gaan..
quote:GC: Sony zal digitale TV-tuner voor PS3 op Leipzig presenteren
Op Three Speech, de semi officiële blog van Sony, wordt bekend gemaakt dat ze volgende week nieuws vanuit Leipzig hebben, waaronder meer over de digitale TV Tuner van Sony. Het bestaan daarvan was nog niet echt bekend, maar blijkbaar gaat hij er wel komen en zal dat wel eens de exclusieve PS3 aankondiging voor Europa kunnen zijn.
Wat de digitale TV Tuner zal brengen is momenteel onduidelijk. Waarschijnlijk zal het een add-on zijn, waarmee je bepaalde zenders op je PlayStation 3 kunt ontvangen. Dat kunnen betaalzenders zijn, maar ook speciale PlayStation 3 zenders en misschien wel gewoon lokale zenders. Meer duidelijkheid hierover dus op de Games Convention.
Als ik straks ook digitale TV kan bekijken via m'n PS3 gaat dat ding helemaal niet meer uitquote:
Jawel op elk product dat je koopt.. alleen weten veel mensen dat nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Die bedenktijdregeling is volgens mij alleen voor webaankopen, niet voor aankopen in de winkel.
Desnoods ontbind je de koopquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:55 schreef Kremers het volgende:
Bedenktijd is ook alleen voor webaankopen volgens mij... Maar het is ook een webaankoop, dus dat is geen probleem
Vandaag word ik gebeld door Cameranu, hoe het opgelost gaat worden.
Ik heb die nooit uitgespeeld geloof ikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:22 schreef Kremers het volgende:
idd
Ik wacht nu met smart op een nieuw spel. Ik heb RE4 inmiddels uitgesdpeeld. Die eindbaas is wel een pussy trouwensHad maar 1 poging nodig.
Ik denk dat ik voor GR:AWII ga, en dan in september voor Heavely Sword.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb die nooit uitgespeeld geloof ik![]()
Valt best tegen volgens mij... als ik me niet vergis zijn er wel een aantal van die PSN shop games die op 1080 draaien.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:17 schreef Geqxon het volgende:
Misschien een niet al te intelligente vraag... maar draaien er al veel PS3 games op 1080p? Of trekt hij veel games maar op 720p?
Ben ze nog niet tegengekomen. Tot nu toe alleen 720p. 1080p schermen zijn ook nog niet echt ingeburgerd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:17 schreef Geqxon het volgende:
Misschien een niet al te intelligente vraag... maar draaien er al veel PS3 games op 1080p? Of trekt hij veel games maar op 720p?
Crossplatformquote:Brothers in Arms gets cross-platform multiplayer
Gearbox making use of Epic's new deal with GameSpy for PC-PS3 online play support in Unreal Engine 3
Gearbox Software is one of a number of developers to already take advantage of a new PC-PS3 cross-platform online play solution that's been integrated into Unreal Engine 3.
In a nutshell, Epic has licensed GameSpy online tech and squeezed it into its hugely popular UE3 technology, "enabling seamless PlayStation 3 and PC online functionality. Functionality available to Unreal Engine 3 licensees via GameSpy will include cross-platform gameplay, communication tools and competition applications."
Codemasters' alternate-reality WWII game Turning Point: Fall of Liberty is another title to make use of these new features of Unreal Engine 3, which in addition to cross-platform play between PC and PS3 include the likes of GameSpy's online matchmaking service, stat crunching solutions for leaderboards and tournaments and community features.
Advertisement:
Does this mean Epic's Unreal Tournament III will feature cross-platform support for PC and PS3 online blasting? Well that's still up in the air. When we spoke with Mark Rein recently he said "It's a feature that technically works today, but whether we enable it or disable it... is still a question".
niet als ze een meesterlijke game een 9+ gevenquote:
neem aan dat die er ook gewoon een cijfer rond de 9 geven wat de game is echt geweldigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe vet Heavenly Sword ook gaat worden, ik wacht liever op de recensies van de iets meer kritische en bekendere sites. Eurogamer is meestal erg kritisch bijvoorbeeld. Alhoewel ze al laaiend enthousiast waren over de E3 demo![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:30 schreef DrDentz het volgende:
GTAIV want dat spel is leuk
-lack of secretsquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:47 schreef Scarface2004 het volgende:
De minpunten zijn:
-brak secretsów
-malo bossów/odmian przeciwników
-mogloby byc dluzsze
Een uur aan 10 tot 15 is dan toch heel normaal voor dit soort spellen. Ninja gaiden en GoW zijn ook maar van die lengte.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
-lack of secrets
-little number of bosses/opponents diversity
-it could be longer
dus
maja was al bekend dat het een kort spel .
zeker omdat ze er een triologie van willen maken hebben ze een 40 uur verhaal in 3 stukken gebroken![]()
Doet RE4 het goed op de PS3 of speel je hem op de PS2?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:22 schreef Kremers het volgende:
idd
Ik wacht nu met smart op een nieuw spel. Ik heb RE4 inmiddels uitgesdpeeld. Die eindbaas is wel een pussy trouwensHad maar 1 poging nodig.
Ik denk dat ik voor GR:AWII ga, en dan in september voor Heavely Sword.
klopt maar ninja gaiden had nou niet echt een verhaal te vertellenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:27 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Een uur aan 10 tot 15 is dan toch heel normaal voor dit soort spellen. Ninja gaiden en GoW zijn ook maar van die lengte.
Er zat een garantiekaart bij ja, maar hoezo zou je een garantiecertificaat er bij moeten kopen? Zit gewoon 2j garantie op?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe zit het met je garantie Kremers? Heb je er een garantiecertificaat bijgekocht?
Op de PS3, werkt gewoonquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:38 schreef janrad het volgende:
[..]
Doet RE4 het goed op de PS3 of speel je hem op de PS2?
Mie twoo!quote:
Joe wanna weet soo loong?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
I weet for a prijsverlaging.
Die is net geweest. Je krijgt voor de 599 nu 2 games en een extra controller erbij. Ik vind die 6 tot 12 maanden plezier leuker dan het uitsparen van 50 euro. Voor je het weet is de PS4 er alweer.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
I weet for a prijsverlaging.
Maar ik heb nog geen geld, dus ik kan verder niks.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Die is net geweest. Je krijgt voor de 599 nu 2 games en een extra controller erbij. Ik vind die 6 tot 12 maanden plezier leuker dan het uitsparen van 50 euro. Voor je het weet is de PS4 er alweer.
Ai doont tink soo, loek aboof dis post en sie...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ai hoop der is won wit kristmas.
dets a goet aidie, but meebie joe hef toe weet ferry loong.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:13 schreef Scarface2004 het volgende:
I weet for rumbol in the controllers then i go bij a ps3
Ai help joe, teej woont.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:21 schreef Scarface2004 het volgende:
i no.
i hoop they will poet rumbol in the controllers biefoor krismes
jes, but soonie is not verrie fest!quote:
Updaten die handelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:46 schreef SocialDisorder het volgende:
wtf?
En de tracks die ik tot dusver heb gehoord zijn al zo verdomde mooiquote:Heavenly Sword bevat 10 GB aan muziek
Een medewerker van Sony Computer Entertainment heeft aangegeven dat de exclusieve PlayStation 3-titel Heavenly Sword maar liefst 10GB aan 'audio' bevat.
Goed voor meer dan drie uur muziek, 4500 dialogen en anderhalf uur aan tussenfilmpjes. En dat in elf verschillende talen. Heavenly Sword wordt op het gebied van audio dus een immense game.
Dat is idd niet misquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En de tracks die ik tot dusver heb gehoord zijn al zo verdomde mooi![]()
Woot! Morgen Ratchet and Clank media blowoutquote:Today's Insomniac Games podcast reveals the final, formal, set-in-stone release date for the PLAYSTATION 3 platformer Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction will be October 23rd. Awesome. That's a nice little birthday present for yours truly. The Full Moon Show was also kind enough to remind its listeners that tomorrow morning will be chock full of Ratchet & Clank Future news, as an embargo lifts at 9 AM PDT on Friday. Make sure to stop by for our coverage.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:26 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oVwbUljGs3g
Metal Gear![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:28 schreef janrad het volgende:
Net RE4 voor ¤ 17,00 gekocht via E-bay.Met een beetje geduld kun je daar best goeie deals maken.
Rumble is last generationquote:
540 EURO is geen koopje!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:21 schreef SToRM81 het volgende:
Bij de Wehkamp is nu overal 10% korting op, dus de PS3 kost nu maar 539,10. Echt een koopje!
link
Dat is niet eens het starters pack, het ding is daar dus gewoon 120 euro duurder dan ergens anders..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:21 schreef SToRM81 het volgende:
Bij de Wehkamp is nu overal 10% korting op, dus de PS3 kost nu maar 539,10. Echt een koopje!
link
Nouquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:21 schreef SToRM81 het volgende:
link
nee maar wel een van de goedkoopste prijzenquote:
Dan neem je toch de bundel voor ¤ 539,10 ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:42 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Dat is niet eens het starters pack, het ding is daar dus gewoon 120 euro duurder dan ergens anders..
zou ik ook wel willen maar ik denk dat ik er met de kerst toch echt aan moet geloven en hemquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou
¤ 399 en ik ga hem halen. Geen cent meer.
Hoezo dat nou weer?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zou ik ook wel willen maar ik denk dat ik er met de kerst toch echt aan moet geloven en hem
voor 599 koop![]()
wil namelijk heavenly sword hebben
btw wat zien die ps3 doosjes er goedkoop uitzeg![]()
ze zijn niet echt stevig en dan die achterkantjes van doosjes staat amper text en die plaatjes zijn echtquote:
nee maar ik wil mijn games wel graag heel houdenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:00 schreef janrad het volgende:
Het gaat toch niet om het doosje ?
Die ziet er op de PS3 echt wel beter uit dan op de 360. De belichting is veel natuurlijker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dirt demo online in us store
Met de PS3 hoesjes is niets mis hoor... Is juist handig vind ik. Die DVD hoesjes zijn belachelijk grootquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee maar ik wil mijn games wel graag heel houden
bij de dreamcast waren die doosjes nog slechter en tja dat kennen de meestel wel
hoe dat met die hoesjes ging
ik vind ze zo gammel , en die plaatjes zo klein , en bijna geen text op de achterkant das zo saaiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:41 schreef Kremers het volgende:
Even een vraagje over games importeren:
PS3 games zijn regiovrij. Echter, ik lees dat sommige games wel regio gebonden zijn qua multiplayer (US games bijv. alleen speelbaar met US versie). Hoe kan ik er achter komen of een spel ook gewoon tegen de Europese versie online speelbaar is?
Via dvdboxoffice zijn de meeste PS3 games voor rond de ¤49 verkrijgbaar, scheelt toch weer zo'n ¤15 met de prijs hier in NL.
Ik heb net Max Payne 2 gekocht om de tijd naar PS3 games te overbruggen, maar die gaat morgen weer terug![]()
[..]
Met de PS3 hoesjes is niets mis hoor... Is juist handig vind ik. Die DVD hoesjes zijn belachelijk groot
Gammel? zijn netzo stevig als dvd doosjes.. En de plaatjes en texten hebben niks met de doosjes te maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik vind ze zo gammel , en die plaatjes zo klein , en bijna geen text op de achterkant das zo saai![]()
er staat text op de achterkant?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik vind ze zo gammel , en die plaatjes zo klein , en bijna geen text op de achterkant das zo saai![]()
Ja lekker is dat, uitverkocht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dan neem je toch de bundel voor ¤ 539,10 ?
Link
Aan de rachterkant staat een plaatje waar te lezen is korting 4 daagsequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja lekker is dat, uitverkocht.
Iemand enig idee tot wanneer deze actie geldig is?
Zag het net jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:49 schreef Kremers het volgende:
[..]
Aan de rachterkant staat een plaatje waar te lezen is korting 4 daagse
quote:Blu-ray verkoopt twee keer zo goed als HD DVD
Volgens nieuwe data van Home Media Research zijn er het eerste helft van dit jaar twee keer zoveel Blu-ray Discs verkocht als HD DVD’s. In totaal waren er 1,6 miljoen Blu-ray films verkocht en 795,000 HD DVD films. Om erachter te komen of de PlayStation 3 invloed had op de behaalde resultaten voerde men ook een onderzoek uit naar het aantal PlayStation 3 bezitters dat een Blu-ray film heeft.
Volgens het onderzoek hebben 72 procent minimaal 1 Blu-ray film gekocht sinds ze een PlayStation 3 gekocht hebben. 87 procent is van plan in de komende 12 maanden minimaal 1 Blu-ray film te kopen. Gemiddeld heeft de PlayStation 3 bezitter 4,5 Blu-ray films en 119 gewone DVD’s.
wtf ik heb niet eens 120 dvd's gedownload en gebrand laat staan gekochtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:47 schreef BMH het volgende:
"Gemiddeld heeft de PlayStation 3 bezitter 4,5 Blu-ray films en 119 gewone DVD’s."
Geeft aan hoeveel filmofielen/HD-o-fielen een PS3 hebben gekocht voor de Blu-ray feature. Volgens mij is een gemiddelde van 120 DVD's per huishouden niet echt het gemiddelde van de normale gamer.
Blu-Ray is futureproof Wes.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Waarom?
Is toch een beetje sadness, tenzij je er aandelen in hebt.
Zoutzakquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:42 schreef DJ_ het volgende:
http://www.gametrailers.com/game/4572.html
3 nieuwe trailers van rachet en clank. ben te lui om het te submitten , iemand die er trek in heeft ?
Tering, en ik word al voor gek verklaard met me 50 cd's en een kleine 100 dvd'squote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
DiRT is echt vet![]()
gaat gelijk motorstorm te koop zetten![]()
@BMH
Je verhouding klopt niet , ik heb 2 Blu ray films en 307 dvd films![]()
En ja allemaal gekocht![]()
sorryquote:
kijk cd's die heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:58 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Tering, en ik word al voor gek verklaard met me 50 cd's en een kleine 100 dvd's
En ja ook allemaal gekocht
ik gebruik het ineternet voor alles , muziek , dvd's , HD films , software ect ectquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
kijk cd's die heb ik dan weer niet![]()
Meerendeel zijn allemaal boxen van mijn vriendin
Je kent het wel, alle Charmed, Angel, Buffy, Grey's Anatomy, Will & Grace![]()
3 BluRays + 150+ DVDs hierquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:47 schreef BMH het volgende:
"Gemiddeld heeft de PlayStation 3 bezitter 4,5 Blu-ray films en 119 gewone DVD’s."
Geeft aan hoeveel filmofielen/HD-o-fielen een PS3 hebben gekocht voor de Blu-ray feature. Volgens mij is een gemiddelde van 120 DVD's per huishouden niet echt het gemiddelde van de normale gamer.
Ik vind DIRT maar sufquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
DiRT is echt vet![]()
gaat gelijk motorstorm te koop zetten![]()
@BMH
Je verhouding klopt niet , ik heb 2 Blu ray films en 307 dvd films![]()
En ja allemaal gekocht![]()
he coole avatarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:35 schreef Jajong het volgende:
TVP~!
The Big Lebowskiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:42 schreef Gstyles het volgende:
[..]
he coole avatarhoe heet die film nou ook alweer? vreselijk om gelachen!
SpartAAAAAAAAAAAAAAAAAA?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:42 schreef Gstyles het volgende:
[..]
he coole avatarhoe heet die film nou ook alweer? vreselijk om gelachen!
Normale gamer zijn niet mensen die de hele dag op een games forum aanwezig zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
3 BluRays + 150+ DVDs hier
ik heb duidelijk meer games dan dvd'squote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Normale gamer zijn niet mensen die de hele dag op een games forum aanwezig zijn
Eindelijk eens een posotief geluid vanuit de kant van Ubisoftquote:Vrijdag 17 augustus 2007 - Het team dat verantwoordelijk was voor Ubisoft's Ghost Recon Advanced Warfighter heeft laten weten dat, in vergelijking met de Xbox 360, het helemaal niet moeilijker is om te programmeren voor de PlayStation 3. Hoewel analisten beweren dat dit wel het geval is, meent het GRAW team dat het gaat om de ervaring die je met de hardware van de desbetreffende console hebt.
De PS3 is nou eenmaal minder lang op de markt dan de Xbox 360, waardoor ontwikkelaars meer tijd nodig hebben om de hardware van de PS3 te begrijpen. Het is niet moeilijker om voor de PS3 te programmeren dan bij de Xbox 360 het geval is. Het zijn gewoon twee verschillende consoles, met verschillende technieken.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[Update]Killzone 2 laat weer van zich zien
You will say wow
quote:That said, it’s the second time a Killzone 2 trailer has ruined E3 - this time for making almost every other game look so terrifyingly ordinary.
quote:In 30 minutes, Sony transformed the perception of PS3 from an overpriced extravagance populated by me-too Xbox 360 ports, to the most exciting, important console in the world.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Killzone 2 - updated impressions
[..]
[..]
Zeker, maar wel lastigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Rainbow Six Las vegas binnenwat een spel.
quote:After one pre-rendered trailer, 135 developers, 40 million dollars, and a typhoon of internet abuse, Guerrilla has finally done it - they’ve proven to the world that Killzone on PlayStation 3 not only exists in playable form, but looks just as good as the “target footage” shown at E3 2005.
quote:We were gripped in our seats, absolutely, honestly, astonished - and, well, more than a bit relieved. The E3 2005 trailer was a lie, but PS3’s power, and potential, is faith re-affirmingly real.
.quote:You can actually see them psyche themselves up for the battle ahead and, according to the developers; a single character model has the same amount of polygons as a level in the first Killzone
quote:Surfaces shatter and crumble when your bullets hit them, characters move realistically through the environment with weighty animations and the levels are densely packed with detail and spot effects like power lines wobbling in the wind. While a lot of the set-pieces in Resistance and Call of Duty 3 were amazing, it felt like more like you were a spectator rather than actually taking part. Killzone 2 changes all of this.
quote:A vehicle explodes and its driver spills out engulfed in flames and lightning bolts tear through the sky. It’s utterly chaotic, and the game’s 7.1 Surround Sound support makes it overwhelming not only for your eyes, but your ears as well.
quote:That said, it’s the second time a Killzone 2 trailer has ruined E3 - this time for making almost every other game look so terrifyingly ordinary.
quote:In 30 minutes, Sony transformed the perception of PS3 from an overpriced extravagance populated by me-too Xbox 360 ports, to the most exciting, important console in the world.
Nee nog niet gekkiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:36 schreef Scarface2004 het volgende:
Niets bekend over een prijsverlaging rond kerst?
deze quote:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Enkele citaten uit de preview van Gamesradar:
[..]
[..]
[..]
.
[..]
[..]
[..]
[..]
Klinkt goed!
Gamesradar exclusive btw?
doet me denken dat het nog een (oude) preview is gebaseerd op de E3-gameplay/trailerquote:That said, it’s the second time a Killzone 2 trailer has ruined E3
Mallerd, het zou toch kunnenquote:
True, kans is toch wel groot dat die prijsdaling plaats zal vinden. Stiekem verwacht ik volgende week een aankondiging op de Games Covention. Wellicht volgende maand al een prijsdaling voor Europa:P Maar ja vanaf wanneer zijn jullie dan van plan om 'm te gaan halen? Bij een bedrag van 400 euro? Dan kan je in ieder geval nog gerust wachten tot volgend jaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:11 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Mallerd, het zou toch kunnen
Het is eerder een aangepaste E3 preview om het zo maar te zeggenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:07 schreef kepler het volgende:
[..]
deze quote:
[..]
doet me denken dat het nog een (oude) preview is gebaseerd op de E3-gameplay/trailer
http://www.gamesradar.com/us/ps3/game/previews/article.jsp?articleId=20070816104013464021§ionId=1001&releaseId=20061114121621749053quote:At an exclusive unveiling in Los Angeles, we were treated to a live 30-minute demo of the game in action, with director Mathijs De Jonge and producer Steven Ter Heide playing a level in real-time, with a Sixaxis, on PS3
Het liefst als rumble in de controllers zit en een prijsverlaging.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
True, kans is toch wel groot dat die prijsdaling plaats zal vinden. Stiekem verwacht ik volgende week een aankondiging op de Games Covention. Wellicht volgende maand al een prijsdaling voor Europa:P Maar ja vanaf wanneer zijn jullie dan van plan om 'm te gaan halen? Bij een bedrag van 400 euro? Dan kan je in ieder geval nog gerust wachten tot volgend jaar
Killzone 2 heeft nog geen release date gehad, zeker niet rond september of oktober 2007quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:27 schreef Gstyles het volgende:
Wel jammer is dat er toch eerst werd aangekondigd dat HOME / KILLZONE / LBP / GTA IV toch allemaal rond september of oktober uit zouden komen.. Zoals ik het nu lees is dit dus allemaal voer voor 2008Anywayz zo te zien biedt 'ons' bezit van de PS3 toch een zeer groot en breed toekomstperspectief als je het mij vraagt
![]()
Mooie prijs, maar ik ga toch voor de Blu-Ray versiequote:Warhawk ¤30 in de PS Store
Geen 40 maar 30!
Voor iedereen die van plan was om Warhawk vanaf de PS Store te kopen is er goed nieuws. Hiervoor wisten we enkel dat Amerika het spel voor $40 kon gaan kopen uit de PS Store. Uiteraard dachten we dan ook dan het ook hier meteen ¤40 zou worden, niets is minder waar! Hij zal gewoon voor ¤30 te koop zijn. De bundel zal waarschijnlijk nog wel voor ¤60 over de toonbanken gaan.
gewoon doen CC's zijn erg handig , voral met importeren van spuquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:35 schreef Gstyles het volgende:
jep me 2 omdat ik anders gedwongen ben een creditcard aan te schaffen
Enige verschil is toch die headset die je er bij krijgt? Ik heb mijn SE headset gisteren gepaird met de PS3, dus die heb ik niet nodig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:26 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Mooie prijs, maar ik ga toch voor de Blu-Ray versie![]()
Hier ook, alleen blijft dat geluid nuquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:19 schreef Neverstop het volgende:
Het viel me gisteren ineens op dat als ik m'n PS3 aanzet dat ik dan direct na de piep een "zwaar, beetje ratelend" geluid, alsof de fan aangezwengeld wordt, hoorbaar is. Het duurt slechts 2 seconden of zo, maar ik kan me niet herinneren of ie dat 2 weken terug ook al deed.
Heeft iedereen dit of ben ik een speciaal geval?
ik had hetzelfde probleem , maar ik heb een virtuele creditcard aangemaakt @ https://www.wirecard.com/wirecard/app , dan maak je geld over naar hun rekening , en dan maken ze voor jou een virtuele creditcard aan. En dan kan je spelletjes kopen in de PS Store (zelf net tekken,super stardust, calling all cars gekocht)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:35 schreef Gstyles het volgende:
jep me 2 omdat ik anders gedwongen ben een creditcard aan te schaffen
Het is niet die "fan test" he, dus dat ie de fan opspint tot volledige snelheid en daarna terugschakeld naar standje 1.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:22 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hier ook, alleen blijft dat geluid nuNiet zo hard als tijdens het aanzetten, maar eerst bleef hij gewoon stil....
Vreemd...
Mmm, waarschijnlijk had het er ook mee te maken dat ik m'n Playstation om 2 uur 's nachts aanzette en toevallig vrij dicht in de buurt stond.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:02 schreef Kremers het volgende:
Ah oké, dat heb ik niet. Bij mij is het dan gewoon de fan test die ik hoor.
Hehe, dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:30 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Mmm, waarschijnlijk had het er ook mee te maken dat ik m'n Playstation om 2 uur 's nachts aanzette en toevallig vrij dicht in de buurt stond.
Ik zet 'm net gewoon aan en hoor helemaal niks.
Door al die topics die te lezen zijn online word ik een beetje panisch voor eventuele geluidjes die hij begint te maken, kan er beter gewoon op gaan spelen![]()
.
Ja, soms verlang ik terug naar de tijd van m'n Megadrive en Playstation. Hoe vaak die dingen al niet van kastjes zijn geflikkerd, klappen hebben gehad etc etc. En ze werken nog prima en.. geruisloos.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:39 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hehe, dat heb ik dus ookGisteravond begon dat geluid mij op te vallen, en nu hoor ik het niet, tenzij ik 20cm bij de PS3 vandaan ga staan
Het is gewoon niet meer dan normale geluidsproductie.
Het is ook niet meer dan logisch dat de ventilator geluid maakt, gezien de behoorlijke techniek die de PS3 in zich heeft zitten.
de ouwe grijze playstationquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:13 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ja, soms verlang ik terug naar de tijd van m'n Megadrive en Playstation. Hoe vaak die dingen al niet van kastjes zijn geflikkerd, klappen hebben gehad etc etc. En ze werken nog prima en.. geruisloos.
Op zich is het goed dat de spelcomputers zich nu in het gebied van de mediacenters beginnen te bevinden, het is belangrijk dat ze niet teveel herrie maken. Misschien dat we in de volgende generatie een voortzetting van deze trend zien. Terug naar de geruisloze consoles (zonder bewegende onderdelen, cartridges anyone?)
!
Ik dacht zelf aan stikstof/water koelingquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:13 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ja, soms verlang ik terug naar de tijd van m'n Megadrive en Playstation. Hoe vaak die dingen al niet van kastjes zijn geflikkerd, klappen hebben gehad etc etc. En ze werken nog prima en.. geruisloos.
Op zich is het goed dat de spelcomputers zich nu in het gebied van de mediacenters beginnen te bevinden, het is belangrijk dat ze niet teveel herrie maken. Misschien dat we in de volgende generatie een voortzetting van deze trend zien. Terug naar de geruisloze consoles (zonder bewegende onderdelen, cartridges anyone?)
!
Handleiding PS4:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan stikstof/water koeling
De PS3 is \'\'indestructible\'\' Dat zit wel goed dus
Dus als ik mn tuinslang op de gootsteen aansluit, is mn Ps3 watercooled?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:47 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Handleiding PS4:
Stop de stekker in het stopcontact
Sluit de HDMI kabel aan op de LCD TV
Sluit nu de tuinslang aan op de gootsteen.
Veel plezier met uw watergekoelde PS4.
I think not.
Jawel, maar als ik de daadwerkelijke werking van waterkoeling gebruik (gesloten systeem) klinkt het lang niet zo grappig, of was het sowieso niet grappigquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:06 schreef Kremers het volgende:
Heb jij wel enig idee hoe waterkoeling werktAan je reactie te lezen denk ik van niet
Een tuinslang heeft 2 uiteinden.. 1 stop je in je PS4, 1 sluit je aan op de gootsteen en dan eigenlijk nog een waarmee je het "gebruikte" water loost. Maar zoals ik hierboven al beschreef werkt het eigenlijk niet zo, het spijt me verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:26 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Dus als ik mn tuinslang op de gootsteen aansluit, is mn Ps3 watercooled?
Heb jij wel enig idee hoe humor werkt? Aan je reactie te lezen denk ik van niet :pquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:06 schreef Kremers het volgende:
Heb jij wel enig idee hoe waterkoeling werktAan je reactie te lezen denk ik van niet
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Omg vandaag 8 uur lang R6 gespeeld zonder break, noemt men dat verslaafd?
Hmm...misschien toch meer eens stoppen met rushen in Resistance en R6 nog een keer proberenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Omg vandaag 8 uur lang R6 gespeeld zonder break, noemt men dat verslaafd?
Misschien omdat de opmerking totaal niet grappig is?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:33 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Heb jij wel enig idee hoe humor werkt? Aan je reactie te lezen denk ik van niet :p
(sorry, kon het niet laten)
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:52 schreef DJ_ het volgende:
valt mee het ps3 topic gaat niet zo snel het 360 topic is meestal binnen 2-3 dagen weer vol
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:37 schreef Panzerknacker het volgende:
Yeah, net mijn PS3 gepimpt met een 250 gig hdd, kan ik in ieder geval effe mee vooruit.![]()
Zolang het ding SATA is wel ja. HDD verwisselen is grandioos simpel. Ik heb nu deze: WD Scorpioquote:
Das wel handigquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:14 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Zolang het ding SATA is wel ja. HDD verwisselen is grandioos simpel. Ik heb nu deze: WD Scorpio
Qua snelheid maakt het niet veel uit maar die extra opslag is heel fijn in combinatie met nog een externe HDD.
Inderdaad, een heel groot voordeel. Als over een jaartje of wat die 250 te klein is, dan scoor ik een 500gb of 1TB. Linux versies voor de PS3 zijn er al lang. Fedora, Ubuntu, Yellow Dog en allemaal kunnen ze draaien op de PS3. Ikzelf gebruik Xubuntu en dat is voornamelijk omdat het erg vriendelijk is qua geheugen gebruik. Ik gebruik Linux voornamelijk om DivX te kijken.(is veel fijner op een tv dan een computer schermpje)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:26 schreef Kremers het volgende:
[..]
Das wel handigToch wel een groot voordeel t.o.v. de XBOX360: De PS3 is veel opener
Zag zelfs een optie om een ander OS te laden in het menu. Meen ergens gelezen te hebben dat ze met een Linux versie speciaal voor de PS3 bezig zijn
Ik heb hier een externe schijf, ben alleen bang dat de PS3 hem niet herkend. Hij is geformatteerd in het filesysteem van Mac OS X.
Ja dat weet ik, maar ik lees dus allemaal verhalen over Armored Core en ik zie nog niks staan. Of valt the UK niet onder Europa volgens Sonyquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
DiRT-demo is te downloaden op de Amerikaanse PSN Store, maar nog niet op de Europese.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:25 schreef Mindstate het volgende:
Armored Core staat er al een tijd op, matig spel trouwens.
UK heeft 'm dus wel, wat een achterlijke zooi eigenlijk..quote:Van EU Playstation Forum
De nieuwe downloads zijn nu live:
16 augustus 2007
[video] Heavenly Sword - Making of (2)
[video] Heavenly Sword - Animation
En nee, helaas geen Armored Core demo voor Nederland
Dat wil ik ook wel wetenquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol ik heb echt een headset nodig voor R6, iemand een suggestie voor een goedkope degelijke mic?
Bij de geluids instellingen kan je kiezen of je het geluid optisch of via HDMI wil overbrengen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 07:05 schreef jpjedi het volgende:
Jo,
Sinds 2 weken ook maar in de buidel getast en mijn ps2 een waardige opvolger gegeven..Daarbij een full HD en een Onkyo surround versterker, oftewel ik ben klaar voor de toekomst. Geweldig apparaat die PS3.
Nu heb ik hem aangesloten op de versterker middels de bijgeleverde HDMI kabel maar op een of andere manier krijgt de versterker geen DTS signaal binnen. Als ik hem optisch aansluit krijg ik die wel van de PS3.
Weet niet of iemand in dit topic weet of dit aan de kabel kan liggen? Volgens de Onkyo technician is de bijgeleverde kabel maar 12 pins terwijl je eigenlijk een 19/20 pins moet hebben.. kan dit kloppen?
Reden dat ik het hier vraag is dat ik In India woon en dus de 'specialisten' niet 100% vertrouw qua kennis.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 07:05 schreef jpjedi het volgende:
Reden dat ik het hier vraag is dat ik In India woon en dus de 'specialisten' niet 100% vertrouw qua kennis.![]()
ja nou moet je niet zeuren hij komt toch volquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
''Vol'' met Ijsmeis gehijg bedoel je
![]()
http://www.hdmi.org/quote:Op zondag 19 augustus 2007 07:05 schreef jpjedi het volgende:
Jo,
Sinds 2 weken ook maar in de buidel getast en mijn ps2 een waardige opvolger gegeven..Daarbij een full HD en een Onkyo surround versterker, oftewel ik ben klaar voor de toekomst. Geweldig apparaat die PS3.
Nu heb ik hem aangesloten op de versterker middels de bijgeleverde HDMI kabel maar op een of andere manier krijgt de versterker geen DTS signaal binnen. Als ik hem optisch aansluit krijg ik die wel van de PS3.
Weet niet of iemand in dit topic weet of dit aan de kabel kan liggen? Volgens de Onkyo technician is de bijgeleverde kabel maar 12 pins terwijl je eigenlijk een 19/20 pins moet hebben.. kan dit kloppen?
Oh sorry ik denk dan dat ik hem van de US-store heb. Maar het is echt een waardeloos spelquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:27 schreef Neverstop het volgende:
[..]
[..]
UK heeft 'm dus wel, wat een achterlijke zooi eigenlijk..
En ja ik begrijp dat je ook een US account kunt aanmaken en zo de Amerikaanse store kunt benaderen.
Ja ik ben als eerste die menuutjes gaan uitvogelen en alles staat aangevinkt. Ik heb het eerst met HDMi als setting geprobered en toen natuurlijk via optisch waarbij ik het in het menu moiest veranderen om het optisch eruit te krijgen. Op zich niet erg handig dat je bij de PS3 niet alles tegelijk eruit hebt maar ja. je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:40 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Bij de geluids instellingen kan je kiezen of je het geluid optisch of via HDMI wil overbrengen.
Je hebt ook aangegeven welke formaten je receiver allemaal aankan? Dat moest ik doen nadat ik voor optical gekozen had. DD 5.1 en DTS staan standaard uitgevinkt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja ik ben als eerste die menuutjes gaan uitvogelen en alles staat aangevinkt. Ik heb het eerst met HDMi als setting geprobered en toen natuurlijk via optisch waarbij ik het in het menu moiest veranderen om het optisch eruit te krijgen. Op zich niet erg handig dat je bij de PS3 niet alles tegelijk eruit hebt maar ja. je kan niet alles hebben.
Krijg gewoon via HDMI geen DTS eruit..![]()
quote:Sony kondigt nieuw starterspakket aan
Sinds midden juli kun je voor 600 euro een PlayStation 3 kopen met twee controllers, Resistance: Fall of Man en Motorstorm. Deze bundel is een succes, maar recent raakte bekend dat de bundel maar een zomerpromotie is en zou verdwijnen na de zomer.
Sony Computer Entertainment Europe gaat het Starter Pack echter niet laten verdwijnen, vanaf 19 september komt er een nieuwe versie. Motorstorm en Resistance worden vervangen door Formula One en Heavenly Sword.
Ik heb liever Formula One dat Resistance, ik houd niet zo van dat soort spellen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:54 schreef JDizzle het volgende:
Vind het goed dat ze steeds de games vervangen, hadden ze alleen liever MotorStorm of Resistance kunnen behouden ipv F1. Maar HS maakt dat dan weer helemaal goed.
Ik had al zo'n idee dat er een pack met Heavenly Sword uit zou komenquote:
R:FoM is niets aan idd. Motorstorm daarintegen is een zeer goed spelquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb liever Formula One dat Resistance, ik houd niet zo van dat soort spellen.
die wordt van mij , alleen jammer van die forumule 1 game er bijquote:
Te klein waarvoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:33 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Inderdaad, een heel groot voordeel. Als over een jaartje of wat die 250 te klein is, dan scoor ik een 500gb of 1TB. Linux versies voor de PS3 zijn er al lang. Fedora, Ubuntu, Yellow Dog en allemaal kunnen ze draaien op de PS3. Ikzelf gebruik Xubuntu en dat is voornamelijk omdat het erg vriendelijk is qua geheugen gebruik. Ik gebruik Linux voornamelijk om DivX te kijken.(is veel fijner op een tv dan een computer schermpje)
De PS3 zal het filesysteem van de Mac niet herkennen, maar de MAC herkent wel het standaard filesysteem FAT32. Als je dat gebruikt, dan zal je overal bestanden uit kunnen wisselen. Alle geheugen kaartjes, USB sticks externe HDD's gebruiken het, het wordt als officieuze standaard gezien.
Ik ga hem eind van dit jaar ook halen, maar dan ruil ik Heavenly Sword in.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die wordt van mij , alleen jammer van die forumule 1 game er bij, maar heavenly sword erbij
is een zeer goed plus punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |