abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52475550
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:22 schreef Kremers het volgende:

[..]

Hier ook, alleen blijft dat geluid nu Niet zo hard als tijdens het aanzetten, maar eerst bleef hij gewoon stil....

Vreemd...
Het is niet die "fan test" he, dus dat ie de fan opspint tot volledige snelheid en daarna terugschakeld naar standje 1.

Het is echt het eerste geluid dat je hoort, het klinkt niet echt "fout" of zo. Het klinkt alsof de fan langzaam draait en steeds sneller tot een snelheid waarin ie niet meer hoorbaar is.
pi_52475713
Ah oké, dat heb ik niet. Bij mij is het dan gewoon de fan test die ik hoor.
pi_52476245
Ahjoh gertjuhh, waarom goan die topics hier zo shnel?
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_52476591
valt mee het ps3 topic gaat niet zo snel het 360 topic is meestal binnen 2-3 dagen weer vol
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_52477225
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 13:02 schreef Kremers het volgende:
Ah oké, dat heb ik niet. Bij mij is het dan gewoon de fan test die ik hoor.
Mmm, waarschijnlijk had het er ook mee te maken dat ik m'n Playstation om 2 uur 's nachts aanzette en toevallig vrij dicht in de buurt stond.

Ik zet 'm net gewoon aan en hoor helemaal niks.

Door al die topics die te lezen zijn online word ik een beetje panisch voor eventuele geluidjes die hij begint te maken, kan er beter gewoon op gaan spelen .
pi_52477408
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 14:30 schreef Neverstop het volgende:

[..]

Mmm, waarschijnlijk had het er ook mee te maken dat ik m'n Playstation om 2 uur 's nachts aanzette en toevallig vrij dicht in de buurt stond.

Ik zet 'm net gewoon aan en hoor helemaal niks.

Door al die topics die te lezen zijn online word ik een beetje panisch voor eventuele geluidjes die hij begint te maken, kan er beter gewoon op gaan spelen .
Hehe, dat heb ik dus ook Gisteravond begon dat geluid mij op te vallen, en nu hoor ik het niet, tenzij ik 20cm bij de PS3 vandaan ga staan Het is gewoon niet meer dan normale geluidsproductie.

Het is ook niet meer dan logisch dat de ventilator geluid maakt, gezien de behoorlijke techniek die de PS3 in zich heeft zitten.
pi_52478049
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 14:39 schreef Kremers het volgende:

[..]

Hehe, dat heb ik dus ook Gisteravond begon dat geluid mij op te vallen, en nu hoor ik het niet, tenzij ik 20cm bij de PS3 vandaan ga staan Het is gewoon niet meer dan normale geluidsproductie.

Het is ook niet meer dan logisch dat de ventilator geluid maakt, gezien de behoorlijke techniek die de PS3 in zich heeft zitten.
Ja, soms verlang ik terug naar de tijd van m'n Megadrive en Playstation. Hoe vaak die dingen al niet van kastjes zijn geflikkerd, klappen hebben gehad etc etc. En ze werken nog prima en.. geruisloos.

Op zich is het goed dat de spelcomputers zich nu in het gebied van de mediacenters beginnen te bevinden, het is belangrijk dat ze niet teveel herrie maken. Misschien dat we in de volgende generatie een voortzetting van deze trend zien. Terug naar de geruisloze consoles (zonder bewegende onderdelen , cartridges anyone?) !
pi_52478251
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 15:13 schreef Neverstop het volgende:

[..]

Ja, soms verlang ik terug naar de tijd van m'n Megadrive en Playstation. Hoe vaak die dingen al niet van kastjes zijn geflikkerd, klappen hebben gehad etc etc. En ze werken nog prima en.. geruisloos.

Op zich is het goed dat de spelcomputers zich nu in het gebied van de mediacenters beginnen te bevinden, het is belangrijk dat ze niet teveel herrie maken. Misschien dat we in de volgende generatie een voortzetting van deze trend zien. Terug naar de geruisloze consoles (zonder bewegende onderdelen , cartridges anyone?) !
de ouwe grijze playstation en de grote zwarte n64
beide werken ze nog steeds hier en ja ook erg veel klappen gehad en
van dingen afgedonderd , dat was teminste nog eens degelijke hardware
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_52478419
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 15:13 schreef Neverstop het volgende:

[..]

Ik dacht zelf aan stikstof/water koeling

De PS3 is \'\'indestructible\'\' Dat zit wel goed dus
pi_52478646
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 15:33 schreef Kremers het volgende:

[..]

Ik dacht zelf aan stikstof/water koeling

De PS3 is \'\'indestructible\'\' Dat zit wel goed dus
Handleiding PS4:

Stop de stekker in het stopcontact
Sluit de HDMI kabel aan op de LCD TV
Sluit nu de tuinslang aan op de gootsteen.

Veel plezier met uw watergekoelde PS4.

I think not .
pi_52479022
Heb jij wel enig idee hoe waterkoeling werkt Aan je reactie te lezen denk ik van niet
pi_52479477
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 15:47 schreef Neverstop het volgende:

[..]

Handleiding PS4:

Stop de stekker in het stopcontact
Sluit de HDMI kabel aan op de LCD TV
Sluit nu de tuinslang aan op de gootsteen.

Veel plezier met uw watergekoelde PS4.

I think not .
Dus als ik mn tuinslang op de gootsteen aansluit, is mn Ps3 watercooled?
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_52479603
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:06 schreef Kremers het volgende:
Heb jij wel enig idee hoe waterkoeling werkt Aan je reactie te lezen denk ik van niet
Jawel, maar als ik de daadwerkelijke werking van waterkoeling gebruik (gesloten systeem) klinkt het lang niet zo grappig, of was het sowieso niet grappig ?
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:26 schreef Scarface2004 het volgende:

[..]

Dus als ik mn tuinslang op de gootsteen aansluit, is mn Ps3 watercooled?
Een tuinslang heeft 2 uiteinden.. 1 stop je in je PS4, 1 sluit je aan op de gootsteen en dan eigenlijk nog een waarmee je het "gebruikte" water loost. Maar zoals ik hierboven al beschreef werkt het eigenlijk niet zo, het spijt me verschrikkelijk.

EDIT:
Op zich zou het voor de consument wel makkelijker zijn om een dergelijke waterkoeling te hanteren, hij heeft dan namelijk geen last van het om het half jaar verwisselen van het water. Gewoon een "water input" en een soort "loos gat", waarmee je het opgewarmde water in het bad loost of zo. Hehe, "Jantje loop jij even naar de badkamer, ik ben Motorstorm 4 nu wel zat, stop Resitance 6 er maar in".

[ Bericht 17% gewijzigd door Neverstop op 18-08-2007 16:39:02 ]
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:33:30 #264
69710 Sixty4
1, 2, 3,.... 64
pi_52479611
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:06 schreef Kremers het volgende:
Heb jij wel enig idee hoe humor werkt? Aan je reactie te lezen denk ik van niet :p

(sorry, kon het niet laten)
"There's always a danger that you think you gonna produce a gass and out comes a solid..."
FD Review | sixty4.nl | Superhero Database | PSN id: Sixty4
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:57:34 #265
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52481258
Omg vandaag 8 uur lang R6 gespeeld zonder break , noemt men dat verslaafd?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52481306
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
pi_52481435
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hmm...misschien toch meer eens stoppen met rushen in Resistance en R6 nog een keer proberen
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_52481749
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:33 schreef Sixty4 het volgende:

[..]

Heb jij wel enig idee hoe humor werkt? Aan je reactie te lezen denk ik van niet :p

(sorry, kon het niet laten)
Misschien omdat de opmerking totaal niet grappig is?
pi_52481927
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 13:52 schreef DJ_ het volgende:
valt mee het ps3 topic gaat niet zo snel het 360 topic is meestal binnen 2-3 dagen weer vol
''Vol'' met Ijsmeis gehijg bedoel je
pi_52482101
Yeah, net mijn PS3 gepimpt met een 250 gig hdd, kan ik in ieder geval effe mee vooruit.
pi_52482747
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 18:37 schreef Panzerknacker het volgende:
Yeah, net mijn PS3 gepimpt met een 250 gig hdd, kan ik in ieder geval effe mee vooruit.

Elke 2.5" schijf past er in?
pi_52482838
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:10 schreef Kremers het volgende:

[..]

Elke 2.5" schijf past er in?
Zolang het ding SATA is wel ja. HDD verwisselen is grandioos simpel. Ik heb nu deze: WD Scorpio

Qua snelheid maakt het niet veel uit maar die extra opslag is heel fijn in combinatie met nog een externe HDD.
pi_52483062
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:14 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

Zolang het ding SATA is wel ja. HDD verwisselen is grandioos simpel. Ik heb nu deze: WD Scorpio

Qua snelheid maakt het niet veel uit maar die extra opslag is heel fijn in combinatie met nog een externe HDD.
Das wel handig Toch wel een groot voordeel t.o.v. de XBOX360: De PS3 is veel opener Zag zelfs een optie om een ander OS te laden in het menu. Meen ergens gelezen te hebben dat ze met een Linux versie speciaal voor de PS3 bezig zijn

Ik heb hier een externe schijf, ben alleen bang dat de PS3 hem niet herkend. Hij is geformatteerd in het filesysteem van Mac OS X.
pi_52483211
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:26 schreef Kremers het volgende:

[..]

Das wel handig Toch wel een groot voordeel t.o.v. de XBOX360: De PS3 is veel opener Zag zelfs een optie om een ander OS te laden in het menu. Meen ergens gelezen te hebben dat ze met een Linux versie speciaal voor de PS3 bezig zijn

Ik heb hier een externe schijf, ben alleen bang dat de PS3 hem niet herkend. Hij is geformatteerd in het filesysteem van Mac OS X.
Inderdaad, een heel groot voordeel. Als over een jaartje of wat die 250 te klein is, dan scoor ik een 500gb of 1TB. Linux versies voor de PS3 zijn er al lang. Fedora, Ubuntu, Yellow Dog en allemaal kunnen ze draaien op de PS3. Ikzelf gebruik Xubuntu en dat is voornamelijk omdat het erg vriendelijk is qua geheugen gebruik. Ik gebruik Linux voornamelijk om DivX te kijken.(is veel fijner op een tv dan een computer schermpje)

De PS3 zal het filesysteem van de Mac niet herkennen, maar de MAC herkent wel het standaard filesysteem FAT32. Als je dat gebruikt, dan zal je overal bestanden uit kunnen wisselen. Alle geheugen kaartjes, USB sticks externe HDD's gebruiken het, het wordt als officieuze standaard gezien.

[ Bericht 3% gewijzigd door Panzerknacker op 18-08-2007 20:07:21 ]
pi_52486145
Horen wij nu eigenlijk Armored Core en zo in de PSN Store te hebben?

Die van mij is sinds de 9e al hetzelfde, trailer van GT en nog 1 erna is volgens mij het laatste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')