Het is niet die "fan test" he, dus dat ie de fan opspint tot volledige snelheid en daarna terugschakeld naar standje 1.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:22 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hier ook, alleen blijft dat geluid nuNiet zo hard als tijdens het aanzetten, maar eerst bleef hij gewoon stil....
Vreemd...
Mmm, waarschijnlijk had het er ook mee te maken dat ik m'n Playstation om 2 uur 's nachts aanzette en toevallig vrij dicht in de buurt stond.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:02 schreef Kremers het volgende:
Ah oké, dat heb ik niet. Bij mij is het dan gewoon de fan test die ik hoor.
Hehe, dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:30 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Mmm, waarschijnlijk had het er ook mee te maken dat ik m'n Playstation om 2 uur 's nachts aanzette en toevallig vrij dicht in de buurt stond.
Ik zet 'm net gewoon aan en hoor helemaal niks.
Door al die topics die te lezen zijn online word ik een beetje panisch voor eventuele geluidjes die hij begint te maken, kan er beter gewoon op gaan spelen![]()
.
Ja, soms verlang ik terug naar de tijd van m'n Megadrive en Playstation. Hoe vaak die dingen al niet van kastjes zijn geflikkerd, klappen hebben gehad etc etc. En ze werken nog prima en.. geruisloos.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:39 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hehe, dat heb ik dus ookGisteravond begon dat geluid mij op te vallen, en nu hoor ik het niet, tenzij ik 20cm bij de PS3 vandaan ga staan
Het is gewoon niet meer dan normale geluidsproductie.
Het is ook niet meer dan logisch dat de ventilator geluid maakt, gezien de behoorlijke techniek die de PS3 in zich heeft zitten.
de ouwe grijze playstationquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:13 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ja, soms verlang ik terug naar de tijd van m'n Megadrive en Playstation. Hoe vaak die dingen al niet van kastjes zijn geflikkerd, klappen hebben gehad etc etc. En ze werken nog prima en.. geruisloos.
Op zich is het goed dat de spelcomputers zich nu in het gebied van de mediacenters beginnen te bevinden, het is belangrijk dat ze niet teveel herrie maken. Misschien dat we in de volgende generatie een voortzetting van deze trend zien. Terug naar de geruisloze consoles (zonder bewegende onderdelen, cartridges anyone?)
!
Ik dacht zelf aan stikstof/water koelingquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:13 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ja, soms verlang ik terug naar de tijd van m'n Megadrive en Playstation. Hoe vaak die dingen al niet van kastjes zijn geflikkerd, klappen hebben gehad etc etc. En ze werken nog prima en.. geruisloos.
Op zich is het goed dat de spelcomputers zich nu in het gebied van de mediacenters beginnen te bevinden, het is belangrijk dat ze niet teveel herrie maken. Misschien dat we in de volgende generatie een voortzetting van deze trend zien. Terug naar de geruisloze consoles (zonder bewegende onderdelen, cartridges anyone?)
!
Handleiding PS4:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan stikstof/water koeling
De PS3 is \'\'indestructible\'\' Dat zit wel goed dus
Dus als ik mn tuinslang op de gootsteen aansluit, is mn Ps3 watercooled?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:47 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Handleiding PS4:
Stop de stekker in het stopcontact
Sluit de HDMI kabel aan op de LCD TV
Sluit nu de tuinslang aan op de gootsteen.
Veel plezier met uw watergekoelde PS4.
I think not.
Jawel, maar als ik de daadwerkelijke werking van waterkoeling gebruik (gesloten systeem) klinkt het lang niet zo grappig, of was het sowieso niet grappigquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:06 schreef Kremers het volgende:
Heb jij wel enig idee hoe waterkoeling werktAan je reactie te lezen denk ik van niet
Een tuinslang heeft 2 uiteinden.. 1 stop je in je PS4, 1 sluit je aan op de gootsteen en dan eigenlijk nog een waarmee je het "gebruikte" water loost. Maar zoals ik hierboven al beschreef werkt het eigenlijk niet zo, het spijt me verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:26 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Dus als ik mn tuinslang op de gootsteen aansluit, is mn Ps3 watercooled?
Heb jij wel enig idee hoe humor werkt? Aan je reactie te lezen denk ik van niet :pquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:06 schreef Kremers het volgende:
Heb jij wel enig idee hoe waterkoeling werktAan je reactie te lezen denk ik van niet
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Omg vandaag 8 uur lang R6 gespeeld zonder break, noemt men dat verslaafd?
Hmm...misschien toch meer eens stoppen met rushen in Resistance en R6 nog een keer proberenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Omg vandaag 8 uur lang R6 gespeeld zonder break, noemt men dat verslaafd?
Misschien omdat de opmerking totaal niet grappig is?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:33 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Heb jij wel enig idee hoe humor werkt? Aan je reactie te lezen denk ik van niet :p
(sorry, kon het niet laten)
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:52 schreef DJ_ het volgende:
valt mee het ps3 topic gaat niet zo snel het 360 topic is meestal binnen 2-3 dagen weer vol
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:37 schreef Panzerknacker het volgende:
Yeah, net mijn PS3 gepimpt met een 250 gig hdd, kan ik in ieder geval effe mee vooruit.![]()
Zolang het ding SATA is wel ja. HDD verwisselen is grandioos simpel. Ik heb nu deze: WD Scorpioquote:
Das wel handigquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:14 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Zolang het ding SATA is wel ja. HDD verwisselen is grandioos simpel. Ik heb nu deze: WD Scorpio
Qua snelheid maakt het niet veel uit maar die extra opslag is heel fijn in combinatie met nog een externe HDD.
Inderdaad, een heel groot voordeel. Als over een jaartje of wat die 250 te klein is, dan scoor ik een 500gb of 1TB. Linux versies voor de PS3 zijn er al lang. Fedora, Ubuntu, Yellow Dog en allemaal kunnen ze draaien op de PS3. Ikzelf gebruik Xubuntu en dat is voornamelijk omdat het erg vriendelijk is qua geheugen gebruik. Ik gebruik Linux voornamelijk om DivX te kijken.(is veel fijner op een tv dan een computer schermpje)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:26 schreef Kremers het volgende:
[..]
Das wel handigToch wel een groot voordeel t.o.v. de XBOX360: De PS3 is veel opener
Zag zelfs een optie om een ander OS te laden in het menu. Meen ergens gelezen te hebben dat ze met een Linux versie speciaal voor de PS3 bezig zijn
Ik heb hier een externe schijf, ben alleen bang dat de PS3 hem niet herkend. Hij is geformatteerd in het filesysteem van Mac OS X.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |