Als je op kieskeurig kijkt zie je dat een ander persoon hetzelfde probleem had, omruilen heeft het opgelost.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:03 schreef Kremers het volgende:
Heb mijn tv ontvangen
Alleen hoor ik wel een hoge pieptoon uit de achterkant komen? Heeft iemand anders hier ook last van met een Samsung tv? Of zal het komen door de nieuwheid en gaat het vanzelf weg? Is best irritant namelijk
en we weten allemaal wie de koning is van de lange cutscenes: Kojima!! Die gaan daar misschien nig best wel eens overheen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:53 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Heavenly Sword bevat 10 GB aan sound
Woensdag 15 augustus 2007 - Heavenly Sword bevat maarliefst 10 GB aan sound. Dit is al meer dan een standaard DVD aan opslagruimte bevat. Deze 10 GB sound is goed voor drie en half uur muziek, 4,500 dialogen en anderhalf uur aan cutscenes in 11 verschillende talen.
Quote:
With 10GB of sound FX, three and a half hours of music, 4,500 lines of dialogue, and an hour and a half of cut scenes localised for 11 different languages, Heavenly Sword is clearly an immense game in terms audio.
Heb ook een samsung maar heb nog nooit een pieptoon uit de achterkant gehoord, dus denk inderdaad dat het aan je tv ligtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:47 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Als je op kieskeurig kijkt zie je dat een ander persoon hetzelfde probleem had, omruilen heeft het opgelost.
Ziet er dus naar uit dat je 'm dus terug kunt sturen.
Tetsuya Takahashiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:56 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
en we weten allemaal wie de koning is van de lange cutscenes: Kojima!! Die gaan daar misschien nig best wel eens overheen!
Hmmm, das minder dan... Ik kijk het nog even aan, gaat het niet vanzelf weg, dan bel ik Samsung wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:12 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Heb ook een samsung maar heb nog nooit een pieptoon uit de achterkant gehoord, dus denk inderdaad dat het aan je tv ligt![]()
Handleiding lezen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:35 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hmmm, das minder dan... Ik kijk het nog even aan, gaat het niet vanzelf weg, dan bel ik Samsung wel.
Hoe hebben de Smasung eigenaren hun tv ingesteld? Ik zie instellingen als contrast, game-mode et etc, maar heb geen idee wat dat allemaal doet
Handleiding, wat is dat???quote:
En dan hebben we het nog niet eens over dubbellayer Blue Ray .quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:35 schreef Kremers het volgende:
[..]
Precies, gewoon 1 versie voor heel Europa, zal een aardige besparing in het drukken en logistieke apparaat opleveren
Blu-ray is gewoon the bestFuck compressie
Game mode kun je wel uit laten en Dynamiche Contrast zou ik zeker uit zetten. Rest beetje pielen en kijken wat je beste vind.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:35 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hmmm, das minder dan... Ik kijk het nog even aan, gaat het niet vanzelf weg, dan bel ik Samsung wel.
Hoe hebben de Smasung eigenaren hun tv ingesteld? Ik zie instellingen als contrast, game-mode et etc, maar heb geen idee wat dat allemaal doet
Misschien stijgt hij straks wel opquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:26 schreef Kremers het volgende:
Hmm, de pieptoon lijkt verdwenen te zijn, nu lijkt het meer op een ventilaor achtig geluid... Straks Samsung maar even bellen en een nieuwe eisen
edit: Zou natuurlijk ook bij een LCD kunnen horen? Ventilator geluid? Lees ik op kieskeurig iig. Echt storend is het ook weer niet, je hoort het alleen als je heel goed luisterd en het geluid praktisch op mute staat. En dat staat het alleen als de tv uit staat
had ik bij de mijne niet maar was ook geen samnsungquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:26 schreef Kremers het volgende:
Hmm, de pieptoon lijkt verdwenen te zijn, nu lijkt het meer op een ventilaor achtig geluid... Straks Samsung maar even bellen en een nieuwe eisen
edit: Zou natuurlijk ook bij een LCD kunnen horen? Ventilator geluid? Lees ik op kieskeurig iig. Echt storend is het ook weer niet, je hoort het alleen als je heel goed luisterd en het geluid praktisch op mute staat. En dat staat het alleen als de tv uit staat
welke game hoort niet in dit rijtje thuis?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:18 schreef Gstyles het volgende:
Ik wil GTAIV/ KILLZONE 2
/ LBP
en SINGSTAR
![]()
![]()
* MisterJ.Lo heeft een Samsung S81quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:35 schreef Kremers het volgende:
[..]
Halo 3 = Microsoft parade paardje, geloof je het zelfquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:31 schreef CecilBDemented het volgende:
ik heb vandaag vernomen dat pasen en Pinksteren volgend jaar op 1 dag vallen. En dat op die dag halo 3 voor de ps3 uitkomt. kan iemand dit bevestigen?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Halo 3 = Microsoft parade paardje, geloof je het zelf![]()
ik geloof dat het sarcastisch/grappig bedoeld was..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Halo 3 = Microsoft parade paardje, geloof je het zelf![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:31 schreef CecilBDemented het volgende:
ik heb vandaag vernomen dat pasen en Pinksteren volgend jaar op 1 dag vallen. En dat op die dag halo 3 voor de ps3 uitkomt. kan iemand dit bevestigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |