jes, but soonie is not verrie fest!quote:
Updaten die handelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:46 schreef SocialDisorder het volgende:
wtf?
En de tracks die ik tot dusver heb gehoord zijn al zo verdomde mooiquote:Heavenly Sword bevat 10 GB aan muziek
Een medewerker van Sony Computer Entertainment heeft aangegeven dat de exclusieve PlayStation 3-titel Heavenly Sword maar liefst 10GB aan 'audio' bevat.
Goed voor meer dan drie uur muziek, 4500 dialogen en anderhalf uur aan tussenfilmpjes. En dat in elf verschillende talen. Heavenly Sword wordt op het gebied van audio dus een immense game.
Dat is idd niet misquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En de tracks die ik tot dusver heb gehoord zijn al zo verdomde mooi![]()
Woot! Morgen Ratchet and Clank media blowoutquote:Today's Insomniac Games podcast reveals the final, formal, set-in-stone release date for the PLAYSTATION 3 platformer Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction will be October 23rd. Awesome. That's a nice little birthday present for yours truly. The Full Moon Show was also kind enough to remind its listeners that tomorrow morning will be chock full of Ratchet & Clank Future news, as an embargo lifts at 9 AM PDT on Friday. Make sure to stop by for our coverage.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:26 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oVwbUljGs3g
Metal Gear![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:28 schreef janrad het volgende:
Net RE4 voor ¤ 17,00 gekocht via E-bay.Met een beetje geduld kun je daar best goeie deals maken.
Rumble is last generationquote:
540 EURO is geen koopje!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:21 schreef SToRM81 het volgende:
Bij de Wehkamp is nu overal 10% korting op, dus de PS3 kost nu maar 539,10. Echt een koopje!
link
Dat is niet eens het starters pack, het ding is daar dus gewoon 120 euro duurder dan ergens anders..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:21 schreef SToRM81 het volgende:
Bij de Wehkamp is nu overal 10% korting op, dus de PS3 kost nu maar 539,10. Echt een koopje!
link
Nouquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:21 schreef SToRM81 het volgende:
link
nee maar wel een van de goedkoopste prijzenquote:
Dan neem je toch de bundel voor ¤ 539,10 ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:42 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Dat is niet eens het starters pack, het ding is daar dus gewoon 120 euro duurder dan ergens anders..
zou ik ook wel willen maar ik denk dat ik er met de kerst toch echt aan moet geloven en hemquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou
¤ 399 en ik ga hem halen. Geen cent meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |