Ik naar de Franse Hazesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:47 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- luistert naar Calvin Harris 'Acceptable in the 80s'
Yeah!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zonde .... (Goede) wijn is echt.
Nee, beterquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is die net zo slecht als de Nederlandse?
O, waar quote ik ook al weer op.quote:
Ik dacht dat je mij aan info hielpquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, waar quote ik ook al weer op.
Ik luisterde iig Smoosh en nu Slayer om weer even tot rust te komen.
Is toch niet lui, want de OP of een andere quote is net zovel werkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:54 schreef Sirolf het volgende:
D.Rose, doe es niet zo lui met de OP...![]()
Ha PR! Bijna jarig hč!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:56 schreef purplerose het volgende:
Kijk eens jongens!
Bier!![]()
en
Tieten!![]()
![]()
De mijne zijn al zovaak voorbij gekomenquote:
Tja, als je niet zo vaak op Fok zit mis je dat soort dingenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
De mijne zijn al zovaak voorbij gekomen
NOOIT gezien hoor die twee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
De mijne zijn al zovaak voorbij gekomen
Sterkte!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:09 schreef D.Rose het volgende:
Anyway, bedtijd nu
Moet morgen om 8:45u bij de k(n)apper zijn
Hmmm. GnR.. ik laat The Plastiscines nog wel ff spelen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:10 schreef purplerose het volgende:
*zet de stereo hard met G en R welcome to the jungle en springt op en neer*
Nee, niemand is ooit thuis als ik jarig ben, allemaal op vakantiequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmmm. GnR.. ik laat The Plastiscines nog wel ff spelen.
Vier je je verjaardag nog?
Toch wel een geil ding eigenlijk zo achteraf gezien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel ziet Ancilla in gedachten weer taart 'eten'......
quote:1. Boring - The Pierces
2. Spit At Stars - Jack Penate
3. Gotta Work - Amerie
4. When Did Your Heart Go Missing - Rooney
5. Good As It Gets - Beth Hart
6. I See A Different You - Koop
7. Worried About Ray - Hoosiers
8. Oh My God - Mark Ronson & Lily Allen
9. Hot Summer - Monrose
10. Overpowered - Roisin Murphy
11. The Underdog - Spoon
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Toch wel een geil ding eigenlijk zo achteraf gezien.![]()
Anders ik welquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:29 schreef purplerose het volgende:
vrouwen in corsetten vind ik gewoon geil
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Truste Woflquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
* wolfrolf zoekt tissues
Oh nee ik ging pitten hč
`gefeliciteerd`quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:56 schreef purplerose het volgende:
Kijk eens jongens!
Bier!![]()
[afbeelding]
en
Tieten!
[afbeelding]![]()
![]()
Yep! Het is de recenste.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:22 schreef -Hans- het volgende:
Die andere Michiel (afzuigkapfilter) heeft het maar druk met de voorbereiding van de radio/tv uitzending van vanavond. Het zal wel een lange nacht voor hem worden. Check nog wel eventjes of ik nog lang blijf hangen.
De Freak 11 lijst, maar weet niet of dit de meest recente is..
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:47 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- luistert naar Calvin Harris 'Acceptable in the 80s'
Heeej
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:50 schreef Toad het volgende:
Echt een knakker die Giel. Laat die van die enge pijltjes in z'n rug schieten.
Voel je je al een beetje jarigquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:08 schreef purplerose het volgende:
Thx Toad voor de mooie roos
Thx LL! Thx Sieg!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://britt-karatekitt.hyves.nl/photos
quote:Relatie: Single
quote:Muziek: JUMPSTYLE , ELECTRO , REGGEA
quote:Helden: VIN DIESEL..
Druk & belangrijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:30 schreef Sirolf het volgende:
Toch opvallend dat Michiel tijdens zijn invallen nog geen enkele keer in de chat is geweest ( http://giel.lichtsnel.nl ), terwijl 'ie normaal gesproken vooraan staat met die dingen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:38 schreef purplerose het volgende:
mjam corset en spreidtstok tussen dr enkels
Thx!quote:
En de week daarvoor en de week daarvoor...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Natalie is toch vorige week ook al geweest? Of niet?
Dan hoef ik toch niet aan mezelf te twijfelenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:44 schreef Toad het volgende:
[..]
En de week daarvoor en de week daarvoor...
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:00 schreef Sirolf het volgende:
Ze vermaken zich wel in het redactie-bezemhok.
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/04/thumb/img3.jpg]afbeelding][/url]
BJ heeft gesproken. Amen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:03 schreef Billie_Joe_Green_Day het volgende:
3 fm 4 life.
Op de coen en sander sjoow na.
En onze heilige Paul rabbering
Tussen 16 en 19 uur is het hier vaak heel erg rustig, en de berichten die dan wel geplaatst worden zijn niet echt positief te noemen. Ik denk dat dat genoeg zegt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:03 schreef Billie_Joe_Green_Day het volgende:
3 fm 4 life.
Op de coen en sander sjoow na.
En onze heilige Paul rabbering
He wil je mijn voormalige hok niet zo belachelijk maken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:00 schreef Sirolf het volgende:
Ze vermaken zich wel in het redactie-bezemhok.
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/04/thumb/img3.jpg]afbeelding][/url]
* Sirolf is in een flauwe bui. Zulke uitspraken moet je niet te serieus nemen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:08 schreef Siegfried het volgende:
[..]
He wil je mijn voormalige hok niet zo belachelijk maken?![]()
Daar zit de gehele internet redactie overdag.
Nee de mijne moet je serieus nemenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf is in een flauwe bui. Zulke uitspraken moet je niet te serieus nemen.
Da's een bekende van je?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik doneer nog wat lekkere tieten
[afbeelding]
Dat wist ik al veel langer. Rampeneren door Ali B en consorten is ook een kutnummer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:12 schreef Toad het volgende:
[..]
.
Ali B en Yes-R kunnen wat mij betreft hun spullen pakken!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:13 schreef Toad het volgende:
PR! Heb je die joint doorgegeven aan Sirolf! Je weet toch dat hij dan allerlei flauwe dingen gaat uithalen....!!
Dat ligt meer aan het tijdstip.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:13 schreef Toad het volgende:
PR! Heb je die joint doorgegeven aan Sirolf! Je weet toch dat hij dan allerlei flauwe dingen gaat uithalen....!!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:19 schreef Sirolf het volgende:
Dan gooi ik er ook nog wel wat foto's bij. Wie weet wie het zijn?
[afbeelding]
Die staan gewoon publiek op Hyves hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:20 schreef Toad het volgende:
[..]
!
Sirolf gooit gewoon Maricha's privefoto's op straat.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:19 schreef Toad het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vol goede bedoelingen staat deze vakantiekracht voor je klaar!![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:20 schreef Toad het volgende:
[..]!
Sirolf gooit gewoon Maricha's privefoto's op straat.
I know, die gozer rechts van haar is zeker d'r vriendje?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die staan gewoon publiek op Hyves hoor.
Je kan dat doen via de FAX!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, jij wilt ze gaan boeken voor je verjaardagsfeestje?![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:41 schreef Sirolf het volgende:
Kijk naar het SMS-je. Zou die van Toad zijn?
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/04/thumb/img5.jpg]afbeelding][/url]
Van 't weer genietenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:41 schreef Toad het volgende:
Pompiedom, gaan jullie nog wat tofs doen dit weekend?
Michiel! Is dat probleem met niet-in-de-chat-komen al opgelost bij jullie? Zo ja, zou je dan weer eens naar de chat kunnen komen? Ze missen je daar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:01 schreef MichielV het volgende:
Tof dat jullie er ook zijn mensen!
Eej, Veenstra Veenstraquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:01 schreef MichielV het volgende:
Tof dat jullie er ook zijn mensen!
Ik ga d'r ook vandoor. Zwaai-zwaai!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga in m'n bed verder luisteren. Trusten.
Check mijn cam daarquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:51 schreef Sirolf het volgende:
Tegenwoordig gebruiken ze voor die webcam-grid trouwens geen MSN, maar www.camfrogweb.com
't Is maar dat je 't weet.
Misschien levert dat nog leuke custom uuropeners door DJ's op? Dat ze bij elk uur zelf de fout verbeteren en verwijten gaan maken naar de makers.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:13 schreef Siegfried het volgende:
Das inderdaad wel erg ja![]()
Edit: nu zitten ze een heel weekend met een fout jingle![]()
Klopt, maar de vormgevers zijn er bij mijn weten maandag pas weerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien levert dat nog leuke custom uuropeners door DJ's op? Dat ze bij elk uur zelf de fout verbeteren en verwijten gaan maken naar de makers.
Bijv.: "Als je van muziek houdt... en van flaterende uuropener-makers... dan luister je naar 3FM!"
En aangezien Edwin met vakantie is wordt het helemaal moeilijk...
Dat is inderdaad best aannemelijk. Het kan sowieso niet opnieuw ingesproken worden, want Edwin is op vakantie (hij heeft dus wat voorwerk gedaan).quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:17 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Klopt, maar de vormgevers zijn er bij mijn weten maandag pas weer
Blader de vorige topics maar eens terug. Dit topic is een en al Slowchat. Al gaat het overdag heul niet slowquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:06 schreef DistantDreamer het volgende:
Ik kom overigens nooit in dit topic, is slowchat strikt verboden?![]()
Gelukkig. En dat geloof ik best, het is tenslotte niet voor niks topic #229quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:09 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Blader de vorige topics maar eens terug. Dit topic is een en al Slowchat. Al gaat het overdag heul niet slow![]()
Ja, en het ergste is nog.. Het eerste topic werd eind december 2006 geopendquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:11 schreef DistantDreamer het volgende:
[..]
Gelukkig. En dat geloof ik best, het is tenslotte niet voor niks topic #229![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:13 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ja, en het ergste is nog.. Het eerste topic werd eind december 2006 geopend![]()
Hoe laat was dat ongeveer, kan ik het terug luisteren...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:42 schreef Cool_Runner het volgende:
Die henk westbroek imitatie bij Ekdom was weer geweldig
"ja ik ben nu in Amsterdam op de Gay pride. Ik sta nu in een darkroom en ik zie geen flikker jochie, geen flikker. Wel veel sterren''
Ok thanks.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:05 schreef Cool_Runner het volgende:
Het zal 6:15 / 6:30 geweest zijn denk ik.
OMGquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:42 schreef Cool_Runner het volgende:
Die henk westbroek imitatie bij Ekdom was weer geweldig
"ja ik ben nu in Amsterdam op de Gay pride. Ik sta nu in een darkroom en ik zie geen flikker jochie, geen flikker. Wel veel sterren''
In de uuropener wordt heel enthousiast gezegd dat Mika op 11 oktober in de HMH staat, terwijl dat dus pas een maand later is!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ok thanks.
Die fout in de opener heeft dus met de Mika actie te maken. Ik was al aan het zoeken naar de fout..
Ze hebben het aangepast? Opvallend!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ze zeggen nu gewoon 11 november in de uuropener trouwens.
Jij staat al vooraan met je vlaggetje?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sander Lantinga op een boot.... Nou, de ultieme kans zou ik zeggen...
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij staat al vooraan met je vlaggetje?
Is dat muziek?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:45 schreef purplerose het volgende:
wat dacht je van deze meezinger van Jannes
Alonsoquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:42 schreef D.Rose het volgende:
oja, voor hen die hun F1 team nog willen updaten......jullie zijn te laat
Thx! areyoutalkingtome!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
heej purplerose GEFELICTIEERD!!!
Linkin Park - Bleed it outquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hoe heette dat liedje waarmee tessel vlak voor 1 'en dat uur sloot?
Hetzelfdequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:12 schreef Againzender het volgende:
He purplerose, gefeliciteerd!!
ik zie hetquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Linkin Park - Bleed it out
volgens de site
ik hoorde iets over feestje?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Thx! areyoutalkingtome!
En dankje Again!
Thxquote:
Ik vond hem ook lekker idd. Vanavond trouwens op de boulevard (den bosch) geweest. Was erg leuk. Je moet trouwens nooit naar de 3 zussies gaan. Je mag ineens wel met (sport)schoenen naar binnen, maar owe als er nike op staat en/of een raampje inzit.... Echt zo raar...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik zie het
http://nl.youtube.com/watch?v=54W1RNwW5dk![]()
wat een SSSSSSSSSSSSSSSSUPERVET nummer[afbeelding]
Het zal die blonde wel geweest zijn danquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was me niet helemaal duidelijk. Annemieke, Tessel of Eddy dus.
Normaal is het een sauna hier in huis als de zon maar een beetje schijnt, maar nu is het echt nog heerlijk koel in huis. Gelukkig sta ik nu niet in een file naar zee. Dadelijk heel even kijken of ik op het balkon een boekje kan gaan lezen...quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:18 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes!
Ben veel te vroeg wakker door die hitte, dreef me bed uit
Luxaflex en gordijnen dicht, liefst voor tienen als het nog niet warm is. blijft heerlijk koel bij mij in huis. Weekje alleen thuisquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Normaal is het een sauna hier in huis als de zon maar een beetje schijnt, maar nu is het echt nog heerlijk koel in huis. Gelukkig sta ik nu niet in een file naar zee. Dadelijk heel even kijken of ik op het balkon een boekje kan gaan lezen...![]()
Ik ga straks verder met me kast zwart verven (ben gister gelijk voor emo uitgescholdenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Normaal is het een sauna hier in huis als de zon maar een beetje schijnt, maar nu is het echt nog heerlijk koel in huis. Gelukkig sta ik nu niet in een file naar zee. Dadelijk heel even kijken of ik op het balkon een boekje kan gaan lezen...![]()
Ik heb niet eens een 3FM-shirt (en ik beheer 3fmfan.nlquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:30 schreef MadSteven het volgende:
Goedemorgeh,
Werd om 11:30 wakker en besloot eens me te oriėnteren op platen voor in de freakandelmix met freaksaus. Kwam via via op 3fmfan.nl terecht en ik dacht: "hee, deze mafketel heeft ook een 3FM t-shirt gekocht die die regelmatig aan heeft". Et voila, ich bin hier.
Zet zo 3FM op, ben nu nog even een uurtje Gerard op KX (lijstenparade 1993) aan het beluisteren. Ook leuk.
Emo!quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:23 schreef purplerose het volgende:
Ik ben met me eigenwijze hooffie een kast zwart aan het verven met 25gr
Doe eens lievvvvvvvvv, Niet alles wat SL doet is kut.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:34 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
. Vlaggetje met 50 kilo lood eraan. Hier Sander, vangen!
Welkom!quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:30 schreef MadSteven het volgende:
Goedemorgeh,
Werd om 11:30 wakker en besloot eens me te oriėnteren op platen voor in de freakandelmix met freaksaus. Kwam via via op 3fmfan.nl terecht en ik dacht: "hee, deze mafketel heeft ook een 3FM t-shirt gekocht die die regelmatig aan heeft". Et voila, ich bin hier.
Zet zo 3FM op, ben nu nog even een uurtje Gerard op KX (lijstenparade 1993) aan het beluisteren. Ook leuk.
Schilder ze.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:52 schreef purplerose het volgende:
Ik ga straks verder met me kast zwart verven (ben gister gelijk voor emo uitgescholden)
eeejjjjquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:43 schreef MadSteven het volgende:
Ach, ramen dichthouden, schermen naar beneden, gordijnen dicht en dan is het best te doen binnen.
Ik stop net een van de drie ceedeetjes erin die ik door elkaar ga mixen.
Hč, ik wil al tijden een MetMichielBadEendje en een "Ik sta vooran met m'n vlaggetje"-vlaggetje. Vooral het badeentje overigens.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een 3FM-shirt (en ik beheer 3fmfan.nl). Ik heb alleen wel 2 MetMichielInBadEendjes en een sleutelhanger en een "ik sta vooraan met mn vlaggetje"-vlaggetje en een Arbeidsvitaminen keycord.
![]()
Welkom hier!
Tis naar aanleiding van Gerard's uitspraak op kxradio dat er twee platen veel op elkaar leken. Ik mix er een derde doorheen en stuur hem in ieder geval naar Ekkie op. Voor de rest heb ik weinig officiele mogelijkheden om hem online te zetten - buma stemra en zo. Als jij iets weet, mag je het zeggen. En als je geļnteresseerd ben, stuur ik het resultaat wel op als je even mailt naar Steven.Asselman@gmail.com waar ik het heen mag sturen. No problem there.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
eeejjjjSteven
Welkom welkom welkom!
Gooi jij jouw mix toevallig nog ergens online?
E-mail adres staat @ mijn profielquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:55 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Tis naar aanleiding van Gerard's uitspraak op kxradio dat er twee platen veel op elkaar leken. Ik mix er een derde doorheen en stuur hem in ieder geval naar Ekkie op. Voor de rest heb ik weinig officiele mogelijkheden om hem online te zetten - buma stemra en zo. Als jij iets weet, mag je het zeggen. En als je geļnteresseerd ben, stuur ik het resultaat wel op als je even mailt naar Steven.Asselman@gmail.com waar ik het heen mag sturen. No problem there.
Welkomquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:30 schreef MadSteven het volgende:
Goedemorgeh,
Ik wijk graag een beetje af van het voor de hand liggendequote:Op zondag 5 augustus 2007 15:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die kast paars of rose verven had meer voor de hand gelegen ...
quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik wijk graag een beetje af van het voor de hand liggende
Maar me 2 muren zijn blauw en de ingebouwde kasten zijn 2 tinten lila/paars
quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Misschien kom ik met de spreekwoordelijk mosterd na de maaltijd. Maar dit nummer kwam zojuist voorbij op tmf toen ik even binnen ging kijken. Lekker nummer zeg!![]()
Vind je?quote:
Drukker dan normaal op zondagavond, toch?quote:
Zou heel goed kunnen, ik ben hier niet echt vaak op zondagavond...quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Drukker dan normaal op zondagavond, toch?
Mooi.quote:
PR!quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:52 schreef purplerose het volgende:
ech wel!
Dankje CS!quote:
<-- wCzquote:
Hehehehehe, thx muts!quote:
Dat dacht ik alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |