BJ heeft gesproken. Amen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:03 schreef Billie_Joe_Green_Day het volgende:
3 fm 4 life.
Op de coen en sander sjoow na.
En onze heilige Paul rabbering
Tussen 16 en 19 uur is het hier vaak heel erg rustig, en de berichten die dan wel geplaatst worden zijn niet echt positief te noemen. Ik denk dat dat genoeg zegt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:03 schreef Billie_Joe_Green_Day het volgende:
3 fm 4 life.
Op de coen en sander sjoow na.
En onze heilige Paul rabbering
He wil je mijn voormalige hok niet zo belachelijk maken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:00 schreef Sirolf het volgende:
Ze vermaken zich wel in het redactie-bezemhok.
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/04/thumb/img3.jpg]afbeelding][/url]
* Sirolf is in een flauwe bui. Zulke uitspraken moet je niet te serieus nemen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:08 schreef Siegfried het volgende:
[..]
He wil je mijn voormalige hok niet zo belachelijk maken?![]()
Daar zit de gehele internet redactie overdag.
Nee de mijne moet je serieus nemenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf is in een flauwe bui. Zulke uitspraken moet je niet te serieus nemen.
Da's een bekende van je?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik doneer nog wat lekkere tieten
[afbeelding]
Dat wist ik al veel langer. Rampeneren door Ali B en consorten is ook een kutnummer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:12 schreef Toad het volgende:
[..]
.
Ali B en Yes-R kunnen wat mij betreft hun spullen pakken!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:13 schreef Toad het volgende:
PR! Heb je die joint doorgegeven aan Sirolf! Je weet toch dat hij dan allerlei flauwe dingen gaat uithalen....!!
Dat ligt meer aan het tijdstip.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:13 schreef Toad het volgende:
PR! Heb je die joint doorgegeven aan Sirolf! Je weet toch dat hij dan allerlei flauwe dingen gaat uithalen....!!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:19 schreef Sirolf het volgende:
Dan gooi ik er ook nog wel wat foto's bij. Wie weet wie het zijn?
[afbeelding]
Die staan gewoon publiek op Hyves hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:20 schreef Toad het volgende:
[..]
!
Sirolf gooit gewoon Maricha's privefoto's op straat.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:19 schreef Toad het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vol goede bedoelingen staat deze vakantiekracht voor je klaar!![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:20 schreef Toad het volgende:
[..]!
Sirolf gooit gewoon Maricha's privefoto's op straat.
I know, die gozer rechts van haar is zeker d'r vriendje?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die staan gewoon publiek op Hyves hoor.
Je kan dat doen via de FAX!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, jij wilt ze gaan boeken voor je verjaardagsfeestje?![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:41 schreef Sirolf het volgende:
Kijk naar het SMS-je. Zou die van Toad zijn?
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/04/thumb/img5.jpg]afbeelding][/url]
Van 't weer genietenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:41 schreef Toad het volgende:
Pompiedom, gaan jullie nog wat tofs doen dit weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |