quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:57 schreef purplerose het volgende:
Dat is nog es een redelijke prijs!Jammer alleen dat ik het nog niet kan betalen
![]()

Ik doe mee!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:17 schreef Litton-Lane het volgende:
Als ik zo thuis ben dan drink ik een biertje op je verjaardag....![]()

Welke?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:21 schreef linebear het volgende:
ken twee mensen uit bear force one.... geinig, maar enorm fout

Bier en Tieten straks!quote:

Nooit meer wat van gehoord....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:21 schreef linebear het volgende:
ken twee mensen uit bear force one.... geinig, maar enorm fout

Aha, geinig om ze dan live op 3FM te horen en zien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:24 schreef linebear het volgende:
die met de blauwe polo (peter)
die met de paarse polo (ian, maar stiekem gewoon Jan)
www.bearforceone.nl

Vanavond ook weer te gast in de Freaknacht, dus dan zijn ze ook nog eens op nederland 3 te zien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:27 schreef linebear het volgende:
zeker, wist niet dat ze zo serieus waren...
ze hebben zelfs een platendeal geloof ik

vind ik een beetje aan de late kant... misschien zie ik ze morgen in de stad...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanavond ook weer te gast in de Freaknacht, dus dan zijn ze ook nog eens op nederland 3 te zien.

Geen idee, moet je ff kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:30 schreef Sirolf het volgende:
Ik hier?

Iedereen zit vast te BBQ-en (zoals ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:31 schreef MichielV het volgende:
is iedereen op vakantie?

Op m'n vakantie ga ik niet Fokken hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:31 schreef MichielV het volgende:
is iedereen op vakantie?

Verslaafde!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Op me vakantie ga ik niet Fokken hoor
Al deed ik dat mijn laatste vakantie wel

Ik was tijdens m'n vakantie nog op zoek naar een internetverbinding (voor mail e.d.)... NOOIT MEER WAT VAN GEHOORD!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik was gewoon nieuwsgierig
Enne, maar 1 uurtje gedaan hoor

Geen internetcafe?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik was tijdens m'n vakantie nog op zoek naar een internetverbinding (voor mail e.d.)... NOOIT MEER WAT VAN GEHOORD!

Nee, en wifi-hotspots met m'n laptop was er ook niet bij (nergens te vinden).quote:

I wishquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:31 schreef MichielV het volgende:
is iedereen op vakantie?

Prince - Utube heeft er al filmpjes opstaan van het concert in Engeland in de O2.quote:

Waarschijnlijk alleen even in het weekend 15/16 sept. Verder niet helaas...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:31 schreef MichielV het volgende:
is iedereen op vakantie?

Nee, ik heb mijn vakantie er al opzitten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:31 schreef MichielV het volgende:
is iedereen op vakantie?

Jij neemt een laptop mee op vakantie, en noemt mij een verslaafde?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, en wifi-hotspots met m'n laptop was er ook niet bij (nergens te vinden).
En dat terwijl ik nog gewoon in de Benelux zat (Luxemburg)...![]()
Maar ach, was wel lekker rustig zo.

Ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij neemt een laptop mee op vakantie, en noemt mij een verslaafde?

Ik dacht taxichauffeursquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Drugsrunners idd.. was laatst geloof ik in Nova een item over.
Drugsdealers?

Een laptop is dus iets wat ik niet mee zou nemen op vakantie. Ken mezelf want dan zit ik toch weer een paar uur achter zo'n ding. Helemaal als er internet in de buurt is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, en wifi-hotspots met m'n laptop was er ook niet bij (nergens te vinden).
En dat terwijl ik nog gewoon in de Benelux zat (Luxemburg)...![]()
Maar ach, was wel lekker rustig zo.

Ik had 'm meegenomen omdat er voor een aantal dagen slecht weer was voorspeld. Op die manier kon ik dus gewoon wat spelletjes spelen (Jazz Jackrabbit 2quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een laptop is dus iets wat ik niet mee zou nemen op vakantie. Ken mezelf dan zit ik toch weer een paar uur achter zo'n ding. Helemaal als er internet in de buurt is.

aha, op die fiets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:47 schreef Sirolf het volgende:
Ik had 'm meegenomen omdat er voor een aantal dagen slecht weer was voorspeld. Op die manier kon ik dus gewoon wat spelletjes spelen (Jazz Jackrabbit 2).

Doet me er aan denken, die Calabriazooi hoor je niet meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:56 schreef Sirolf het volgende:
Maar tot die tijd.... een spannend muziekje! [afbeelding]

Inderdaad... het contract zal wel beëindigd zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Doet me er aan denken, die Calabriazooi hoor je niet meer

Dankje! Kreeg zoveel gezeur van de heren dat ze me pikgrijpava te fout vondenquote:

Oja, haha. Dat was idd een bijzonder gifjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dankje! Kreeg zoveel gezeur van de heren dat ze me pikgrijpava te fout vonden

Bijzonder is het juiste woord jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, haha. Dat was idd een bijzonder gifje.

misschien kregen ze er een minderwaardigheidscomplex vanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dankje! Kreeg zoveel gezeur van de heren dat ze me pikgrijpava te fout vonden

Idd ja, ze zijn gewoon jaloers en kunnen het nie aanzien dat zulke pikken bestaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien kregen ze er een minderwaardigheidscomplex van

Meer dan 40 uur per week?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:50 schreef IedeK. het volgende:
Avond!
Damn wat moet ik veel werken de komende week. Niet echt relaxt.

ze hebben een poging gewaagd, maar het is niet voldoende aangeslagenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Inderdaad... het contract zal wel beëindigd zijn.

Ik had toch wel meer versies verwacht met vocalen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze hebben een poging gewaagd, maar het is niet voldoende aangeslagen

Hmm... geniet dan nog maar ff van dit (naar ze zeggen) warme weekendquote:

Jeroen verpest allesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik had toch wel meer versies verwacht met vocalen.
Ik denk dat Jeroen van de Boom het verpest heeft.

Waarom eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, jij vreet elke avond wel wat. Ik eigenljik nooit.

quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Geen trek gewoon.
Wel lekker gebarbequed vanavond.

quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo'n fles maak ik morgen wel leeg.
Nog een overheerlijke Merlot uit 2001 staan!

Ah, dan zou ik ook nog geen trek hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Geen trek gewoon.
Wel lekker gebarbequed vanavond.

quote:

Doe ik ook hoor. Die aanbevelingen van ze (die flessen met die labeltjes) zijn over het algemeen erg goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Soms laat je je bij Gall & Gall verleiden tot een iets duurdere fles. En da's de moeite waard
.

LOL. Idd ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor. Die aanbevelingen van ze (die flessen met die labeltjes) zijn over het algemeen erg goed.
De huiswijn van de Ah is meer om je pasta weg te spoelen.

Ben er ook geen fan van! heb een keer een hele fles wijn opgedronken en dat heb ik geweten ook... Op een gegeven moment zag ik de radio van beneden naar boven bewegen, echt maf! Gelukkig was er ook een emmer in de buurt want die had ik hard nodig (quote:

een hele flesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben er ook geen fan van! heb een keer een hele fles wijn opgedronken en dat heb ik geweten ook... Op een gegeven moment zag ik de radio van beneden naar boven bewegen, echt maf! Gelukkig was er ook een emmer in de buurt want die had ik hard nodig ().
Nee, geef mij maar bier!![]()

Zonde .... (Goede) wijn is echtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben er ook geen fan van! heb een keer een hele fles wijn opgedronken en dat heb ik geweten ook... Op een gegeven moment zag ik de radio van beneden naar boven bewegen, echt maf! Gelukkig was er ook een emmer in de buurt want die had ik hard nodig ().
Nee, geef mij maar bier!![]()

Ik luister naar de lokale omroepquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:40 schreef -Hans- het volgende:
Wat een bagger nu op 3FM... pfff en allemaal van die straattaal waar ik nog noooit van heb gehoord.

Jup, het schijnt inderdaad erg lekker te zijn, maar ik heb er persoonlijk niet echt veel mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zonde .... (Goede) wijn is echt.
Ik nu ook niet meer hoor. Als ik een klein slokje neem wordt ik al beroerd.. Nee, ik vind het echt te ranzig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een hele fles
Ik krijg niet eens een glas naar binnen

Ik denk dat ik even wat mp3'tjes ga aanslingeren. btw; wie voelt zich geroepen om alvast een nieuw deel te openen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik luister naar de lokale omroep
The Farm - All together now

Toch knap dat die hele fles erin ging danquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Ik nu ook niet meer hoor. Als ik een klein slokje neem wordt ik al beroerd.. Nee, ik vind het echt te ranzig.

Ik open welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even wat mp3'tjes ga aanslingeren. btw; wie voelt zich geroepen om alvast een nieuw deel te openen?
Hier staat de OP: http://fok.3fmfan.nl/op

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |