sorry ik zal me benen ff bij elkaar houdenquote:
Ah, de lullo's willen ook ff in beeld...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Muts op de webcam gespot. Simpele doos.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
sorry ik zal me benen ff bij elkaar houden![]()
Beetje dode mensen aan de lijn enzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:09 schreef D.Rose het volgende:
Zou het nog wat gaan worden vanavond?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:10 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Beetje dode mensen aan de lijn enzo.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:55 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds geen EW-flessenopener gezien
Ik moet toch zo wegquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb 't idee dat dit geen topuitzending meer gaat worden. Zeker als die homo's daar zie staan
![]()
![]()
.
Homofoob?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga maar es wat anders doen geloof ik. Op dit homogeneuzel zit ik écht niet te wachten.
Ik ben nog aan het hannessen (?) met de werking van mijn Appeltje MacBook...quote:
Hier kan ik nog om lachen, dat gaat James niet lukkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een... Ik wist niet dat het bestond, maar er is iets ergers dan James Blunt.
Ik zit bij mijn ouders, mijn moeder vind het nog wel leuk, mijn vader is er te moe voor geloof ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:44 schreef purplerose het volgende:
dampende punica oase![]()
Live - I alone
*sorrie buren*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |