Omdat ie t al is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:22 schreef D.Rose het volgende:
Waarom kondigen ze 'm nu al aan als Megahit
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:22 schreef D.Rose het volgende:
Waarom kondigen ze 'm nu al aan als Megahit
EEEEEJJJ R_Jquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, klaar met rennen en douchen. En nu eindelijk luisteren.
Ja, dat weet ik. Maar dat is de Megahit van de komende week, en zojuist kondigde ze de plaat al aan met de Megahit-jingle, wat ie dus nog niet isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:34 schreef wolfrolf het volgende:
[afbeelding]
D.Rose: Bij Coen & Sander wordt op vrijdag middag altijd de nieuwe MegaHit bekend gemaakt. Dat weet je toch wel
Nee, want per direcht is hij dan megahit. Dat is elke week zo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar dat is de Megahit van de komende week, en zojuist kondigde ze de plaat al aan met de Megahit-jingle, wat ie dus nog niet is
Na het bekendmaken draaien ze 'm meteen met de MH-jingle.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar dat is de Megahit van de komende week, en zojuist kondigde ze de plaat al aan met de Megahit-jingle, wat ie dus nog niet is
Dat zal Bear dinges zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie zijn die lullo's in de wachtruimte?
Is dat nieuwquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nee, want per direcht is hij dan megahit. Dat is elke week zo.
Nee. Niet bepaald. Nadat ie bij C&S is aangekondigd word die plaat direct daarna altijd met die megahit jingle ingeluidquote:
maar da's dus nieuw.....toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee. Niet bepaald. Nadat ie bij C&S is aangekondigd word die plaat direct daarna altijd met die megahit jingle ingeluid
Godverdegodver.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:48 schreef Toad het volgende:
[..]
* Toad gaat even flink vloeken in de kerk.
Ik vind Joss eigenlijk niet zo...
Nee, maar dat zijn de enige mensen die bellenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mogen er op zo'n avond alleen maar kansloze boeren uit het oosten in de uitzending ofzo ....
Schijnbaar...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mogen er op zo'n avond alleen maar kansloze boeren uit het oosten in de uitzending ofzo ....
Ow, de screening werkte ff nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:51 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Schijnbaar...
ah een Rotterdammer zo te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |