quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:57 schreef purplerose het volgende:
Dat is nog es een redelijke prijs!Jammer alleen dat ik het nog niet kan betalen
![]()
Ik doe mee!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:17 schreef Litton-Lane het volgende:
Als ik zo thuis ben dan drink ik een biertje op je verjaardag....![]()
Welke?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:21 schreef linebear het volgende:
ken twee mensen uit bear force one.... geinig, maar enorm fout
Bier en Tieten straks!quote:
Nooit meer wat van gehoord....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:21 schreef linebear het volgende:
ken twee mensen uit bear force one.... geinig, maar enorm fout
Aha, geinig om ze dan live op 3FM te horen en zien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:24 schreef linebear het volgende:
die met de blauwe polo (peter)
die met de paarse polo (ian, maar stiekem gewoon Jan)
www.bearforceone.nl
Vanavond ook weer te gast in de Freaknacht, dus dan zijn ze ook nog eens op nederland 3 te zien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:27 schreef linebear het volgende:
zeker, wist niet dat ze zo serieus waren...
ze hebben zelfs een platendeal geloof ik
vind ik een beetje aan de late kant... misschien zie ik ze morgen in de stad...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanavond ook weer te gast in de Freaknacht, dus dan zijn ze ook nog eens op nederland 3 te zien.
Geen idee, moet je ff kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:30 schreef Sirolf het volgende:
Ik hier?
Iedereen zit vast te BBQ-en (zoals ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:31 schreef MichielV het volgende:
is iedereen op vakantie?
Op m'n vakantie ga ik niet Fokken hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:31 schreef MichielV het volgende:
is iedereen op vakantie?
Verslaafde!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Op me vakantie ga ik niet Fokken hoor
Al deed ik dat mijn laatste vakantie wel
Ik was tijdens m'n vakantie nog op zoek naar een internetverbinding (voor mail e.d.)... NOOIT MEER WAT VAN GEHOORD!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik was gewoon nieuwsgierig
Enne, maar 1 uurtje gedaan hoor
Geen internetcafe?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik was tijdens m'n vakantie nog op zoek naar een internetverbinding (voor mail e.d.)... NOOIT MEER WAT VAN GEHOORD!
Nee, en wifi-hotspots met m'n laptop was er ook niet bij (nergens te vinden).quote:
I wishquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:31 schreef MichielV het volgende:
is iedereen op vakantie?
Prince - Utube heeft er al filmpjes opstaan van het concert in Engeland in de O2.quote:
Waarschijnlijk alleen even in het weekend 15/16 sept. Verder niet helaas...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:31 schreef MichielV het volgende:
is iedereen op vakantie?
Nee, ik heb mijn vakantie er al opzitten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:31 schreef MichielV het volgende:
is iedereen op vakantie?
Jij neemt een laptop mee op vakantie, en noemt mij een verslaafde?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, en wifi-hotspots met m'n laptop was er ook niet bij (nergens te vinden).
En dat terwijl ik nog gewoon in de Benelux zat (Luxemburg)...![]()
Maar ach, was wel lekker rustig zo.
Ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij neemt een laptop mee op vakantie, en noemt mij een verslaafde?
Ik dacht taxichauffeursquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Drugsrunners idd.. was laatst geloof ik in Nova een item over.
Drugsdealers?
Een laptop is dus iets wat ik niet mee zou nemen op vakantie. Ken mezelf want dan zit ik toch weer een paar uur achter zo'n ding. Helemaal als er internet in de buurt is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, en wifi-hotspots met m'n laptop was er ook niet bij (nergens te vinden).
En dat terwijl ik nog gewoon in de Benelux zat (Luxemburg)...![]()
Maar ach, was wel lekker rustig zo.
Ik had 'm meegenomen omdat er voor een aantal dagen slecht weer was voorspeld. Op die manier kon ik dus gewoon wat spelletjes spelen (Jazz Jackrabbit 2quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een laptop is dus iets wat ik niet mee zou nemen op vakantie. Ken mezelf dan zit ik toch weer een paar uur achter zo'n ding. Helemaal als er internet in de buurt is.
aha, op die fiets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:47 schreef Sirolf het volgende:
Ik had 'm meegenomen omdat er voor een aantal dagen slecht weer was voorspeld. Op die manier kon ik dus gewoon wat spelletjes spelen (Jazz Jackrabbit 2).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |