Blader de vorige topics maar eens terug. Dit topic is een en al Slowchat. Al gaat het overdag heul niet slowquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:06 schreef DistantDreamer het volgende:
Ik kom overigens nooit in dit topic, is slowchat strikt verboden?![]()
Gelukkig. En dat geloof ik best, het is tenslotte niet voor niks topic #229quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:09 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Blader de vorige topics maar eens terug. Dit topic is een en al Slowchat. Al gaat het overdag heul niet slow![]()
Ja, en het ergste is nog.. Het eerste topic werd eind december 2006 geopendquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:11 schreef DistantDreamer het volgende:
[..]
Gelukkig. En dat geloof ik best, het is tenslotte niet voor niks topic #229![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:13 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ja, en het ergste is nog.. Het eerste topic werd eind december 2006 geopend![]()
Hoe laat was dat ongeveer, kan ik het terug luisteren...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:42 schreef Cool_Runner het volgende:
Die henk westbroek imitatie bij Ekdom was weer geweldig
"ja ik ben nu in Amsterdam op de Gay pride. Ik sta nu in een darkroom en ik zie geen flikker jochie, geen flikker. Wel veel sterren''
Ok thanks.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:05 schreef Cool_Runner het volgende:
Het zal 6:15 / 6:30 geweest zijn denk ik.
OMGquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:42 schreef Cool_Runner het volgende:
Die henk westbroek imitatie bij Ekdom was weer geweldig
"ja ik ben nu in Amsterdam op de Gay pride. Ik sta nu in een darkroom en ik zie geen flikker jochie, geen flikker. Wel veel sterren''
In de uuropener wordt heel enthousiast gezegd dat Mika op 11 oktober in de HMH staat, terwijl dat dus pas een maand later is!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ok thanks.
Die fout in de opener heeft dus met de Mika actie te maken. Ik was al aan het zoeken naar de fout..
Ze hebben het aangepast? Opvallend!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ze zeggen nu gewoon 11 november in de uuropener trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |