Nee joh! http://nl.wikipedia.org/wiki/VMWarequote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wat is vmware? shcuilnaam voor tweakers ofzo ?
Die vond ik vroeger best leukquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:23 schreef cosmick het volgende:
Da's trouwens Alyssa Milano bovenin Fok! hè. Alleen in spiegelbeeld.
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor mij klinkt dat als een pot natquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee joh! http://nl.wikipedia.org/wiki/VMWare
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, we zijn hier met (bijna) allemaal volwassenen
done. lekker makkelijk zo dat groenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:36 schreef Sirolf het volgende:
Ah, daar zijn we weer.
AYTTM, zet je de inhoud van http://fok.3fmfan.nl/op nog even in de OP?
Ieder zijn ding zeg ik dan altijd maar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Voor mij klinkt dat als een pot nat. Snap er de ballen van.
Zo te horen is ze ook nog niet heel oud en was de plaat ouder dan de deelnemer..quote:
Ook mensen zonder smaak kennen vaak Nirvana wel hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze vraagt ook dat nare Pink-ding aan.
Volgens de platenmaatschappij heeft het vooral te maken met het feit dat 'ie touren niet zo leuk vindt en dus alleen naar de big-booming-sales-landen gaat...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:37 schreef Toad het volgende:
Nog even over John Mayer. Die pino speelt nu 2x in de UK in september....
En NL dan????
Da's geen excuusquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:38 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Zo te horen is ze ook nog niet heel oud en was de plaat ouder dan de deelnemer..
Ze klonk wel heel jong jaquote:
Lief dat je je eerst in mijn topic melddequote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:39 schreef Glacier het volgende:
* Glacier meldt zich ook maar in dit topic
D'r zijn er weer eens 2
Zoals ik al zei, INSIDER!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Volgens de platenmaatschappij heeft het vooral te maken met het feit dat 'ie touren niet zo leuk vindt en dus alleen naar de big-booming-sales-landen gaat...
ik ook, weet ik veel of het achterloopt, ik hoor het maar op 1 manierquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:38 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Zo te horen is ze ook nog niet heel oud en was de plaat ouder dan de deelnemer..
Edit; merk dat ik 1 van de weinig ben die via internet luister... loop iets achter..
*wacko gaat een korter snoertje halen*
Uiteraardquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's geen excuus
Yesterday van de Beatles ken je vast ook wel?
Denk je dat het er nog wel aan zit te komen in de winter oid? Jullie zijn volgens mij wel redelijk op de hoogte.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Volgens de platenmaatschappij heeft het vooral te maken met het feit dat 'ie touren niet zo leuk vindt en dus alleen naar de big-booming-sales-landen gaat...
2/3 seconden, meer zal het niet zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik ook, weet ik veel of het achterloopt, ik hoor het maar op 1 manier
Ik ook, maar vind toch dat iedereen die dat niet kent zich moet gaan zitten schamenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Maar (al zeg ik het zelf) ik heb ook wel een redelijke platenkennis.... (moet ook wel bij de radio etc)
Voor zover ik weet niet. Ik heb het dit jaar al zeker 4 keer gevraagd... De nieuwe single laat ook op zich wachten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Denk je dat het er nog wel aan zit te komen in de winter oid? Jullie zijn volgens mij wel redelijk op de hoogte.
Denk dat hij er ook op gokt dat echte fans wel naar UK komen. Wat als het zo blijft wel het geval zal zijn.
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ook, maar vind toch dat iedereen die dat niet kent zich moet gaan zitten schamen
Niveau van 'oja' of echt veel kunnen opnoemen? Ik kan bijvoorbeeld bijna alles meezingen (collega's vinden dat minder) Veronica zing ik sowieso alles mee en 3fm glipt nog wel eens dansplaat tussendoor, maar titels zou ik heeel weinig zo op weten te noemen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Maar (al zeg ik het zelf) ik heb ook wel een redelijke platenkennis.... (moet ook wel bij de radio etc)
5e keer dan maar?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Ik heb het dit jaar al zeker 4 keer gevraagd... De nieuwe single laat ook op zich wachten.![]()
Naja. Die vent doet niet anders dan touren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Opnoemen, meezingen etc..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Niveau van 'oja' of echt veel kunnen opnoemen?
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/John_mayerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:43 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
5e keer dan maar?
En geduld is een schone zaak, zegt mams altijd
Ben jij Beatleman of Stonesvent?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ook, maar vind toch dat iedereen die dat niet kent zich moet gaan zitten schamen
Vooral blijven drammen, komt ie misschien vanzelfquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Ik heb het dit jaar al zeker 4 keer gevraagd... De nieuwe single laat ook op zich wachten.![]()
M'n geschiedenis lerares zegt aldoor dat je niet op Wikipedia mag vertrouwenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/John_mayer
Singles: "Dreaming With a Broken Heart" (2007)
Maar niet hier...![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
M'n geschiedenis lerares zegt aldoor dat je niet op Wikipedia mag vertrouwen
Raar dat zoiets per land kan verschillen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Maar niet hier...![]()
ik zeg dat je niet op je lerares mag vertrouwenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
M'n geschiedenis lerares zegt aldoor dat je niet op Wikipedia mag vertrouwen
In februari riep de platenmaatschappij dat het Dreaming zou worden. Nooit meer wat van gehoord...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:45 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Vooral blijven drammen, komt ie misschien vanzelf
Is al bekend wat de nieuwe single wordt?
Eigenlijk zijn alleen WOTWTC en Gravity echt gereleased.
Oehhhh wel een heel mooi nummer.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Maar niet hier...![]()
Mijn collega`s worden gek van me als ik weer intro`s aan het raden ben. Heb ze wel (bijna) allemaal goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Niveau van 'oja' of echt veel kunnen opnoemen? Ik kan bijvoorbeeld bijna alles meezingen (collega's vinden dat minder) Veronica zing ik sowieso alles mee en 3fm glipt nog wel eens dansplaat tussendoor, maar titels zou ik heeel weinig zo op weten te noemen.
Is 't ook geworden, volgens je vorige post(s)?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:46 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
In februari riep de platenmaatschappij dat het Dreaming zou worden. Nooit meer wat van gehoord...
Ja, maar wij praten met de NL maatschappij... Dus als die zegt dat dat 'de nieuwe single' wordt, betekent het meestal de nieuwe single in NL. Maar hier is 'ie nooit verschenen!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:47 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Is 't ook geworden, volgens je vorige post(s)?
Kan altijd nog komenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, maar wij praten met de NL maatschappij dan dus. Als die zegt dat dat de nieuwe single wordt, betekent het de nieuwe single in NL. Maar hier is 'ie nooit verschenen.
Tja, moeilijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ben jij Beatleman of Stonesvent?
Beatlesvoor mij.
Kan echt niet wachtenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding] een heppiehakken plaat [afbeelding]
Welke?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:51 schreef Glacier het volgende:
Nakatomi
Helaas heb ik mijn request van Depeche Mode niet gehoord..
Of je boxen zachter/uit doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Damnik ga even zo'n wattenstok op een plasticje halen om in m'n oor te peuteren.
Ik weet nog dat mijn request bij Ekstra Weekend was. Gerard zei toen voor ie de naam bekend maakte 'het is een echte dance-klassieker' Michiel 'Nakatomi'?quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:51 schreef Glacier het volgende:
Nakatomi
Helaas heb ik mijn request van Depeche Mode niet gehoord..
Zo had ik het nog niet bekeken..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:52 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Nee ik heb smerige oren, daar help ik niks mee met geluid uit zetten
Hé, waar is starlight....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dit numer van Muse is dan weer beter
gélukkig niet zegquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:55 schreef WackoDacko het volgende:
Mensen, tot een volgende keer... ga ff roken, tv kijken en dan richting bed...
![]()
Ik ook, heb hem wel gehoord vandaagquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
gélukkig niet zegben dat zo zat.
voor het komende jaar .quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ook, heb hem wel gehoord vandaag![]()
Playlist al gezien?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:00 schreef Sirolf het volgende:
Veenstra's Vreetvermaak...
Zometeen Rudi met BeweegJeKont.
Prachtig, een echte dance-klassieker ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:52 schreef D.Rose het volgende:
Ik weet nog dat mijn request bij Ekstra Weekend was. Gerard zei toen voor ie de naam bekend maakte 'het is een echte dance-klassieker' Michiel 'Nakatomi'?
Zeer zeer vette plaat idd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Playlist al gezien?![]()
http://www.llink.nl/MoveYourAss_Radio.66.0.html![]()
Hierna trouwens een zeer vette plaat, imo !
Idd, ik blijf nog maar even hangen!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:06 schreef JeroenV het volgende:
22-23
Franz Ferdinand - Take Me Out![]()
Roisin Murphy - Overpowered
23-00
Gorillaz - Dare
Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent![]()
00-01
Queens Of The Stone Age - Sick, Sick, Sick![]()
Gnarls Barkley - Smiley Faces
Maximo Park - Books From Boxes![]()
The Killers - Mr Brightside![]()
![]()
Weet je waar het mij aan doet denken? aan Sunglasses at night, ook zo'n fijne danceplaat.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:06 schreef Litton-Lane het volgende:
Zeer zeer vette plaat idd.(Doet me, om bepaalde redenen, een klein beetje denken aan één van de loveparades waar ik geweest ben.)
Ja inderdaad, of wat ik hierboven schreef...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet je waar het mij aan doet denken? aan Sunglasses at night, ook zo'n fijne danceplaat.
nog geen Gossip gehoord vandaagquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:06 schreef JeroenV het volgende:
22-23
Franz Ferdinand - Take Me Out![]()
23-00
Gorillaz - Dare![]()
Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent![]()
00-01
Queens Of The Stone Age - Sick, Sick, Sick![]()
Gnarls Barkley - Smiley Faces
Maximo Park - Books From Boxes![]()
The Killers - Mr Brightside![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet je waar het mij aan doet denken? aan Sunglasses at night, ook zo'n fijne danceplaat.
kontjes nesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://www.top-clips.nl/J(...)_2042_videoclip.html
Doet bij jou de bass het wel?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://www.top-clips.nl/J(...)_2042_videoclip.html
Zal ze denk ik toch eens naast elkaar moeten horen want ik hoor het er zo 1,2,3 niet in terug. Dacht dat ik het nummer niet kende, maar nu ik het zo hoor gaat er direct een lampje branden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:09 schreef Litton-Lane het volgende:
(Heeft in mijn oren een beetje weg van Wink - Higher State of Consciousness![]()
)
bass loopje wel, maar de beat-bass is kwijt. (Ik voel hem ook niet)quote:
Gelukkig, dan ligt het niet aan mijquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
bass loopje wel, maar de beat-bass is kwijt. (Ik voel hem ook niet)
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ligt het niet aan mij
Nummer ken ik nog wel van 'vroegâh'
Hij idd lekker, zekker als ie goed hard staatquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
, ik draai hem nog weleens in de auto. Heerlijk voor na het werk
![]()
Toen begon ze met zingen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
toevallig
Net 1 minuut geleden ff geluisterd....en na 30 sec. uitgezet
Daarom juist in mijn auto, extra geluid dmv een extra sub, e.d.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij is idd lekker, zekker als ie goed hard staat
Heb ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daarom juist in mijn auto, extra geluid dmv een extra sub, e.d.![]()
Zeg dat welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:33 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
LLinkje...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:29 schreef D.Rose het volgende:
Iemand die mij kan vertellen aan welk nummer (na 1 minuut) The Race van Ferry Corsten mij doet denken?
He!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:35 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Zo, 3 weken vakantie gehad. Hekwatgemist?![]()
* Sirolf eens isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:33 schreef -Hans- het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSS
Modest Mouse - Dashboard, oooooohh wat fijn !!!!!
Mooie saw.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
http://www.top-clips.nl/F(...)_2085_videoclip.html
Kernkraft 400?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
http://www.top-clips.nl/F(...)_2085_videoclip.html
Even totaal anders. Maar de videoclip versie van the thong song (cisco) is dan ook heel leuk. Daar zit een extra bass in(, als hij zijn voeten in het zand zet in de clip) Maar de food fot woofers cd`s doen het ook goed..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb ik ook
Daar klinkt Umbrella best goed hoor
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:37 schreef cosmick het volgende:
Lijkt wel op dat Zombie Nation.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:37 schreef JeroenV het volgende:
Kernkraft 400?
Ja die dacht ik ook.quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mooie saw.
Lijkt wel op dat Zombie Nation.
Heb het origineel van Kernkraft 400 nog ergens liggen, althans een klein stukje. Moment, ik zoek 'm even op.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tuurlijk
Dat ik daar niet op kon komen
Whehehe.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Eejjjjjjjjjj
Dat wordt een schadeclaim
** hier ** afkomstig van het Commodore 64 spel '" Lazy Jones " !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef -Hans- het volgende:
Heb het origineel van Kernkraft 400 nog ergens liggen, althans een klein stukje. Moment, ik zoek 'm even op.
Ge-wel-dig!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:39 schreef cosmick het volgende:
Deze kennen jullie wel hè? http://nl.youtube.com/watch?v=Wn1jrsXRN_Q
![]()
"ojaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Eejjjjjjjjjj
Dat wordt een schadeclaim
Ojaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
** hier ** afkomstig van het Commodore 64 spel '" Lazy Jones " !
Nu welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:39 schreef cosmick het volgende:
Deze kennen jullie wel hè? http://nl.youtube.com/watch?v=Wn1jrsXRN_Q
![]()
Ik heb 'm op cdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb het origineel van Kernkraft 400 nog ergens liggen, althans een klein stukje. Moment, ik zoek 'm even op.
Absoluut.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja. Dat was muziek voor een oud spelletje
.
Any annoying guitar soloquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vanaf het gitaar-solo-stukje vind ik hem goed.
Die staat niet in het Fok-woordenboek hoorquote:
Ik zie het ja! Populair karretje hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
He!![]()
Je auto is nog voorbij gekomen in het vorige deel! welkom terug, fijne vakantie gehad enzo?
Weet (nog) niet hoe dat werkt, vandaarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die staat niet in het Fok-woordenboek hoor
http://wiki.fok.nl/index.php/Categorie:Fok%21Woordenboek
Volgens mij ligt er nog wel ergens een sombrero in de studio. Als je daar nou mee gaat rondlopen blijf je misschien wel in die vakantiemood hangen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:52 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Ik zie het ja! Populair karretje he![]()
Prrrrima vakantie gehad. Ben nog wel in de vakantiemood. Dan is het extra lullig om meteen na de vakantie nachtdienst te hebben.Maar annemic komt me zo wel wakker houden
![]()
Je kunt zelf niets toevoegen hoor, mocht je dat van plan zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Weet (nog) niet hoe dat werkt, vandaar![]()
Maaruh een nachtdienst duurt tot ?? begin van Giel ofzo? Maar met Annemic in de buurt moet het toch een kleine moeite zijn om wakker te blijven.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:52 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Ik zie het ja! Populair karretje he![]()
Prrrrima vakantie gehad. Ben nog wel in de vakantiemood. Dan is het extra lullig om meteen na de vakantie nachtdienst te hebben.Maar annemic komt me zo wel wakker houden
![]()
Wow, die spijkerbroekquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
[cimg=,80]GEILE PIC[/cimg]
Joss komt natuurlijk niet met lege handen binnen...
Lijkt er verdacht veel op!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:05 schreef Toad het volgende:
[..]
[afbeelding]
Margriet Brandsma, NOS correspondent in Berlijn?
A moi !quote:
Ah, dat is diegene die nog niet weet dat ze eigenlijk man is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:05 schreef Toad het volgende:
[..]
[afbeelding]
Margriet Brandsma, NOS correspondent in Berlijn?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, dat is diegene die nog niet weet dat ze eigenlijk man is.
het was een garpje hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:13 schreef Toad het volgende:
[..]
En wat vindt jij 'van de band van dit moment' good shoes...?![]()
quote:
Goed programma, daarna komt casa luna. (volgens mij de zomer editie volgens mij) Luister ik ook vaak.quote:
Trustenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:17 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat slapen
Slaap lekker allemaal
Dat moet vast uit de podcast te knippen zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:17 schreef cosmick het volgende:
Ik ga dat "spotje" van Brandsteder door Ekdom van de afgelopen Freaknight nog ff mp3-en. Hilaarisch!
Heeft nu niemand die Michael "De Berggeit" McDonald imitatie van 'm?
"waar is de muur" vond ik een mooi boek inderdaad. Maar dat was misschien niet moeilijk als mega Berlijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Tsja, sommige journalisten moeten gewoon schrijvende pers blijven en niet met hun kop op tv verschijnen.
ndoei!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:17 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat slapen
Slaap lekker allemaal
Trusten man!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:17 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat slapen
Slaap lekker allemaal
Trustenquote:
Berlijn is gaafquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
"waar is de muur" vond ik een mooi boek inderdaad. Maar dat was misschien niet moeilijk als mega Berlijnfan.
Pics!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:58 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Die sombrero hangt hier aan de kapstok. *zet op*
Vroeger had de NCRV in de zondag- op maandagnacht het programma Nachtlicht.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Goed programma, daarna komt casa luna. (volgens mij de zomer editie volgens mij) Luister ik ook vaak.![]()
Maar ik wacht nu nog even op:
- The Smashing Pumpkins - Tarantula
- Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent
Wacht met Hans op Darequote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Trusten man!![]()
* -Hans- wacht op Gorillaz - Dare
Ben er 8x geweest en ga dit jaar weer terug. TIP: ga met oud en nieuw. Afgelopen keer geweest en dat was echt super! Vooral aftellen met 1,2 miljoen mensen in 10 talenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Berlijn is gaaf. Ben er pas één keer geweest, maar ga daar zeker nog een keer terug. Ben ook geïnteresseerd in WO1 en WO2-geschiedenis, dus dan kom je daar wel aan je trekken (WO2, that is).
Dat klopt, maar om kwart voor één heb je Bommelquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef Toad het volgende:
[..]
Vroeger had de NCRV in de zondag- op maandagnacht het programma Nachtlicht.Jammer dat dat weg is. Casa Luna vind ik persoonlijk iets minder. Als het onderwerp of de gast je niet aanspreekt hoef je eigenlijk al niet meer te luisteren...
Graag gedaanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat vind ik tof van je!
trusten Wolfrolf!
Ik zat een paar weken geleden nog aan Oud en Nieuw te denken. Om dat in het buitenland te vieren dus. En dan is Berlijn een goede optie. Een vriend van me heeft dat een paar jaar geleden gedaan en was ook erg enthousiastquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ben er 8x geweest en ga dit jaar weer terug. TIP: ga met oud en nieuw. Afgelopen keer geweest en dat was echt super! Vooral aftellen met 1,2 miljoen mensen in 10 talen![]()
Kreeg net nog een sms uit Berlijn van een vriend van me: hij wel![]()
Daar is 'ie dan ! +10 het geluidquote:
Alright; maar als je niet weet wanneer dit is uitgezonden, is het nog een beste klus.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat moet vast uit de podcast te knippen zijn.
Klopt, in maart ofzo een mailtje gestuurd: Nooit meer wat van gehoord....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Alright; maar als je niet weet wanneer dit is uitgezonden, is het nog een beste klus.
En meneer Ekdom reageert nergens op.
TIP 2:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zat een paar weken geleden nog aan Oud en Nieuw te denken. Om dat in het buitenland te vieren dus. En dan is Berlijn een goede optie. Een vriend van me heeft dat een paar jaar geleden gedaan en was ook erg enthousiast.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt, in maart ofzo een mailtje gestuurd: Nooit meer wat van gehoord....
* Roel_Jewel tip onthoudtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
TIP 2:
Trein - ± 5 uur
Op tijd boeken dan is een retourtje maar 58 euro!![]()
Op de gevoelige plaat vastgelegd, top!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:49 schreef Sirolf het volgende:
Rudy in het topic!
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jul/31/thumb/img42.jpg]afbeelding][/url]
Ja, tof man, dat soort dingen. Ik kreeg vandaag mijn 500 GB usb hd binnen. Dat vind ik ook al mooiquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:50 schreef Litton-Lane het volgende:
Nog één keertje zeggen...
Wat ben ikdat ik donderdag een nieuwe laptop ga kopen! (macbook)
![]()
Wat een rampenplan is mijn huidige notebook![]()
Vet hoor!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, tof man, dat soort dingen. Ik kreeg vandaag mijn 500 GB usb hd binnen. Dat vind ik ook al mooi.
Moiquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Even hoi zeggen tegen een echte DJ.
Want ik luister ook.
Yeah; en ik heb al een externe hd en twee hd's in mijn pcquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vet hoor!Ik kan ook niet wachten tot donderdag. Maar moet wachten op koopavond.... ivm werk...
Das het dubbele van mijn firewire schijf. Dus wat denk je: Binnen twee uur vol![]()
![]()
![]()
Hoor ik nu inner circle tussen door. vet![]()
Die tas van Annemieke: " Bla Bla"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:56 schreef Sirolf het volgende:
Hans' werk wordt bekeken door Rudy, Kevin en Annemieke:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jul/31/thumb/img44.jpg]afbeelding][/url]
Hmmm, ik heb ineens een 250gieg leeg hier liggenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah; en ik heb al een externe hd en twee hd's in mijn pc. Veel muziek dus... Alleen het kopieren naar een externe drive gaat nogal traag. Vannacht maar wat mapjes overhevelen.
Heb je 'm besteld ofzo, of ga je 'm gewoon kopen (met het risico dat ze 'm niet meer hebben.. vreselijk rritant namelijk).
Ojeequote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En de site zegt niet dat ze hem niet hebben.![]()
I know, bellen morgen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ojee. Ik zou morgenvroeg ff bellen of er dan gelijk ff langsrijden
. Voor de zekerheid.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
I know, bellen morgen.
Nu echt![]()
Margriet Brandsma.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Van wie is die foto die op het bureau ligt?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:08 schreef -Hans- het volgende:
Sick! Sick! Sick! ooit door Eric Cortonafgekondigd als " het voelt alsof je op een tractor met 200 PK door een smalle tunnel rijdt."
![]()
Wat doet een foto van Margriet Brandsma op het bureau van 3FM in A4-formaat?quote:
Oe!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:12 schreef -Hans- het volgende:
Rose, je hebt een fan!
[afbeelding]
[..]
Zeer vage plaat als ik eerlijk ben, wel erg geinig!
Ga ik morgen even doen! lijkt mij vet.quote:
Altijd gezellig hierquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:10 schreef Sirolf het volgende:
Wat gaat dit topic vanavond snel trouwens!
Niet kijken onder het etenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga ik morgen even doen! lijkt mij vet.![]()
Haha! Okay, zal er rekening mee houden. Tnx.quote:
Denk het wel!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:10 schreef purplerose het volgende:
Oe!![]()
Hoe zou het komen, is het mijn vuige pik ava?
Was niet helemaal duidelijk wat haar geaardheid is, dacht ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat doet een foto van Margriet Brandsma op het bureau van 3FM in A4-formaat?
Ok.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was niet helemaal duidelijk wat haar geaardheid is, dacht ik.
hey halloquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:39 schreef annemic het volgende:
ja!
Over valse lucht gesproken, die Maria Mena. En da's bij haar vreselijk imoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
En dan met zo'n stem met net iets teveel valse lucht......Hhhhhhhhhhhhheerlijk!
We hebben het over dezelfde Mena? Man, dat gejank gaat door merg en been. Zo onzuiver als de pest!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind't serieus echt een prachtig nummer!
Ik vond haar sowieso erg goed live
Ik vond hem erg onder de gordel die opmerking van Sander L over Margriet Brandsma... hij en Coen vinden het nogal leuk om mensen op allerlei gronden af te zeiken. Uiterlijk, sexuele voorkeur etc... het maakt de heren niet uit als ze maar goedkoop kunnen scorenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:12 schreef -Hans- het volgende:
Was niet helemaal duidelijk wat haar geaardheid is, dacht ik.
Onzuiver? Nou, valsheid heb ik er nooit in gehoord...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
We hebben het over dezelfde Mena? Man, dat gejank gaat door merg en been. Zo onzuiver als de pest!
.
wolfrolfquote:
Hmm.. het is niet mijn smaak.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hou ervan hoe gevoelig zij het zingt, alsof ze het echt meent
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:05 schreef Sirolf het volgende:
En daar is Veenstra's Vreetvermaak weer.
Het is ook niet helemaal mijn ding maar op Pinkpop vond ik haar echt fantastisch, ze creëerde een hele mooi sfeer in de tentquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind't serieus echt een prachtig nummer!
Ik vond haar sowieso erg goed live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |