Idd, ik blijf nog maar even hangen!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:06 schreef JeroenV het volgende:
22-23
Franz Ferdinand - Take Me Out![]()
Roisin Murphy - Overpowered
23-00
Gorillaz - Dare
Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent![]()
00-01
Queens Of The Stone Age - Sick, Sick, Sick![]()
Gnarls Barkley - Smiley Faces
Maximo Park - Books From Boxes![]()
The Killers - Mr Brightside![]()
![]()
Weet je waar het mij aan doet denken? aan Sunglasses at night, ook zo'n fijne danceplaat.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:06 schreef Litton-Lane het volgende:
Zeer zeer vette plaat idd.(Doet me, om bepaalde redenen, een klein beetje denken aan één van de loveparades waar ik geweest ben.)
Ja inderdaad, of wat ik hierboven schreef...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet je waar het mij aan doet denken? aan Sunglasses at night, ook zo'n fijne danceplaat.
nog geen Gossip gehoord vandaagquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:06 schreef JeroenV het volgende:
22-23
Franz Ferdinand - Take Me Out![]()
23-00
Gorillaz - Dare![]()
Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent![]()
00-01
Queens Of The Stone Age - Sick, Sick, Sick![]()
Gnarls Barkley - Smiley Faces
Maximo Park - Books From Boxes![]()
The Killers - Mr Brightside![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet je waar het mij aan doet denken? aan Sunglasses at night, ook zo'n fijne danceplaat.
kontjes nesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://www.top-clips.nl/J(...)_2042_videoclip.html
Doet bij jou de bass het wel?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://www.top-clips.nl/J(...)_2042_videoclip.html
Zal ze denk ik toch eens naast elkaar moeten horen want ik hoor het er zo 1,2,3 niet in terug. Dacht dat ik het nummer niet kende, maar nu ik het zo hoor gaat er direct een lampje branden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:09 schreef Litton-Lane het volgende:
(Heeft in mijn oren een beetje weg van Wink - Higher State of Consciousness![]()
)
bass loopje wel, maar de beat-bass is kwijt. (Ik voel hem ook niet)quote:
Gelukkig, dan ligt het niet aan mijquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
bass loopje wel, maar de beat-bass is kwijt. (Ik voel hem ook niet)
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ligt het niet aan mij
Nummer ken ik nog wel van 'vroegâh'
Hij idd lekker, zekker als ie goed hard staatquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
, ik draai hem nog weleens in de auto. Heerlijk voor na het werk
![]()
Toen begon ze met zingen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
toevallig
Net 1 minuut geleden ff geluisterd....en na 30 sec. uitgezet
Daarom juist in mijn auto, extra geluid dmv een extra sub, e.d.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij is idd lekker, zekker als ie goed hard staat
Heb ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daarom juist in mijn auto, extra geluid dmv een extra sub, e.d.![]()
Zeg dat welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:33 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
LLinkje...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:29 schreef D.Rose het volgende:
Iemand die mij kan vertellen aan welk nummer (na 1 minuut) The Race van Ferry Corsten mij doet denken?
He!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:35 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Zo, 3 weken vakantie gehad. Hekwatgemist?![]()
* Sirolf eens isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:33 schreef -Hans- het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSS
Modest Mouse - Dashboard, oooooohh wat fijn !!!!!
Mooie saw.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
http://www.top-clips.nl/F(...)_2085_videoclip.html
Kernkraft 400?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
http://www.top-clips.nl/F(...)_2085_videoclip.html
Even totaal anders. Maar de videoclip versie van the thong song (cisco) is dan ook heel leuk. Daar zit een extra bass in(, als hij zijn voeten in het zand zet in de clip) Maar de food fot woofers cd`s doen het ook goed..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb ik ook
Daar klinkt Umbrella best goed hoor
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:37 schreef cosmick het volgende:
Lijkt wel op dat Zombie Nation.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:37 schreef JeroenV het volgende:
Kernkraft 400?
Ja die dacht ik ook.quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mooie saw.
Lijkt wel op dat Zombie Nation.
Heb het origineel van Kernkraft 400 nog ergens liggen, althans een klein stukje. Moment, ik zoek 'm even op.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tuurlijk
Dat ik daar niet op kon komen
Whehehe.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Eejjjjjjjjjj
Dat wordt een schadeclaim
** hier ** afkomstig van het Commodore 64 spel '" Lazy Jones " !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef -Hans- het volgende:
Heb het origineel van Kernkraft 400 nog ergens liggen, althans een klein stukje. Moment, ik zoek 'm even op.
Ge-wel-dig!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:39 schreef cosmick het volgende:
Deze kennen jullie wel hè? http://nl.youtube.com/watch?v=Wn1jrsXRN_Q
![]()
"ojaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Eejjjjjjjjjj
Dat wordt een schadeclaim
Ojaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
** hier ** afkomstig van het Commodore 64 spel '" Lazy Jones " !
Nu welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:39 schreef cosmick het volgende:
Deze kennen jullie wel hè? http://nl.youtube.com/watch?v=Wn1jrsXRN_Q
![]()
Ik heb 'm op cdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb het origineel van Kernkraft 400 nog ergens liggen, althans een klein stukje. Moment, ik zoek 'm even op.
Absoluut.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja. Dat was muziek voor een oud spelletje
.
Any annoying guitar soloquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vanaf het gitaar-solo-stukje vind ik hem goed.
Die staat niet in het Fok-woordenboek hoorquote:
Ik zie het ja! Populair karretje hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
He!![]()
Je auto is nog voorbij gekomen in het vorige deel! welkom terug, fijne vakantie gehad enzo?
Weet (nog) niet hoe dat werkt, vandaarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die staat niet in het Fok-woordenboek hoor
http://wiki.fok.nl/index.php/Categorie:Fok%21Woordenboek
Volgens mij ligt er nog wel ergens een sombrero in de studio. Als je daar nou mee gaat rondlopen blijf je misschien wel in die vakantiemood hangen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:52 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Ik zie het ja! Populair karretje he![]()
Prrrrima vakantie gehad. Ben nog wel in de vakantiemood. Dan is het extra lullig om meteen na de vakantie nachtdienst te hebben.Maar annemic komt me zo wel wakker houden
![]()
Je kunt zelf niets toevoegen hoor, mocht je dat van plan zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Weet (nog) niet hoe dat werkt, vandaar![]()
Maaruh een nachtdienst duurt tot ?? begin van Giel ofzo? Maar met Annemic in de buurt moet het toch een kleine moeite zijn om wakker te blijven.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:52 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Ik zie het ja! Populair karretje he![]()
Prrrrima vakantie gehad. Ben nog wel in de vakantiemood. Dan is het extra lullig om meteen na de vakantie nachtdienst te hebben.Maar annemic komt me zo wel wakker houden
![]()
Wow, die spijkerbroekquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
[cimg=,80]GEILE PIC[/cimg]
Joss komt natuurlijk niet met lege handen binnen...
Lijkt er verdacht veel op!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:05 schreef Toad het volgende:
[..]
[afbeelding]
Margriet Brandsma, NOS correspondent in Berlijn?
A moi !quote:
Ah, dat is diegene die nog niet weet dat ze eigenlijk man is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:05 schreef Toad het volgende:
[..]
[afbeelding]
Margriet Brandsma, NOS correspondent in Berlijn?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, dat is diegene die nog niet weet dat ze eigenlijk man is.
het was een garpje hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:13 schreef Toad het volgende:
[..]
En wat vindt jij 'van de band van dit moment' good shoes...?![]()
quote:
Goed programma, daarna komt casa luna. (volgens mij de zomer editie volgens mij) Luister ik ook vaak.quote:
Trustenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:17 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat slapen
Slaap lekker allemaal
Dat moet vast uit de podcast te knippen zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:17 schreef cosmick het volgende:
Ik ga dat "spotje" van Brandsteder door Ekdom van de afgelopen Freaknight nog ff mp3-en. Hilaarisch!
Heeft nu niemand die Michael "De Berggeit" McDonald imitatie van 'm?
"waar is de muur" vond ik een mooi boek inderdaad. Maar dat was misschien niet moeilijk als mega Berlijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Tsja, sommige journalisten moeten gewoon schrijvende pers blijven en niet met hun kop op tv verschijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |