quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:08 schreef -Hans- het volgende:
Sick! Sick! Sick! ooit door Eric Cortonafgekondigd als " het voelt alsof je op een tractor met 200 PK door een smalle tunnel rijdt."
![]()
Wat doet een foto van Margriet Brandsma op het bureau van 3FM in A4-formaat?quote:
Oe!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:12 schreef -Hans- het volgende:
Rose, je hebt een fan!
[afbeelding]
[..]
Zeer vage plaat als ik eerlijk ben, wel erg geinig!
Ga ik morgen even doen! lijkt mij vet.quote:
Altijd gezellig hierquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:10 schreef Sirolf het volgende:
Wat gaat dit topic vanavond snel trouwens!
Niet kijken onder het etenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga ik morgen even doen! lijkt mij vet.![]()
Haha! Okay, zal er rekening mee houden. Tnx.quote:
Denk het wel!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:10 schreef purplerose het volgende:
Oe!![]()
Hoe zou het komen, is het mijn vuige pik ava?
Was niet helemaal duidelijk wat haar geaardheid is, dacht ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat doet een foto van Margriet Brandsma op het bureau van 3FM in A4-formaat?
Ok.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was niet helemaal duidelijk wat haar geaardheid is, dacht ik.
hey halloquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:39 schreef annemic het volgende:
ja!
Over valse lucht gesproken, die Maria Mena. En da's bij haar vreselijk imoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
En dan met zo'n stem met net iets teveel valse lucht......Hhhhhhhhhhhhheerlijk!
We hebben het over dezelfde Mena? Man, dat gejank gaat door merg en been. Zo onzuiver als de pest!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind't serieus echt een prachtig nummer!
Ik vond haar sowieso erg goed live
Ik vond hem erg onder de gordel die opmerking van Sander L over Margriet Brandsma... hij en Coen vinden het nogal leuk om mensen op allerlei gronden af te zeiken. Uiterlijk, sexuele voorkeur etc... het maakt de heren niet uit als ze maar goedkoop kunnen scorenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:12 schreef -Hans- het volgende:
Was niet helemaal duidelijk wat haar geaardheid is, dacht ik.
Onzuiver? Nou, valsheid heb ik er nooit in gehoord...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
We hebben het over dezelfde Mena? Man, dat gejank gaat door merg en been. Zo onzuiver als de pest!
.
wolfrolfquote:
Hmm.. het is niet mijn smaak.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hou ervan hoe gevoelig zij het zingt, alsof ze het echt meent
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:05 schreef Sirolf het volgende:
En daar is Veenstra's Vreetvermaak weer.
Het is ook niet helemaal mijn ding maar op Pinkpop vond ik haar echt fantastisch, ze creëerde een hele mooi sfeer in de tentquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind't serieus echt een prachtig nummer!
Ik vond haar sowieso erg goed live
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |