ndoei!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:17 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat slapen
Slaap lekker allemaal
Trusten man!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:17 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat slapen
Slaap lekker allemaal
Trustenquote:
Berlijn is gaafquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
"waar is de muur" vond ik een mooi boek inderdaad. Maar dat was misschien niet moeilijk als mega Berlijnfan.
Pics!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:58 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Die sombrero hangt hier aan de kapstok. *zet op*
Vroeger had de NCRV in de zondag- op maandagnacht het programma Nachtlicht.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Goed programma, daarna komt casa luna. (volgens mij de zomer editie volgens mij) Luister ik ook vaak.![]()
Maar ik wacht nu nog even op:
- The Smashing Pumpkins - Tarantula
- Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent
Wacht met Hans op Darequote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Trusten man!![]()
* -Hans- wacht op Gorillaz - Dare
Ben er 8x geweest en ga dit jaar weer terug. TIP: ga met oud en nieuw. Afgelopen keer geweest en dat was echt super! Vooral aftellen met 1,2 miljoen mensen in 10 talenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Berlijn is gaaf. Ben er pas één keer geweest, maar ga daar zeker nog een keer terug. Ben ook geïnteresseerd in WO1 en WO2-geschiedenis, dus dan kom je daar wel aan je trekken (WO2, that is).
Dat klopt, maar om kwart voor één heb je Bommelquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef Toad het volgende:
[..]
Vroeger had de NCRV in de zondag- op maandagnacht het programma Nachtlicht.Jammer dat dat weg is. Casa Luna vind ik persoonlijk iets minder. Als het onderwerp of de gast je niet aanspreekt hoef je eigenlijk al niet meer te luisteren...
Graag gedaanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat vind ik tof van je!
trusten Wolfrolf!
Ik zat een paar weken geleden nog aan Oud en Nieuw te denken. Om dat in het buitenland te vieren dus. En dan is Berlijn een goede optie. Een vriend van me heeft dat een paar jaar geleden gedaan en was ook erg enthousiastquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ben er 8x geweest en ga dit jaar weer terug. TIP: ga met oud en nieuw. Afgelopen keer geweest en dat was echt super! Vooral aftellen met 1,2 miljoen mensen in 10 talen![]()
Kreeg net nog een sms uit Berlijn van een vriend van me: hij wel![]()
Daar is 'ie dan ! +10 het geluidquote:
Alright; maar als je niet weet wanneer dit is uitgezonden, is het nog een beste klus.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat moet vast uit de podcast te knippen zijn.
Klopt, in maart ofzo een mailtje gestuurd: Nooit meer wat van gehoord....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Alright; maar als je niet weet wanneer dit is uitgezonden, is het nog een beste klus.
En meneer Ekdom reageert nergens op.
TIP 2:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zat een paar weken geleden nog aan Oud en Nieuw te denken. Om dat in het buitenland te vieren dus. En dan is Berlijn een goede optie. Een vriend van me heeft dat een paar jaar geleden gedaan en was ook erg enthousiast.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt, in maart ofzo een mailtje gestuurd: Nooit meer wat van gehoord....
* Roel_Jewel tip onthoudtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
TIP 2:
Trein - ± 5 uur
Op tijd boeken dan is een retourtje maar 58 euro!![]()
Op de gevoelige plaat vastgelegd, top!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:49 schreef Sirolf het volgende:
Rudy in het topic!
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jul/31/thumb/img42.jpg]afbeelding][/url]
Ja, tof man, dat soort dingen. Ik kreeg vandaag mijn 500 GB usb hd binnen. Dat vind ik ook al mooiquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:50 schreef Litton-Lane het volgende:
Nog één keertje zeggen...
Wat ben ikdat ik donderdag een nieuwe laptop ga kopen! (macbook)
![]()
Wat een rampenplan is mijn huidige notebook![]()
Vet hoor!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, tof man, dat soort dingen. Ik kreeg vandaag mijn 500 GB usb hd binnen. Dat vind ik ook al mooi.
Moiquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Even hoi zeggen tegen een echte DJ.
Want ik luister ook.
Yeah; en ik heb al een externe hd en twee hd's in mijn pcquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vet hoor!Ik kan ook niet wachten tot donderdag. Maar moet wachten op koopavond.... ivm werk...
Das het dubbele van mijn firewire schijf. Dus wat denk je: Binnen twee uur vol![]()
![]()
![]()
Hoor ik nu inner circle tussen door. vet![]()
Die tas van Annemieke: " Bla Bla"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:56 schreef Sirolf het volgende:
Hans' werk wordt bekeken door Rudy, Kevin en Annemieke:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jul/31/thumb/img44.jpg]afbeelding][/url]
Hmmm, ik heb ineens een 250gieg leeg hier liggenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah; en ik heb al een externe hd en twee hd's in mijn pc. Veel muziek dus... Alleen het kopieren naar een externe drive gaat nogal traag. Vannacht maar wat mapjes overhevelen.
Heb je 'm besteld ofzo, of ga je 'm gewoon kopen (met het risico dat ze 'm niet meer hebben.. vreselijk rritant namelijk).
Ojeequote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En de site zegt niet dat ze hem niet hebben.![]()
I know, bellen morgen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ojee. Ik zou morgenvroeg ff bellen of er dan gelijk ff langsrijden
. Voor de zekerheid.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
I know, bellen morgen.
Nu echt![]()
Margriet Brandsma.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Van wie is die foto die op het bureau ligt?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:08 schreef -Hans- het volgende:
Sick! Sick! Sick! ooit door Eric Cortonafgekondigd als " het voelt alsof je op een tractor met 200 PK door een smalle tunnel rijdt."
![]()
Wat doet een foto van Margriet Brandsma op het bureau van 3FM in A4-formaat?quote:
Oe!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:12 schreef -Hans- het volgende:
Rose, je hebt een fan!
[afbeelding]
[..]
Zeer vage plaat als ik eerlijk ben, wel erg geinig!
Ga ik morgen even doen! lijkt mij vet.quote:
Altijd gezellig hierquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:10 schreef Sirolf het volgende:
Wat gaat dit topic vanavond snel trouwens!
Niet kijken onder het etenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga ik morgen even doen! lijkt mij vet.![]()
Haha! Okay, zal er rekening mee houden. Tnx.quote:
Denk het wel!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:10 schreef purplerose het volgende:
Oe!![]()
Hoe zou het komen, is het mijn vuige pik ava?
Was niet helemaal duidelijk wat haar geaardheid is, dacht ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat doet een foto van Margriet Brandsma op het bureau van 3FM in A4-formaat?
Ok.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was niet helemaal duidelijk wat haar geaardheid is, dacht ik.
hey halloquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:39 schreef annemic het volgende:
ja!
Over valse lucht gesproken, die Maria Mena. En da's bij haar vreselijk imoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
En dan met zo'n stem met net iets teveel valse lucht......Hhhhhhhhhhhhheerlijk!
We hebben het over dezelfde Mena? Man, dat gejank gaat door merg en been. Zo onzuiver als de pest!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind't serieus echt een prachtig nummer!
Ik vond haar sowieso erg goed live
Ik vond hem erg onder de gordel die opmerking van Sander L over Margriet Brandsma... hij en Coen vinden het nogal leuk om mensen op allerlei gronden af te zeiken. Uiterlijk, sexuele voorkeur etc... het maakt de heren niet uit als ze maar goedkoop kunnen scorenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:12 schreef -Hans- het volgende:
Was niet helemaal duidelijk wat haar geaardheid is, dacht ik.
Onzuiver? Nou, valsheid heb ik er nooit in gehoord...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
We hebben het over dezelfde Mena? Man, dat gejank gaat door merg en been. Zo onzuiver als de pest!
.
wolfrolfquote:
Hmm.. het is niet mijn smaak.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hou ervan hoe gevoelig zij het zingt, alsof ze het echt meent
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:05 schreef Sirolf het volgende:
En daar is Veenstra's Vreetvermaak weer.
Het is ook niet helemaal mijn ding maar op Pinkpop vond ik haar echt fantastisch, ze creëerde een hele mooi sfeer in de tentquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind't serieus echt een prachtig nummer!
Ik vond haar sowieso erg goed live
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |