Ze gingen tijdelijk dichtquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:08 schreef King_of_cubes het volgende:
Waarom is dit topic nu ineens weer open.
iddquote:
YES! Helaas zijn dan de Pinksterfeesten hier en ben ik te dronken om het spel te spelen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
iddGisteren nog gespeeld, maar ik begin het spel nu wel zat te worden.
Volgende week Mario Football![]()
Ik vermaak me er prima mee. Altijd nog wel iets te halen of te unlocken!quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:51 schreef RaymanNL het volgende:
iddGisteren nog gespeeld, maar ik begin het spel nu wel zat te worden.
Jeuj! Reeksenquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze gingen tijdelijk dichtVanaf vandaag gaan ze weer open
![]()
Ik zal het onthouden, maar dan moeten we daar wel een tijdje mee wachten, zodat de users het spel eerst goed kunnen oefenen. Misscien een leuk ideetje voor de Zomervakantiequote:Op woensdag 16 mei 2007 11:12 schreef BMH het volgende:
Mario Strikers over een week. Hopelijk gaan de mods hiervoor leuke toernooien organiseren
Dan willen we idd wel allemaal binnen achter onze wii zittenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, maar dan moeten we daar wel een tijdje mee wachten, zodat de users het spel eerst goed kunnen oefenen. Misscien een leuk ideetje voor de Zomervakantie
Voor volledige verhaal: klikquote:All in all, despite the relative brevity of our play time, there's a lot to be looking forward to with Mario Strikers: Charged Football. It offers the same high-concept, tightly-focused multiplayer mayhem of its predecessor, with a few neat upgrades and additions courtesy of the Wiimote. What's more, Friend Codes aside, it's an encouraging demonstration of Nintendo's online plans and signals good things to come in the future. Look out for more in-depth probing of Mario Strikers: Charged Football as the game nears its European May 25 release.
quote:May 15, 2007 - The PlayStation 3 has had a rough time of it right out of the gate. There are several reasons why consumers have been slow to warm up to Sony's new console: it's expensive, its game library is less than stellar, its online network is inferior to the Xbox 360… Masaya Matsuura, head of developer NanaOn-Sha, makers of PaRappa the Rapper, has another theory: he believes the console is just too darn big, at least for Japanese consumers.
Speaking to GamesIndustry.biz, Matsuura says, "It's too big for the Japanese."
Sony can take heart in the fact that the PS3 is doing much, much better than the Xbox 360 in Japan. Is the 360 also too large for Japanese gamers? "With Xbox, the problem is not the size of the hardware but of the AC adapter."
Like Goldilocks sampling the three bears' porridge, Matsuura finds the size of the Wii is just right. "Wii is a very good piece of hardware. Many talented people from Nintendo make great ideas for game hardware, of course."
Matsuura is currently in the planning stages for a Wii game, but finds the console presents new challenges for developers.
"Already I've been starting to think about Wii software, but it's very hard sometimes. Because can you keep shaking the controller for hours? Players can't spend a long time on gameplay, so this can be tough. So I respect Nintendo's activities, but for software designers like us, it's very hard."
The Wii game is apparently "a very casual, one-button game. Maybe the publisher will announce the release soon. It's a very simple game, but I hope it will be successful."
Ik ben het niet met deze meneer eens dat je niet zo lang kan spelen. Zelda speelde ik heel erg lang achter elkaar zonder dat mij pols/arm moe werd. Sommige devs lijken wel te vergeten dat een kleine beweging met de pols genoeg is en dat je nie tals een gek hoeft te gaan staan/zitten zwiepen met je wiimote.quote:"Already I've been starting to think about Wii software, but it's very hard sometimes. Because can you keep shaking the controller for hours? Players can't spend a long time on gameplay, so this can be tough. So I respect Nintendo's activities, but for software designers like us, it's very hard."
Mario Party 8 word 49,99 hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:14 schreef Lemming22 het volgende:
Joepie! Er komen eindelijk leuke spellen aan!
Bust-A-Move 44.99 -------- 18 mei 2007
Trauma Center: Second Opinion n.n.b. -------- 22 juni 2007
Mario Party 8 54.99 -------- 29 juni 2007
Big Brain Academy n.n.b. -------- 29 juni 2007
Maar nu heb ik geen geld![]()
Ik ook zoiets, mits ik dan al me personeels pasje van de dixons binnen hebquote:
Nogmaals: first party games kosten 45 euro. Zelda is de uitzondering met 55 euro.quote:
Ja, maar meestal stunten ze bij games niet echtquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:56 schreef disjfa het volgende:
Adviesprijs Adelante , adviesprijs.
Je weet wat een adviesprijs is? Daarna gaan ze pas stunten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, maar meestal stunten ze bij games niet echt
met games kunnen ze meestal niet echt stunten.. (te weinig marge voor de retailer)quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je weet wat een adviesprijs is? Daarna gaan ze pas stunten.
Neequote:Op woensdag 16 mei 2007 19:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Nogmaals: first party games kosten 45 euro. Zelda is de uitzondering met 55 euro.
Ik heb enkel zelda voor 55 gekocht. De rest van de games zijn allemaal 45quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee49,99 is dat advies prijs, zo is het ook aangekondigd vorig jaar.
Kijk ook maar naar de reguliere winkelketen:
Dixons
Bart Smit
Jou 45 euro is dus een uitzondering, waarschijnlijk een mediamarkt ofzo, het is zeker geen adviesprijs![]()
Edit: Trouwens, Mario Football lijkt ook 60 euro te gaan kosten![]()
Je snapt het niet helemaal, maar dat geeft niks!quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je weet wat een adviesprijs is? Daarna gaan ze pas stunten.
Waar heb je ze gekocht danquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb enkel zelda voor 55 gekocht. De rest van de games zijn allemaal 45.
En 60 euro voor strikers is dikke onzin. MENSEN: Koop je games AUB NIET bij de dixons of bart smit!!
Intertoys & FRS zijn geen gameshops/discounters. Ga naar een willekeurige gameshop en je zult euro's goedkoper uit zijn. Is de gameshop duurder dan een andere winkel? Dan hoeft je het alleen maar te zeggen en ze halen de prijs omlaag. Gameshops leven van de games. Daarom doen ze alles om er voor te zorgen dat jij niet naar de FRS, Dixons of Bart Smit gaat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waar heb je ze gekocht danZeker een webshop of mediamarkt achtig iets
Ook de intertoys en FRS hanteren deze prijzen, en het zijn de normale prijzen.
![]()
Aha, dan haal jij ze dus bij Gameshops, die zijn zoiezo goedkoper iddquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Intertoys & FRS zijn geen gameshops/discounters. Ga naar een willekeurige gameshop en je zult euro's goedkoper uit zijn. Is de gameshop duurder dan een andere winkel? Dan hoeft je het alleen maar te zeggen en ze halen de prijs omlaag. Gameshops leven van de games. Daarom doen ze alles om er voor te zorgen dat jij niet naar de FRS, Dixons of Bart Smit gaat.
Ik heb het ook niet over de adviesprijs. Wat boeit de adviesprijs nu? Dixons houd zich er ook nooit aan. Die gaat er altijd bovenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Aha, dan haal jij ze dus bij Gameshops, die zijn zoiezo goedkoper iddMaar ze hanteren dus NIET de adviesprijs
![]()
En zoiezo, ik blijf me games toch wel bij de Dixons halen, personeels korting FTW![]()
gameshop DH verkoopt ze niet eens, zeer domme zet...quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Intertoys & FRS zijn geen gameshops/discounters. Ga naar een willekeurige gameshop en je zult euro's goedkoper uit zijn. Is de gameshop duurder dan een andere winkel? Dan hoeft je het alleen maar te zeggen en ze halen de prijs omlaag. Gameshops leven van de games. Daarom doen ze alles om er voor te zorgen dat jij niet naar de FRS, Dixons of Bart Smit gaat.
Schande voor een port! Dan haal ik m voorlopig zeker niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Edit: Trouwens, Mario Football lijkt ook 60 euro te gaan kosten![]()
Bij Dynabite word tie 42,99quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:38 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Schande voor een port! Dan haal ik m voorlopig zeker niet.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Bij Dynabite word tie 42,99Jezus, wat zijn hun goedkoop
Op de dixons website staat tie nog niet
![]()
Edit: oh neeStaat ie wel op: 49,99
. Bartsmit.com had hem namelijk voor 59 staan
![]()
Ik denk dat alleen de echte grote titels 60 euro gaan kosten, zoals Mario Galaxy en Smash Bros Brawlquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Ik had het wel heel erg triest gevonden als het spel 60 euro zou kosten.
Heb jij het nu over adviesprijs of winkelprijsquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen de echte grote titels 60 euro gaan kosten
Ja, maar dat was toch juist omdat Zelda voor zowel de Cube als de Wii tegelijkertijd verscheen. Standaard prijs voor Cube games is +-60 euro, dus hebben ze de Wii versie dezelfde prijs gegeven.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:53 schreef disjfa het volgende:
[..]
Heb jij het nu over adviesprijs of winkelprijsWinkelprijs zal nooit 60 euro worden (of 59,** dus) behalve bij de afzetwinkels die BMH al noemde.
En ze hadden in de tijd van zelda al aangegeven dat zelda een duurder spel was.
Nice. Nog net goedkoper dan play.com.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:21 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zie trouwens dat dynabite zoiezo een erg goedkope winkel is voor gamesDa's wel raar, want ze vallen onder de zelfde keten als Dixons
![]()
Volgende week vrijdagquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:02 schreef Ludacriss het volgende:
Wanneer komt Mario Strikers uit dan?
In mijn ogen juist een goede zet, gezien de belachelijke leveringsproblemen overal. De Gameshop pikte t van te voren tenminste al niet en hebben een duidelijke keuze gemaakt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
gameshop DH verkoopt ze niet eens, zeer domme zet...
ik haal wel bij me broerow wacht, dit had ik al gemeld he
![]()
heel domme zet om helemaal niks te leveren (ook geen games) want als ze ergens op kunnen verdienen is het daar wel op..quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
In mijn ogen juist een goede zet, gezien de belachelijke leveringsproblemen overal. De Gameshop pikte t van te voren tenminste al niet en hebben een duidelijke keuze gemaakt.
Geen ervaring, maar volgens reviews een redelijke flop, je kan schijnbaar beter wachten op de volgende Tiger woods, als ze er wat meer wiimote gevoel instoppen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:54 schreef Young_David het volgende:
Iemand ervaringen met Tiger Woods. Ik heb geen enkele golf game, maar wii golf is best leuk, al vindt ik de besturing niet optimaal. Dus Tiger Woods ... top of flop voor een niet golfer?
Ik heb bij Intertoys besteld, maar als het toch de normale prijs is, koop ik hem.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waar heb je ze gekocht danZeker een webshop of mediamarkt achtig iets
Ook de intertoys en FRS hanteren deze prijzen, en het zijn de normale prijzen.
![]()
Een PAL lijst kan ik zo snel niet vinden maar misschien moet je eens bij webwinkels als play.com kijken wat ze allemaal hebben.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:23 schreef vries750 het volgende:
Hoi, heb net een Wii gekocht!
Ik vroeg me af of er ergens een lijst is met alle releases op PAL?
Deze heb ik nog niet kunnen vinden, en ik wil eerst eens kijken wat er allemaal te krijgen is, ipv afgaan op het aanbod van een paar winkels...
Alvast bedankt!
Hoi, bedankt voor je snelle antwoord. Ik werd net op deze link gewezen: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Wii_gamesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:32 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Een PAL lijst kan ik zo snel niet vinden maar misschien moet je eens bij webwinkels als play.com kijken wat ze allemaal hebben.
echt een prut game. Ik speel sports golf helemaal blauw, maar toen ik tw07 probeerde vond ik het echt 3x niks.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:54 schreef Young_David het volgende:
Iemand ervaringen met Tiger Woods. Ik heb geen enkele golf game, maar wii golf is best leuk, al vindt ik de besturing niet optimaal. Dus Tiger Woods ... top of flop voor een niet golfer?
quote:Of course, like most sports games, Mario Strikers is best played against friends - up to four, with decent Wi-Fi options. The single player game is strong enough to warrant a purchase too, especially as Mario Strikers finally breaks the recent drought of Wii releases. As the most original, admittedly surreal, take on the sport for years, Mario Strikers is a gem of a game and manages to flawlessly meet Nintendo's brief of appealing to absolutely everybody.
8/10
Euhm.. Volgens mij is de sensor balk de ontvanger, de wiimotes zijn verzenders.. Ik denk dat je de waxine lichtjes kan gebruiken i.p.v. wii mote, deze zenden nml ook licht uit.. Maar de balk kan je niet vervangen door waxinelichtjes lijkt mij.. Hoe wil je waxinelichtjes aansluiten op je Wii?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:14 schreef mschol het volgende:
heeft iemand hier ooit het voorelkaar gekregen om de wii te besturen zonder sensor balk???
ik heb het zojuist geprobeerd met 2 waxine lichtjes (scheen te werken) maar deed hier niks...
moet je sensor balk perse zijn aangesloten ofzo?
Je kunt het ook doen met 2 lichtbronnen die feller/opvallender zijn dan het licht in je kamer. Infrarood werkt uiteraard het beste.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:14 schreef mschol het volgende:
heeft iemand hier ooit het voorelkaar gekregen om de wii te besturen zonder sensor balk???
ik heb het zojuist geprobeerd met 2 waxine lichtjes (scheen te werken) maar deed hier niks...
moet je sensor balk perse zijn aangesloten ofzo?
Andersom, de sensorbalk zendt uit. Pak je webcam maar en richt 'm op je sensorbalk.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Euhm.. Volgens mij is de sensor balk de ontvanger, de wiimotes zijn verzenders.. Ik denk dat je de waxine lichtjes kan gebruiken i.p.v. wii mote, deze zenden nml ook licht uit.. Maar de balk kan je niet vervangen door waxinelichtjes lijkt mij.. Hoe wil je waxinelichtjes aansluiten op je Wii?
Uhm. okay.. Vreemde contructie.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:46 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Andersom, de sensorbalk zendt uit. Pak je webcam maar en richt 'm op je sensorbalk.
1up heeft een filmpje online staan waarin ze de Wii om een hoekje besturen met 2 alternatieve lichtbronnen.
hoe denk je dat alle bewegingen zo precies worden geregistreerd?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Euhm.. Volgens mij is de sensor balk de ontvanger, de wiimotes zijn verzenders.. Ik denk dat je de waxine lichtjes kan gebruiken i.p.v. wii mote, deze zenden nml ook licht uit.. Maar de balk kan je niet vervangen door waxinelichtjes lijkt mij.. Hoe wil je waxinelichtjes aansluiten op je Wii?
Hmm, interesse + 3quote:
ja hij zend uit en nee, de sensorbar is niet de ontvanger,quote:Op zondag 20 mei 2007 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe denk je dat alle bewegingen zo precies worden geregistreerd?
juist door het mechanisme in de wii mote.. die zendt dus...
Wel als het Eurogamer is.quote:
* King_of_cubes hoopt op Konami.quote:Nintendo voorzitter Satoru Iwata heeft bekend gemaakt dat Nintendo in de toekomst meer bedrijven zal gaan overnemen. Recentelijk nam het al Monolith (Xenosaga-serie) over. Een fusie wordt ook niet uitgesloten, maar dit zou in dat geval alleen ten behoeve van de naam Nintendo zijn. Als voorbeeld noemde Iwata de productie van een nieuwe console waarbij de technologie en de kennis van Nintendo helpzaam kan zijn. In dat geval worden overnames en fusies niet uitgesloten.
Woensdag, op z'n vroegs.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:19 schreef Pronk het volgende:
Ik verwacht wel dat Mario Strikers (net als Excite Truck) een paar dagen voor de officiele release al in de winkels ligt.
Ik hoop wel dat er genoeg exemplaren in de winkels liggen, ik heb geen zin om half Nederland af te reizen omdat ie bijna nergens te koop is.
nope. Wij krijgen het spel als eerste.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:44 schreef _GdR_ het volgende:
wordt strikers dan wel wereldwijd gelaunched? itt pauper mario?
Europese developers >>> Amerikaanse.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:49 schreef disjfa het volgende:
Wij zijn ook het voetbalcontinent. Jammer dat we niet het leuke spellen continent zijnzouden we SPM eerder hebben gekregen.
-Amerikaans release schemaquote:Aug. 20 Metroid Prime 3 Corruption Nintendo
September Battalion Wars 2 Nintendo
Rare spellen hadden we vroeger ook regelmatig als eerstequote:
Als er niets voor staat is het goed.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:19 schreef sonnie het volgende:
Ik heb een klein vraagje over de Wii.
Mijn Samsung lcd heeft een soort van ronde bovenkant waardoor zo'n sensorbalk niet kan blijven staan. Kan hij dus ook gewoon op de voet staan en het signaal goed zien?
als je m voor t eerst aanzet vraagt ie of je die balk onder of op je tv hebt staan, kan dus welquote:Op maandag 21 mei 2007 18:19 schreef sonnie het volgende:
Ik heb een klein vraagje over de Wii.
Mijn Samsung lcd heeft een soort van ronde bovenkant waardoor zo'n sensorbalk niet kan blijven staan. Kan hij dus ook gewoon op de voet staan en het signaal goed zien?
Als we dat zouden weten zou het denk ik ook bij jouw al bekend zijnquote:Op maandag 21 mei 2007 21:26 schreef -Yuna- het volgende:
Hoe zit het met super paper mario? komt die nog en zo ja wanneer?
nja zal je troosten. de game valt behoorlijk tegen.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:40 schreef -Yuna- het volgende:
Hmmm dat valt tegenIk wacht echt al zo lang en nu volg ik het een tijdje al niet meer maar in amerika is het spel al uit geloof ik, dus ik dacht dan wordt het hier ook wel tijd voor een releasedate. Jammer hoor, ik kijk eigenlijk niet meer om naar mijn wii wegens gebrek aan leuke games/rpg's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
staat helemaal niks boeiends opquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:20 schreef RaymanNL het volgende:
IGN heeft Mario Football gereviewed:
klikgeen video review?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:36 schreef Pronk het volgende:
Hey, Mario Strikers is direct leverbaar bij DimensionPlus, volgens mij betekend dat, vandaag besteld, morgen in huis. Hij is hier alleen wel duurder dan 50 Euro.
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=791063&z=86
of er heen lopen en direct in huisquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:36 schreef Pronk het volgende:
Hey, Mario Strikers is direct leverbaar bij DimensionPlus, volgens mij betekend dat, vandaag besteld, morgen in huis. Hij is hier alleen wel duurder dan 50 Euro.
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=791063&z=86
ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef floydvisser het volgende:
Wii weet waar ik een nieuw wii touwtje voor de wiiiiiii-mote kan scoren?
[afbeelding]
gelukkig tv net gemist!![]()
Nintendo bellen, zie handleidingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef floydvisser het volgende:
Wii weet waar ik een nieuw wii touwtje voor de wiiiiiii-mote kan scoren?
[afbeelding]
gelukkig tv net gemist!![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef floydvisser het volgende:
Wii weet waar ik een nieuw wii touwtje voor de wiiiiiii-mote kan scoren?
[afbeelding]
gelukkig tv net gemist!![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
* King_of_cubes hoopt op Konami.
Ik heb ze overigens nooit gehad meteen de dag nadat het bekend was geworden besteldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nintendo bellen, zie handleiding
Het is al bekend dat die komt van een aantal scans.quote:
waar word je als kind behandelt? ik vind het wel makkelijk dat jij allemaal nieuws postquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:31 schreef depax het volgende:
ik maak overigens geen topics meer als een klein kind behandeld worden heb ik geen zin in. dan zoek ik wel een andere bezigheid op het werk dan wii/ds info posten.
Een meis heeft me gepmed waarom ik onzin topics posts.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
waar word je als kind behandelt? ik vind het wel makkelijk dat jij allemaal nieuws post![]()
dan PM je terug dat dat het nieuwe beleid van GAM is...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:37 schreef depax het volgende:
[..]
Een meis heeft me gepmed waarom ik onzin topics posts.
Pics!!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:37 schreef depax het volgende:
[..]
Een meis heeft me gepmed waarom ik onzin topics posts.
maja ze is het eens met de losse topics, maar niet met topics waar bijna niets in staat. Ik wil het gewoon steeds als centraal topic maken voor een game en daarna een op erbij.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dan PM je terug dat dat het nieuwe beleid van GAM is...
daar stond dan ook wel heel weinig inquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:41 schreef depax het volgende:
[..]
maja ze is het eens met de losse topics, maar niet met topics waar bijna niets in staat. Ik wil het gewoon steeds als centraal topic maken voor een game en daarna een op erbij.
Deze manier krijg je mensen ook aan het kijken en blijft en centrale topic klein. Zo vind ik het zelf ook altijd fijnste werken op mijn forums, maar ach madden was blijkbaar niet info waardig.
daar had je eigenlijk meer iets als dit van kunnen maken:quote:- nintendo power: Madden 08 screenshot shows online lobby and leaderboard, as well as Miis. Most likely for avatar use.
quote:
Madden 08 komt naar de Wii en Nintendo Power heeft de eerste info:
- nintendo power: Madden 08 screenshot shows online lobby and leaderboard, as well as Miis. Most likely for avatar use.
waarschijnlijk zullen de Mii's dus als avater gebruikt worden.
Ja, het ligt er aan hoe je de topics opentquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:41 schreef depax het volgende:
[..]
maja ze is het eens met de losse topics, maar niet met topics waar bijna niets in staat. Ik wil het gewoon steeds als centraal topic maken voor een game en daarna een op erbij.
Deze manier krijg je mensen ook aan het kijken en blijft en centrale topic klein. Zo vind ik het zelf ook altijd fijnste werken op mijn forums, maar ach madden was blijkbaar niet info waardig.
k ik zal helemaal niks meer posten. goed dan is het nog beter?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, het ligt er aan hoe je de topics opentHet gaat er om of het topic echt een goede nieuws waarde heeft, en echt interessant is. Niet elke GAF topic ook op GAM openen
![]()
KijK:
[Wii/DS] Indianapolis 500 Legends
[Wii] Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure (Treasure Island Z)
[Wii/DS] Geometry Wars Galaxies
[Wii] Gundam 0079
Dit is dan wel nieuws, maar het is niet echt iets waar half GAM op zit te wachten, dat zie je ook aan de aantal reacties.
Ohwjah, nog één dingetjeZou je niet direct centrale topics willen openen, over games die net aangekondigd zijn. De centrale game topics komen wel rondom de release van de game
Nee, zo bedoel ik het nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:31 schreef depax het volgende:
[..]
k ik zal helemaal niks meer posten. goed dan is het nog beter?
gooi alles maar in een centraal topic dan
zeikerds allemaal. Brengt iemand nieuws is het nog niet goed.
Zack en Wiki en geometry wars Zijn anders wel top games en zack en wiki komt van top dev af.
Gundam is ook erg goed. Ik zie het probleem niet maar ja zal wel aan mij liggen.
Dat heeft toch niks met IJsmeis of mij te maken? De ideeen om GAM te veranderen, lagen al klaar voordat IJsmeis en ik mod werdenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:31 schreef depax het volgende:
[..]
Sinds jij en ijsmeis mod zijn vind ik het niet meer leuk.
Twee kinderen die alles willen regelen.
als jullie mij kinderachtig behandelen kan ik dat ook hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef ijsmeis het volgende:
Nah zeg depax. Lekker kinderachtig. Ik PM'de je met de vraag of je met opzet zoveel topics in één keer opende aangezien ze niet allemaal zo'n uitgebreide OP hadden. En dat was het, dat heb ik ook vier keer uitgelegd in de PM. En nu zit je schattig en leuk te doen in de PM, maar loop je hier wel even de boeman uit te hangen over mijn PM's.
Ik zal in het vervolg gewoon je topic op slot tiefen zonder verdere uitleg via PM. Ook prima.
En verder kan die discussie btw ook in ons prachtige Feedbacktopic of in het GAM-stijl topic. En niet zo sneaky in een centraal topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij zat er idd een houdertje met dubbelzijdig plakband bij.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:30 schreef GoodGawd het volgende:
Vraagje, binnenkort moet ik mijn Wii krijgen (ja nu pas v_v ) maar er komt dus ook een nieuwe tv. Deze is plat en heeft bedieningsknopjes op de bovenkant en word aan de muur bevestigd. Zoals ik uit meerdere bronnen heb vernomen ^^ komt de sensor bar op de tv (eronder kan ook? )
Het probleem is dus dat tv de tv aan een stang komt die uit kan klappen, maar als de sensorbar daar op ligt zou ie er elke keer afvallen en onstabiel liggen.
Mijn vraag luidt dus: Zit er een plakkertje aan de sensorbar waardoor hij vast ligt? En kan je hem ook op andere plekken op de tv plaatsen (achterkant)?
De sensorbar heeft zelf ook dubbelzijdig tape, is in dit geval denk ik beter. Houdertje werkt denk ik niet in dit geval.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
volgens mij zat er idd een houdertje met dubbelzijdig plakband bij.![]()
ja er zijn plakkertjes.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:30 schreef GoodGawd het volgende:
Vraagje, binnenkort moet ik mijn Wii krijgen (ja nu pas v_v ) maar er komt dus ook een nieuwe tv. Deze is plat en heeft bedieningsknopjes op de bovenkant en word aan de muur bevestigd. Zoals ik uit meerdere bronnen heb vernomen ^^ komt de sensor bar op de tv (eronder kan ook? )
Het probleem is dus dat tv de tv aan een stang komt die uit kan klappen, maar als de sensorbar daar op ligt zou ie er elke keer afvallen en onstabiel liggen.
Mijn vraag luidt dus: Zit er een plakkertje aan de sensorbar waardoor hij vast ligt? En kan je hem ook op andere plekken op de tv plaatsen (achterkant)?
En anders iets van klitteband eraan maken aan beide zijden.... Altijd mooi eronder hangen, en als je et er ergens opzet ook nergens last van...quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:50 schreef Koentje3 het volgende:
ja die plakkertjes he? Werken die ook nog als je de sensorbalk een keer ergens anders mee naartoe neemt? want als ik een middagje bij een vriendin ga wii-en neemt altijd een maat van mij zn sensor bar mee, en ik mn wiiniet erg handig dus
![]()
Wat heb je ermee gedaan ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:13 schreef Wessiej het volgende:
Zo, wii terug gebracht, nu naar Nintendo, hoop hem snel terug te krijgen, 1/2 maand(en) niet op gespeeld, maar heb er nu als die kapot is opeens zin in
Jupquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:10 schreef Fral het volgende:
Ik heb een vraagje over het Mii-kanaal..
Mijn mooie plein is nog steeds helemaal leeg
Heb wel internet op mn Wii, maar ik moet zeker ook vrienden hebben, voor er daar poppetjes van anderen gaan lopen?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:10 schreef Fral het volgende:
Ik heb een vraagje over het Mii-kanaal..
Mijn mooie plein is nog steeds helemaal leeg
Heb wel internet op mn Wii, maar ik moet zeker ook vrienden hebben, voor er daar poppetjes van anderen gaan lopen?
Tering, daar was dat rare plastic dingetje dus voorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
volgens mij zat er idd een houdertje met dubbelzijdig plakband bij.![]()
Jep, dat klopt. maar dan moet je nog wel vrienden hebben toegevoegd die hem ook op migreren hebben staanquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:25 schreef k_i_m het volgende:
Volgens mij hoeft dat niet. Je moet alleen je mii ding migreren. Ik had al wandelaars voordat ik mijn welgeteld éne vriend had toegevoegd.
had laatst nog is een keer gekeken op mn plain.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:10 schreef Fral het volgende:
Ik heb een vraagje over het Mii-kanaal..
Mijn mooie plein is nog steeds helemaal leeg
Heb wel internet op mn Wii, maar ik moet zeker ook vrienden hebben, voor er daar poppetjes van anderen gaan lopen?
met een betonschaar...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt...![]()
Niet van je 'enige vriend'quote:
Wees blij dat die eer jou ten deel is gevallenquote:
ik had een week geleden er rond de 200 rond lopenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:19 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
had laatst nog is een keer gekeken op mn plain.
235maximale chaos
Vast en zeker in je fobo gekeken en gedacht dattie kon scoren..quote:
Niks, behalve niet-spelen, op de ene dag naar de andere defect, kom zelfs niet meer in het menu.quote:
ik heb er nog 8quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:53 schreef floydvisser het volgende:
[..]
met een betonschaar...
nee gewoon honkballen, en toen brak ie tijdens het pitchen...
maar niemand heeft dus nog een nieuw touwtje gevonden...
Kim, zonder touwtje? raak je em dannie kwijt?...ennne je had het toch over de wii-mote hé?![]()
checkt foboquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:47 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Vast en zeker in je fobo gekeken en gedacht dattie kon scoren..![]()
quote:Metroid Prime® 3 Corruption
Format: Nintendo Wii™
Launch Date: 08/20/07
ESRB: RP (Rating Pending)
Game Type: First-Person Adventure
Accessories: Wii Remote and Nunchuk™ controllers
Players: 1
Developer: Retro Studios
Hey k_i_mquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gekocht hoop ik toch dat spel verdient het.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:44 schreef WooZ het volgende:
Ik heb strikers
Maar nu eerst CL finale kijken, daarna zien we wel
Zeker waard.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:06 schreef GoodGawd het volgende:
Mmm...is dat verschil groot? Dan is het het aanschaffen maybe waard?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik heb er nog 8
nintendo bellen:
"Hallo ik kan hier gratis touwtjes scoren voor mn speulcomputertje toch?"
ja meneer dat klopt. hoeveel wiimotes heeft u?
"ACHT!"
oke meneer ze worden vanmiddag nog op de post gedaan.
"hehehe oke dan pino"
en paar daagies later waren ze er. dus als je er nog nodig hebt moet je maar ff PMen
Jij bent zoooo slim. Nu heb je 8 wrist straps. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik heb er nog 8
nintendo bellen:
"Hallo ik kan hier gratis touwtjes scoren voor mn speulcomputertje toch?"
ja meneer dat klopt. hoeveel wiimotes heeft u?
"ACHT!"
oke meneer ze worden vanmiddag nog op de post gedaan.
"hehehe oke dan pino"
en paar daagies later waren ze er. dus als je er nog nodig hebt moet je maar ff PMen
Ik heb ze nog steeds niet nadat ik ze de dag zelf besteld had dat probleem er kwam.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij bent zoooo slim. Nu heb je 8 wrist straps. Gefeliciteerd.
Ik heb er 2 besteld aangezien ik 2 controllers heb.
eigenlijk 10 want de oude zijn nog heel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij bent zoooo slim. Nu heb je 8 wrist straps. Gefeliciteerd.
Ik heb er 2 besteld aangezien ik 2 controllers heb.
Stoerquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:55 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
eigenlijk 10 want de oude zijn nog heel.
Alleen aan je piem0l?quote:
Serieuze wii reacties komen in serieuze wii topics tochquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed topic. Serieus. Wii-gamers rule!
wtf? zit jij ook op scholieren.com?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:06 schreef disjfa het volgende:
Zoek op google op piem0l en je komt zo ongeveer op het niveau scholieren
Nouja zal _gdr_ waarschijnlijk goed bijpassen.
[..]
Serieuze wii reacties komen in serieuze wii topics tochDit topic gaat over het algemeen nergens over
Nee ik zat op google. LE-ZENquote:
he lief doen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Tomassoquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:23 schreef Tomasso het volgende:
Sinds die GDR hier is, heeft zelfs de GAM SC nog een hoger niveau. Spijtig, het was vroeger zo'n toffe reeks.
Hoop wel met deuren en ramen openquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:44 schreef Twarres het volgende:
Vandaag eindelijk mijn Wii binnen..
Ik ga me effe opsluiten denk ik.
Nou, op een kiertje dan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:56 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Hoop wel met deuren en ramen open
Bah, wachtten tot morgen op strikers.
Als het goed is bij je lokale Bart Smit, Eplaza of andere gameboer en anders kun je hem nog altijd via internet bestellen.quote:
En bij navraag bij Ubisoftquote:this week´s ´Ubidays´ showcase event in Paris, publisher Ubisoft introduced its new casual games line with a trailer that ends with most peculiar footage. It shows a Wii game that appears to utilize a 3D projector.
http://www.youtube.com/watch?v=E8RS0oH51UU
Is this a real accessory? Of course, it has always been considered unlikely that Nintendo would get back into 3D technology so soon after the Virtual Boy´s demise. But why else would this be part of Ubisoft´s presentation?
Such technology has been rumoured to be an upcoming peripheral for the Wii in the past. Most notably, in November 2005, Nintendo star designer Shigeru Miyamoto told Business Week:
It's convenient to make games that are played on TVs. But I always wanted to have a custom-sized screen that wasn't the typical four-cornered cathode-ray-tube TV. I've always thought that games would eventually break free of the confines of a TV screen to fill an entire room. But I would rather not say anything more about that.
There were a number of similar comments hinting at the fact that Wii may not require a television display.
Rumours of a ´last secret´ concerning the Wii persisted for some time. As late as October, Nintendo of America´s Perrin Kaplan confirmed that some features of the console had not yet been announced, saying "We do have a couple of other surprises" and noting that they would especially please the hardcore crowd.
Later that month, Reggie Fils-Aime was rumoured to have hinted at a "big Wii revelation" that would be announced around launch.
Rumours regarding some kind of 3D projection device started very early on, especially in the wake of a brilliant fake and proof that a Japanese gaming company had invested in 3D projection technology.
Is this the final proof that we have been waiting for all this time? I myself had given up on the idea. Now, I am very much tempted to believe this must be real.
quote:EDIT Ubisoft just got back to me about the clip. They claim that the projector is not going to be made available, but that it is simply a way to illustrate the way the game works. The game will be displayed like any other console game, they claim.
Ik heb m bij BS besteld,werkt prima in pluggen en gaanquote:
vanquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:59 schreef Slein83 het volgende:
3D Projector voor de Wii![]()
[..]
En bij navraag bij Ubisoft
[..]
Ja, ik had ook zoiets van whaaaat?? Maar wie zegt dat er niet een kern van waarheid inzit. Waarom laten ze het zien, wat is het nut ervan?quote:
Een 3d projector als deze afgebeeld in de video is nog niet mogelijk. Het is wel mogelijk om een projectie op een glasplaat te krijgen. Alleen kom je dan alweer snel bij 3d tv uit.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:59 schreef Slein83 het volgende:
3D Projector voor de Wii![]()
[..]
En bij navraag bij Ubisoft
[..]
Zie RRR2 topic. Je hebt het mis.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:47 schreef depax het volgende:
ik denk eerdere dat het laatste geheim een microfoon in de wiimote is.
luister en kijk hier maar eens naar hij zegt het echt.
http://www.youtube.com/watch?v=T-xn3r1jfJk
you will be talking in your wiimote.
Dat ding is toch voor internet?quote:
Als je een goede router gebruikt (linksys, apple etc) zul je nooit problemen ondervinden. Ik gebruik nu al jaren draadloze routers en ik wil niet meer terug naar enkel en alleen draad. Ik kan mijn consoles overal in huis gebruiken. Mijn DSjes kunnen overal online & dankzij de n prepared netwerkkaart & router verstuur en ontvangen we ook nog eens 9 MB/s met de macbookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:24 schreef De_Brandweer het volgende:
Draadloos werkt hier nooit goed. Al zoveel routers geprobeerd. Maar ik vertrouw zo'n kabel toch altijd meer dan draadloos.
Bij mij werkt het.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:37 schreef GoodGawd het volgende:
@
[afbeelding]
Dat is dat Wifi ding voor de Wii, ook bruikbaar met de DS?
linksys en verbinding wegvallen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:31 schreef De_Brandweer het volgende:
Ja hardstikke leuk. Ik heb verschillende linksys routers gehad en een apple router. Altijd problemen mee gehad. Slechte verbinding, verbindingen die steeds wegvallen. Met mijn DS valt internet steeds uit. Ik wil draadvol internet.
Wat loop je dan te zeiken over wiiconnectquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:00 schreef _GdR_ het volgende:
nooit never geen problemen hier iig
Ik denk ook dat de verbinding niet door de muren kan hier ofzo. Ik zou het anders ook niet weten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:59 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
linksys en verbinding wegvallen?
jij ben niet eens dragonball waardig
linksys is de beste op de markt man!
Meeeeeh Toooh.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:37 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik wil F-zero Wii.
12,50 op ebayquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:00 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Meeeeeh Toooh.
Ik zat al te zoeken naar F zero GX; helaas blijkt het onmogelijjk de gamecube versie nieuw nog aan te schaffen. 2e hands durft men er gerust nog 30 euro voor te vragen. :|
Dus, een nieuwe F-zero; hell yeah.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:48 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Wat loop je dan te zeiken over wiiconnect![]()
en je weet dat je de enigste bent hiermee?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:02 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
omdat het zuigt. heeft weinig met een router te maken of internet oid.
downloaden met 400kb+ (niet heel erg snel. maar goed)
en update van de wii van 5mb doet ie dikke 5 tot 10 minuten over
en dan heb ik t niet eens over t inloggen van t winkel kanaal
weet je dat ik het getest heb bij vrienden in 5 verschillende steden?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:11 schreef depax het volgende:
[..]
en je weet dat je de enigste bent hiermee?
bij mij gaat alles ook vlot zonder problemen ook online met strikers geen lags niks.
Deels ben ik het wel met je eens (voor het eerst?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:19 schreef _GdR_ het volgende:
en je wilt bijvoorbeeld internetten.
klikt aan.
beginnen > verbinding testen (?) > verbinding maken (waarmee?) > yes. internet.
waarom kan je niet gewoon op internet klikken en dat er dan een browser starten?
waarom moet de verbinding eerst getest worden terwijl ja al verbinding hebt? (email) en waarom moet ie verbinding maken? naar de laptop van nintendo waarschijnlijk die de stats bij houd.
internet is gewoon niet nintendo zn ding. en ze moeten er gewoon zeer zeker niet aan beginnen.
laat ze maar lekker een nieuwe zelda/mario/etc bouwen ofzo.
ik denk et ook wel ja...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:07 schreef Young_David het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen hun wii gemod hebben. Volgens mij valt het aantal mensen dat gekopieerde wii games speelt nog wel mee
Ligt eraan hoeveel mensen het zat zijn om te moeten wachten tot games hier eens gaan uitkomen en ook nog eens meer moeten betalen ook (alhoewel daar een reden voor is)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:07 schreef Young_David het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen hun wii gemod hebben. Volgens mij valt het aantal mensen dat gekopieerde wii games speelt nog wel mee
ik zou zelf pas gaan modden als me garantie is verlopen, zonde om me garantie weg te gooienquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel mensen het zat zijn om te moeten wachten tot games hier eens gaan uitkomen en ook nog eens meer moeten betalen ook (alhoewel daar een reden voor is)Ik denk niet dat het er bijster veel zijn maar ik denk wel dat het aantal zal gaan groeien als Nintendo zo door blijft gaan. Het is dat ik geen schroevendraaier in de buurt van mijn Wii wil zien, anders had ik de mijne ook allang gemod. Al is het alleen voor Super Paper Mario.
Ook dat jaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou zelf pas gaan modden als me garantie is verlopen, zonde om me garantie weg te gooien
ik heb al eens gehad dat me dvdspeler et niet deed (hij kon geen discs lezen.)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:23 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ook dat jaHeb al een keer een freeze gehad door TP die kuren vertoont (Fused Shadows die onzichtbaar zijn enzo) dus 't risico wil ik niet lopen
![]()
Had exact hetzelfde ja, en toen was hij van 2 meter hoog naar beneden gemieterd TERWIJL hij een disc aan het uitlezen wasquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb al eens gehad dat me dvdspeler et niet deed (hij kon geen discs lezen.)
na even laten staan deed hij et weer
bij mij ging het wat vriendelijker, ik had em mee naar beneden genomen en neer gezet...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:25 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Had exact hetzelfde ja, en toen was hij van 2 meter hoog naar beneden gemieterd TERWIJL hij een disc aan het uitlezen was![]()
Na 2 dagen werkte alles weer perfect, en dat al 4 maanden ofzo![]()
Ik had er bij Bart Smit 40 euro voor betaald. Dus eigenlijk is het een gratis spel bij de Wiimotequote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wii Play is max met 2 spelers te spelen en eigenlijk alleen leuk voor één avondje. Daarna raak je er op uitgekeken. Toch zou ik m kopen omdat er een Wiimote bijzit en je voor Wii Play maar 10 euro betaald dan.
Mwah, m'n vriendin (non gamer) vond het vissen echt wel leuk. Spelletje met die tankjes vind ik zelf ook nog wel geinig..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wii Play is max met 2 spelers te spelen en eigenlijk alleen leuk voor één avondje. Daarna raak je er op uitgekeken. Toch zou ik m kopen omdat er een Wiimote bijzit en je voor Wii Play maar 10 euro betaald dan.
Misschien zou zoiets moeten kunnen werken, alleen dan moet je wel de juiste jack hebben.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:26 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb een fukking probleemIk heb dus een component kabel gekocht, voor beter beeld kwaliteit enzo. Nu wilde ik het dus aansluiten en dat ging, teminste de 3 video kabels. Maar er zitten dus ook nog 2 audio kabels aan( Sound L/ Sound R) Het probleem is er zit helemaal geen Sound L en Right in. Er zit maar 1 sound input en die is voor L/R.
Ik probeerde dus één van de twee kabels daarin te doen maar er kwam geeen geluid uit...
Weet iemand een oplossing, tot nu met de scart kabel dan maar
quote:"I have had the privilege over the past 48 hours to witness history in the making at the “(Pre E3) Nintendo Media Event” here in Seattle, WA. All of the information I have to share with you is under embargo, but as the true fans and the true gamers, I believe you are entitled to it. As a regular lurker on these forums I know what this means to all of you, and I decided early yesterday to disseminate this information to those that deserved to have it. No worries – I have taken the appropriate measures to ensure that my identity cannot be identified so that I will not face consequences for my actions. I hope you will enjoy learning this information and that you share my enthusiasm for the future of Nintendo.
Where to begin?
Following Reggie Fils-Aime’s speech yesterday (now widely reported) we were invited to a room to play a number of already announced games. We were given packets relating to each of these games with a large amount of information and goodies contained within. I’ll try to only share the information pertaining to the games you are all likely most interested in…then on to the surprises!
The first two games I will discuss are not only on embargo until Friday, but inexplicably until E3. Do not ask me why we were treated to so much regarding these games that we could not share. I suppose it is so that we can say things like “Trust me, you will be pleased.”
Metroid Prime 3: Corruption
Release Date – 08/20/2007
My experience playing this game demonstrated that Wii is capable of graphics far superior to what has been seen to date, and vast improvements have been made over the original build for this title. You will finally say “wow” when you see this game.
More importantly, Metroid will be a Wi-Fi title. There is no competitive online mode or multiplayer but WiiConnect 24 plays a large role. Metroid Prime 3 is slated to be the final entry in to the Prime series and is meant to carry fans over for quite some time. As such, new missions will become available for download on a regular basis (I have no idea how often a “regular basis” is). In addition, new suits and weapons are also going to be available for download. No detailed information was provided beyond this, but as explained to me, the purpose is to provide an experience that will be “ever evolving and changing so that the game may become entirely new over time.” This aspect of the game was why it was delayed for so long.
Super Smash Bros. Brawl
Release Date – 11/12/2007
Unfortunately, Smash Bros. only featured one playable level, which is what you’re seeing in most of the screenshots. However, there was a demonstration of the game’s Wi-Fi abilities and one new character shown. As you’ve seen, the game looks stunning and in certain instances plays like a dream. There are two available control methods, “Classic” and “Brawl.” Classic utilizes either a Gamecube controller or the Classic controller and plays much like previous entries in the series. Brawl utilizes the Wii Remote and Nunchuk attachment. Various attacks can be increased in strength by moving the Wii Remote in the direction of the attack. You can also add an extra jump when pressing up on the control stick and moving your Remote upwards. Unfortunately, these maneuvers felt tacked on.
Super Mario Galaxy
Release Date – 12/10/2007
Much hands-on time was spent with this title. It is essentially everything fans of Mario 64 will be expecting from the game. Unlike Mario Sunshine, this entry in the series will allow players the ability to explore vast areas of varying style. By now, you have undoubtedly seen the mini-planet hopping scenes on video and in screen shots. That being said, you probably have no idea how massive this game truly is. The mini-planets, comets, and space exploration are simply the surface of the game, and experienced mostly at the beginning. As the game progresses, most levels are within giant planets, each with its own unique feel. I was reminded often of jumping in to different paintings on Mario 64 and how each level was unique from the others. Think of outer-space in Galaxy as the castle is to Mario 64.
Another interesting bit of information regarding this title is cooperative play. When playing with a friend they will have the ability to assist you in your movements. This works by pointing the star where you want to advance to and having Mario follow the pattern drawn. This only happens at particular points in the game and is not necessary for play. However, it allows a friend to join the fun.
Finally, WiiConnect 24 is also utilized in this title, but no information regarding this was provided.
Disaster: Day of Crisis
Release – First Quarter 2008
Disaster is now the official title of this game, with Day of Crisis being the subtitle. This was done to show the potential of the title becoming a series, which helped fuel Nintendo’s desire to purchase Monolith. Each would be subsequently named Disaster: XXXX.
The game still appeared to be very much “in development” due to the lack of playable areas, but featured graphics much improved from the E3 Trailer. The most interesting aspect of this title was the necessity to use the Wii Remote in unique ways to assist in the advancement of the game. In one area, the player had to determine that the Wii Remote needed to be pointed at a water valve and then turned to unleash water onto a raging fire. These “puzzles” give the game more of an action-adventure feel. Ultimately, it felt like an entirely new type of gaming experience.
M-09 (FKA Project H.A.M.M.E.R.)
Release – Second Quarter 2008
Project H.A.M.M.E.R. is now officially titled M-09. The game seemed to be fairly far along in development and featured a number of playable areas. Other than the title change and release date, most of what you need to know about this game is already available. It plays as previously described, and the various levels I played were all within a major metropolis. The variety of each level comes only in how unique each city area can be from the previous one.
Now for the goodies…
A video montage was shown of the following games and channels, all with a promised 2008 release date. I’ll include a few notes of what I gathered from the snippets (and I do mean snippets) of each:
Mario Kart – Graphically impressive. Looked very traditional. Controlled like other Wii racing games, Wi-Fi logo.
Animal Crossing – Looks very much like past titles. Wi-Fi logo.
Vision Red – Original Nintendo RPG. Looked similar to Final Fantasy VII in terms of character design and style of play.
Nintendo Pennant Chase Baseball – Why this game is only available in video form is beyond me. However, the graphics have been spruced up from the Gamecube version and it controls like you think it would.
Wii Health – People doing a variety of exercises with the Wii Remote shown. Results page shows calories burned and a variety of other information. Mii are utilized.
Wii Music – A variety of instruments can be played with the Wii Remote and each performance added to others to make songs. Wi-Fi logo.
Mii Popularity – Looked a lot like Everybody Votes with Mii profiles. Various attributes can be ranked. Miis appear to be grouped in different classifications for ranking and ease of finding.
Demo Channel – Showed players downloading demos of Virtual Console titles.
In terms of major information, that almost sums it up. There were some third party games shown but nothing too exciting.
The final piece of information however was for most of the press the most exciting of all. A final video was shown that left everyone buzzing with excitement.
Sentences flashed across a black screen and faded…
I don’t remember them all or exactly, but they were similar to what I will provide below:
The greatest adventure in gaming
Lands of epic proportions
A hero for all time
A love to die for…
Link then appears screaming for a very brief second before the screen turns black and a tri-force slams onto the screen and smashes in to pieces.
If the character model used for Link is any indication of where this series is headed, expect ultra-realism, grittiness, and a very dark feel."
BELIEVEquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zogenaamde pre-E3 inpressies van iemand
Ja aan zoiets zat ik dus ook te denken, ik zal het eens navragen bij de lokale elektronica zaak.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:12 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Misschien zou zoiets moeten kunnen werken, alleen dan moet je wel de juiste jack hebben.
[afbeelding]
Het kan ook press media mocht wel al het nieuws zien.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zogenaamde pre-E3 inpressies van iemand
Dat is alleen wanneer je iets speciaals in je mailbox hebtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:38 schreef GoodGawd het volgende:
Trouwens ik dacht altijd dat je dat mooie blauwe licht zou zien als je Wii Standby staat..ik zie het alleen als ik op eject druk .... Of doe ik iets verkeerd?
ach zo moeilijk is het niet te verzinnen. We hebben in het verleden; toen de exacte revolution nog niet bekend was genoeg lul-verhaaltjes gezien.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:46 schreef depax het volgende:
[..]
Het kan ook press media mocht wel al het nieuws zien.
En toch hoe verzin je die dingen anders titels en nieuwe dingen en zo.
Ik vind het erg geloofwaardig
waar staat dit neogaf zag ik hem niet.
quote:This is from this weeks 1Up Show video podcast. It says PC where the Wii is at first, but then for a split second it switches to Wii at the end of the title. So was it a mistake from the guys at 1Up, or a small hint that the game is on Wii? There is no way in hell the game is coming to the Wii! First off Crytek said they can't put it on the 360 so how could they ever get it on Wii without it looking worst then FarCry?
Begint dat fake gedoe nu alweerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zogenaamde pre-E3 inpressies van iemand
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zogenaamde pre-E3 inpressies van iemand
enquote:
quote:KK -- Katsuaki Kato
SM -- Shigeru Miyamoto
-------------------------------------------------------------------------------------
KK: You may not know the name Shigeru Miyamoto, but I guarantee you know his babies - Super Mario, Donkey Kong and many more.
Without his characters - and without Miyamoto - Nintendo would almost certainly not be what it is today: a super power in the cut-throat world of computer games. But we are not here today to talk so much about Nintendo's history, but more to emphasize the future of Nintendo.
Miyamoto took some time of his day to talk to, and play with, Famitsu.
KK: Mr Miyamoto welcome to Famitsu Weekly! Now many people would say that you've got this dream job, you get to design games every day and you also get paid for it at the end as well. We now a bit about your history, so please take us through your and Nintendo's future.
SM: As you surely know, I am deeply involved in the Super Mario Galaxy project, so that obviously takes up much of my time. But I do find myself as well discussing the Wii and its position right now. Mr Iwata and I have for example got us involved in a quite special new project lately, but I can not say more about that right now. Apart from that, I am also preparing a bit for our coming expos. Doing my usual swimming and working in my garden keeps me focused. I have also built a small training course in our backyard, for our dog, so that keeps me focused too. Many things I have to keep track of.
KK: Since you in your nice speech at GDC spoke heavily about the "Wifeometer", I thought I could take the opportunity to ask how Mrs Miyamoto is doing.
SM: Mrs Miyamoto is doing fine. We are planning in next week to actually renew our marriage vows, so she is very excited about that. I am too of course. I have found this beautiful flower ceremony which I am going to have on our "party". But please dont tell, she doesn't know yet. Apart from that we are just doing fine.
KK: That sounds lovely. But now to Nintendo and what you are planning to do next. For example, Electronic Entertainment Expo has been pushed back to July this year, do you still plan to attend the expo?
SM: Of course we are going to attend E3. That show is very important to us. Sure, I don't particularly approve of ESA's plans and ideas about the expo, but hey you can't get everything you want. Nevertheless, Nintendo will be there and we promise a great show this year too. Many questions will be answered, and I hope we can gain even more users to our already vast user base. This year at E3, we will display our games and other material in a bit unconventional way. Today's games are complex aren't they? But do you ever look back to the '80s and think, I am really longing for those simple days because I have to say that I really miss the Game Watch and that was stick figures moving across the screen! Sure, Nintendo emphasizes complex games and displacement mapping and all that, but not directly at E3. While we will of course present many new games for both the Wii and the DS, we display these games with ease in mind. From the strict, harsh conferences in previous years to a relaxed, smooth and friendly experience, Nintendo is going this year. We will not be slow with inviting gamers up on the stage, to experience our very most new gaming experiences. The conference will however not be limited only to a stage, somewhere in Santa Monica, but it will continue on the show floor, as I with many others will lead a vast variey of press key people around the show floors, to demonstrate our new games. There will also be midnight feasts and similar, but I am not sure I will be able to attend those. Sure, the response from Nintendo is to "mingle" with as many people as possible, but I am keen to get a good night's sleep too. We'll see how we will work that out.
KK: Anyhow I guess it's fair to say that Nintendo will come out with some incredible games this year, like Super Mario Galaxy and Super Smash Bros. Brawl, but do you care to tell us about any new game project you will potentially be showing at E3 or perhaps at TGS?
SM: I do think we are too conscious of competition, so I am not really required to tell you anything about any of my new projects. But just because you are my friend, Katsuaki, I can give you a few glimpses of what we may or may not show at E3. For some months ago, I read this small article in a gaming magazine, about a game that was only sound oriented. This got me very interested. As Nintendo is always trying lately to get more people to play, I told Mr Iwata about how we could give blind people and deaf people a chance to play games. We agreed on a new project, which I am not going to name right now, that would gain handicapped people, even though I dislike the word handicapped. I am not sure if we are going to display both of the games at E3, but I think you can estimate the chance of it to pretty high. So, games for hearing impaired and blind people, we were destined to make. You are probably wondering how such games would look. Well, it is not very hard at all. The only thing we emphasized was sight respectively sound. In the first game, which is for blind people, we have many high end sound features, like holophonic sound [Katsuaki gasps a little] and much more. As it would be pretty difficult to develop a game with a plot, only using sounds, we have developed a full game with full graphics and all. The only thing we have done is to include a blind mode, which makes everything except for the HUD and the game menus completely black. While the game with full graphics and all is very beautiful, the game is designed to be finished not using your eyes, but your ears.
It is basically the same concept for the game which is for deaf people. Here, everything in the game is about motion and reflexes. We promise that in this game, which will feature very nice music if you want it, you will experience the most detailed physics system ever seen in a game. Then we include games like Crysis and Tom Clancy's new project, which are believed to be the games with the most realistic physics models yet. So, those are some factors you can hopefully, I won't say 100 %, expect at E3.
KK: So this is - beautiful. I have always thought of you as a very nice person, but this goes far beyond what I can call gaming. There are however some factors I must bring to the surface. For example, the sound. I assume the Wiimote speaker will be used in the sound game. Now, while I like the idea of a speaker in the Wiimote, I don't think I am alone saying that the sound is not the most realistic. You mentioned that we will experience high end sound features. Sure, Wii supports Dolby Pro Logic II, and even if that gives a clean sound, it does not stand up to the giants like Dolby TrueHD, DTS-HD Master Audio and Dolby Digital Plus. How are you planning to tackle this?
SM: The time passed very quickly from when people enjoyed the speaker to when people hated it. This was quite enervating to us, and just at that point releasing an upgraded controller would have just been dump. Except from the poor sound quality, we have also seen quite a number of technical difficulties, due to the fact of sweat getting into the actual speaker. As I said, very soon after the launch, the problem reports started flying in. We decided just to tell people to be careful. We replaced the Wii straps as well, as you surely remember. This year when people have grown used to the sound quality of the Wiimote, Nintendo has decided to strike. While you because of a software update won't need to replace your Wiimote, a revitalized Wiimote will launch in conjunction with the two previously issued games. So, what will this revitalized controller include? Well, I can not of course tell you everything, but I promise support for both Dolby Digital 7.1, Dolby True HD...friendlier buttons and much much more.
KK: I am of course very pleased with this, but does this not contradict everything Nintendo has said about not competing only with raw power, about the gaming experience being about the heat of emotion, and not the...chill of technology?
SM: Nintendo does not and will never say that graphics and raw power are bad. Just remember my recent quote about Nintendo providing the most detailed physics system ever seen in a game. Now, would that have been made possible if Nintendo did not care if our games today looked like for example games on "ZX Spectrum"? I think not. What Nintendo meant with "the heat of emotion" is that you can not solemnly build a great game around a very detailed system. The very true emotions of the developer must be put into the game to make it a masterpiece. Sure, I agree on many games on Xbox 360 and Playstation 3 being fantastic. Take for example "Gears of War". Now, that is game that both has a great story, great character interactions and great graphics and sound. But too few games that have a beast of a graphics engine rely on the story. Instead, the polygon count is thrown to the first row, and it is by then my interest of that game begins to fade. Now, I am not going to tell anything further of Nintendo current and future approach to graphics, even though you might get to know about it on E3, but instead just tell you a few more things about the Wiimote sound upgrade. This upgrade will be distributed via WiiConnect24 mainly. You will however be able to purchase the update in stores. Then, not only the upgrade but 1000 Wii Points and some rarities will come.
Your thoughts must be surrounding how we are able to upgrade the sound while actually not pointing out any specific physical installation. Well, to tell you the truth Katsuaki, the Wiimote was never to 100 % finalized to the launch in November last year. We still had some minor details we wanted to work with, but due to time restraint, we were forced to leave some factors behind. What we did however leave was future support for Dolby Digital 7.1, Dolby True HD and many more, as we originally tended to have at least one of those. Our interest of the technologies however grew during the coming months, so to this upgrade we decided to include even more sound techniques, as long with some Wiimote modifications.
KK: Hmmm, I am not sure with this one, but could you indirectly be hinting at more yet to be finalized techniques with the Wii?
You haven't been holding that helmet under the desk all this time, have you?
SM: [Laughing]No no, we have no secret virtual reality helmet hidden under our desks. Again, the Nintendo On video was made by the very talented Pablo Belmonte. While Pablo does not work for Nintendo, he should still have kudos for his video, as it was very detailed. But no, we have not and we are not working on any virtual reality helmet. But as you asked also about any more "yet to be finalized" features in Wii, I can tell you that you are not on the wrong foot here. Whether it is about high def, better graphics or more power in Wii, I am not going to tell. But I am willing to bet on you seeing something truly revolutionary this year, either at E3, TGS or E for All. Furthermore, I can reveal that we are working on another addition to Wii. This thing is however not something we did not have time to put in Wii from the beginning, but something completely new.
KK: Okay, that is very nice to hear. Now, you told us before you had something to show us here today. Do you mind telling us about it?
SM: Certainly. I decided to bring actually a game here today. This is a new project of our friends at Brownie Brown and Intelligent Systems. No, they have not merged, they are only responsible for different things. Brownie Brown is responsible mainly for the story, and Intelligent Systems is responsible mainly for the graphics and the physics. So, to the game now [Mr Miyamoto brings a Wii game case out of his bag]. It is called "KumaSquirrel" and it is about a squirrel that loses its home due to the Kuma River in Japan flooding. I assume we could call it an adventure or RPG game. However, why not take a look at it. Remember, this is from the alpha version, so much could change once we the final version. [Miyamoto demonstrates a flooding sequence where the squirrel is sitting on a huge log that is floating on the river] So here you see the squirrel, which has the tentative name Ebb. Soon enough, there will be some rapid rafts and this will turn into a bumpy ride. As you can see here, we are in the middle of the river and there is not much to grab onto. So, our best choice is to jump from log to log and hopefully get out of this mess. Now, notice the very realistic movement of Ebb. You can as well see that we have modelled it with great care, and even included soft blend on every hair string.
KK: So this involves the motion sensitive controller in a new way, I presume?
SM: I would say "Give it a try". If you use it then you will know how it feels. Don't be afraid of losing control. I must admit I don't really now myself how to do this. I must remember to ask Kameoka next time I drop by.
KK: So, let's see here...ah, there I got it. So Shigeru, how are you involved in this project?
SM: [Takes controller after getting it back] It is always fun to try something new. I am known for pretty light experiences, so I decided to drop into something that features more deep feelings and a bit of agony. "KumaSquirrel" will be very sad, and it might not be for everybody. But then again I promise alternative endings, and quite many of them, in conjunction with "event moves and sequences". Now, I design small things in this game like underwater features like fishes, but also for example cloud formations and how birds move in groups. These are things that will heavily come to affect the player of the game.
KK: Watch out...
SM: [Miyamoto grabs the controller as the log which Ebb is sitting on is about to be launched into a steel barrier]Now, that was close. I think we are mostly done here, there are only the rafts left. Ah, there we go. Now you will be able to see Ebb in motion. Here is for example a couple of "event moves". Press 1 to launch at that branch. But wait, Ebb forgot her, yes it is a female squirrel, food which was as well on the log. We must quickly find it, or else Ebb won't have anything to eat. [Miyamoto does some moves with the Wiimote and soon enough ends the preview with a spectacular cut scene where you see Ebb in some kind of tree swinging dance where she is trying to keep the food]Now, there you have it.
KK: There are many more questions erupting right now, but I think we can leave that for later, as I think we should move to the next topic. As you mentioned, or at least hinted, Nintendo will be present at the new video game expo E for All in October. This show will not be only for industry specific people, but for the public. Just like Tokyo Game Show, which Nintendo also will attend. Will you be present at this show. If so, what do you think about the approach to the public sector?
SM: I will be present at this according to me very exciting show. For me, the best marketing is the customer specific marketing. What is more important however is that I will have time to connect with new people, and perhaps make some new friends. You know, it is quite hard for me to get new "real" friends. Hopefully however, it will be all right. But not only the gaming aspect of this expo is interesting me. I have heard that movies and cartoons will be presented there. As I am in for both things, this looks like a real blast for me. Also to mention is that I will be there signing a couple of games as well. I am looking forward to this event, and I hope we can meet there, Katsuaki.
KK: I hope so too. Now, to the next question. With GTA IV launching in October and it being a huge game yet not a MMORPG, what is Nintendo planning to do to tackle this game? You have for example Game Freak and Genius Sonority that could create something equivalent to GTA.
SM: Well, Japanese players do not really care for conventional online games. And as we are always tending to create something for every part of the world we are active in, we are not really sure how to handle in this scenario. Grand Theft Auto is not the top selling game in Japan really. But we are sure to develop at least one MMORPG during the active time of Wii. What we will do in October to compete with GTA IV is however to remain hidden for a while.
KK: Furthermore, I would like to ask you about Tokyo Game Show. What will happen there you think?
SM: On Tokyo Game Show this year, Nintendo will continue to express thoughts about what we are planning to reveal on E3.
A wide variety of games will be playable on the show. Including "KumaSquirrel". We will also be sure to show the previous titles of our newly obtained development studios.
KK: One last question. What are you planning to do next week?
SM: I am planning to attend a boccia tournament with my friends. Perhaps also plant a new tree in the garden. But that's for next week and you never knows what is coming.
KK: It has been a great pleasure Mr Miyamoto. Thank you very much for a very nice interview. This is Katsuaki Kato
with Shigeru Miyamoto. See you next time.
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:04 schreef depax het volgende:
nu we toch bezig zijn: rumoured interview met mr M himself:
[..]
Dit bijvoorbeeld.. Wat een onzin. De wii kan dat niet eens aan.quote:I promise support for both Dolby Digital 7.1, Dolby True HD...friendlier buttons and much much more.
Inderdaad, wat een onzin.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:19 schreef BMH het volgende:
Gelezen... Fake interview. punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |