abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49660062
het is er idd niet allemaal duidelijk op geworden...

de bedoeling is dat er geen centrale topics meer zijn voor games die nog niet uitkomen. Zodat nieuwtjes eerder opvallen. Maar als er een topic geopend wordt met een nieuwtje, dan is het niet belangrijk genoeg om er een appart topic voor te openen...

weten jullie(mods) zelf wel wat jullie willen?
pi_49660150
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:31 schreef depax het volgende:

[..]
Sinds jij en ijsmeis mod zijn vind ik het niet meer leuk.
Twee kinderen die alles willen regelen.
Dat heeft toch niks met IJsmeis of mij te maken? De ideeen om GAM te veranderen, lagen al klaar voordat IJsmeis en ik mod werden

En wij, die twee kinderen, moeten alles wel regelen, want daar zijn wij mod voor
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:39:28 #153
161111 Mortale
Quasi-Intellectueel
pi_49660168
Nee dus, dat zegtie net .
The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
pi_49660216
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef Mortale het volgende:
Nee dus, dat zegtie net .
tijdens het typen van mijn bericht had hij zelf al geantwoord...
pi_49663873
Nah zeg depax. Lekker kinderachtig. Ik PM'de je met de vraag of je met opzet zoveel topics in één keer opende aangezien ze niet allemaal zo'n uitgebreide OP hadden. En dat was het, dat heb ik ook vier keer uitgelegd in de PM. En nu zit je schattig en leuk te doen in de PM, maar loop je hier wel even de boeman uit te hangen over mijn PM's.

Ik zal in het vervolg gewoon je topic op slot tiefen zonder verdere uitleg via PM. Ook prima .

En verder kan die discussie btw ook in ons prachtige Feedbacktopic of in het GAM-stijl topic. En niet zo sneaky in een centraal topic.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:09:51 #156
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_49665014
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef ijsmeis het volgende:
Nah zeg depax. Lekker kinderachtig. Ik PM'de je met de vraag of je met opzet zoveel topics in één keer opende aangezien ze niet allemaal zo'n uitgebreide OP hadden. En dat was het, dat heb ik ook vier keer uitgelegd in de PM. En nu zit je schattig en leuk te doen in de PM, maar loop je hier wel even de boeman uit te hangen over mijn PM's.

Ik zal in het vervolg gewoon je topic op slot tiefen zonder verdere uitleg via PM. Ook prima .

En verder kan die discussie btw ook in ons prachtige Feedbacktopic of in het GAM-stijl topic. En niet zo sneaky in een centraal topic.
als jullie mij kinderachtig behandelen kan ik dat ook hoor.
en er is niks sneaky aan je kan het toch lezen.
als je het leuk vind op leuk slotjes te plaatsen doe je dat toch meisie.
De mensen die hier zitten intresseren dit de mensen in feedback en gam niet.
Ik wordt een beetje moe van al die regeltjes. Ik heb die genoeg gezien.
Lijkt verdomme wel een kleuterschool te worden.
en er was niks schattig en leuk aan mijn pm's dat was meer in reactie op hoe jullie volwassenen behandelen.
Daarom zal ik het ook nooit hebben op mods jonger dan de gemiddelde leeftijd op een forum.

maar zoals ik zeg ga je gang tief ze maar op slot ( dat is ook geen modtaal trouwens, dat terzijde) ik zei je in pm ook al dat ik admin en mod ben geweest waarvan een heel groot forum met veel moderatie ( 50000) users daarnaast ben ik ook al ircop op een netwerk van meer dan 15000 mensen constant en ik ga daar echt niet mensen de wet voorschrijven. Daar jaag je mensen mee weg. Zolang mensen zich aan de algemene voorwaarden houden vind ik het goed.
Maar gaat niet mensen dwingen je richting in te gaan, daar heb je je alleen maar zelf mee op het laatste.
maar ach ja ik ben kinderachtig ik zal dan ook geen info meer posten. Aangezien dit indruist tegen het nieuwe gam.
Ik vind de stijl van neogaf persoonlijk leuker en daar dacht ik dat fok heen wilde.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  Redactie Games dinsdag 22 mei 2007 @ 22:13:31 #157
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49665233
Zo, wii terug gebracht, nu naar Nintendo, hoop hem snel terug te krijgen, 1/2 maand(en) niet op gespeeld, maar heb er nu als die kapot is opeens zin in
.....Kennedy
pi_49665889
Zo, nu zijn we weer allemaal vriendjes!!!!!! Allemaal knuffelen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 23:30:56 #159
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_49668963
Vraagje, binnenkort moet ik mijn Wii krijgen (ja nu pas v_v ) maar er komt dus ook een nieuwe tv. Deze is plat en heeft bedieningsknopjes op de bovenkant en word aan de muur bevestigd. Zoals ik uit meerdere bronnen heb vernomen ^^ komt de sensor bar op de tv (eronder kan ook? )

Het probleem is dus dat tv de tv aan een stang komt die uit kan klappen, maar als de sensorbar daar op ligt zou ie er elke keer afvallen en onstabiel liggen.

Mijn vraag luidt dus: Zit er een plakkertje aan de sensorbar waardoor hij vast ligt? En kan je hem ook op andere plekken op de tv plaatsen (achterkant)?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  dinsdag 22 mei 2007 @ 23:32:16 #160
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49669006
en ga daar nu maar over verder in het discussietopic, dit offtopic geleuter is wel genoeg geweest hier.
pi_49669020
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:30 schreef GoodGawd het volgende:
Vraagje, binnenkort moet ik mijn Wii krijgen (ja nu pas v_v ) maar er komt dus ook een nieuwe tv. Deze is plat en heeft bedieningsknopjes op de bovenkant en word aan de muur bevestigd. Zoals ik uit meerdere bronnen heb vernomen ^^ komt de sensor bar op de tv (eronder kan ook? )

Het probleem is dus dat tv de tv aan een stang komt die uit kan klappen, maar als de sensorbar daar op ligt zou ie er elke keer afvallen en onstabiel liggen.

Mijn vraag luidt dus: Zit er een plakkertje aan de sensorbar waardoor hij vast ligt? En kan je hem ook op andere plekken op de tv plaatsen (achterkant)?
volgens mij zat er idd een houdertje met dubbelzijdig plakband bij.
pi_49669314
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:32 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

De sensorbar heeft zelf ook dubbelzijdig tape, is in dit geval denk ik beter. Houdertje werkt denk ik niet in dit geval.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 23:41:26 #163
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_49669334
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:30 schreef GoodGawd het volgende:

ja er zijn plakkertjes.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_49672335
ja die plakkertjes he? Werken die ook nog als je de sensorbalk een keer ergens anders mee naartoe neemt? want als ik een middagje bij een vriendin ga wii-en neemt altijd een maat van mij zn sensor bar mee, en ik mn wii niet erg handig dus
pi_49672943
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 01:50 schreef Koentje3 het volgende:
ja die plakkertjes he? Werken die ook nog als je de sensorbalk een keer ergens anders mee naartoe neemt? want als ik een middagje bij een vriendin ga wii-en neemt altijd een maat van mij zn sensor bar mee, en ik mn wii niet erg handig dus
En anders iets van klitteband eraan maken aan beide zijden.... Altijd mooi eronder hangen, en als je et er ergens opzet ook nergens last van...
O+ BlaBlub O+
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:30:58 #166
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_49678783
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:13 schreef Wessiej het volgende:
Zo, wii terug gebracht, nu naar Nintendo, hoop hem snel terug te krijgen, 1/2 maand(en) niet op gespeeld, maar heb er nu als die kapot is opeens zin in
Wat heb je ermee gedaan ?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_49680459
Ik heb een vraagje over het Mii-kanaal..
Mijn mooie plein is nog steeds helemaal leeg
Heb wel internet op mn Wii, maar ik moet zeker ook vrienden hebben, voor er daar poppetjes van anderen gaan lopen?
I like my sugar with coffee and cream!
Beastie Boys - Intergalactic
pi_49680573
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 12:10 schreef Fral het volgende:
Heb wel internet op mn Wii, maar ik moet zeker ook vrienden hebben, voor er daar poppetjes van anderen gaan lopen?
Jup
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:14:07 #169
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49680576
quote:
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:17:32 #170
25686 Pronk
Koffie?
pi_49680691
Nu Mario Strikers bijna te verkrijgen is, moeten we natuurlijk weer makkelijk friends codes kunnen uitwisselen.

Is het daarom niet handig om deze link weer in de OP te plaatsen?
http://wiki.fok.nl/index.php/Wii_Nummer
Ja lekker!
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:19:07 #171
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_49680749
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:32 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Tering, daar was dat rare plastic dingetje dus voor . Nou, fijn dat ik daar ook weer achter ben na een half jaar ofzo .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_49680917
Nu alleen nog vrienden zoeken dus
I like my sugar with coffee and cream!
Beastie Boys - Intergalactic
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:25:52 #173
14746 k_i_m
pi_49680989
Volgens mij hoeft dat niet. Je moet alleen je mii ding migreren. Ik had al wandelaars voordat ik mijn welgeteld éne vriend had toegevoegd .
In my life
Why do I smile
pi_49682698
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 12:25 schreef k_i_m het volgende:
Volgens mij hoeft dat niet. Je moet alleen je mii ding migreren. Ik had al wandelaars voordat ik mijn welgeteld éne vriend had toegevoegd .
Jep, dat klopt. maar dan moet je nog wel vrienden hebben toegevoegd die hem ook op migreren hebben staan
  woensdag 23 mei 2007 @ 13:10:17 #175
14746 k_i_m
pi_49682782
Waar kwam Henk dan vandaan? .
In my life
Why do I smile
  woensdag 23 mei 2007 @ 13:19:54 #176
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_49683131
quote:
had laatst nog is een keer gekeken op mn plain.

235 maximale chaos
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_49683631
Hoe werkt dat nou met die wii codes ofzo .. Want ik heb een maat van mij toegevoegt, en hij mij, maar we kunnen elkaar maar nooit zien ofzo..! :S
  woensdag 23 mei 2007 @ 13:36:51 #178
25686 Pronk
Koffie?
pi_49683805
In Bart Smit in de Kalverstraat liggen nu ongeveer 10 exemplaren van Mario Strikers! Jammer dat ik hem al online heb besteld. (en dus nog niet binnen heb)
Ja lekker!
pi_49684386
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 16:00 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt...
met een betonschaar...

nee gewoon honkballen, en toen brak ie tijdens het pitchen...
maar niemand heeft dus nog een nieuw touwtje gevonden...

Kim, zonder touwtje? raak je em dannie kwijt?...ennne je had het toch over de wii-mote hé?
going no where fast.
www.outlawz.nl nu ook met paypal!!
Nieuwe website voorlopig nog op www.gamesdiscount.nl
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:00:47 #180
14746 k_i_m
pi_49684674
Neehoor. Ik zit ook altijd uitermate relaxed onderuit tijdens het spelen.
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')