Dat heeft toch niks met IJsmeis of mij te maken? De ideeen om GAM te veranderen, lagen al klaar voordat IJsmeis en ik mod werdenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:31 schreef depax het volgende:
[..]
Sinds jij en ijsmeis mod zijn vind ik het niet meer leuk.
Twee kinderen die alles willen regelen.
als jullie mij kinderachtig behandelen kan ik dat ook hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef ijsmeis het volgende:
Nah zeg depax. Lekker kinderachtig. Ik PM'de je met de vraag of je met opzet zoveel topics in één keer opende aangezien ze niet allemaal zo'n uitgebreide OP hadden. En dat was het, dat heb ik ook vier keer uitgelegd in de PM. En nu zit je schattig en leuk te doen in de PM, maar loop je hier wel even de boeman uit te hangen over mijn PM's.
Ik zal in het vervolg gewoon je topic op slot tiefen zonder verdere uitleg via PM. Ook prima.
En verder kan die discussie btw ook in ons prachtige Feedbacktopic of in het GAM-stijl topic. En niet zo sneaky in een centraal topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij zat er idd een houdertje met dubbelzijdig plakband bij.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:30 schreef GoodGawd het volgende:
Vraagje, binnenkort moet ik mijn Wii krijgen (ja nu pas v_v ) maar er komt dus ook een nieuwe tv. Deze is plat en heeft bedieningsknopjes op de bovenkant en word aan de muur bevestigd. Zoals ik uit meerdere bronnen heb vernomen ^^ komt de sensor bar op de tv (eronder kan ook? )
Het probleem is dus dat tv de tv aan een stang komt die uit kan klappen, maar als de sensorbar daar op ligt zou ie er elke keer afvallen en onstabiel liggen.
Mijn vraag luidt dus: Zit er een plakkertje aan de sensorbar waardoor hij vast ligt? En kan je hem ook op andere plekken op de tv plaatsen (achterkant)?
De sensorbar heeft zelf ook dubbelzijdig tape, is in dit geval denk ik beter. Houdertje werkt denk ik niet in dit geval.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
volgens mij zat er idd een houdertje met dubbelzijdig plakband bij.![]()
ja er zijn plakkertjes.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:30 schreef GoodGawd het volgende:
Vraagje, binnenkort moet ik mijn Wii krijgen (ja nu pas v_v ) maar er komt dus ook een nieuwe tv. Deze is plat en heeft bedieningsknopjes op de bovenkant en word aan de muur bevestigd. Zoals ik uit meerdere bronnen heb vernomen ^^ komt de sensor bar op de tv (eronder kan ook? )
Het probleem is dus dat tv de tv aan een stang komt die uit kan klappen, maar als de sensorbar daar op ligt zou ie er elke keer afvallen en onstabiel liggen.
Mijn vraag luidt dus: Zit er een plakkertje aan de sensorbar waardoor hij vast ligt? En kan je hem ook op andere plekken op de tv plaatsen (achterkant)?
En anders iets van klitteband eraan maken aan beide zijden.... Altijd mooi eronder hangen, en als je et er ergens opzet ook nergens last van...quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:50 schreef Koentje3 het volgende:
ja die plakkertjes he? Werken die ook nog als je de sensorbalk een keer ergens anders mee naartoe neemt? want als ik een middagje bij een vriendin ga wii-en neemt altijd een maat van mij zn sensor bar mee, en ik mn wiiniet erg handig dus
![]()
Wat heb je ermee gedaan ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:13 schreef Wessiej het volgende:
Zo, wii terug gebracht, nu naar Nintendo, hoop hem snel terug te krijgen, 1/2 maand(en) niet op gespeeld, maar heb er nu als die kapot is opeens zin in
Jupquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:10 schreef Fral het volgende:
Ik heb een vraagje over het Mii-kanaal..
Mijn mooie plein is nog steeds helemaal leeg
Heb wel internet op mn Wii, maar ik moet zeker ook vrienden hebben, voor er daar poppetjes van anderen gaan lopen?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:10 schreef Fral het volgende:
Heb wel internet op mn Wii, maar ik moet zeker ook vrienden hebben, voor er daar poppetjes van anderen gaan lopen?
Tering, daar was dat rare plastic dingetje dus voorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
volgens mij zat er idd een houdertje met dubbelzijdig plakband bij.![]()
Jep, dat klopt. maar dan moet je nog wel vrienden hebben toegevoegd die hem ook op migreren hebben staanquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:25 schreef k_i_m het volgende:
Volgens mij hoeft dat niet. Je moet alleen je mii ding migreren. Ik had al wandelaars voordat ik mijn welgeteld éne vriend had toegevoegd.
had laatst nog is een keer gekeken op mn plain.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:10 schreef Fral het volgende:
met een betonschaar...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |