SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
staat helemaal niks boeiends opquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:20 schreef RaymanNL het volgende:
IGN heeft Mario Football gereviewed:
klikgeen video review?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:36 schreef Pronk het volgende:
Hey, Mario Strikers is direct leverbaar bij DimensionPlus, volgens mij betekend dat, vandaag besteld, morgen in huis. Hij is hier alleen wel duurder dan 50 Euro.
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=791063&z=86
of er heen lopen en direct in huisquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:36 schreef Pronk het volgende:
Hey, Mario Strikers is direct leverbaar bij DimensionPlus, volgens mij betekend dat, vandaag besteld, morgen in huis. Hij is hier alleen wel duurder dan 50 Euro.
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=791063&z=86
ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef floydvisser het volgende:
Wii weet waar ik een nieuw wii touwtje voor de wiiiiiii-mote kan scoren?
[afbeelding]
gelukkig tv net gemist!![]()
Nintendo bellen, zie handleidingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef floydvisser het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef floydvisser het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
* King_of_cubes hoopt op Konami.
Ik heb ze overigens nooit gehad meteen de dag nadat het bekend was geworden besteldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nintendo bellen, zie handleiding
Het is al bekend dat die komt van een aantal scans.quote:
waar word je als kind behandelt? ik vind het wel makkelijk dat jij allemaal nieuws postquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:31 schreef depax het volgende:
ik maak overigens geen topics meer als een klein kind behandeld worden heb ik geen zin in. dan zoek ik wel een andere bezigheid op het werk dan wii/ds info posten.
Een meis heeft me gepmed waarom ik onzin topics posts.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
waar word je als kind behandelt? ik vind het wel makkelijk dat jij allemaal nieuws post![]()
dan PM je terug dat dat het nieuwe beleid van GAM is...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:37 schreef depax het volgende:
[..]
Een meis heeft me gepmed waarom ik onzin topics posts.
Pics!!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:37 schreef depax het volgende:
[..]
Een meis heeft me gepmed waarom ik onzin topics posts.
maja ze is het eens met de losse topics, maar niet met topics waar bijna niets in staat. Ik wil het gewoon steeds als centraal topic maken voor een game en daarna een op erbij.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dan PM je terug dat dat het nieuwe beleid van GAM is...
daar stond dan ook wel heel weinig inquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:41 schreef depax het volgende:
[..]
maja ze is het eens met de losse topics, maar niet met topics waar bijna niets in staat. Ik wil het gewoon steeds als centraal topic maken voor een game en daarna een op erbij.
Deze manier krijg je mensen ook aan het kijken en blijft en centrale topic klein. Zo vind ik het zelf ook altijd fijnste werken op mijn forums, maar ach madden was blijkbaar niet info waardig.
daar had je eigenlijk meer iets als dit van kunnen maken:quote:- nintendo power: Madden 08 screenshot shows online lobby and leaderboard, as well as Miis. Most likely for avatar use.
quote:
Madden 08 komt naar de Wii en Nintendo Power heeft de eerste info:
- nintendo power: Madden 08 screenshot shows online lobby and leaderboard, as well as Miis. Most likely for avatar use.
waarschijnlijk zullen de Mii's dus als avater gebruikt worden.
Ja, het ligt er aan hoe je de topics opentquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:41 schreef depax het volgende:
[..]
maja ze is het eens met de losse topics, maar niet met topics waar bijna niets in staat. Ik wil het gewoon steeds als centraal topic maken voor een game en daarna een op erbij.
Deze manier krijg je mensen ook aan het kijken en blijft en centrale topic klein. Zo vind ik het zelf ook altijd fijnste werken op mijn forums, maar ach madden was blijkbaar niet info waardig.
k ik zal helemaal niks meer posten. goed dan is het nog beter?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, het ligt er aan hoe je de topics opentHet gaat er om of het topic echt een goede nieuws waarde heeft, en echt interessant is. Niet elke GAF topic ook op GAM openen
![]()
KijK:
[Wii/DS] Indianapolis 500 Legends
[Wii] Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure (Treasure Island Z)
[Wii/DS] Geometry Wars Galaxies
[Wii] Gundam 0079
Dit is dan wel nieuws, maar het is niet echt iets waar half GAM op zit te wachten, dat zie je ook aan de aantal reacties.
Ohwjah, nog één dingetjeZou je niet direct centrale topics willen openen, over games die net aangekondigd zijn. De centrale game topics komen wel rondom de release van de game
Nee, zo bedoel ik het nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:31 schreef depax het volgende:
[..]
k ik zal helemaal niks meer posten. goed dan is het nog beter?
gooi alles maar in een centraal topic dan
zeikerds allemaal. Brengt iemand nieuws is het nog niet goed.
Zack en Wiki en geometry wars Zijn anders wel top games en zack en wiki komt van top dev af.
Gundam is ook erg goed. Ik zie het probleem niet maar ja zal wel aan mij liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |