abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49777839
Ik gebruik dus zon USB Wifi Max Dongle om wireless op de Wii te kunnen. Werkte prima, maar sinds een paar dagen brand mijn Wii lampje opeens rood. Ging dus kijken wat er aan de hand was, bleek dat er geen signaal meer is. Heb dus al een paar dingen geprobeerd. Heb het ding zelf al paar keer gereset. Computer opnieuw opgestart. Dongle verplaatst. Router gereset, maar ik krijg nogsteeds geen signaal.

En ik wil misschien Mario Strikers halen en wil dan wel online kunnen spelen natuurlijk

Iemand een idee waarom ik opeens uit het niets geen signaal meer krijg?
pi_49778171
Software opnieuw installeren? Heb zelf gewoon router met daaraan een AP hangen. Dus echt suggesties heb ik niet.
pi_49779016
De software is gewoon goed, die zegt zelf ook dat alles goed is. De connectie zelf doet het ook zegt hij, het enige probleem is dat hij geen signaal afgeeft
  zaterdag 26 mei 2007 @ 14:53:27 #4
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_49791920
Ik heb het ding nu al een tijdje en het heeft nooit echt goed gewerkt, het is meer geluk mocht ik eens een signaal hebben.

Gelukkig hebben de buren ook wifi.
pi_49791936
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 14:53 schreef Tweek het volgende:
Ik heb het ding nu al een tijdje en het heeft nooit echt goed gewerkt, het is meer geluk mocht ik eens een signaal hebben.

Gelukkig hebben de buren ook wifi.
Hadden die van mij ook.
Heeft me 1 jaar internetkosten gescheeld
pi_49792126
Hij heeft het maandenlang gewoon gedaan dus ik snap niet waarom hij het nu opeens niet meer doet
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:34:15 #7
50952 SebasC
Zoefffffff!
pi_49933691
Tip: Breng de WIFI Max terug naar de winkel, heb dat ding ook gehad en overal op internet zijn er mensen met alleen maar klachten over dat kut ding. Koop gewoon een Nintendo WIFI Usb dongle.
pi_49936985
Doet het nou weer 100% perfect trouwens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')