eigenlijk 10 want de oude zijn nog heel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij bent zoooo slim. Nu heb je 8 wrist straps. Gefeliciteerd.
Ik heb er 2 besteld aangezien ik 2 controllers heb.
Stoerquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:55 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
eigenlijk 10 want de oude zijn nog heel.
Alleen aan je piem0l?quote:
Serieuze wii reacties komen in serieuze wii topics tochquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed topic. Serieus. Wii-gamers rule!
wtf? zit jij ook op scholieren.com?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:06 schreef disjfa het volgende:
Zoek op google op piem0l en je komt zo ongeveer op het niveau scholieren
Nouja zal _gdr_ waarschijnlijk goed bijpassen.
[..]
Serieuze wii reacties komen in serieuze wii topics tochDit topic gaat over het algemeen nergens over
Nee ik zat op google. LE-ZENquote:
he lief doen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Tomassoquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:23 schreef Tomasso het volgende:
Sinds die GDR hier is, heeft zelfs de GAM SC nog een hoger niveau. Spijtig, het was vroeger zo'n toffe reeks.
Hoop wel met deuren en ramen openquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:44 schreef Twarres het volgende:
Vandaag eindelijk mijn Wii binnen..
Ik ga me effe opsluiten denk ik.
Nou, op een kiertje dan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:56 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Hoop wel met deuren en ramen open
Bah, wachtten tot morgen op strikers.
Als het goed is bij je lokale Bart Smit, Eplaza of andere gameboer en anders kun je hem nog altijd via internet bestellen.quote:
En bij navraag bij Ubisoftquote:this week´s ´Ubidays´ showcase event in Paris, publisher Ubisoft introduced its new casual games line with a trailer that ends with most peculiar footage. It shows a Wii game that appears to utilize a 3D projector.
http://www.youtube.com/watch?v=E8RS0oH51UU
Is this a real accessory? Of course, it has always been considered unlikely that Nintendo would get back into 3D technology so soon after the Virtual Boy´s demise. But why else would this be part of Ubisoft´s presentation?
Such technology has been rumoured to be an upcoming peripheral for the Wii in the past. Most notably, in November 2005, Nintendo star designer Shigeru Miyamoto told Business Week:
It's convenient to make games that are played on TVs. But I always wanted to have a custom-sized screen that wasn't the typical four-cornered cathode-ray-tube TV. I've always thought that games would eventually break free of the confines of a TV screen to fill an entire room. But I would rather not say anything more about that.
There were a number of similar comments hinting at the fact that Wii may not require a television display.
Rumours of a ´last secret´ concerning the Wii persisted for some time. As late as October, Nintendo of America´s Perrin Kaplan confirmed that some features of the console had not yet been announced, saying "We do have a couple of other surprises" and noting that they would especially please the hardcore crowd.
Later that month, Reggie Fils-Aime was rumoured to have hinted at a "big Wii revelation" that would be announced around launch.
Rumours regarding some kind of 3D projection device started very early on, especially in the wake of a brilliant fake and proof that a Japanese gaming company had invested in 3D projection technology.
Is this the final proof that we have been waiting for all this time? I myself had given up on the idea. Now, I am very much tempted to believe this must be real.
quote:EDIT Ubisoft just got back to me about the clip. They claim that the projector is not going to be made available, but that it is simply a way to illustrate the way the game works. The game will be displayed like any other console game, they claim.
Ik heb m bij BS besteld,werkt prima in pluggen en gaanquote:
vanquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:59 schreef Slein83 het volgende:
3D Projector voor de Wii![]()
[..]
En bij navraag bij Ubisoft
[..]
Ja, ik had ook zoiets van whaaaat?? Maar wie zegt dat er niet een kern van waarheid inzit. Waarom laten ze het zien, wat is het nut ervan?quote:
Een 3d projector als deze afgebeeld in de video is nog niet mogelijk. Het is wel mogelijk om een projectie op een glasplaat te krijgen. Alleen kom je dan alweer snel bij 3d tv uit.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:59 schreef Slein83 het volgende:
3D Projector voor de Wii![]()
[..]
En bij navraag bij Ubisoft
[..]
Zie RRR2 topic. Je hebt het mis.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:47 schreef depax het volgende:
ik denk eerdere dat het laatste geheim een microfoon in de wiimote is.
luister en kijk hier maar eens naar hij zegt het echt.
http://www.youtube.com/watch?v=T-xn3r1jfJk
you will be talking in your wiimote.
Dat ding is toch voor internet?quote:
Als je een goede router gebruikt (linksys, apple etc) zul je nooit problemen ondervinden. Ik gebruik nu al jaren draadloze routers en ik wil niet meer terug naar enkel en alleen draad. Ik kan mijn consoles overal in huis gebruiken. Mijn DSjes kunnen overal online & dankzij de n prepared netwerkkaart & router verstuur en ontvangen we ook nog eens 9 MB/s met de macbookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:24 schreef De_Brandweer het volgende:
Draadloos werkt hier nooit goed. Al zoveel routers geprobeerd. Maar ik vertrouw zo'n kabel toch altijd meer dan draadloos.
Bij mij werkt het.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:37 schreef GoodGawd het volgende:
@
[afbeelding]
Dat is dat Wifi ding voor de Wii, ook bruikbaar met de DS?
linksys en verbinding wegvallen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:31 schreef De_Brandweer het volgende:
Ja hardstikke leuk. Ik heb verschillende linksys routers gehad en een apple router. Altijd problemen mee gehad. Slechte verbinding, verbindingen die steeds wegvallen. Met mijn DS valt internet steeds uit. Ik wil draadvol internet.
Wat loop je dan te zeiken over wiiconnectquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:00 schreef _GdR_ het volgende:
nooit never geen problemen hier iig
Ik denk ook dat de verbinding niet door de muren kan hier ofzo. Ik zou het anders ook niet weten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:59 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
linksys en verbinding wegvallen?
jij ben niet eens dragonball waardig
linksys is de beste op de markt man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |