Nice. Nog net goedkoper dan play.com.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:21 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zie trouwens dat dynabite zoiezo een erg goedkope winkel is voor gamesDa's wel raar, want ze vallen onder de zelfde keten als Dixons
![]()
Volgende week vrijdagquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:02 schreef Ludacriss het volgende:
Wanneer komt Mario Strikers uit dan?
In mijn ogen juist een goede zet, gezien de belachelijke leveringsproblemen overal. De Gameshop pikte t van te voren tenminste al niet en hebben een duidelijke keuze gemaakt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
gameshop DH verkoopt ze niet eens, zeer domme zet...
ik haal wel bij me broerow wacht, dit had ik al gemeld he
![]()
heel domme zet om helemaal niks te leveren (ook geen games) want als ze ergens op kunnen verdienen is het daar wel op..quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
In mijn ogen juist een goede zet, gezien de belachelijke leveringsproblemen overal. De Gameshop pikte t van te voren tenminste al niet en hebben een duidelijke keuze gemaakt.
Geen ervaring, maar volgens reviews een redelijke flop, je kan schijnbaar beter wachten op de volgende Tiger woods, als ze er wat meer wiimote gevoel instoppen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:54 schreef Young_David het volgende:
Iemand ervaringen met Tiger Woods. Ik heb geen enkele golf game, maar wii golf is best leuk, al vindt ik de besturing niet optimaal. Dus Tiger Woods ... top of flop voor een niet golfer?
Ik heb bij Intertoys besteld, maar als het toch de normale prijs is, koop ik hem.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waar heb je ze gekocht danZeker een webshop of mediamarkt achtig iets
Ook de intertoys en FRS hanteren deze prijzen, en het zijn de normale prijzen.
![]()
Een PAL lijst kan ik zo snel niet vinden maar misschien moet je eens bij webwinkels als play.com kijken wat ze allemaal hebben.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:23 schreef vries750 het volgende:
Hoi, heb net een Wii gekocht!
Ik vroeg me af of er ergens een lijst is met alle releases op PAL?
Deze heb ik nog niet kunnen vinden, en ik wil eerst eens kijken wat er allemaal te krijgen is, ipv afgaan op het aanbod van een paar winkels...
Alvast bedankt!
Hoi, bedankt voor je snelle antwoord. Ik werd net op deze link gewezen: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Wii_gamesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:32 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Een PAL lijst kan ik zo snel niet vinden maar misschien moet je eens bij webwinkels als play.com kijken wat ze allemaal hebben.
echt een prut game. Ik speel sports golf helemaal blauw, maar toen ik tw07 probeerde vond ik het echt 3x niks.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:54 schreef Young_David het volgende:
Iemand ervaringen met Tiger Woods. Ik heb geen enkele golf game, maar wii golf is best leuk, al vindt ik de besturing niet optimaal. Dus Tiger Woods ... top of flop voor een niet golfer?
quote:Of course, like most sports games, Mario Strikers is best played against friends - up to four, with decent Wi-Fi options. The single player game is strong enough to warrant a purchase too, especially as Mario Strikers finally breaks the recent drought of Wii releases. As the most original, admittedly surreal, take on the sport for years, Mario Strikers is a gem of a game and manages to flawlessly meet Nintendo's brief of appealing to absolutely everybody.
8/10
Euhm.. Volgens mij is de sensor balk de ontvanger, de wiimotes zijn verzenders.. Ik denk dat je de waxine lichtjes kan gebruiken i.p.v. wii mote, deze zenden nml ook licht uit.. Maar de balk kan je niet vervangen door waxinelichtjes lijkt mij.. Hoe wil je waxinelichtjes aansluiten op je Wii?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:14 schreef mschol het volgende:
heeft iemand hier ooit het voorelkaar gekregen om de wii te besturen zonder sensor balk???
ik heb het zojuist geprobeerd met 2 waxine lichtjes (scheen te werken) maar deed hier niks...
moet je sensor balk perse zijn aangesloten ofzo?
Je kunt het ook doen met 2 lichtbronnen die feller/opvallender zijn dan het licht in je kamer. Infrarood werkt uiteraard het beste.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:14 schreef mschol het volgende:
heeft iemand hier ooit het voorelkaar gekregen om de wii te besturen zonder sensor balk???
ik heb het zojuist geprobeerd met 2 waxine lichtjes (scheen te werken) maar deed hier niks...
moet je sensor balk perse zijn aangesloten ofzo?
Andersom, de sensorbalk zendt uit. Pak je webcam maar en richt 'm op je sensorbalk.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Euhm.. Volgens mij is de sensor balk de ontvanger, de wiimotes zijn verzenders.. Ik denk dat je de waxine lichtjes kan gebruiken i.p.v. wii mote, deze zenden nml ook licht uit.. Maar de balk kan je niet vervangen door waxinelichtjes lijkt mij.. Hoe wil je waxinelichtjes aansluiten op je Wii?
Uhm. okay.. Vreemde contructie.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:46 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Andersom, de sensorbalk zendt uit. Pak je webcam maar en richt 'm op je sensorbalk.
1up heeft een filmpje online staan waarin ze de Wii om een hoekje besturen met 2 alternatieve lichtbronnen.
hoe denk je dat alle bewegingen zo precies worden geregistreerd?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Euhm.. Volgens mij is de sensor balk de ontvanger, de wiimotes zijn verzenders.. Ik denk dat je de waxine lichtjes kan gebruiken i.p.v. wii mote, deze zenden nml ook licht uit.. Maar de balk kan je niet vervangen door waxinelichtjes lijkt mij.. Hoe wil je waxinelichtjes aansluiten op je Wii?
Hmm, interesse + 3quote:
ja hij zend uit en nee, de sensorbar is niet de ontvanger,quote:Op zondag 20 mei 2007 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe denk je dat alle bewegingen zo precies worden geregistreerd?
juist door het mechanisme in de wii mote.. die zendt dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |