Ze gingen tijdelijk dichtquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:08 schreef King_of_cubes het volgende:
Waarom is dit topic nu ineens weer open.
iddquote:
YES! Helaas zijn dan de Pinksterfeesten hier en ben ik te dronken om het spel te spelen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
iddGisteren nog gespeeld, maar ik begin het spel nu wel zat te worden.
Volgende week Mario Football![]()
Ik vermaak me er prima mee. Altijd nog wel iets te halen of te unlocken!quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:51 schreef RaymanNL het volgende:
iddGisteren nog gespeeld, maar ik begin het spel nu wel zat te worden.
Jeuj! Reeksenquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze gingen tijdelijk dichtVanaf vandaag gaan ze weer open
![]()
Ik zal het onthouden, maar dan moeten we daar wel een tijdje mee wachten, zodat de users het spel eerst goed kunnen oefenen. Misscien een leuk ideetje voor de Zomervakantiequote:Op woensdag 16 mei 2007 11:12 schreef BMH het volgende:
Mario Strikers over een week. Hopelijk gaan de mods hiervoor leuke toernooien organiseren
Dan willen we idd wel allemaal binnen achter onze wii zittenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, maar dan moeten we daar wel een tijdje mee wachten, zodat de users het spel eerst goed kunnen oefenen. Misscien een leuk ideetje voor de Zomervakantie
Voor volledige verhaal: klikquote:All in all, despite the relative brevity of our play time, there's a lot to be looking forward to with Mario Strikers: Charged Football. It offers the same high-concept, tightly-focused multiplayer mayhem of its predecessor, with a few neat upgrades and additions courtesy of the Wiimote. What's more, Friend Codes aside, it's an encouraging demonstration of Nintendo's online plans and signals good things to come in the future. Look out for more in-depth probing of Mario Strikers: Charged Football as the game nears its European May 25 release.
quote:May 15, 2007 - The PlayStation 3 has had a rough time of it right out of the gate. There are several reasons why consumers have been slow to warm up to Sony's new console: it's expensive, its game library is less than stellar, its online network is inferior to the Xbox 360… Masaya Matsuura, head of developer NanaOn-Sha, makers of PaRappa the Rapper, has another theory: he believes the console is just too darn big, at least for Japanese consumers.
Speaking to GamesIndustry.biz, Matsuura says, "It's too big for the Japanese."
Sony can take heart in the fact that the PS3 is doing much, much better than the Xbox 360 in Japan. Is the 360 also too large for Japanese gamers? "With Xbox, the problem is not the size of the hardware but of the AC adapter."
Like Goldilocks sampling the three bears' porridge, Matsuura finds the size of the Wii is just right. "Wii is a very good piece of hardware. Many talented people from Nintendo make great ideas for game hardware, of course."
Matsuura is currently in the planning stages for a Wii game, but finds the console presents new challenges for developers.
"Already I've been starting to think about Wii software, but it's very hard sometimes. Because can you keep shaking the controller for hours? Players can't spend a long time on gameplay, so this can be tough. So I respect Nintendo's activities, but for software designers like us, it's very hard."
The Wii game is apparently "a very casual, one-button game. Maybe the publisher will announce the release soon. It's a very simple game, but I hope it will be successful."
Ik ben het niet met deze meneer eens dat je niet zo lang kan spelen. Zelda speelde ik heel erg lang achter elkaar zonder dat mij pols/arm moe werd. Sommige devs lijken wel te vergeten dat een kleine beweging met de pols genoeg is en dat je nie tals een gek hoeft te gaan staan/zitten zwiepen met je wiimote.quote:"Already I've been starting to think about Wii software, but it's very hard sometimes. Because can you keep shaking the controller for hours? Players can't spend a long time on gameplay, so this can be tough. So I respect Nintendo's activities, but for software designers like us, it's very hard."
Mario Party 8 word 49,99 hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:14 schreef Lemming22 het volgende:
Joepie! Er komen eindelijk leuke spellen aan!
Bust-A-Move 44.99 -------- 18 mei 2007
Trauma Center: Second Opinion n.n.b. -------- 22 juni 2007
Mario Party 8 54.99 -------- 29 juni 2007
Big Brain Academy n.n.b. -------- 29 juni 2007
Maar nu heb ik geen geld![]()
Ik ook zoiets, mits ik dan al me personeels pasje van de dixons binnen hebquote:
Nogmaals: first party games kosten 45 euro. Zelda is de uitzondering met 55 euro.quote:
Ja, maar meestal stunten ze bij games niet echtquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:56 schreef disjfa het volgende:
Adviesprijs Adelante , adviesprijs.
Je weet wat een adviesprijs is? Daarna gaan ze pas stunten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, maar meestal stunten ze bij games niet echt
met games kunnen ze meestal niet echt stunten.. (te weinig marge voor de retailer)quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je weet wat een adviesprijs is? Daarna gaan ze pas stunten.
Neequote:Op woensdag 16 mei 2007 19:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Nogmaals: first party games kosten 45 euro. Zelda is de uitzondering met 55 euro.
Ik heb enkel zelda voor 55 gekocht. De rest van de games zijn allemaal 45quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee49,99 is dat advies prijs, zo is het ook aangekondigd vorig jaar.
Kijk ook maar naar de reguliere winkelketen:
Dixons
Bart Smit
Jou 45 euro is dus een uitzondering, waarschijnlijk een mediamarkt ofzo, het is zeker geen adviesprijs![]()
Edit: Trouwens, Mario Football lijkt ook 60 euro te gaan kosten![]()
Je snapt het niet helemaal, maar dat geeft niks!quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je weet wat een adviesprijs is? Daarna gaan ze pas stunten.
Waar heb je ze gekocht danquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb enkel zelda voor 55 gekocht. De rest van de games zijn allemaal 45.
En 60 euro voor strikers is dikke onzin. MENSEN: Koop je games AUB NIET bij de dixons of bart smit!!
Intertoys & FRS zijn geen gameshops/discounters. Ga naar een willekeurige gameshop en je zult euro's goedkoper uit zijn. Is de gameshop duurder dan een andere winkel? Dan hoeft je het alleen maar te zeggen en ze halen de prijs omlaag. Gameshops leven van de games. Daarom doen ze alles om er voor te zorgen dat jij niet naar de FRS, Dixons of Bart Smit gaat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waar heb je ze gekocht danZeker een webshop of mediamarkt achtig iets
Ook de intertoys en FRS hanteren deze prijzen, en het zijn de normale prijzen.
![]()
Aha, dan haal jij ze dus bij Gameshops, die zijn zoiezo goedkoper iddquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Intertoys & FRS zijn geen gameshops/discounters. Ga naar een willekeurige gameshop en je zult euro's goedkoper uit zijn. Is de gameshop duurder dan een andere winkel? Dan hoeft je het alleen maar te zeggen en ze halen de prijs omlaag. Gameshops leven van de games. Daarom doen ze alles om er voor te zorgen dat jij niet naar de FRS, Dixons of Bart Smit gaat.
Ik heb het ook niet over de adviesprijs. Wat boeit de adviesprijs nu? Dixons houd zich er ook nooit aan. Die gaat er altijd bovenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Aha, dan haal jij ze dus bij Gameshops, die zijn zoiezo goedkoper iddMaar ze hanteren dus NIET de adviesprijs
![]()
En zoiezo, ik blijf me games toch wel bij de Dixons halen, personeels korting FTW![]()
gameshop DH verkoopt ze niet eens, zeer domme zet...quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Intertoys & FRS zijn geen gameshops/discounters. Ga naar een willekeurige gameshop en je zult euro's goedkoper uit zijn. Is de gameshop duurder dan een andere winkel? Dan hoeft je het alleen maar te zeggen en ze halen de prijs omlaag. Gameshops leven van de games. Daarom doen ze alles om er voor te zorgen dat jij niet naar de FRS, Dixons of Bart Smit gaat.
Schande voor een port! Dan haal ik m voorlopig zeker niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Edit: Trouwens, Mario Football lijkt ook 60 euro te gaan kosten![]()
Bij Dynabite word tie 42,99quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:38 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Schande voor een port! Dan haal ik m voorlopig zeker niet.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Bij Dynabite word tie 42,99Jezus, wat zijn hun goedkoop
Op de dixons website staat tie nog niet
![]()
Edit: oh neeStaat ie wel op: 49,99
. Bartsmit.com had hem namelijk voor 59 staan
![]()
Ik denk dat alleen de echte grote titels 60 euro gaan kosten, zoals Mario Galaxy en Smash Bros Brawlquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Ik had het wel heel erg triest gevonden als het spel 60 euro zou kosten.
Heb jij het nu over adviesprijs of winkelprijsquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen de echte grote titels 60 euro gaan kosten
Ja, maar dat was toch juist omdat Zelda voor zowel de Cube als de Wii tegelijkertijd verscheen. Standaard prijs voor Cube games is +-60 euro, dus hebben ze de Wii versie dezelfde prijs gegeven.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:53 schreef disjfa het volgende:
[..]
Heb jij het nu over adviesprijs of winkelprijsWinkelprijs zal nooit 60 euro worden (of 59,** dus) behalve bij de afzetwinkels die BMH al noemde.
En ze hadden in de tijd van zelda al aangegeven dat zelda een duurder spel was.
Nice. Nog net goedkoper dan play.com.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:21 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zie trouwens dat dynabite zoiezo een erg goedkope winkel is voor gamesDa's wel raar, want ze vallen onder de zelfde keten als Dixons
![]()
Volgende week vrijdagquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:02 schreef Ludacriss het volgende:
Wanneer komt Mario Strikers uit dan?
In mijn ogen juist een goede zet, gezien de belachelijke leveringsproblemen overal. De Gameshop pikte t van te voren tenminste al niet en hebben een duidelijke keuze gemaakt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
gameshop DH verkoopt ze niet eens, zeer domme zet...
ik haal wel bij me broerow wacht, dit had ik al gemeld he
![]()
heel domme zet om helemaal niks te leveren (ook geen games) want als ze ergens op kunnen verdienen is het daar wel op..quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
In mijn ogen juist een goede zet, gezien de belachelijke leveringsproblemen overal. De Gameshop pikte t van te voren tenminste al niet en hebben een duidelijke keuze gemaakt.
Geen ervaring, maar volgens reviews een redelijke flop, je kan schijnbaar beter wachten op de volgende Tiger woods, als ze er wat meer wiimote gevoel instoppen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:54 schreef Young_David het volgende:
Iemand ervaringen met Tiger Woods. Ik heb geen enkele golf game, maar wii golf is best leuk, al vindt ik de besturing niet optimaal. Dus Tiger Woods ... top of flop voor een niet golfer?
Ik heb bij Intertoys besteld, maar als het toch de normale prijs is, koop ik hem.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waar heb je ze gekocht danZeker een webshop of mediamarkt achtig iets
Ook de intertoys en FRS hanteren deze prijzen, en het zijn de normale prijzen.
![]()
Een PAL lijst kan ik zo snel niet vinden maar misschien moet je eens bij webwinkels als play.com kijken wat ze allemaal hebben.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:23 schreef vries750 het volgende:
Hoi, heb net een Wii gekocht!
Ik vroeg me af of er ergens een lijst is met alle releases op PAL?
Deze heb ik nog niet kunnen vinden, en ik wil eerst eens kijken wat er allemaal te krijgen is, ipv afgaan op het aanbod van een paar winkels...
Alvast bedankt!
Hoi, bedankt voor je snelle antwoord. Ik werd net op deze link gewezen: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Wii_gamesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:32 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Een PAL lijst kan ik zo snel niet vinden maar misschien moet je eens bij webwinkels als play.com kijken wat ze allemaal hebben.
echt een prut game. Ik speel sports golf helemaal blauw, maar toen ik tw07 probeerde vond ik het echt 3x niks.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:54 schreef Young_David het volgende:
Iemand ervaringen met Tiger Woods. Ik heb geen enkele golf game, maar wii golf is best leuk, al vindt ik de besturing niet optimaal. Dus Tiger Woods ... top of flop voor een niet golfer?
quote:Of course, like most sports games, Mario Strikers is best played against friends - up to four, with decent Wi-Fi options. The single player game is strong enough to warrant a purchase too, especially as Mario Strikers finally breaks the recent drought of Wii releases. As the most original, admittedly surreal, take on the sport for years, Mario Strikers is a gem of a game and manages to flawlessly meet Nintendo's brief of appealing to absolutely everybody.
8/10
Euhm.. Volgens mij is de sensor balk de ontvanger, de wiimotes zijn verzenders.. Ik denk dat je de waxine lichtjes kan gebruiken i.p.v. wii mote, deze zenden nml ook licht uit.. Maar de balk kan je niet vervangen door waxinelichtjes lijkt mij.. Hoe wil je waxinelichtjes aansluiten op je Wii?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:14 schreef mschol het volgende:
heeft iemand hier ooit het voorelkaar gekregen om de wii te besturen zonder sensor balk???
ik heb het zojuist geprobeerd met 2 waxine lichtjes (scheen te werken) maar deed hier niks...
moet je sensor balk perse zijn aangesloten ofzo?
Je kunt het ook doen met 2 lichtbronnen die feller/opvallender zijn dan het licht in je kamer. Infrarood werkt uiteraard het beste.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:14 schreef mschol het volgende:
heeft iemand hier ooit het voorelkaar gekregen om de wii te besturen zonder sensor balk???
ik heb het zojuist geprobeerd met 2 waxine lichtjes (scheen te werken) maar deed hier niks...
moet je sensor balk perse zijn aangesloten ofzo?
Andersom, de sensorbalk zendt uit. Pak je webcam maar en richt 'm op je sensorbalk.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Euhm.. Volgens mij is de sensor balk de ontvanger, de wiimotes zijn verzenders.. Ik denk dat je de waxine lichtjes kan gebruiken i.p.v. wii mote, deze zenden nml ook licht uit.. Maar de balk kan je niet vervangen door waxinelichtjes lijkt mij.. Hoe wil je waxinelichtjes aansluiten op je Wii?
Uhm. okay.. Vreemde contructie.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:46 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Andersom, de sensorbalk zendt uit. Pak je webcam maar en richt 'm op je sensorbalk.
1up heeft een filmpje online staan waarin ze de Wii om een hoekje besturen met 2 alternatieve lichtbronnen.
hoe denk je dat alle bewegingen zo precies worden geregistreerd?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Euhm.. Volgens mij is de sensor balk de ontvanger, de wiimotes zijn verzenders.. Ik denk dat je de waxine lichtjes kan gebruiken i.p.v. wii mote, deze zenden nml ook licht uit.. Maar de balk kan je niet vervangen door waxinelichtjes lijkt mij.. Hoe wil je waxinelichtjes aansluiten op je Wii?
Hmm, interesse + 3quote:
ja hij zend uit en nee, de sensorbar is niet de ontvanger,quote:Op zondag 20 mei 2007 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe denk je dat alle bewegingen zo precies worden geregistreerd?
juist door het mechanisme in de wii mote.. die zendt dus...
Wel als het Eurogamer is.quote:
* King_of_cubes hoopt op Konami.quote:Nintendo voorzitter Satoru Iwata heeft bekend gemaakt dat Nintendo in de toekomst meer bedrijven zal gaan overnemen. Recentelijk nam het al Monolith (Xenosaga-serie) over. Een fusie wordt ook niet uitgesloten, maar dit zou in dat geval alleen ten behoeve van de naam Nintendo zijn. Als voorbeeld noemde Iwata de productie van een nieuwe console waarbij de technologie en de kennis van Nintendo helpzaam kan zijn. In dat geval worden overnames en fusies niet uitgesloten.
Woensdag, op z'n vroegs.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:19 schreef Pronk het volgende:
Ik verwacht wel dat Mario Strikers (net als Excite Truck) een paar dagen voor de officiele release al in de winkels ligt.
Ik hoop wel dat er genoeg exemplaren in de winkels liggen, ik heb geen zin om half Nederland af te reizen omdat ie bijna nergens te koop is.
nope. Wij krijgen het spel als eerste.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:44 schreef _GdR_ het volgende:
wordt strikers dan wel wereldwijd gelaunched? itt pauper mario?
Europese developers >>> Amerikaanse.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:49 schreef disjfa het volgende:
Wij zijn ook het voetbalcontinent. Jammer dat we niet het leuke spellen continent zijnzouden we SPM eerder hebben gekregen.
-Amerikaans release schemaquote:Aug. 20 Metroid Prime 3 Corruption Nintendo
September Battalion Wars 2 Nintendo
Rare spellen hadden we vroeger ook regelmatig als eerstequote:
Als er niets voor staat is het goed.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:19 schreef sonnie het volgende:
Ik heb een klein vraagje over de Wii.
Mijn Samsung lcd heeft een soort van ronde bovenkant waardoor zo'n sensorbalk niet kan blijven staan. Kan hij dus ook gewoon op de voet staan en het signaal goed zien?
als je m voor t eerst aanzet vraagt ie of je die balk onder of op je tv hebt staan, kan dus welquote:Op maandag 21 mei 2007 18:19 schreef sonnie het volgende:
Ik heb een klein vraagje over de Wii.
Mijn Samsung lcd heeft een soort van ronde bovenkant waardoor zo'n sensorbalk niet kan blijven staan. Kan hij dus ook gewoon op de voet staan en het signaal goed zien?
Als we dat zouden weten zou het denk ik ook bij jouw al bekend zijnquote:Op maandag 21 mei 2007 21:26 schreef -Yuna- het volgende:
Hoe zit het met super paper mario? komt die nog en zo ja wanneer?
nja zal je troosten. de game valt behoorlijk tegen.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:40 schreef -Yuna- het volgende:
Hmmm dat valt tegenIk wacht echt al zo lang en nu volg ik het een tijdje al niet meer maar in amerika is het spel al uit geloof ik, dus ik dacht dan wordt het hier ook wel tijd voor een releasedate. Jammer hoor, ik kijk eigenlijk niet meer om naar mijn wii wegens gebrek aan leuke games/rpg's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
staat helemaal niks boeiends opquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:20 schreef RaymanNL het volgende:
IGN heeft Mario Football gereviewed:
klikgeen video review?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:36 schreef Pronk het volgende:
Hey, Mario Strikers is direct leverbaar bij DimensionPlus, volgens mij betekend dat, vandaag besteld, morgen in huis. Hij is hier alleen wel duurder dan 50 Euro.
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=791063&z=86
of er heen lopen en direct in huisquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:36 schreef Pronk het volgende:
Hey, Mario Strikers is direct leverbaar bij DimensionPlus, volgens mij betekend dat, vandaag besteld, morgen in huis. Hij is hier alleen wel duurder dan 50 Euro.
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=791063&z=86
ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef floydvisser het volgende:
Wii weet waar ik een nieuw wii touwtje voor de wiiiiiii-mote kan scoren?
[afbeelding]
gelukkig tv net gemist!![]()
Nintendo bellen, zie handleidingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef floydvisser het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef floydvisser het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
* King_of_cubes hoopt op Konami.
Ik heb ze overigens nooit gehad meteen de dag nadat het bekend was geworden besteldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nintendo bellen, zie handleiding
Het is al bekend dat die komt van een aantal scans.quote:
waar word je als kind behandelt? ik vind het wel makkelijk dat jij allemaal nieuws postquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:31 schreef depax het volgende:
ik maak overigens geen topics meer als een klein kind behandeld worden heb ik geen zin in. dan zoek ik wel een andere bezigheid op het werk dan wii/ds info posten.
Een meis heeft me gepmed waarom ik onzin topics posts.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
waar word je als kind behandelt? ik vind het wel makkelijk dat jij allemaal nieuws post![]()
dan PM je terug dat dat het nieuwe beleid van GAM is...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:37 schreef depax het volgende:
[..]
Een meis heeft me gepmed waarom ik onzin topics posts.
Pics!!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:37 schreef depax het volgende:
[..]
Een meis heeft me gepmed waarom ik onzin topics posts.
maja ze is het eens met de losse topics, maar niet met topics waar bijna niets in staat. Ik wil het gewoon steeds als centraal topic maken voor een game en daarna een op erbij.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dan PM je terug dat dat het nieuwe beleid van GAM is...
daar stond dan ook wel heel weinig inquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:41 schreef depax het volgende:
[..]
maja ze is het eens met de losse topics, maar niet met topics waar bijna niets in staat. Ik wil het gewoon steeds als centraal topic maken voor een game en daarna een op erbij.
Deze manier krijg je mensen ook aan het kijken en blijft en centrale topic klein. Zo vind ik het zelf ook altijd fijnste werken op mijn forums, maar ach madden was blijkbaar niet info waardig.
daar had je eigenlijk meer iets als dit van kunnen maken:quote:- nintendo power: Madden 08 screenshot shows online lobby and leaderboard, as well as Miis. Most likely for avatar use.
quote:
Madden 08 komt naar de Wii en Nintendo Power heeft de eerste info:
- nintendo power: Madden 08 screenshot shows online lobby and leaderboard, as well as Miis. Most likely for avatar use.
waarschijnlijk zullen de Mii's dus als avater gebruikt worden.
Ja, het ligt er aan hoe je de topics opentquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:41 schreef depax het volgende:
[..]
maja ze is het eens met de losse topics, maar niet met topics waar bijna niets in staat. Ik wil het gewoon steeds als centraal topic maken voor een game en daarna een op erbij.
Deze manier krijg je mensen ook aan het kijken en blijft en centrale topic klein. Zo vind ik het zelf ook altijd fijnste werken op mijn forums, maar ach madden was blijkbaar niet info waardig.
k ik zal helemaal niks meer posten. goed dan is het nog beter?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, het ligt er aan hoe je de topics opentHet gaat er om of het topic echt een goede nieuws waarde heeft, en echt interessant is. Niet elke GAF topic ook op GAM openen
![]()
KijK:
[Wii/DS] Indianapolis 500 Legends
[Wii] Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure (Treasure Island Z)
[Wii/DS] Geometry Wars Galaxies
[Wii] Gundam 0079
Dit is dan wel nieuws, maar het is niet echt iets waar half GAM op zit te wachten, dat zie je ook aan de aantal reacties.
Ohwjah, nog één dingetjeZou je niet direct centrale topics willen openen, over games die net aangekondigd zijn. De centrale game topics komen wel rondom de release van de game
Nee, zo bedoel ik het nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:31 schreef depax het volgende:
[..]
k ik zal helemaal niks meer posten. goed dan is het nog beter?
gooi alles maar in een centraal topic dan
zeikerds allemaal. Brengt iemand nieuws is het nog niet goed.
Zack en Wiki en geometry wars Zijn anders wel top games en zack en wiki komt van top dev af.
Gundam is ook erg goed. Ik zie het probleem niet maar ja zal wel aan mij liggen.
Dat heeft toch niks met IJsmeis of mij te maken? De ideeen om GAM te veranderen, lagen al klaar voordat IJsmeis en ik mod werdenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:31 schreef depax het volgende:
[..]
Sinds jij en ijsmeis mod zijn vind ik het niet meer leuk.
Twee kinderen die alles willen regelen.
als jullie mij kinderachtig behandelen kan ik dat ook hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef ijsmeis het volgende:
Nah zeg depax. Lekker kinderachtig. Ik PM'de je met de vraag of je met opzet zoveel topics in één keer opende aangezien ze niet allemaal zo'n uitgebreide OP hadden. En dat was het, dat heb ik ook vier keer uitgelegd in de PM. En nu zit je schattig en leuk te doen in de PM, maar loop je hier wel even de boeman uit te hangen over mijn PM's.
Ik zal in het vervolg gewoon je topic op slot tiefen zonder verdere uitleg via PM. Ook prima.
En verder kan die discussie btw ook in ons prachtige Feedbacktopic of in het GAM-stijl topic. En niet zo sneaky in een centraal topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij zat er idd een houdertje met dubbelzijdig plakband bij.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:30 schreef GoodGawd het volgende:
Vraagje, binnenkort moet ik mijn Wii krijgen (ja nu pas v_v ) maar er komt dus ook een nieuwe tv. Deze is plat en heeft bedieningsknopjes op de bovenkant en word aan de muur bevestigd. Zoals ik uit meerdere bronnen heb vernomen ^^ komt de sensor bar op de tv (eronder kan ook? )
Het probleem is dus dat tv de tv aan een stang komt die uit kan klappen, maar als de sensorbar daar op ligt zou ie er elke keer afvallen en onstabiel liggen.
Mijn vraag luidt dus: Zit er een plakkertje aan de sensorbar waardoor hij vast ligt? En kan je hem ook op andere plekken op de tv plaatsen (achterkant)?
De sensorbar heeft zelf ook dubbelzijdig tape, is in dit geval denk ik beter. Houdertje werkt denk ik niet in dit geval.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
volgens mij zat er idd een houdertje met dubbelzijdig plakband bij.![]()
ja er zijn plakkertjes.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:30 schreef GoodGawd het volgende:
Vraagje, binnenkort moet ik mijn Wii krijgen (ja nu pas v_v ) maar er komt dus ook een nieuwe tv. Deze is plat en heeft bedieningsknopjes op de bovenkant en word aan de muur bevestigd. Zoals ik uit meerdere bronnen heb vernomen ^^ komt de sensor bar op de tv (eronder kan ook? )
Het probleem is dus dat tv de tv aan een stang komt die uit kan klappen, maar als de sensorbar daar op ligt zou ie er elke keer afvallen en onstabiel liggen.
Mijn vraag luidt dus: Zit er een plakkertje aan de sensorbar waardoor hij vast ligt? En kan je hem ook op andere plekken op de tv plaatsen (achterkant)?
En anders iets van klitteband eraan maken aan beide zijden.... Altijd mooi eronder hangen, en als je et er ergens opzet ook nergens last van...quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:50 schreef Koentje3 het volgende:
ja die plakkertjes he? Werken die ook nog als je de sensorbalk een keer ergens anders mee naartoe neemt? want als ik een middagje bij een vriendin ga wii-en neemt altijd een maat van mij zn sensor bar mee, en ik mn wiiniet erg handig dus
![]()
Wat heb je ermee gedaan ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:13 schreef Wessiej het volgende:
Zo, wii terug gebracht, nu naar Nintendo, hoop hem snel terug te krijgen, 1/2 maand(en) niet op gespeeld, maar heb er nu als die kapot is opeens zin in
Jupquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:10 schreef Fral het volgende:
Ik heb een vraagje over het Mii-kanaal..
Mijn mooie plein is nog steeds helemaal leeg
Heb wel internet op mn Wii, maar ik moet zeker ook vrienden hebben, voor er daar poppetjes van anderen gaan lopen?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:10 schreef Fral het volgende:
Heb wel internet op mn Wii, maar ik moet zeker ook vrienden hebben, voor er daar poppetjes van anderen gaan lopen?
Tering, daar was dat rare plastic dingetje dus voorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
volgens mij zat er idd een houdertje met dubbelzijdig plakband bij.![]()
Jep, dat klopt. maar dan moet je nog wel vrienden hebben toegevoegd die hem ook op migreren hebben staanquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:25 schreef k_i_m het volgende:
Volgens mij hoeft dat niet. Je moet alleen je mii ding migreren. Ik had al wandelaars voordat ik mijn welgeteld éne vriend had toegevoegd.
had laatst nog is een keer gekeken op mn plain.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:10 schreef Fral het volgende:
met een betonschaar...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt...![]()
Niet van je 'enige vriend'quote:
Wees blij dat die eer jou ten deel is gevallenquote:
ik had een week geleden er rond de 200 rond lopenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:19 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
had laatst nog is een keer gekeken op mn plain.
235maximale chaos
Vast en zeker in je fobo gekeken en gedacht dattie kon scoren..quote:
Niks, behalve niet-spelen, op de ene dag naar de andere defect, kom zelfs niet meer in het menu.quote:
ik heb er nog 8quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:53 schreef floydvisser het volgende:
[..]
met een betonschaar...
nee gewoon honkballen, en toen brak ie tijdens het pitchen...
maar niemand heeft dus nog een nieuw touwtje gevonden...
Kim, zonder touwtje? raak je em dannie kwijt?...ennne je had het toch over de wii-mote hé?![]()
checkt foboquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:47 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Vast en zeker in je fobo gekeken en gedacht dattie kon scoren..![]()
quote:Metroid Prime® 3 Corruption
Format: Nintendo Wii™
Launch Date: 08/20/07
ESRB: RP (Rating Pending)
Game Type: First-Person Adventure
Accessories: Wii Remote and Nunchuk™ controllers
Players: 1
Developer: Retro Studios
Hey k_i_mquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gekocht hoop ik toch dat spel verdient het.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:44 schreef WooZ het volgende:
Ik heb strikers
Maar nu eerst CL finale kijken, daarna zien we wel
Zeker waard.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:06 schreef GoodGawd het volgende:
Mmm...is dat verschil groot? Dan is het het aanschaffen maybe waard?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik heb er nog 8
nintendo bellen:
"Hallo ik kan hier gratis touwtjes scoren voor mn speulcomputertje toch?"
ja meneer dat klopt. hoeveel wiimotes heeft u?
"ACHT!"
oke meneer ze worden vanmiddag nog op de post gedaan.
"hehehe oke dan pino"
en paar daagies later waren ze er. dus als je er nog nodig hebt moet je maar ff PMen
Jij bent zoooo slim. Nu heb je 8 wrist straps. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik heb er nog 8
nintendo bellen:
"Hallo ik kan hier gratis touwtjes scoren voor mn speulcomputertje toch?"
ja meneer dat klopt. hoeveel wiimotes heeft u?
"ACHT!"
oke meneer ze worden vanmiddag nog op de post gedaan.
"hehehe oke dan pino"
en paar daagies later waren ze er. dus als je er nog nodig hebt moet je maar ff PMen
Ik heb ze nog steeds niet nadat ik ze de dag zelf besteld had dat probleem er kwam.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij bent zoooo slim. Nu heb je 8 wrist straps. Gefeliciteerd.
Ik heb er 2 besteld aangezien ik 2 controllers heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |