Mario Party 8 word 49,99 hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:14 schreef Lemming22 het volgende:
Joepie! Er komen eindelijk leuke spellen aan!
Bust-A-Move 44.99 -------- 18 mei 2007
Trauma Center: Second Opinion n.n.b. -------- 22 juni 2007
Mario Party 8 54.99 -------- 29 juni 2007
Big Brain Academy n.n.b. -------- 29 juni 2007
Maar nu heb ik geen geld![]()
Ik ook zoiets, mits ik dan al me personeels pasje van de dixons binnen hebquote:
Nogmaals: first party games kosten 45 euro. Zelda is de uitzondering met 55 euro.quote:
Ja, maar meestal stunten ze bij games niet echtquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:56 schreef disjfa het volgende:
Adviesprijs Adelante , adviesprijs.
Je weet wat een adviesprijs is? Daarna gaan ze pas stunten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, maar meestal stunten ze bij games niet echt
met games kunnen ze meestal niet echt stunten.. (te weinig marge voor de retailer)quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je weet wat een adviesprijs is? Daarna gaan ze pas stunten.
Neequote:Op woensdag 16 mei 2007 19:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Nogmaals: first party games kosten 45 euro. Zelda is de uitzondering met 55 euro.
Ik heb enkel zelda voor 55 gekocht. De rest van de games zijn allemaal 45quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee49,99 is dat advies prijs, zo is het ook aangekondigd vorig jaar.
Kijk ook maar naar de reguliere winkelketen:
Dixons
Bart Smit
Jou 45 euro is dus een uitzondering, waarschijnlijk een mediamarkt ofzo, het is zeker geen adviesprijs![]()
Edit: Trouwens, Mario Football lijkt ook 60 euro te gaan kosten![]()
Je snapt het niet helemaal, maar dat geeft niks!quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je weet wat een adviesprijs is? Daarna gaan ze pas stunten.
Waar heb je ze gekocht danquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb enkel zelda voor 55 gekocht. De rest van de games zijn allemaal 45.
En 60 euro voor strikers is dikke onzin. MENSEN: Koop je games AUB NIET bij de dixons of bart smit!!
Intertoys & FRS zijn geen gameshops/discounters. Ga naar een willekeurige gameshop en je zult euro's goedkoper uit zijn. Is de gameshop duurder dan een andere winkel? Dan hoeft je het alleen maar te zeggen en ze halen de prijs omlaag. Gameshops leven van de games. Daarom doen ze alles om er voor te zorgen dat jij niet naar de FRS, Dixons of Bart Smit gaat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waar heb je ze gekocht danZeker een webshop of mediamarkt achtig iets
Ook de intertoys en FRS hanteren deze prijzen, en het zijn de normale prijzen.
![]()
Aha, dan haal jij ze dus bij Gameshops, die zijn zoiezo goedkoper iddquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Intertoys & FRS zijn geen gameshops/discounters. Ga naar een willekeurige gameshop en je zult euro's goedkoper uit zijn. Is de gameshop duurder dan een andere winkel? Dan hoeft je het alleen maar te zeggen en ze halen de prijs omlaag. Gameshops leven van de games. Daarom doen ze alles om er voor te zorgen dat jij niet naar de FRS, Dixons of Bart Smit gaat.
Ik heb het ook niet over de adviesprijs. Wat boeit de adviesprijs nu? Dixons houd zich er ook nooit aan. Die gaat er altijd bovenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Aha, dan haal jij ze dus bij Gameshops, die zijn zoiezo goedkoper iddMaar ze hanteren dus NIET de adviesprijs
![]()
En zoiezo, ik blijf me games toch wel bij de Dixons halen, personeels korting FTW![]()
gameshop DH verkoopt ze niet eens, zeer domme zet...quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Intertoys & FRS zijn geen gameshops/discounters. Ga naar een willekeurige gameshop en je zult euro's goedkoper uit zijn. Is de gameshop duurder dan een andere winkel? Dan hoeft je het alleen maar te zeggen en ze halen de prijs omlaag. Gameshops leven van de games. Daarom doen ze alles om er voor te zorgen dat jij niet naar de FRS, Dixons of Bart Smit gaat.
Schande voor een port! Dan haal ik m voorlopig zeker niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Edit: Trouwens, Mario Football lijkt ook 60 euro te gaan kosten![]()
Bij Dynabite word tie 42,99quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:38 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Schande voor een port! Dan haal ik m voorlopig zeker niet.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Bij Dynabite word tie 42,99Jezus, wat zijn hun goedkoop
Op de dixons website staat tie nog niet
![]()
Edit: oh neeStaat ie wel op: 49,99
. Bartsmit.com had hem namelijk voor 59 staan
![]()
Ik denk dat alleen de echte grote titels 60 euro gaan kosten, zoals Mario Galaxy en Smash Bros Brawlquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Ik had het wel heel erg triest gevonden als het spel 60 euro zou kosten.
Heb jij het nu over adviesprijs of winkelprijsquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen de echte grote titels 60 euro gaan kosten
Ja, maar dat was toch juist omdat Zelda voor zowel de Cube als de Wii tegelijkertijd verscheen. Standaard prijs voor Cube games is +-60 euro, dus hebben ze de Wii versie dezelfde prijs gegeven.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:53 schreef disjfa het volgende:
[..]
Heb jij het nu over adviesprijs of winkelprijsWinkelprijs zal nooit 60 euro worden (of 59,** dus) behalve bij de afzetwinkels die BMH al noemde.
En ze hadden in de tijd van zelda al aangegeven dat zelda een duurder spel was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |