Andere rijschool bellen?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:14 schreef Easyedwin het volgende:
ruim 30 lessen bezig mr er is geen plek bij cbr meer voor me tot over 6 maanden..help ?![]()
en me examengeld die ik al moest betalen van mn rijschool? terugvragen? krijg vast nooit terug?quote:
Damn!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:14 schreef Easyedwin het volgende:
ruim 30 lessen bezig mr er is geen plek bij cbr meer voor me tot over 6 maanden..help ?![]()
Dat zou ik wel doen. Tenzij bij het betalen is afgesproken dat het zo lang zou duren, maar dat verwacht ik niet. Ik zou me gewoon op het standpunt stellen dat ik mijn geld terug wil omdat het buitensporig lang duurt.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
en me examengeld die ik al moest betalen van mn rijschool? terugvragen? krijg vast nooit terug?
hij zei het word half mei.. maar nu met die wachttijden bij cbr in heel zuid holland is het rond 6 maanden volgens mn rijschoolquote:Op donderdag 19 april 2007 18:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou ik wel doen. Tenzij bij het betalen is afgesproken dat het zo lang zou duren, maar dat verwacht ik niet. Ik zou me gewoon op het standpunt stellen dat ik mijn geld terug wil omdat het buitensporig lang duurt.
ja ligt denk ook aan rijschool of ze nog plekken gereserveerd hebben in tussentijdquote:Op donderdag 19 april 2007 18:26 schreef Crazykill het volgende:
Maandag kan ik theorie doen, en dan gelijk vragen of ze alvast examen willen aanvragen. Als ik ook 6 maanden moet wachten ga ik iemand klappen
Nou, dan heb je de betaling daarop gebaseerd. Nu dat niet zo blijkt, is het niet meer dan redelijk om je geld terug te geven. Maar eerst een rijschool zoeken die het CBR heeft 'opgekocht'quote:Op donderdag 19 april 2007 18:16 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
hij zei het word half mei.. maar nu met die wachttijden bij cbr in heel zuid holland is het rond 6 maanden volgens mn rijschool![]()
ben al aan informerenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dan heb je de betaling daarop gebaseerd. Nu dat niet zo blijkt, is het niet meer dan redelijk om je geld terug te geven. Maar eerst een rijschool zoeken die het CBR heeft 'opgekocht'![]()
Ga gewoon ff met je pa oefenen. Laat hem ff naar een afgelegen plekje rijden zodat jij daar ff kan wennenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:43 schreef EDMAN- het volgende:
Mag ik ook bij geslaagden 2007?![]()
Vanmiddag dus rijbewijs opgehaald, net ff zitten toeren.. wat is dat wennen zo'n auto op benzine, echt 20 keer stilgevallen. Vooral voor een stoplicht is dat lachen, ik als enige door na 5 minuten, de rest maar wachten
... gevoel moet ik ff krijgen, soms gaat het goed, andere keer gaat het totaal niet.. en dan stressen als je een file achter je ziet (had het net in een dorp bij een wegversmalling, echt 5 minuten staan klooien, even rust gepakt en toen ging het meteen)
Oooh man, Rotterdam haha, dan zou ik dat ook wel ff doen jaquote:Op donderdag 19 april 2007 20:09 schreef Crazykill het volgende:
Whahahahahaha
Als ik eenmaal mn rijbewijs heb ga ik dat wel doen, vooral eerst ff op een helling oefenen. Hier in Rotterdam is het vaak druk en heb je veel van die ongeduldige aso's. Lijkt me kut om dat de motor af te laten slaan telkens
Ja man, zelfs als ik soms in de lesauto tijdens de spits de motor af laat slaan beginnen ze achterin al te toeterenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:11 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Oooh man, Rotterdam haha, dan zou ik dat ook wel ff doen ja... ik rij in Roosendaal.. niet klein maar opzich toch wat rustiger dan Rotterdam...
heb mn ma en zusje ff weggebracht, het gekke is dat ik in mn eentje veel slechter rij (koppeling dan) dan met iemand erbij dan zit ik alleen maar te lullen. Dus niet teveel nadenken zal het wel zijn
Ja dat is erg vervelendquote:Op donderdag 19 april 2007 20:16 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Ja man, zelfs als ik soms in de lesauto tijdens de spits de motor af laat slaan beginnen ze achterin al te toeteren
![]()
Hier hetzelfde, ook al een aardig tijdje bezig met lessen en nu te horen gekregen dat er pas plek is om af te rijden rond oktoberquote:Op donderdag 19 april 2007 17:14 schreef Easyedwin het volgende:
is echt annoying, rij instructeur zegt ook: ja als je zo blijft rijden kon je makkelijk praktijkexamen doenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:34 schreef bibi het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, ook al een aardig tijdje bezig met lessen en nu te horen gekregen dat er pas plek is om af te rijden rond oktoberStel je voor dat ik zak, dan moet ik weer megalang wachten.
ik kan je uit ervaring zeggen, heb gelest in rotterdam, had me rijbewijs gehaald en in deventer een paar keer gereden (niet super vaak) maar daar zijn ze echt veel erger dan in rotterdam. maar kan ook komen dat ik nu denk: ach als de auto afslaat is het gewoon sleuteltje omdraaien en opnieuw doen.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:09 schreef Crazykill het volgende:
Whahahahahaha
Als ik eenmaal mn rijbewijs heb ga ik dat wel doen, vooral eerst ff op een helling oefenen. Hier in Rotterdam is het vaak druk en heb je veel van die ongeduldige aso's. Lijkt me kut om dat de motor af te laten slaan telkens
En ondertussen moet ik nog meer lessen volgen dan noodzakelijk omdat ik zo lang moet wachten op mijn examenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:57 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
is echt annoying, rij instructeur zegt ook: ja als je zo blijft rijden kon je makkelijk praktijkexamen doenstupid cbr
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:58 schreef Johnns het volgende:
WAWAWIEWA!!!!!
vandaag geslaagd![]()
![]()
![]()
mijn dag kan niet meer stuk![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:58 schreef Johnns het volgende:
WAWAWIEWA!!!!!
vandaag geslaagd![]()
![]()
![]()
mijn dag kan niet meer stuk![]()
i wish you luckquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:09 schreef Alcarin het volgende:
Ik hoop dat ik maandag hetzelfde kan posten...
Dat lijkt me ook wel snel. Of had je verder helemaal geen commentaar?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:16 schreef sandertjuh het volgende:
Vriend van mij is ook gezakt afgelopen week, hij kan pas over ruim 2 maanden weer! dat is toch niet leuk?
Toen ik was gezakt kon ik gelijk de week erop alweer
Och, hij heeft nog geluk. Als ik maandag zak, moet ik een half jaar wachtenquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:16 schreef sandertjuh het volgende:
Vriend van mij is ook gezakt afgelopen week, hij kan pas over ruim 2 maanden weer! dat is toch niet leuk?
Toen ik was gezakt kon ik gelijk de week erop alweer
ben bezig bij andere rijscholen:quote:Op donderdag 19 april 2007 23:12 schreef bibi het volgende:
[..]
En ondertussen moet ik nog meer lessen volgen dan noodzakelijk omdat ik zo lang moet wachten op mijn examen![]()
Ik denk dat een rijschool ook niet zo snel iemand aanneemt om alleen maar examen te doen, dat kan hun slagingspercentage weer omlaag halen enzo. Dus als ze al data hebben ingekocht, zie het maar eens voor elkaar te krijgen dat jij die data mag inpikkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:12 schreef Easyedwin het volgende:
ben bezig bij andere rijscholen:
De wachttijd is dus op het ogenblik lang volgens het CBR moet je rekening houden met 26 weken.
krijg ik van hun ook te horen dus
true, maar hoop er natuurlijk wel op..want schiet ook niet op want volgens mn rijinstructeur ben ik nu dus wel klaar voor rpaktijkexamen..en om dan half jaar door te lessen..quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:18 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik denk dat een rijschool ook niet zo snel iemand aanneemt om alleen maar examen te doen, dat kan hun slagingspercentage weer omlaag halen enzo. Dus als ze al data hebben ingekocht, zie het maar eens voor elkaar te krijgen dat jij die data mag inpikken![]()
Ik heb mijn examen pas dinsdag aangevraagd en ben op 7 Mei, dus ongeveer 2/3 werkdagen. Ik had al op 2 mei gekund, maar dan zit ik 2 dagen in amsterdam voor mijn stage, dus kan ik moeilijk afrijdenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:12 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
ben bezig bij andere rijscholen:
De wachttijd is dus op het ogenblik lang volgens het CBR moet je rekening houden met 26 weken.
krijg ik van hun ook te horen dus
dit is in heel zuid holland zo dus..quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:45 schreef francis997 het volgende:
hallo,
ik meld me ook maar. Ik ben er net achter dat dit topic bestaat...Ik ben eind december begonnen. Ik heb nu zo'n 40 a 50 lessen gehad.
En ben op 7 Mei aan de beurt om afterijden om 9.50. Ik heb al wel vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen.
Ik zag in OP iets staat over een oproepbewijs, is dat gewoon een blaadje dat je krijgt bij de rijschool als je het examen aanvraagt?
[..]
Ik heb mijn examen pas dinsdag aangevraagd en ben op 7 Mei, dus ongeveer 2/3 werkdagen. Ik had al op 2 mei gekund, maar dan zit ik 2 dagen in amsterdam voor mijn stage, dus kan ik moeilijk afrijden
dan valt het nog wel mee, vindt ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:18 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
dit is in heel zuid holland zo dus..
6 maand wachten valt mee?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:21 schreef francis997 het volgende:
[..]
dan valt het nog wel mee, vindt ik![]()
nee maar ik moet maar 2 weekjes wachten..dat vindt ik redelijk....6 maanden vindt ik wel erg veelquote:
zo dat is wel erg snel, maar hoezo kon hij dan zo snelquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:54 schreef Xbox_360 het volgende:
Aankomende woensdag 13:05 rij-examen @ Nijmegen![]()
Overigens.. M'n instructeur zei dat als ik zakte, ik vrij snel daarna een herexamen kan doen. En ik weet dat die meent, aangezien een vriend van me een week na zakken op herexamen kon![]()
als je examen gaat doen kun je echt wel rijden, dan is het gewoon hopen dat je de examinator mee hebt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:20 schreef francis997 het volgende:
[..]
zo dat is wel erg snel, maar hoezo kon hij dan zo snelhet lijkt me dat als je ergens door zakt, je dat moet vebeteren..voordat je weer kan proberen... of denk ik nu anders
Ja klopt. Maar hij zei dat ik vrij snel op herexamen kán, bijvoorbeeld als ik zou zakken vanwege zenuwen. Ik les bij een éénmansbedrijfje. Er zijn bij hem meerdere leerlingen die aan examen toe zijn, dus heeft hij gewoon een aantal examens ingekocht. Wel een relaxt idee dat ik geen 6 maanden hoef te wachten ofzoquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:20 schreef francis997 het volgende:
[..]
zo dat is wel erg snel, maar hoezo kon hij dan zo snelhet lijkt me dat als je ergens door zakt, je dat moet vebeteren..voordat je weer kan proberen... of denk ik nu anders
ja was het hier maar ook zo kortquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:18 schreef francis997 het volgende:
[..]
nee maar ik moet maar 2 weekjes wachten..dat vindt ik redelijk....6 maanden vindt ik wel erg veel![]()
waar les jij dan? Ik in Rotterdam, maar de rijschool heeft een afspraak met het cbr, dat zij per week een hoeveelheid examens inkopen, waardoor de wachttijd korter is.quote:
ik les nu bij een rijschool die aangesloten is bij rijbewijs-concurrent, maar ook eenmanszaak ..is in het westland baal echt zo er van dat mijn rijschool geen blokken heeftquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:58 schreef francis997 het volgende:
[..]
waar les jij dan? Ik in Rotterdam, maar de rijschool heeft een afspraak met het cbr, dat zij per week een hoeveelheid examens inkopen, waardoor de wachttijd korter is.
dat is jammer..maar ja..meer tijd om te oefenenquote:ik les nu bij een rijschool die aangesloten is bij rijbewijs-concurrent, maar ook eenmanszaak ..is in het westland baal echt zo er van dat mijn rijschool geen blokken heeft
ow, ja als je door zenuwen zakt..dan snap ik dat je snel herexamen kan doen..dat is bij mij ook zo.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:48 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar hij zei dat ik vrij snel op herexamen kán, bijvoorbeeld als ik zou zakken vanwege zenuwen. Ik les bij een éénmansbedrijfje. Er zijn bij hem meerdere leerlingen die aan examen toe zijn, dus heeft hij gewoon een aantal examens ingekocht. Wel een relaxt idee dat ik geen 6 maanden hoef te wachten ofzo![]()
mja heb daar niet echt veel zin in, nog 26 weken .. probeer al heel wat anders atmquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:04 schreef francis997 het volgende:
[..]
dat is jammer..maar ja..meer tijd om te oefenen![]()
[..]
ow, ja als je door zenuwen zakt..dan snap ik dat je snel herexamen kan doen..dat is bij mij ook zo.
trouwens ik heb ergens gelezen dat ik goed is om banaan te eten tegen zenuwen...ik heb het zelf nog nooit geprobeerd...mischien iemand hier wel?
Staat ook in de OP over die bananenquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:04 schreef francis997 het volgende:
ow, ja als je door zenuwen zakt..dan snap ik dat je snel herexamen kan doen..dat is bij mij ook zo.
trouwens ik heb ergens gelezen dat ik goed is om banaan te eten tegen zenuwen...ik heb het zelf nog nooit geprobeerd...mischien iemand hier wel?
quote:Eet een banaan tegen de stress. Bananen zijn rijk aan kalium en geven energie en een goed gevoel.
Mwoehahahaha!!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:58 schreef francis997 het volgende:
[..]
waar les jij dan? Ik in Rotterdam, maar de rijschool heeft een afspraak met het cbr, dat zij per week een hoeveelheid examens inkopen, waardoor de wachttijd korter is.
Alleen heb ik het idee dat die grote xxxxxl rijscholen de kleinere bedrijfjes met 1 of 2 auto's ondersneeuwen. Maar dat zal ik wel denkenquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mwoehahahaha!!!![]()
![]()
Alsof ze iets exclusiefs hebben...
Iedere rijschool kan data van tevoren reserveren.
Dat is via het TOP systeem waar elke bij het CBR aangemelde zelfstandige rijschool in kan loggen.
Ze brengen het leuk, dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |