en de rest lees je daar maarquote:Op woensdag 18 april 2007 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en je hebt internet en Slank de zomer in.
We worden nog een serieuze bedreiging voor diëtisten. Blah, m'n opdracht pakt niet zo uit als ik had gewild en nu zie ik door de bomen het bos niet meer
. Straks eerst even weg en dan probeer ik het vanmiddag nog wel weer een keer
.
das handigquote:Op woensdag 18 april 2007 12:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook even de (taal)foutjes uit de OP gehaald en ik zie net dat Sylvana en Saskia dezelfde weblog bijhouden![]()
.
goed bezig meisquote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef Viking84 het volgende:
Ja, adoreer mij.
Zo, even Sylvana's weblog toegevoegd.
ik houd niet van groentesoepquote:Op woensdag 18 april 2007 12:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
goed bezig meis
mag jij een extra kommetje soep van mij
tja, ik doe dat zelf niet om te zeuren, ervaar het ook niet zo, maar zie het gewoon als feedback van dingen die ik nog moet aanpassen en als dat gebeurt is , dan is het goed en denk ik er verder ook niet meer over naquote:Op woensdag 18 april 2007 12:39 schreef Viking84 het volgende:
Eigenlijk heb ik er een stinkhekel aan om zelf een nieuw topic te moeten openen, want het gaat nooit in één keer goed en als er een foutje in zit, gaat iedereen meteen zeuren:
"dieetclub is al een topic verder"
"ik zie geen plaatje"
etc.
Je gaat eerst spieren kweken en aankomen daardoor!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:28 schreef Archiee het volgende:
even een tvp hier!
en mijn eet schematje misschien dat iemand suggesties heeft?
sochtends: 1 bammetje (ontbijt koek)
tussendoor: 4 manderijnen
lunch: 2 boterhammen met rookvlees of kalkoen filet en 4 cracottes
tussendoor : 1 appel
avond eten: wat de pot schaft (wel gezond)
en ik fitness 3/4 keer per week nu!
ik ben 96 Kilo en er moet nu wel wat van af
hoe bedoel je? met spieren kweken? ik doe vooral cardio'en en spieren heb ik al..quote:Op woensdag 18 april 2007 12:48 schreef kless het volgende:
[..]
Je gaat eerst spieren kweken en aankomen daardoor!!!
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, ik doe dat zelf niet om te zeuren, ervaar het ook niet zo, maar zie het gewoon als feedback van dingen die ik nog moet aanpassen en als dat gebeurt is , dan is het goed en denk ik er verder ook niet meer over navat het niet zo serieus op meid, zo is het helemaal niet bedoeld
oh nee. was om teleurstellig te voorkomen.. 1 maand finesen en dan +3 kg zijn door groeiende spieren(zonder 't te weten) zal de motivatie geen goed doen.)quote:Op woensdag 18 april 2007 12:50 schreef Archiee het volgende:
[..]
hoe bedoel je? met spieren kweken? ik doe vooral cardio'en en spieren heb ik al..![]()
wij moeten er ook gewoon geld voor gaan vragenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:29 schreef Viking84 het volgende:
Laatste post uit deel 64:
[..]
en de rest lees je daar maar.
goed van je hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 13:02 schreef p-etr-a het volgende:
Ik mag bijna over naar dit lijstje. (Zit nu nog bij de dieetclub en ik dacht ooit dat het nooit zou lukken om hier te komen, maar nu ben ik echt heel dichtbij met bmi 25,6.)
je mag nu ookal in dit lijstjequote:Op woensdag 18 april 2007 13:02 schreef p-etr-a het volgende:
Ik mag bijna over naar dit lijstje. (Zit nu nog bij de dieetclub en ik dacht ooit dat het nooit zou lukken om hier te komen, maar nu ben ik echt heel dichtbij met bmi 25,6.)
Dankjewel.quote:
Ja dat is zo, maar ik vind het toch wel leuk om officieel over te gaan als mijn bmi onder de 25 is en ik echt niet meer bij de Dieetclub hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je mag nu ookal in dit lijstje
ik heb een hoger bmi dan jij
Oh okequote:Op woensdag 18 april 2007 12:53 schreef kless het volgende:
[..]
oh nee. was om teleurstellig te voorkomen.. 1 maand finesen en dan +3 kg zijn door groeiende spieren(zonder 't te weten) zal de motivatie geen goed doen.)
Ik heb wel suggesties:quote:Op woensdag 18 april 2007 12:28 schreef Archiee het volgende:
en mijn eet schematje misschien dat iemand suggesties heeft?
sochtends: 1 bammetje (ontbijt koek)
tussendoor: 4 manderijnen
lunch: 2 boterhammen met rookvlees of kalkoen filet en 4 cracottes
tussendoor : 1 appel
avond eten: wat de pot schaft (wel gezond)
en ik fitness 3/4 keer per week nu!
ik ben 96 Kilo en er moet nu wel wat van af
Ah thanks! ja ik heb als probleem dat ik sochtends eigenlijk vrij weinig naar binnen krijg! volgens mij zit er juist heel weinig vet/calorieen in cracottes maar iigeval bedanktquote:Op woensdag 18 april 2007 14:21 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik heb wel suggesties:
Je eet veel te weinig voor een man van 96 kilo zo regelmatig sport. Vooral je ontbijt is veel te weinig! Je kunt beter een paar (2-3) boterhammen eten of een kom met muesli en magere yoghurt. Op ontbijtkoek kun je niet leven en komt je stofwisseling niet op gang.
Ook je lunch is wat karig, en 4 cracottes is wel wat veel, ik dacht dat er nog wel wat vet in die dingen zit? Je kunt misschien beter een boterham meer eten of van die wasa light dingen.
Verder ziet het er eigenlijk erg goed uit, gezonde dingen en geen ongezonde dingen. Alleen een beetje meer eten dus!
Ah, lekker, een lepel olie, je brengt me op een idee.........NOT!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:30 schreef Alcarin het volgende:
Vet heb je ook nodig hoor... dat menu ziet er wel heel mager uit..
* Alcarin neemt nog een lepel olieVet is mijn Vriend!
![]()
Lekker is anders, maar gezond is het welquote:Op woensdag 18 april 2007 16:08 schreef conleche het volgende:
Ah, lekker, een lepel olie, je brengt me op een idee.........NOT!!!![]()
Lijnzaadolie is gezonderquote:Op woensdag 18 april 2007 16:51 schreef Zeeltje het volgende:
nee olie neem ik bij avondeten.. olijfolie
Ja hequote:Op woensdag 18 april 2007 16:52 schreef Tangarine het volgende:
aaaaahhhh studieperikelen....
ja, 165 gramquote:Op woensdag 18 april 2007 19:47 schreef Miss_S het volgende:
heb je er dan ook iets van op sylvana
ik heb vandaag weer te weinig gegeten maar kan er niet echt mee zitten
Slechte instelling Miss_S!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:47 schreef Miss_S het volgende:
ik heb vandaag weer te weinig gegeten maar kan er niet echt mee zitten
Jij eet nooit een dag teveel, en je zegt nu dat je WEER te weinig gegeten hebt. Als je te weinig eet, val je niet af want je metabolisme gaat in de Afrika-stand. En daarom vind ik het een slechte instelling, want je wilt toch, net zoals iedereen hier in dit topic, afvallen?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
waarom
de ene dag eet je teveel de andere te weinig
heft elkaar altijd weer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |