Dat kopieren ging niet helemaal lekkerquote:Op donderdag 5 april 2007 23:08 schreef leroytje het volgende:
Het onderstel deel van wiki mag ff weg![]()
Hij vroeg naar mijn ervaring op de weg en met auto's, legde wat dingen uit en liet me toen rijden met af en toe wat klein advies. Daarna heeft ie me een advies voor een pakket gegeven. Niks mis mee lijkt me?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, wat reken je daar toe? Bij mij was het laten zien wat ik kon, sturenmaar verder kreeg ik meteen een uitleg van hoe of wat, en optrekken enzo
Pedalen hoefde ik niets mee te doen.
Op die manier!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij vroeg naar mijn ervaring op de weg en met auto's, legde wat dingen uit en liet me toen rijden met af en toe wat klein advies. Daarna heeft ie me een advies voor een pakket gegeven. Niks mis mee lijkt me?
Ah ok, bij mij was het ook nog eens gratis dus zag het niet echt als eerste rijles aangezien ik totaal nergens aan vast zatquote:Op donderdag 5 april 2007 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op die manier!
Ja okay, dat deed hij dus ook bij mij! Hmmm, intakeles noemde ik het niet. Het was op mijn verjaardag enzo. Gewoon 'eerste rijles' Iedereen weet dan wel wat je kan verwachten.
Bedanktquote:Op donderdag 5 april 2007 13:15 schreef Zonnestraaltje het volgende:
PeeJie_ & Matthendriks, gefeliciteerd!
16e dusquote:Op donderdag 5 april 2007 23:27 schreef matthendriks het volgende:
Inderdaad. Ik kan hem pas 14 April ophalen.
Ook vandaag aangevraagd. Jammer, maar het is niet anders.
Wat er mis is met intakelessen is dat er vaak niet al teveel uitleg wordt gegeven, waardoor de enige mensen die echt goed scoren de mensen zijn die bij hun vader in de auto geoefend hebbenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:04 schreef BazzieK het volgende:
Wat is daar mis mee dan?
Ik dacht dat die pasjes centraal gemaakt werden, maar goede vrijdag en 2de paasdag zijn 2 feestdagen die (natuurlijkquote:Op donderdag 5 april 2007 23:32 schreef matthendriks het volgende:
Ah crap. Het is volgende week vrijdagochtend. Dat is dus vrijdag-de-dertiende...
Hij wordt dinsdag verwerkt. Maar ligt ook een beetje aan de gemeente waar je zit. Voorschoten is nou niet bepaald heel groot.
Laks, nonchalantquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:13 schreef Omaha het volgende:
Net m'n 7e rijles gehad met oa. hellingproef.
Volgens rijinstructeur wil ik te goed rijden waardoor ik mezelf juist tegenwerk.
Present. Inmiddels gaat 'ie weer.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:24 schreef hardcorebass het volgende:
tvp
Jajaaquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:55 schreef jorienvdherik het volgende:
SBS 6 Het Nationale Verkeersexamen 2007 8 April
doen we mee zondag
Ok danquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:40 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Present. Inmiddels gaat 'ie weer.Verkeerde gequote, over de hellingproef moest het zijn.
Ik heb dat ook hoor. En ook dat het op van die kleine kuthellinkjes fout gaat en dan op een behoorlijk steile gaat het goed. Maar ik ben sowieso raar met die bijzondere verrichtingen. Achteruit inparkeren is nog nooit fout gegaan, bocht achteruit ook no problem, maar gewoon simpel vooruit inparkeren ho maar..quote:
Pff wil niet weten hoe vaak het mij niet lukte tijdens de lessen om file te parkeren. Tijdens mn TTT en later op mn tweede examen zette ik die auto perfect neer. Tot verbazing van de instructeur die achterin zat.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:42 schreef Rosu het volgende:
Ik heb dat ook hoor. En ook dat het op van die kleine kuthellinkjes fout gaat en dan op een behoorlijk steile gaat het goed. Maar ik ben sowieso raar met die bijzondere verrichtingen. Achteruit inparkeren is nog nooit fout gegaan, bocht achteruit ook no problem, maar gewoon simpel vooruit inparkeren ho maar..
Leuke auto om mee naar ajax te rijdenquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:36 schreef Me_Wesley het volgende:
[afbeelding]
Mijn eerste eigen autootje![]()
![]()
trouwens even een rustige tijd met examens nu...
quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:19 schreef matthendriks het volgende:
Vet! Wat voor motor zit erin? 1.2?
Dat bedoel je vast sarcastisch, maar ik zit het nu wel te overwegenquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Leuke auto om mee naar ajax te rijden![]()
Precies dat ja. Die instructeur vond het enorm vreemd dat ik nog helemaal niks wist! Maar dat is toch logisch? Ik zei ook tegen hem dat degenen die hoog worden ingeschat dus al talloze keren illegaal gereden moeten hebben, en dat kon ie alleen maar schaapachtig bevestigen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat er mis is met intakelessen is dat er vaak niet al teveel uitleg wordt gegeven, waardoor de enige mensen die echt goed scoren de mensen zijn die bij hun vader in de auto geoefend hebben
Ik wist niks van auto's toen ik begon. Maar dat zegt niks over mijn capaciteiten om het te leren. Dus zo'n inschatting is wat onzinnig imho.
Het valt mij niet helemaaaal mee, maar als ik mijn broer en ouders hoor... die hebben er ook moeite mee.quote:Op zondag 8 april 2007 22:18 schreef imago het volgende:
Zitten jullie ook SBS6 te kijken? Ik heb m'n theorieboekje nog lang niet uit, dus ik zit de helft maar een beetje te gokken of te beantwoorden met logisch nadenken. Maar ik merk echt dat ik moeite heb met de vraagstelling en het goed bekijken van de plaatjes.
Ik kan me nog van m'n fietsexamen in groep 6 herinneren dat ik de regels het beste kende van iedereen, maar de vragen en de plaatjes gewoon niet snapte. Uren heb ik toen als klein meisje geoefend met m'n vader, en uiteindelijk hielp dat wel. Dus dit wordt ook oefenen oefenen oefenen...
8, en die ene raffaela 4, die ene gekleurde manneke 8 en die andere 3quote:Op zondag 8 april 2007 22:27 schreef imago het volgende:
Hoeveel had Marlydoos fout? Schakelde te laat terug, rotreclames tussendoor elke keer. En nu eerst weer HvNL![]()
Marlydoos.quote:Op zondag 8 april 2007 22:27 schreef imago het volgende:
Hoeveel had Marlydoos fout? Schakelde te laat terug, rotreclames tussendoor elke keer. En nu eerst weer HvNL![]()
zo van: ja ik sta stil?quote:Op zondag 8 april 2007 22:36 schreef Mathijz het volgende:
ja en richting aangeven na het fileparkeren heb ik ook gemist.
Dat zegt....quote:Op zondag 8 april 2007 23:07 schreef imago het volgende:
Tot nu toe ben ik beter dan mijn vriend. Hij heeft een rijbewijs, ik niet
Afgezien van dat vind ik het wel leuk dat het op TV isquote:Op zondag 8 april 2007 23:27 schreef Cerubo het volgende:
Ik wil ook om half 11 's avonds mijn rij-examen doen als er geen hond op de weg is![]()
Ik had precies hetzelfdequote:Op maandag 9 april 2007 00:12 schreef Renesite het volgende:
26. Wat is de belangrijkste oorzaak voor het ontstaan van aquaplaning?
A. snelheid
B. spoorvorming
C. bandenspanning
Ik had B.![]()
Maar het was in mijn ogen ook een combinatie...
Het moest dus A zijn.
Voor zover ik weet niet?quote:Op maandag 9 april 2007 00:21 schreef jorienvdherik het volgende:
gemist, is die ergens online te maken ?
Die had ik op mijn theorie-examenquote:Op maandag 9 april 2007 00:12 schreef Renesite het volgende:
26. Wat is de belangrijkste oorzaak voor het ontstaan van aquaplaning?
A. snelheid
B. spoorvorming
C. bandenspanning
Ik had B.![]()
Maar het was in mijn ogen ook een combinatie...
Het moest dus A zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |