Ben ik blij dat de Wii niet zo'n prutsding is geworden.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 07:29 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik geloof overigens niet dat Sony of MS dit gaan jatten..
quote:
quote:
Hierzo!quote:Op zondag 25 maart 2007 03:33 schreef SaferSephy het volgende:
Iemand een idee welke online winkel ze op voorraad heeft?
hou je smoel kut nerd...quote:Op zondag 25 maart 2007 03:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Die waar is Ruzbeh eigenlijk post was echt zo misplaatst.
GOZER IK ZAT TE SLAPEN MAG 'T
Nerds overherzen de wereldquote:
Geen ideequote:Op zondag 25 maart 2007 12:43 schreef BIGGI het volgende:
Weet iemand of je games bij bartsmit kunt ruilen ook al is het plastic buitenkantje er al vanaf?![]()
Maakt niet uit. Je kunt een product ruilen zelfs zonder bon en zonder verpakking. Zonder bon moet je enkel een getuige hebben die jou het product zag kopen.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:43 schreef BIGGI het volgende:
Weet iemand of je games bij bartsmit kunt ruilen ook al is het plastic buitenkantje er al vanaf?![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat third parties liggen te slapen wisten we al, maar dit had ik niet zo snel verwacht. Namelijk:
GTA4 AANGEKONDIGD VOOR DE Wii !!!!!!!!
http://wii.ign.com/objects/853/853829.html
Dat third parties liggen te slapen wisten we al, maar dit had ik niet zo snel verwacht. Namelijk:
Jouw nut zinkt naar een dieptepunt.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:02 schreef Ruzbeh het volgende:
HAHAHAHA ROLFZOMFG HAHAHAquote:Op zondag 25 maart 2007 15:02 schreef Ruzbeh het volgende:
In begin vond ik hem wel gaaf..nu ligt die een beetje stof te happen omdat ik Zelda ff snel wil uitspelen.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:56 schreef donderopman het volgende:
is Blazing angels de moeite waard? hij lijkt me wel gaaf
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
HAHAHAHA ROLFZOMFG HAHAHA
JIJ BENT ECHT KANKERGRAPPIG WEET JE:D:DD::d:d:d:d:d:D;D;d:d:D:D:D:D :d:D;Dd;d;D:
![]()
:9;9:9:(9;(:'):9:(::Dd:d;d:D;d;d;d;d:D
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAJAHAHAAHAHAAHAHAAHAHA
AHAHAHAHAHAHAJHAAHHAHAAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Nee, nepfanboyquote:Op zondag 25 maart 2007 03:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Die waar is Ruzbeh eigenlijk post was echt zo misplaatst.
GOZER IK ZAT TE SLAPEN MAG 'T
Hail Ruzbeh!quote:Op zondag 25 maart 2007 19:20 schreef BMH het volgende:
Weer een topic naar de kloten.
hij is opzich wel ok. Ik vermaak me er wel mee, al vind ik er weinig variatie in zitten.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:56 schreef donderopman het volgende:
is Blazing angels de moeite waard? hij lijkt me wel gaaf
Hey, scheer niet alle Feyenoord fans over een kam. Ik wil niet met tomasso geassocieerd worden.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Tja, Feyenoord fans hè.
Nee, jij bent gewoon een mongool.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een huiles in dit topic zeg. Echt waar.
Dat mensen in rep en roer raakte over die post die ik maakte over GTA4 blijkt maar weer dat mensen eigelijk niet blij zijn met hun Wii. Mensen, koop dan gewoon een Xbox 360 als je zo graag GTA4 wilt spelen.
quote:
hou je smoel kut noob.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:48 schreef Egamer het volgende:
Binnenkort een Wii voor Egamer!Heb m'n verjaardagsgeld binnen.
@De_Brandweer: Hou jij eens je smoel anders bel ik de De_Politie. En Tomasso, anders vertel ik het tegen je moeder wat je allemaal gezegd hebt!
Ach kom op, verwacht je dan dat iedereen jouw fucking geniale grap geweldig vindt? Mislukte aandachttrekkerij Ruzbeh... Je wist dat iedereen zo zou reageren en zo heb je zelf ook vaak zat gereageerd...quote:
Zeur je nu over blazing jij koopt ze niet eens.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:24 schreef WooZ het volgende:
[..]
hij is opzich wel ok. Ik vermaak me er wel mee, al vind ik er weinig variatie in zitten.
Negatieve commentaar op ign was dat het de zoveelste port was, maarja als je de 360 versie nooit gespeeld hebt is deze opzich wel leuk. Hij is iig een stuk beter dan wing island, maar ik ben ook benieuwd naar mercury
whehehehe wat heb jij gebruikt dan? snap er geen hol van.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:19 schreef depax het volgende:
Majesco heeft hun sales ook hard nodig en iedereen die ik ken gaat daarom ook bust and move en cooking mama halen.
Wie kan ooit hun games : advent rising/ psychonauts /worms 4
Misschien als we dit doen krijgen we een psychonauts wii zou wel super zijn.
Ik gebruik niks. Doordat ik veel te veel engels spreek willen mijn nederlandse zinnen nog wel eens verkeerd zijn :quote:Op zondag 25 maart 2007 22:34 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
whehehehe wat heb jij gebruikt dan? snap er geen hol van.
liever Kristel dit is over de Wiiquote:Op zondag 25 maart 2007 22:41 schreef __Saviour__ het volgende:
<idee>
we praten gewoon over de wii!
</idee>
ik vind t nog steeds kutquote:Op zondag 25 maart 2007 22:39 schreef depax het volgende:
[..]
Ik gebruik niks. Doordat ik veel te veel engels spreek willen mijn nederlandse zinnen nog wel eens verkeerd zijn :
ik zeg majesco heeft de wii/ds sales nodig deze ronde anders gaan ze falliet ze zitten al onder curatele. Als wij dus zorgen dat we die games kopen en ze goede sales halen ( ze doen het verdomme als budget titel weg ) dan betekend dat we daarna weer beter games krijgen. Van het niveau Advent Rising/ Psychonauts.
En aangezien de wii daar dan veel aan geholpen heeft zullen ze daar ook heus wat voor terug doen aan de wii/ds mensen die de games die nodig waren voor hun overleving te kopen.
Namen van bedrijven hoeven ook geheel niet vertaald te wordenquote:Op zondag 25 maart 2007 23:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wtf is majesco. iig niet nederlands en ook geen engels.
raar dat ik er nog nooit van gehoord hebtquote:Video game publisher of such titles as Iridion II, Bloodrayne, Hypersonic.Xtreme
http://en.wikipedia.org/wiki/Majesco_Entertainmentquote:Op zondag 25 maart 2007 23:07 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
raar dat ik er nog nooit van gehoord hebt
Idd, das gewoon een poort van een psp game naar een ps2 game naar een wii gamequote:Op maandag 26 maart 2007 00:47 schreef __Saviour__ het volgende:
maar mercury is wel duidelijk anders door het geen vast balletje is wat je bestuurt.
het is wel flink doorgeport ja, maar het is zeker een leuke game. ik had het eerste deel op de psp.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:56 schreef disjfa het volgende:
Idd, das gewoon een poort van een psp game naar een ps2 game naar een wii game
Maar nu met de wii release wel een keer goed doen kwa marketing.
Het is zeker een leuke game. Maar toen ik hoorde dat de ps2 versie alleen single player minigames ging krijgen vond ik dat erg , maar okee. Als je dan een wii versie maakt en er echt geheel niets aan verandert naast 30 levels. De minigames (die niet speelbaar, leuk zijn single player) erin stopt als toch weer single player dan mis je echt wat. Had dan of een nieuwe game gemaakt of gewoon meltdown genoemt.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het is wel flink doorgeport ja, maar het is zeker een leuke game. ik had het eerste deel op de psp.
Ok, bedankt voor je reactie! Ik ga morgen eens ff naar de Bart Smit of iets in die richtingquote:Op maandag 26 maart 2007 00:59 schreef SPiDeY. het volgende:
SSX is gewoon 1 van de beste titels die op dit moment uit is voor de Wii, verwacht alleen niet meteen heer en meester van de sneeuw te worden. Aardige leercurve aanwezig.
Ik heb SSX niet gespeeld, snowboardgames vind ik meestal ook niet zo leuk, maar voor mij is DBZ de beste wii game op dit moment. DBZ heeft ook een leercurve waar je u tegen zegt, maar de trainingsmissies helpen je goed op weg.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:59 schreef SPiDeY. het volgende:
SSX is gewoon 1 van de beste titels die op dit moment uit is voor de Wii, verwacht alleen niet meteen heer en meester van de sneeuw te worden. Aardige leercurve aanwezig.
quote:Op maandag 26 maart 2007 01:06 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor je reactie! Ik ga morgen eens ff naar de Bart Smit of iets in die richting![]()
Nee lees mijn reply, koop DBZ!quote:Op maandag 26 maart 2007 01:06 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor je reactie! Ik ga morgen eens ff naar de Bart Smit of iets in die richting![]()
Tjah, ik houd sowieso niet van DBZ dus deze haal ik voorlopig toch niet. Misschien later nog eens als ik ooit eens wat spellen uitspeelquote:Op maandag 26 maart 2007 01:08 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik heb SSX niet gespeeld, snowboardgames vind ik meestal ook niet zo leuk, maar voor mij is DBZ de beste wii game op dit moment. DBZ heeft ook een leercurve waar je u tegen zegt, maar de trainingsmissies helpen je goed op weg.
Ik wacht nog steeds op een de eerste shooter met goede review cijfers en online mode. Maar dat zal nog wel even duren. Een game als Timesplitters zou echt té tof zijn, vooral als er co-op in zit.
quote:
Niks voor mij zo te zien, dan laat ik hem liggenquote:Simply put, this game is absolutely stuffed with content, and if you dig Dragon Ball it’s a no-brainer. The sheer speed and complexity of the controls may turn some people off, but the general combat will eventually come down to two buttons, making the game amazingly easy to learn, but nearly impossible to fully master. This one uses every button on the controller, a good deal of motion on the Wii version, and it moves at an insane speed. Still, for gamers that can get into it, Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 is one of the most entertaining and fierce anime fighters around. This is every DBZ fan’s wet dream.
dat deed ik ook de eerste 10 minutenquote:Op maandag 26 maart 2007 10:19 schreef Nollem het volgende:
Nollem heeft Excite Truck, en vind hem coolwel ff wennen hoor, ben steeds geneigd op de 4-punts druk toets te gebruiken om mee te sturen, wat niet echt helpt want het is de booster
![]()
Ach ik kreeg weer een beetje dat zelfde gevoel toen ik voor het eerst F-Zero voor N64 in mijn N64 stak.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:32 schreef WooZ het volgende:
[..]
dat deed ik ook de eerste 10 minuten
Heb dit weekend bijna alleen maar ET gespeeld, vond de eerste indruk van 't spel niet echt overweldigend, maar als je wat verder komt en wat makkelijker sterren scoort wordt et echt verslavend
Jep, Wolverine en Wasp zijn snelle en fijne auto'squote:Op maandag 26 maart 2007 11:20 schreef _GdR_ het volgende:
wie is er al een beetje ver met excite? die auto die je aan t begin krijgt (die strand buggy) is bij uitstek de vetste auto. die vrachtwagens die je gaat unlocken zijn een stuk minder stoer. komen er nog meer kleine snelle karretjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dequote:Date: Mon, 26 Mar 2007 12:43:40 +0200
From: esilinov@blastradius.com
To: ******
Subject: Nintendo Stars!
This message from Nintendo of Europe is to give you some STARS!!!!
Please click on the link below to receive your stars.
HIER STOND DE LINK
If you have received this message in error, please delete it. You will receive no further correspondence from Nintendo.
Please do not reply to this message.
oke.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:42 schreef remcheese het volgende:
Iemand behoefte om de kneus die onderstaande mail stuurde aan wat niet-heteroseksuele-spam lijsten toe te voegen?
Ik heb nu 10 s-ranks op super excite ... maar dan ken je na een tijdje die banan wel uit je kop. Sommige gaan alsnog in 1x, sommige ben je wel enkele tientallen keren bezig voor het lukt.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:30 schreef MaHawK het volgende:
Als je eenmaal in de Super Excite klasse speelt wordt het wel heel taai om de S rank te halen.
Ik vind dat je veelste weinig sterren krijgt voor een 360quote:Op maandag 26 maart 2007 14:53 schreef remcheese het volgende:
pfoeee.... nou ik ben al blij als ik Super Excite er een A rank uit weet te persen, maar dat ligt er denk ik vooral aan dat ik altijd vergeet de 360 en 720en in de lucht
Ik heb pas 6 S-Ranks op Super Excite
Gewoon 1080s maken krijg je er meteen 5.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind dat je veelste weinig sterren krijgt voor een 360![]()
Heb je de training niet gedaan ??quote:Op maandag 26 maart 2007 15:13 schreef _GdR_ het volgende:
ik heb nog steeds geen idee hoe je een 720 doet.
een 360 is al een probleem.
knakker op youtube deed echt een zwaar veel achter elkaar.
zal is ff zoeken.
Ik ken dit levevl neitquote:Op maandag 26 maart 2007 15:16 schreef _GdR_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SJ3_EMVLLqk&NR
3240![]()
![]()
ja bij een maat met teveel bier.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:15 schreef Nollem het volgende:
[..]
Heb je de training niet gedaan ??
Dan nog is het zwaar irritant om hem er uit te gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ARRR ik kon het niet laten
Giggity giggity giggity!
Het bier of de training ??quote:Op maandag 26 maart 2007 15:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja bij een maat met teveel bier.
het was wel leuk weet ik nog.hehehe
Ik niet, heb metal slug op een MAME emulatorquote:Op maandag 26 maart 2007 16:11 schreef WooZ het volgende:
wie zou er eigenlijk staan te springen voor metal slug anthology, dat kóóp je toch niet
ja had ik ook:quote:Op maandag 26 maart 2007 13:42 schreef remcheese het volgende:
Iemand behoefte om de kneus die onderstaande mail stuurde aan wat niet-heteroseksuele-spam lijsten toe te voegen?
Hij/Zij probeert je te "tricken" in te laten loggen op de nintendo site onder het mom van :
Gratis stars :
[..]
De![]()
Ik hoop het!quote:Op maandag 26 maart 2007 16:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nintendo site nu:
Geen paniek, we komen snel weer terug! Onze website zal een paar uur niet
toegankelijk zijn, omdat we bezig zijn met technische aanpassingen. Hopelijk
hebben jullie daar begrip voor. We hopen van harte jullie snel weer terug te zien
op de site, zodat we jullie weer van al het nieuws uit de wereld van Nintendo
kunnen voorzien.
Tot gauw!
Zouden ze nu met de sterren bezig zijn?
Mag hopen dat ze eens die 20 jaar oude kut lay-out op de schop hebben gegooid...quote:Op maandag 26 maart 2007 16:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nintendo site nu:
Geen paniek, we komen snel weer terug! Onze website zal een paar uur niet
toegankelijk zijn, omdat we bezig zijn met technische aanpassingen. Hopelijk
hebben jullie daar begrip voor. We hopen van harte jullie snel weer terug te zien
op de site, zodat we jullie weer van al het nieuws uit de wereld van Nintendo
kunnen voorzien.
Tot gauw!
Zouden ze nu met de sterren bezig zijn?
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze eens die 20 jaar oude kut lay-out op de schop hebben gegooid...
Mja die site had een beetje de Cube/GBA layout.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze eens die 20 jaar oude kut lay-out op de schop hebben gegooid...
Z'n collectie fake Wii spellen uitbreiden?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:17 schreef MaHawK het volgende:
Wat ben je er mee van plan?
quote:
Backups uiteraardquote:Op maandag 26 maart 2007 19:20 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Backups of downloads dat is een heel verschil.
nee daarom download je ze toch maar he ?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:11 schreef WooZ het volgende:
wie zou er eigenlijk staan te springen voor metal slug anthology, dat kóóp je toch niet
* depax is trots op je. Hoop voor je dat je ze ook nog verkoopt ben je helemaal zielig.quote:
quote:
ik neem zelfs niet de moeite om dat spel te downloaden, ik bedoel meer, hoe kom je ooit op het idee om zo een spel serieus op de markt te brengenquote:Op maandag 26 maart 2007 20:26 schreef depax het volgende:
[..]
nee daarom download je ze toch maar he ?
Ach kan je een spel tenminste eerst op een rw branden proberen voordat ik er een dvdtje aan verspeel em koopquote:
Tel je bij de Wii games (in je sig) ook de gedownloade exemplaren op?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:11 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ach kan je een spel tenminste eerst op een rw branden proberen voordat ik er een dvdtje aan verspeel em koop
hij heeft alleen zelda gekocht dacht ikquote:Op maandag 26 maart 2007 21:17 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Tel je bij de Wii games (in je sig) ook de gedownloade exemplaren op?
Mag ik je aanraken ??quote:Op maandag 26 maart 2007 23:15 schreef WooZ het volgende:
ik heb in totaal 14 originele spellen voor de wii
Wil je mij ook aanraken? Ik heb er 8quote:
quote:Beste Nintendo fan,
Bedankt voor je email. Ons systeem heeft een testmail gestuurd naar een
aantal mensen die lid zijn van Nintendo. Dit heeft verder niets te
betekenen. Wij hopen op jullie begrip en bieden hierbij onze excuses
aan.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:15 schreef WooZ het volgende:
ik heb in totaal 14 originele spellen voor de wii
quote:
Mag ik jullie allemaal aanraken? Ik heb er 6quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wil je mij ook aanraken? Ik heb er 8.
Met een tooltje dat ze ript en ze zijn wel speelbaar, mits je wii gechipt isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:39 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoe maak je die backups dan? Die zijn toch nog niet speelbaar?
Je moet één van de 3 werkende type's LG DVD Drive's hebben en dan icm met een tooltje kan je ze naar .wii formaat rippen, en met unscrambler naar .iso omzettenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:39 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoe maak je die backups dan? Die zijn toch nog niet speelbaar?
De Wiikey is de bestequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik zie dat op wiimodchip.nl er 3 verschillende chips zijn. De WiiKey Wiinja Cyclo-Wiz Modchip V2. Wat is het verschil en welke moet je hebben?
Dan moet je wat doen aan je smaak.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:14 schreef Erotica_ het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen maar uit naar Resident Evil
Alleen maar?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:28 schreef SPiDeY. het volgende:
Speel nu bijna alleen maar Excite Truck, SSX Blur en Godfather
Kloptquote:
reageert lekker op bewegingen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:33 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik speel alleen maar DBZ. Geweldige game.
Hij reageert echt heel goed op de bewegingen. En de classic controller heb ik niet gebruikt, ik had 2 classic controllers gekocht voor deze game maar de wiimote controller is zo tof bij deze game dat ik die classic controller niet eens heb geprobeerd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
reageert lekker op bewegingen?
en hoe speelt ie met de classic controller?
Ik ook.. heb pas 10 uur gespeeld en had 'm al voor de releasequote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:37 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Klopt
terwijl ik zelda nog moet uitspelen
Speel je easy? Op easy schijnt het nog allemaal te gaan, maar op hogere niveaus 'schijnt' het dus minder goed te werken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:50 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Hij reageert echt heel goed op de bewegingen. En de classic controller heb ik niet gebruikt, ik had 2 classic controllers gekocht voor deze game maar de wiimote controller is zo tof bij deze game dat ik die classic controller niet eens heb geprobeerd.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:00 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Ik ook.. heb pas 10 uur gespeeld en had 'm al voor de release![]()
Ik speel op niveau 2 (Normal) en dat vind ik al best pittig, maar het werkt gewoon heel goed hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Speel je easy? Op easy schijnt het nog allemaal te gaan, maar op hogere niveaus 'schijnt' het dus minder goed te werken.
K, ik ga eens kijken of het al ergens te koop is. EN dan niet voor 59 euro, zoals ik die bij de BS zagquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:14 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik speel op niveau 2 (Normal) en dat vind ik al best pittig, maar het werkt gewoon heel goed hoor.
ok dan, klinkt goed. ik zag een advertentie van de freerecordshop over gamesmaand, daarin stond deze game voor maar 45 euro. ik ga hem wellicht halen dan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:50 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Hij reageert echt heel goed op de bewegingen. En de classic controller heb ik niet gebruikt, ik had 2 classic controllers gekocht voor deze game maar de wiimote controller is zo tof bij deze game dat ik die classic controller niet eens heb geprobeerd.
Nee, ik geef credits aan bedrijven. Kopietjes zijn voor paupers.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:19 schreef mrdjey het volgende:
kopietje hebben :p
Jammer genoeg zag ik die advertentie net nadat ik de game kocht.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ok dan, klinkt goed. ik zag een advertentie van de freerecordshop over gamesmaand, daarin stond deze game voor maar 45 euro. ik ga hem wellicht halen dan.
Handig al die infoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik kan m'n Wii maar geen verbinding laten maken met het internet (kabelnternet)...
En op deze manier moet het opgelost zijn?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik kan m'n Wii maar geen verbinding laten maken met het internet (kabelnternet)...
Als je nou eens een beetje duidelijk bent dan kunnen we je misschien helpen maar op deze manier heeft het absoluut geen zin natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Ja...quote:
Kabel internetquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:16 schreef ScienceFriction het volgende:
Okay, laat maar ik weet al wat het probleem is.
De LAN adapter werkte niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:
en het probleem was/is ?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:35 schreef RaymanNL het volgende:
Nieuw DS-Wii spel:
(grote art) :
http://www.gamingmedia.de/uploads/inline/pic-104-popup.jpg
Ik houd eerlijk gezegd niet van heel dat DBZ genre. Sonic en Mario daarintegenquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:56 schreef De_Brandweer het volgende:
Dat lijkt me nou echt een kut game. Ik kijk uit naar de nieuwe DBZ game.
Ow ja dat is het bijna jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:57 schreef Pheno het volgende:
Wel een leuke 1 april
die is er alquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:56 schreef De_Brandweer het volgende:
Dat lijkt me nou echt een kut game. Ik kijk uit naar de nieuwe DBZ game.
dat meen je niet?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:20 schreef Nollem het volgende:
Misschien moet je met alle auto's 3 S-en halen
Ja maar ik bedoel het vervolg op deze.quote:
En dan nog, is makkelijker dan het klinktquote:
Das wel een hele sneue manier om het te halen hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:14 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
En dan nog, is makkelijker dan het klinktgewoon die allereerste track op excite steeds rijdenin 1min30 uitgereden en een S-rank erbij dat doe je een paar keer en alles 3 s-ranks
True, maar het is dus wel heel simpelquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:19 schreef remcheese het volgende:
[..]
Das wel een hele sneue manier om het te halen hoor![]()
Ok, Maar vindt je het dan niet een beetje een verplichtings race ipv een lekkere scheur-race ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:54 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
True, maar het is dus wel heel simpelZelf nu bezig met in de super excite op zilver overal S te halen. De rest al unlocked enzo alleen de "Wasp" nog niet.
Dat is marioquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:54 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]
Komt iemand dit bekend voor?![]()
1-2quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:54 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]
Alles op S proberen te halen niet, das tof. Vooral als je het net niet haalt dan denk je van waar kan ik nog meer halen enzo das tofquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:24 schreef remcheese het volgende:
[..]
Ok, Maar vindt je het dan niet een beetje een verplichtings race ipv een lekkere scheur-race ?
Je bedoelt toch gewoon Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:18 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel het vervolg op deze.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:54 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]
wii is vet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Iemand de nieuwe Medal of Honor al op de Wii ?
WIil nog steeds een Wii halen eigenlijk. maar hoorde dat schietspellen toch nog niet lekker lopen op de wii met de controller ?
Wacht maar tot je 14 wordquote:
Jij snapt hetquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:48 schreef DaggerNL het volgende:
Damn wat is DBZ budokai Tenkaichi 2 vet.![]()
In het begin lijken die controls moeilijk. Je moet gewoon de training mode volgen en je leert het snel.
Goed dat ik deze topic las, kocht het dus voor 45 euro bij de FRS. Alleen jammer dat die VIG card van de
power unlimited niet werkte. Kon ik nog een 7,50 korting krijgen. Vorige keer werkte het ook al niet toen ik Wario kocht. Maar kreeg wel korting omdat die medewerker een uitzondering maakte.
Het is echt een topgame. Voor de ultieme Wii experience, koop je DBZ.![]()
okequote:Op donderdag 29 maart 2007 02:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wii is vet.
betere replay value dan 360 iig. op xbox live na dan.
en ultieme party console.
ALS je vrienden hebt lach je je dood.
voor de GFX hoef je het iig niet te doen.
kan je vertellen wat er zo vet aan is dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:48 schreef DaggerNL het volgende:
Damn wat is DBZ budokai Tenkaichi 2 vet.![]()
In het begin lijken die controls moeilijk. Je moet gewoon de training mode volgen en je leert het snel.
Goed dat ik deze topic las, kocht het dus voor 45 euro bij de FRS. Alleen jammer dat die VIG card van de
power unlimited niet werkte. Kon ik nog een 7,50 korting krijgen. Vorige keer werkte het ook al niet toen ik Wario kocht. Maar kreeg wel korting omdat die medewerker een uitzondering maakte.
Het is echt een topgame. Voor de ultieme Wii experience, koop je DBZ.![]()
Sinds wanneer komt GTA naar de Wiiquote:Comment op "Microsoft: Wii alleen voor kinderen onder de 14":
Dat verandert wel wanneer GTA en Manhunt op de Wii uitkomen
Het geeft gewoon een heerlijk gevoel om recht op je tegenstander af te vliegen en je gruwlijke vechtcombo's en blasts op je tegenstander af te vuren. Om naar je tegenstander te dashen, hoef je alleen je nunchuck omhoog en omlaag te zwaaien en je vliegt op hem af. Met de A knop sla en schop je en met de B knop schiet je ki blasts. En mensen die de serie kijken willen altijd al de kamehameha uitvoerenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:04 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
kan je vertellen wat er zo vet aan is dan?
ik kan me nauwlijks voorstellen dat je lekker kan rellen met de wii controllers.
zijn er gameplay filmpjes van ofzo?
morgen is er in elk geval een gta4 trailer!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt GTA naar de Wii
ik zit te overwegen om m te kopen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:19 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Het geeft gewoon een heerlijk gevoel om recht op je tegenstander af te vliegen en je gruwlijke vechtcombo's en blasts op je tegenstander af te vuren. Om naar je tegenstander te dashen, hoef je alleen je nunchuck omhoog en omlaag te zwaaien en je vliegt op hem af. Met de A knop sla en schop je en met de B knop schiet je ki blasts. En mensen die de serie kijken willen altijd al de kamehameha uitvoeren![]()
Het spel is gewoon een lekkere beat 'm up. Het geeft een lekker gevoel om je tegenstander te beuken met je moves. Ja op een gewone controller is de beleving toch net iets anders dan als je met de Wii mote speelt. Met de wii mote krijg je het gevoel dat je echt de aanvallen doet. Bij de kamehameha bijvoorbeeld.
Deze mevrouw legt de controls hier uit en je ziet een beetje gameplay. http://www.youtube.com/watch?v=Juo6iek5bvw
Hier een Wii preview met meer gameplay footage. http://www.youtube.com/watch?v=ulvPN2gwnlk
Klinkt goedquote:Mario & Sonic at the Olympic Games is onder het toeziend oog van Nintendo's Shigeru Miyamoto in ontwikkeling bij Sega. Aan het gisteren bekend gemaakte lijstje met karakters zullen in de komende maanden nog enkele toegevoegd worden. Het spel zal waarschijnlijk speelbaar zijn via Nintendo Wi-Fi Connection. Anders dan sommige mensen wellicht vermoeden zal het spel geen verzameling van minigames zijn maar een volwaardig actie/sportspel. Net als bijvoorbeeld Wii Sports zal de besturing van het spel eenvoudig zijn, zodat mensen van alle leeftijden er snel mee uit de voeten kunnen.
Vertelquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:58 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens, ik heb een Wii gehad. Voor wel 5 minuten oid.
Op marktplaats bood iemand een 360 aan, met een stuk of 5 spellen, een hardeschijf en een memorystick.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
VertelMaak je verhaal af
Direct doorverkocht ofzo
![]()
Als GTA Wii komt vind ik wel dat daar een slimmere besturing aan zit. Ik vond GTA op de PS2 echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt GTA naar de Wii
Wat een verhaalquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op marktplaats bood iemand een 360 aan, met een stuk of 5 spellen, een hardeschijf en een memorystick.
Maar hij wilde dan wel ruilen tegen een Wii mét Zelda (dit was volgens mij op de dag van de release van de Wii).
De Wii was nergens meer te krijgen, mááár ik wist toevallig een Dixons, die heel achteraf gelegen ligt en waar dus (bijna) niemand komt. En ja, daar hadden ze er nog een. Dus voila, zodoende.
Neequote:Op donderdag 29 maart 2007 13:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat een verhaalBen je nog van plan om een wii aan te schaffen voor gebruik/bezit van langer dan 5 seconde
![]()
denk juist dat het grafisch wel eens kan tegenvallen op de Wii. als je de screenshots voor de 360 & de ps3 ziet, kan de wii daar denk ik niet aan tippen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:04 schreef Nollem het volgende:
[..]
Als GTA Wii komt vind ik wel dat daar een slimmere besturing aan zit. Ik vond GTA op de PS2 echt verschrikkelijk
spelen, sowieso 3d shooters zonder muis zijn gewoon not-done
Ok behalve metroid prime dan, want die heeft een briljante besturing
Bij GTA is op het moment dat ze de wii-mote als muis gaan zien, heel dat probleem opgelost, en grafisch moet het makkelijk kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |