abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30626690
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 07:29 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik geloof overigens niet dat Sony of MS dit gaan jatten..
De gyroscopische controller van Microsoft is al heel lang op de markt hoor. .
DIt is een mix van dat ding en de controller van de CD-i.
Zolang je niet met een gewone controller kan spelen komt dit ding mijn huis niet in. .
-
pi_30626732
Zeer vet, maar dit lijkt me behoorlijk RSI-gevoelig. Houd maar eens je hand meer dan een minuut gestrekt voor je uit.

Volgens mij gaat dit zeer goed werken voor FPS-shooters. Met die afstandsbediening kan je 360 graden om je heen kijken, en met dat analoge dingetje kan je heen en weer lopen.
Ik hoop dat ze het goed aanpakken en de doelgroep nu eens omhoog gooien: FPS'ers trekken doorgaans wat oudere gamers en die hebben geld om veel games te kopen. Dus veel titels uitbrengen in korte tijd, en niet maandenlang op 1 titel laten wachten. Daar heb ik altijd zo'n hekel aan bij Nintendo.
pi_30626769
Ik ben weg Vanmiddag de hele speech kijken
pi_30626781
nou yip fucking yay, ik ben impressed zeg
  vrijdag 16 september 2005 @ 07:52:51 #205
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30626782
Dit is echt zo meisterlijk!
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 07:47 schreef Kontiki het volgende:
Zeer vet, maar dit lijkt me behoorlijk RSI-gevoelig. Houd maar eens je hand meer dan een minuut gestrekt voor je uit.
Als je nou even die first impressions van 1UP.com leest...
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 07:42 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

De gyroscopische controller van Microsoft is al heel lang op de markt hoor. .
DIt is een mix van dat ding en de controller van de CD-i.
Zolang je niet met een gewone controller kan spelen komt dit ding mijn huis niet in. .
Die gyroscopische controller is niet standaard. Daarnaast is het niet in de vorm van een afstandsbediening neem ik aan. En, ja, je kan gewoon een gewone controller gebruiken, aangezien je gewoon je Gamecube controller kan gebruiken op de Gamecube ports op de Rev.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 16 september 2005 @ 07:56:02 #206
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30626817
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 07:47 schreef Kontiki het volgende:
Volgens mij gaat dit zeer goed werken voor FPS-shooters. Met die afstandsbediening kan je 360 graden om je heen kijken, en met dat analoge dingetje kan je heen en weer lopen.
Nee, je kan gewoon alleen de afstandsbediening gebruiken om ook te lopen, met een hand. Je richt met je afstandsbediening en je loopt met je d-pad. Dat d-pad is dus hetzelfde als WASD op je keyboard. Je kan de 'B', wat een soort trigger is, onder de afstandsbediening, gebruiken om te schieten. En voor je andere hand misschien wat extra knoppen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 16 september 2005 @ 07:57:35 #207
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30626829
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 07:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zolang je niet met een gewone controller kan spelen komt dit ding mijn huis niet in. .


The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 16 september 2005 @ 07:59:59 #208
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30626852
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 07:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[afbeelding]

Hoe hebben Daggla en jij het uit kunnen houden als mods samen..
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:02:29 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30626870
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 07:59 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Hoe hebben Daggla en jij het uit kunnen houden als mods samen..
We houden wel van elkaar
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:03:17 #210
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30626877
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

We houden wel van elkaar
Dan is het goed
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:12:56 #211
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30626954
quote:
"What we're seeing from this controller is the same thing we saw with Nintendo DS," said Chuck Huebner, Head of Worldwide Studios, Activision.. "It's a system that's designed with an eye on enticing new players to the video game industry, and that's something we firmly support."

"Game control is essential - it's the area where perhaps the most game-play improvement can be made," said John Schappert, Sr. Vice President and General Manager of Electronic Arts Canada. "While our portfolio represents a full array of titles across all genres, I think our sports titles might be the first to immediately take advantage of what this novel 'freehand' type of control has to offer."

"We were among the first publishers to see the control design in action," said Serge Hascoet, Chief Creative Officer of Ubisoft. "We're excited about the new controller and are looking forward to taking advantage of its innovative aspects."
Klinkt goed. Maar dit dan:
quote:
kojima's statment about the controller,

Iwata also presented a select number of Japanese developers to discuss their feelings related to the controller - most notably Konami's Hideo Kojima, creator of the Metal Gear series, who told the audience that his initial reaction to the controller was simply to exclaim, "You've done it!"

"Even though it was a surprise to me at first, I quickly understood how it should be used," he commented. "This is exactly what I was looking for."
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:14:23 #212
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30626968
quote:
kojima's statment about the controller,

Iwata also presented a select number of Japanese developers to discuss their feelings related to the controller - most notably Konami's Hideo Kojima, creator of the Metal Gear series, who told the audience that his initial reaction to the controller was simply to exclaim, "You've done it!"

"Even though it was a surprise to me at first, I quickly understood how it should be used," he commented. "This is exactly what I was looking for."
MGS voor Revolution..
* doordroomt
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:15:41 #213
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30626978
Notorious_Roy je klinkt trouwens behoorlijk teleurgesteld.

Dit trouwens ook:
quote:
Revolution Branding Gone

Nintendo goes Apple white. New console new looms.

by Matt Casamassina

September 15, 2005
- With new pictures of Nintendo's Revolution console and controller hitting on Thursday evening, some new truths became apparent. The first is that Nintendo seems to be leaning toward at the very least launching its next-generation console in the colors black and white. While it chose E3 2005 to blow out the machine in the color black, all recently released pics of the system show it in glossy white. It looks like an Apple designed product, to be sure, which has to make the Big N happy since Apple designs are always top notch.

The second immediately identifiable revelation is that Nintendo's codename for the console, Revolution, appears to be on the out. While the company used the branding on its platform at E3 2005, all mentions of Revolution have been removed from the latest pictures of the system. The Big N has always said that Revolution was only a codename, but some fans suspected that the company might renege on that statement and stick with the name all the same -- it incidentally originally said the same of Nintendo DS and ultimately stuck with the title. The removal of the Revolution branding from the console lends credence to rumors that Nintendo is nearing a point when it will announce an official name for the machine -- a day that cannot come soon enough because it also means that IGN can launch an official channel for the platform.

Stay tuned for much more on the Revolution console and controller.
Mooi. Ik wil ook de witte hebben.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:17:21 #214
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30626988
*pimp*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:18:07 #215
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30626992
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Notorious_Roy je klinkt trouwens behoorlijk teleurgesteld.

Dit trouwens ook:
[..]

Mooi. Ik wil ook de witte hebben.
Ik wil altijd de eerst gekozen kleur (zwart in dit geval) maar ik vind de witte wel heel erg geil. Ook ben ik erg benieuwd naar de echte naam.
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:18:31 #216
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30626995
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
*pimp*
Coole avatar
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:18:45 #217
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_30626998
Nintendo back on track! Maistro!
pi_30627005
Godver.
Moet ik nu voor nog een console geld opzij gaan leggen

Wat een tof ding zeg.

Liefde op het 2e gezicht in de gameswereld
I'm a BouJou! Boi.
pi_30627010
Net het filmpje gezien, ik ben al iets positiever gestemd, Revo is nog steeds niks voor mij. Voor FPS, RTS, Simulatie etc. zie ik de controle opties nog steeds niet als ook maar in de buurt komend van een goede muis + tobo. Maar voor typische console genres als sport, action, RPG etc. is dit een stuk beter dan een controller met een miljard knoppen.
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:22:00 #220
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30627030
quote:
Iwata says he will reveal much more on next-generation Wi-Fi this October.
Volgende maand pas.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:23:14 #221
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30627044
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:22 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Volgende maand pas.
Dat is over Wi-Fi, dat interesseert me nu zo ongeveer het minste. Ik wil meer weten over de Rev, echte naam, spellen, grafische kracht etc etc.
pi_30627069
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:23 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Dat is over Wi-Fi, dat interesseert me nu zo ongeveer het minste. Ik wil meer weten over de Rev, echte naam, spellen, grafische kracht etc etc.
Ze zijn gek als ze de naam Nintendo Revolution niet houden. En spellen, ach reken op Nintendo + EA. En dan kun je met een beetje fantasie wel bedenken welke titels dat ongeveer worden . En qua grafische kracht, tja, het ding is veel te klein om een powerhouse als de X360 te worden, maar echt slecht zal ie ook weer niet zijn.
pi_30627077
Heerlijk gewaagd trouwens van Nintendo.

Hopelijk zetten ze een media-offensief op, dusdanig dat Sony het hele gebeuren niet meteen ondersneeuwd.

Volgens mij moeten ze dit echt in game-shops laten zien alvorens de gemiddelde klant bereid is z'n zuurverdiende centen voor zo'n op het eerste gezicht raar iets neer te leggen.
I'm a BouJou! Boi.
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:28:53 #224
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30627099
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:25 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ze zijn gek als ze de naam Nintendo Revolution niet houden. En spellen, ach reken op Nintendo + EA. En dan kun je met een beetje fantasie wel bedenken welke titels dat ongeveer worden . En qua grafische kracht, tja, het ding is veel te klein om een powerhouse als de X360 te worden, maar echt slecht zal ie ook weer niet zijn.
Lees een paar berichten terug eens, bovendien heb ik het niet over EA maar over goede uitgevers. En de grafische kracht.. dat is ook niet zomaar op het eerste gezicht te zeggen, ik ben benieuwd.
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:30:16 #225
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30627114
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:19 schreef Retuobak het volgende:
Net het filmpje gezien, ik ben al iets positiever gestemd, Revo is nog steeds niks voor mij. Voor FPS, RTS, Simulatie etc. zie ik de controle opties nog steeds niet als ook maar in de buurt komend van een goede muis + tobo. Maar voor typische console genres als sport, action, RPG etc. is dit een stuk beter dan een controller met een miljard knoppen.
Als je de first impressions leest van 1UP en IGN (die hebben ze het uitgeprobeerd met wat demos) zijn ze enorm positief over FPS en denken dat RTS games enorm goed kunnen werken.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30627137
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:30 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Als je de first impressions leest van 1UP en IGN (die hebben ze het uitgeprobeerd met wat demos) zijn ze enorm positief over FPS en denken dat RTS games enorm goed kunnen werken.
Er is een enorm verschil tussen typische console FPS games (met doorgaans een vele malen lager tempo) en snelle PC FPS games. Ik kan je zo wel vertellen dat het laatste echt niet gaat werken, daarvoor is het gewoon niet snel genoeg. En ik zie het met geen mogelijkheid werken met een beetje RTS, waar laat je alle hotkeys bijv.? En zonder HDTV resoluties raak je denk ik het overzicht snel kwijt.
pi_30627154
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:32 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Er is een enorm verschil tussen typische console FPS games (met doorgaans een vele malen lager tempo) en snelle PC FPS games. Ik kan je zo wel vertellen dat het laatste echt niet gaat werken, daarvoor is het gewoon niet snel genoeg. En ik zie het met geen mogelijkheid werken met een beetje RTS, waar laat je alle hotkeys bijv.? En zonder HDTV resoluties raak je denk ik het overzicht snel kwijt.
Met RTS bedoelen ze denk ik meer godgames ala Black&White. Dat moet nog aardig gaan.

Maar Starcraft zonder 52keys? no way.
I'm a BouJou! Boi.
pi_30627160
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:35 schreef GoStop het volgende:

[..]

Met RTS bedoelen ze denk ik meer godgames ala Black&White. Dat moet nog aardig gaan.

Maar Starcraft zonder 52keys? no way.
Black & White is geen RTS, dan moeten ze zeggen dat het werkt voor godgames.
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:40:36 #229
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30627203
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:32 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Er is een enorm verschil tussen typische console FPS games (met doorgaans een vele malen lager tempo) en snelle PC FPS games. Ik kan je zo wel vertellen dat het laatste echt niet gaat werken, daarvoor is het gewoon niet snel genoeg. En ik zie het met geen mogelijkheid werken met een beetje RTS, waar laat je alle hotkeys bijv.? En zonder HDTV resoluties raak je denk ik het overzicht snel kwijt.
quote:
DEMO: METROID PRIME-TIME
Nintendo saved the best for last. This was the first section of the GameCube game Metroid Prime 2: Echoes, retrofitted to be compatible with the Revolution controller and its analog add-on piece (the "Nunchaku" set-up mentioned earlier). As on the Cube the analog stick controls movement, but instead of holding down a button to look around, you simply point the other controller in the direction you want to aim.
IMPRESSIONS: At first, I was standing up and swinging my hand all around to aim - and my arms got really tired really quick. But once I sat down and relaxed, resting my hands on my legs as I would with a normal controller, everything clicked. It wasn't perfect yet - the Revolution controller functionality had just been added recently and wasn't bug tested or polished, so every so often the view would "spaz out" for a couple seconds - but it was enough to get me excited. As odd as it may look holding the two separate controller pieces, one in each hand, looking around felt incredibly natural, even more than my preferred PC-style keyboard-and-mouse setup. I have to wonder about precision and speed in multiplayer games, but for a more deliberate single-player game like Metroid Prime - and the series is already confirmed for an appearance on the Revolution - this setup already has huge potential.
En ook IGN:
quote:
Demo 8: First Person Shooting
So, we lied -- not all of the demonstrations were completely crude graphics. For the final demo, the one that most represented how a game might feel with the Revolution controller, Nintendo displayed what was apparently a test by the team at Retro Studios for what they could do with Metroid Prime 3. They stressed it was just a test, quickly thrown together in just a few weeks. For this, the analog control stick peripheral was used. We held it in our left hand to control the forwards, backwards, and side-strafing motions, as well as having access to triggers in back for scanning; meanwhile, the right hand used the main Revolution remote control to behave just like a mouse on a personal computer. It was a very natural application and felt pretty smooth, but since it wasn't a polished game it did feel a bit awkward at times, making us wonder what kind of things a developer could do to calibrate these kinds of controls for users. Nonetheless, the potential is huge for the FPS genre.
Ik las ook ergens nog dat iemand die het probeerde binnen een paar seconden enorm snel door gangen ging lopen en heel precies alles afknallen. Ik zal zo even zoeken.

Trouwens had je RTS games in 320x240, en dat werkte ook. 640x480 zoals op TVs moet denk ik niet zo'n groot probleem leveren (Starcraft op de N64 was volgens mij 320x240).
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:43:14 #230
8369 speknek
Another day another slay
pi_30627228
OMFG STFU BBQ!

They have gone mad!

Het was wel even slikken toen ik het voor het eerst zag, ik heb nu oneindig veel meer respect voor Nintendo, wat een stap! Ze hebben hun revolution niet gelogen..
Die afstandsbediening vind ik er wel een beetje lame uitzien, maar volgens mij is het idee wel heel cool. Denk alleen dat ik nu wel twee consoles moet kopen, voor de normalere games..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30627241
Mja FPS zie ik ook nog wel zitten. Maar rts'en op niveau gaat eenvoudigweg niet zonder bergen hotkeys...
Glukkig hebben we daarvoor de pc nog
I'm a BouJou! Boi.
pi_30627251
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:43 schreef speknek het volgende:
OMFG STFU BBQ!

They have gone mad!

Het was wel even slikken toen ik het voor het eerst zag, ik heb nu oneindig veel meer respect voor Nintendo, wat een stap! Ze hebben hun revolution niet gelogen..
Die afstandsbediening vind ik er wel een beetje lame uitzien, maar volgens mij is het idee wel heel cool. Denk alleen dat ik nu wel twee consoles moet kopen, voor de normalere games..
Stimmt.

Ps3 komt hier sowiezo.
En ben bang dat ik ook dit schatje niet zal kunnen weerstaan
I'm a BouJou! Boi.
pi_30627254
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:40 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]


[..]

En ook IGN:
[..]

Ik las ook ergens nog dat iemand die het probeerde binnen een paar seconden enorm snel door gangen ging lopen en heel precies alles afknallen. Ik zal zo even zoeken.

Trouwens had je RTS games in 320x240, en dat werkte ook. 640x480 zoals op TVs moet denk ik niet zo'n groot probleem leveren (Starcraft op de N64 was volgens mij 320x240).
En noem eens een RTS die gewerkt heeft op consoles. Ik zie mezelf echt geen Rise of Nations of Age of Empires 3 spelen onder de 1024x768. En 640x480 is me al helemaal te laag, dan heb je 0 overzicht. En daarbij, ik ga dan m'n hotkeys echt veel teveel missen hoor. RTS zonder hotkeys is een zonde .

En Metroid Prime is een console shooter (voor zover het een shooter is iig), ergo het tempo ligt veel lager dan dat van een Unreal Tournament, Painkiller of Quake 3. Dus de impressies van IGN zeggen weinig tot niets.
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:51:14 #234
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30627308
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:45 schreef Retuobak het volgende:

[..]

En noem eens een RTS die gewerkt heeft op consoles. Ik zie mezelf echt geen Rise of Nations of Age of Empires 3 spelen onder de 1024x768. En 640x480 is me al helemaal te laag, dan heb je 0 overzicht. En daarbij, ik ga dan m'n hotkeys echt veel teveel missen hoor. RTS zonder hotkeys is een zonde .
Nou... Starcraft op de N64. Die kreeg aardige reviews.
quote:
En Metroid Prime is een console shooter (voor zover het een shooter is iig), ergo het tempo ligt veel lager dan dat van een Unreal Tournament, Painkiller of Quake 3. Dus de impressies van IGN zeggen weinig tot niets.
Lees je wel? Het is een aangepaste Metroid Prime, en als die gozers dus bezig zijn zeggen ze dus dat het enorm zou goed werken met FPS games. FPS games zijn dus normaal gesproken heel snel, dat weten ze zelf ook wel.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30627332
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:51 schreef Ruzbeh het volgende:

Lees je wel? Het is een aangepaste Metroid Prime, en als die gozers dus bezig zijn zeggen ze dus dat het enorm zou goed werken met FPS games. FPS games zijn dus normaal gesproken heel snel, dat weten ze zelf ook wel.
'zeggen dat' 'enorm goed zou'
Ik vind het allemaal hoog speculatief, en er is gewoon serieus no way dat het net zo snel gaat zijn als een goede muis + tobo. Dat ligt gewoon niet binnen de mogelijkheden van de controller.

Oh en over Starcraft 64: "Of course it's not as good as the PC original"

"For those expecting a beefed up version of the PC StarCraft series, specially served up for N64, I'm sorry to say, you'll be greatly disappointed. The game just doesn't measure up to PC standards; it doesn't even come close."

[ Bericht 9% gewijzigd door Retuobak op 16-09-2005 09:03:59 ]
pi_30627343
Ik ben niet super onder de indruk (nee geen WOW) maar het ziet er wel tof uit. Qua design zijn ze wel de goede weg ingeslagen.
pi_30627363
Controller
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_30627373
quote:
Magic wand

PlayStation gamers are always looking for exciting new ways to control the onscreen action, but using a camera to track a player’s body movement has not worked reliably, admits Sony. The camera gets confused by other things in the room.

Sony’s new idea is to plug a webcam into the console, and give the gamer a handheld wand similar to a pocket flashlight. The wand has a battery, a few mouse-like buttons and several different coloured LEDs that can be switched on and off in various combinations.

By pressing the buttons and waving the wand towards the webcam, the gamer can click to shoot aliens, drag-and-drop images on screen and navigate menus.

The webcam is tuned to see only pure bright colours and map their motion in space, so it can ignore ordinary room lights. And if two people have wands with different coloured LEDs, they can play against each other.

Read about Sony’s gaming wand here (pdf format).

source: [url=http://www.newscientist.com/channel/info-tech/dn7890
]http://www.newscientist.com/channel/info-tech/dn7890[/q][/url]

pi_30627386
Ik ben net wakker en moet over een kwartier al weg, maar hoeveel hebben ze onthuld? (weinig tijd om dit allemaal te lezen )
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_30627397
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:59 schreef Cerbie het volgende:
Ik ben net wakker en moet over een kwartier al weg, maar hoeveel hebben ze onthuld? (weinig tijd om dit allemaal te lezen )
Controller
en WOW
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:02:13 #241
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30627411
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:59 schreef Cerbie het volgende:
Ik ben net wakker en moet over een kwartier al weg, maar hoeveel hebben ze onthuld? (weinig tijd om dit allemaal te lezen )








BELIEVE!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30627418
WOW?

Ik zie het plaatje, en ik moet bekennen dat mijn eerste gedachte was 'hopelijk is dat een fake'
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:03:52 #243
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30627432
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:58 schreef xman het volgende:

[..]

Nou en? Dat magic wand of whatever word geen standaard zoals het wel de standaard wordt op de Revolution. Het is natuurlijk belangrijk voor de developers om te weten watvoor controller ze nou hebben en wat de mogelijkheden zijn van die controller, zoals hoeveelheid knoppen, en in dit geval, tilt sensors en de hele zooi.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:04:55 #244
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30627445
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:02 schreef Cerbie het volgende:
WOW?

Ik zie het plaatje, en ik moet bekennen dat mijn eerste gedachte was 'hopelijk is dat een fake'
Dacht ik eerst ook. Nu ben ik echt super excited. Check anders de thread op GAF:
http://new.ga-forum.com/showthread.php?t=63251

Eerst iedereen "Nintendo = doomed" nu opeens iedereen heel blij.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30627461
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 07:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, je kan gewoon alleen de afstandsbediening gebruiken om ook te lopen, met een hand. Je richt met je afstandsbediening en je loopt met je d-pad. Dat d-pad is dus hetzelfde als WASD op je keyboard. Je kan de 'B', wat een soort trigger is, onder de afstandsbediening, gebruiken om te schieten. En voor je andere hand misschien wat extra knoppen.
Dat lijkt me echt tien keer niets, met 1 hand alles regelen. Het is juist fijn dat je het lopen kan uitbesteden aan je linkerhand, dan hoef je minder na te denken. Volgens bovenstaande opzet zou je tegelijk je hand omhoog moeten zwaaien en bijv. met je vingers moeten navigeren. Dat gaan je hersenen niet trekken vrees ik

Het lijkt me een zeer vet ding, maar als dit een revolutie is, dan was de Eyetoy dat in feite ook. Alleen die is nooit zo doorontwikkeld.
pi_30627477



Filmpje is echt vet, oh man, de mogelijkheden, echte honkbal spellen, First Person view vechtspellen (Soul Calibur style met zwaarden en shit), alleen wil ik wel eens wat van die demos zien
pi_30627500
gematigd enthousiast..maar na het zien van het filmpje en het bedenken van de mogelijkheden, ben ik laaiend enthousiast.. di is een briljante uitvinding, en als je een keer ene 'normaal' spel wil spelen, heb je altijd nog die gamecube controller...Welke nu natuurlijk vast nog een wireless witte uitvoering wordt uitgegeven .. ik ben ddan verliefd..
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:09:28 #248
8369 speknek
Another day another slay
pi_30627505
Ik denk echt dat Nintendo's idee om zoveel mogelijk gamers aan te spreken eerder gaat resulteren in een historisch laag aantal Nintendo gamers...

Ik denk wel dat degene die haar heeft haar helemaal dood gaat liefhebben.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30627513
Ik houd het nog even op "Nintendo is doomed", denk er wat over na en lees alles eens goed na als ik terugkom

Moeten jullie nergens heen, school ofzo?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:10:30 #250
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30627515
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:06 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt tien keer niets, met 1 hand alles regelen. Het is juist fijn dat je het lopen kan uitbesteden aan je linkerhand, dan hoef je minder na te denken. Volgens bovenstaande opzet zou je tegelijk je hand omhoog moeten zwaaien en bijv. met je vingers moeten navigeren. Dat gaan je hersenen niet trekken vrees ik
Dat weet ik eerlijk gezegd niet... ik denk dat ik het eerst moet proberen...
quote:
Het lijkt me een zeer vet ding, maar als dit een revolutie is, dan was de Eyetoy dat in feite ook. Alleen die is nooit zo doorontwikkeld.
Sure.



De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')